Płatności za warszawskie parkingi dostępne w aplikacji mobilnej Banku Millennium

Dzięki umowie podpisanej przez moBiLET z ZDM Warszawa, klienci Banku Millennium mogą teraz opłacać w aplikacji mobilnej stołeczne parkingi. Korzystając z usługi w aplikacji, kierowcy pojazdów płacą za faktyczny czas parkowania w mieście.
Opłacenie parkingu jest bardzo proste. Użytkownik loguje się do aplikacji mobilnej Banku Millennium i wybiera z menu sekcję Płatności oraz Transport, a następnie Bilety parkingowe. Wystarczy podać numer rejestracyjny samochodu, wybrać miasto, strefę i czas ważności biletu oraz pozostawić za szybą bezpłatną winietę moBiLET dostępną online na stronie www.mobilet.pl czy w Biurze Strefy Płatnego Parkowania Niestrzeżonego lub kartkę z napisem „moBiLET".
Użytkownik może wybrać opcję bez limitu czasu i w dowolnym momencie zakończyć parkowanie lub opcję parkowania przez określony czas, która również pozwala na jego przedłużenie lub skrócenie. W obu przypadkach klient płaci jedynie za faktyczny czas postoju. Opłaty za bilety pobierane są automatycznie z wybranego konta w Banku Millennium.
Usługa proponowana jest we współpracy z firmą Mobile Traffic DATA (moBiLET), która już ponad 10 lat temu, jako pierwsza w Polsce udostępniła usługę rozliczania faktycznego czasu postoju w strefach płatnego parkowania.
Aplikacja mobilna Banku Millennium umożliwia też m.in. zakup biletów komunikacji miejskiej (w Warszawie i ponad 100 polskich miastach) oraz wygodne płatności za autostrady, dzięki którym kierowcy mogą przejeżdżać przez bramki na autostradzie bez stania w kolejce i pobierania biletu. Więcej informacji o aplikacji można znaleźć na stronie: https://www.bankmillennium.pl/bankowosc-elektroniczna/bankowosc-mobilna

#zdalnidopomocy z ING

ING Bank Śląski rusza z akcją #zdalnidopomocy. Bank inspiruje i zachęca do pomocy innym w ogarnięciu spraw w internecie, bez wychodzenia z domu.

Sytuacja, w której się znaleźliśmy jest dla wszystkich nowa i bezprecedensowa. W krótkim czasie bardzo wpłynęła na zmiany naszych potrzeb i aktywności. Dlatego tak ważne są teraz pozytywne bodźce, wsparcie i rzetelna informacja. Pomagamy naszym klientom w załatwianiu spraw bez wychodzenia z domu ale też zachęcamy ich aby wspierali w tym swoich bliskich. Warto dbać o siebie nawzajem - wykorzystajmy to, że jesteśmy #zdalnidopomocy - powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

ING Bank Śląski jest obecny z akcją #zdalnidopomocy w radiu. Bank zachęca do wspierania tych, którzy gorzej odnajdują się w internetowej rzeczywistości. Podpowiada jak możemy im pomóc w zdalnym załatwieniu spraw finansowych czy zainstalowaniu aplikacji.

ING przypomina jak wiele spraw można załatwić z bankiem online, bez wychodzenia z domu oraz daje przydatne wskazówki jak to robić bezpiecznie w obecnym czasie.

Bank przygotował również prosty przewodnik po bankowaniu w aplikacji Moje ING mobile na telefon. To swego rodzaju podręcznik dla początkujących, który krok po kroku pokazuje jak zainstalować aplikację i skorzystać z jej podstawowych funkcji. Materiał dostępny jest w pdf, na stronie banku.

Więcej na: https://www.ing.pl/o-banku/bankuj-z-domu#zdalni

Szczegóły kampanii:

  • Tytuł: #zdalnidopomocy
  • Start: 1.04.2020 r.
  • Narzędzia: radio (RMF, ZET, Eska) i www
  • Agencje: Brain i GONG
  • Media: Mullen Lowe Media Hub

Santander Bank Polska dla małych i średnich firm

  • Odroczenie raty kapitałowej na 3 lub 6 miesięcy.
  • Automatyczne przedłużenie kredytu w rachunku bieżącym o 2 miesiące.
  • Zwolnienie z opłaty za Firmowe Konto Godne Polecenia na 3 miesiące.
  • Zdalne zamawianie terminala POS.

 

Santander Bank Polska przygotował kolejne udogodnienia dla swoich klientów – małych i średnich firm.

- Małe i średnie firmy to jeden z najbardziej dotkniętych skutkami obecnej sytuacji segmentów na polskim rynku. Wiemy, jak ważne są one dla gospodarki, dlatego aktywnie włączamy się w ich wspieranie, aby mogły przetrwać tę trudną sytuację. Rozumiemy potrzeby przedsiębiorców i od wielu lat tworzymy swoją ofertę tak, aby była przyjazna i elastyczna. Dziś najważniejszą potrzebą przedsiębiorców jest zapewnienie płynności finansowej, która złagodzi negatywne skutki spowolnienia gospodarczego, jakie obecnie obserwujemy – mówi Mateusz Hammer, menedżer segmentu MŚP w Santander Bank Polska.

Obecnie Bank znosi warunek przelewu do ZUS, zwalniający z opłaty miesięcznej za Firmowe Konto Godne Polecenia. Opłata nie zostanie pobrana tym klientom, którzy w styczniu lub w lutym 2020 r. opłacili z Firmowego Konta Godnego Polecenia składkę ZUS lub otworzyli konto w lutym, marcu lub kwietniu 2020 roku. Po spełnieniu jednego z tych dwóch warunków Bank automatycznie zwolni z opłaty za prowadzenie konta na 3 miesiące (marzec, kwiecień, maj).

Kolejnym udogodnieniem jest możliwość zdalnego zamówienia terminalu POS. Terminal można zamówić poprzez formularz na stronie lub telefonicznie na infolinii 1 9999. Umowa zostanie wysłana na adres mailowy, klient zaakceptuje ją zdalnie. Terminal dostarczy kurier, a firma Elavon telefonicznie przeszkoli z obsługi. Terminal można zamówić korzystając z programu Polska Bezgotówkowa – wtedy przez 12 miesięcy można z niego korzystać za darmo. Dla tych, którzy nie kwalifikują się do programu Santander Bank Polska przygotował promocję „Dostałem szóstkę”, w której klient nie płaci za terminal przez 6 miesięcy. Bank oferuje terminale mobilne, przenośne i stacjonarne.

W ubiegłym tygodniu Bank umożliwił odroczenie spłaty raty kapitałowej kredytów na 3 lub 6 miesięcy w uproszczonym, zdalnym procesie oraz automatyczne przedłużenie o 2 miesiące zapadających w najbliższym czasie kredytów w rachunkach bieżących. Spółka leasingowa Santander Leasing także umożliwia klientom odroczenie spłaty rat kapitałowych.

Szczegółowe informacje o wprowadzanych rozwiązaniach: https://www.santander.pl/koronawirus-aktualne-informacje-banku

Szczegółowe informacje o programie Polska Bezgotówkowa: https://bank.santander.pl/ms/polskabezgotowkowa/index.html?_ga=2.257452104.296071185.1585554512-1031058268.1554876784

4 mln zł na ochronę zdrowia od ING

ING Bank Śląski zdecydował o przekazaniu darowizny na ochronę zdrowia. Bank wesprze szpitale i placówki medyczne.

ING Bank Śląski po konsultacjach z Ministerstwem Zdrowia, postanowił udzielić wsparcia tam, gdzie obserwowany jest największy wzrost liczby chorych. Bank przystąpił również do Koalicji Firm, które wspierają walkę z SARS‑CoV‑2 w Polsce. W ramach tej inicjatywy Warsaw Genomics, realizuje testy pozwalające na potwierdzenie lub wykluczenie zakażenia wirusem. ING przekaże darowiznę na realizację 1000 takich testów.

Placówki objęte darowizną ING to:

  • Szpital Rejonowy im. Dr Rostka, ul. Gamowska3, Racibórz,
  • Szpital Specjalistyczny nr 1, ul. Zjednoczenia 10, Chorzów,
  • Sosnowiecki Szpital Miejski, ul. Szpitalna 1, Sosnowiec,
  • Fundacja Instytutu Matki i Dziecka, Warszawa,
  • Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Jeleniogórska 4, Bolesławiec,
  • Warsaw Genomics, Warszawa.

ING wspiera swoich klientów w obecnym czasie i proponuje im konkretne rozwiązania. Przypomina jak wiele spraw można załatwić z bankiem online, bez wychodzenia z domu oraz daje przydatne wskazówki jak to robić bezpiecznie. Więcej na: https://www.ing.pl/o-banku/bankuj-z-domu

Santander Bank Polska oraz inFakt organizują webinar dla klientów o rozwiązaniach tarczy antykryzysowej.

Webinar zaplanowany jest na 1 kwietnia br. O 14.00. Specjaliści z inFakt opowiedzą o aktualnych rozwiązaniach pomocowych dla przedsiębiorców i pracowników czy zwolnieniu z płatności składek ZUS, wprowadzonych przez rząd. Odpowiedzą też na pytania przedsiębiorców.

- Od początku aktywnie włączyliśmy się w przygotowywanie rozwiązań dla naszych klientów, aby złagodzić skutki pandemii. Przygotowaliśmy dla przedsiębiorców nie tylko rozwiązania finansowe, zapewniające płynność, ale także ułatwiające bankowanie i prowadzenie biznesu – wspieramy firmy na każdym etapie, także w trudnych sytuacjach. Teraz chcemy im ułatwić korzystanie z rozwiązań systemowych – mówi Mateusz Hammer, menedżer segmentu msp w Santander Bank Polska.

W webinarze może wziąć udział każdy, wystarczy kliknąć w link TUTAJ.(na kanale youtube inFakt https://www.youtube.com/watch?v=TclXJ_Vv3s0)

Aktualne informacje dla klientów o rozwiązaniach przygotowanych przez Santander Bank Polska na https://www.santander.pl/koronawirus-aktualne-informacje-banku

Copyright © 2018-2020 Finansovo.pl - Nowocześnie o finansach!. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Joomla! jest wolnym oprogramowaniem wydanym na warunkach GNU Powszechnej Licencji Publicznej.