Polecamy

Bramka płatności imoje od ING z płatnościami odroczonymi dla firm PragmaGO

ING Bank Śląski rozwija ofertę płatności odroczonych. Od teraz również firmy mogą kupować produkty i usługi, korzystając z odroczonej płatności nawet do 60 dni. PragmaGO jest jedynym dostawcą rozwiązań „Buy now, pay later” (BNPL) dla firm w ramach bramki płatności imoje. Usługa będzie dostępna obok płatności Twisto i PayPo, z których mogą korzystać klienci indywidualni.

Nowa usługa w ofercie banku, udostępniona we współpracy z PragmaGO, pozwala na dokonanie płatności za zakupy po 60 dniach. Finansowanie pokrywa wartość zakupu na firmę nawet do 100 tys. zł.  Po pierwszym skorzystaniu z usługi, klient biznesowy otrzymuje od PragmaGO odnawialny limit, który może wykorzystać na kolejne zakupy.

Płatności odroczone już od jakiegoś czasu kształtują nowoczesny, niezwykle dynamiczny rynek e-commerce i nawyki zakupowe konsumentów. Współcześni klienci, także biznesowi, szukają takich usprawnień i udogodnień, które zapewnią im wygodne i bezpieczne zakupy online.  Niewątpliwie do nich należą elastyczne metody płatności, wśród  których coraz większą popularnością i zaufaniem cieszą się rozwiązania BNPL. Dla przedsiębiorców stają się one narzędziem, które mogą wykorzystywać w działalności na co dzień. Kupującym pomagają w utrzymaniu płynności finansowej i uzyskaniu wyższej marży (dzięki np. możliwości nabycia towaru w większej ilości, w promocyjnej cenie). Dla merchantów (sprzedających) to sposób na zwiększenie konkurencyjności – firmy częściej i chętniej wybierają oferty, które pozwalają na przesunięcie terminu płatności.

Wzrost popularności płatności odroczonych obserwujemy zarówno w Polsce, jak i na rynku globalnym. Według raportu Worldpay „The Global Payments Report”, płatności buy now pay later w Europie zwiększą swój udział w e-commerce z obecnego poziomu ok. 7% do niemal 14% w 2024 roku. Jako wiodąca bramka płatności online w sektorze bankowym, widzimy potencjał w tym trendzie i chcemy dać więcej możliwości naszym klientom. Poszerzamy zatem nasze portfolio i w ramach metody „imoje płacę później” integrujemy różnych dostawców BNPL i co więcej jako jedyna bramka płatności na polskim rynku udostępniamy wraz z PragmaGO taką metodę płatności także klientom biznesowym - mówi Kamil Adamski, Dyrektor Merchant Services ING Bank Śląski SA. Firmy posiadające doświadczenie w działaniu na cyfrowym rynku mają świadomość, że wprowadzanie takich rozwiązań jest związane z dotarciem do nowych klientów i rynków zbytu. To także znaczne ułatwienie dla klientów, co ma wpływ na wysokość obrotów. Możliwość zintegrowania płatności online imoje z najpopularniejszymi metodami płatności, a teraz także Buy Now Pay Later dla firm od PragmaGO, to rozwiązanie pozwalające na rozwój sprzedaży. W kontakcie z partnerami B2B coraz chętniej wprowadzane są innowacje oraz kanały samoobsługowe dla klientów – dodaje Kamil Adamski.

Rozpoczęcie współpracy z imoje – jedną z najpopularniejszych bramek płatniczych w Polsce – to dla nas potwierdzenie, że płatności odroczone stają się coraz bardziej potrzebne w segmencie B2B. Wskazują na to też nasze dane. Jako największy dostawca tego typu usług w Polsce, zrealizowaliśmy w tym modelu już ok. 240 tys. transakcji dla 15 tys. klientów. Obserwujemy też wysoki wskaźnik retencji – ok. 65% firm w ciągu miesiąca wraca do zakupów z wykorzystaniem Buy Now Pay Later od PragmaGO – mówi Danuta Czapeczko, Wiceprezes PragmaGO.

imoje umożliwia przyjmowanie płatności online za pomocą najpopularniejszych metod, takich jak: BLIK, e-przelewy i karty płatnicze (debetowe i kredytowe), Google Pay i Apple Pay. Dodatkowo klienci mają możliwość skorzystania z opcji imoje płacę później z Paypo i Twisto, a teraz też firmy mogą korzystać z płatności odroczonych od PragmaGO.

PragmaGO jest dostawcą technologii, odpowiada za integrację techniczną usługi oraz obsługę finansowania. Opcja Buy Now Pay Later od PragmaGO pokaże się automatycznie klientom biznesowym podczas wyboru metody płatności za zakupy firmowe. Sprzedający nie ponosi ryzyka finansowania.

Źródło: ING Bank Śląski

Innowacyjne zabezpieczenia od ING – czyli jak bankować bezpiecznie

Bank kontynuuje działania zwiększające bezpieczeństwo klientów w sieci i udostępnia w jednym miejscu wszystkie dostępne rozwiązania pomagające chronić klientów przed oszustami. „Strefa Bezpieczeństwa” w Moim ING to dodatkowe, innowacyjne zabezpieczenia.

 W ING dbamy o ochronę finansów naszych klientów. Dlatego umożliwiamy klientom korzystanie z różnych rozwiązań wspierających bezpieczne bankowanie. Zebraliśmy je wszystkie w jednym miejscu w „Strefie Bezpieczeństwa” w Aplikacji Moje ING. Jednym z dostępnych rozwiązań jest weryfikacja behawioralna, która pozwala przeciwdziałać podszywaniu się osób trzecich pod użytkowników Mojego ING. Dzięki jej zastosowaniu dostęp do bankowości internetowej oraz wykonywane transakcje są w dodatkowy sposób zabezpieczone. Liczba naszych użytkowników ze zgodą na weryfikację  behawioralną to już blisko 700 tys.– podkreśla Katarzyna Stawecka, Dyrektor Banku odpowiedzialna za obszar Digital Transformation w ING Banku Śląskim.

 Kontynuujemy nasze działania promocyjne rozpoczęte jesienią 2022 roku, bo widzimy, że klienci coraz częściej korzystają z proponowanych rozwiązań. Jednak cyberprzestępczość rośnie, dlatego chcemy jak największą liczbę klientów przekonać do korzystania z pełnego wachlarza rozwiązań w „Strefie bezpieczeństwa”. Zależy nam, aby znali i korzystali z dodatkowych zabezpieczeń swoich pieniędzy.  Z tą samą intencją rozwijamy akcję „Bezpieczne dzieci w sieci”, w której zachęcamy rodziców, aby skorzystali z gry edukacyjnej „Miasto ING” w Roblox i pokazali dzieciom, jak być bardziej bezpiecznym. To ważne, bo każde kolejne pokolenie coraz wcześniej wchodzi do świata cyfrowego, który jest niezwykle fascynujący, ale też bywa niebezpieczny – dodaje Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

 

W „Strefie bezpieczeństwa” w Moim ING można m.in.:

  • skorzystać z Weryfikacji behawioralnej. Raz włączona – cały czas dodatkowo wzmacnia bezpieczeństwo przed cyberoszustami
  • aktywować bezpłatną, dodatkową usługę CyberRescue – w przypadku podejrzenia ataku cyberoszustów eksperci CyberRescue zadbają o bezpieczeństwo w Internecie np. na portalach aukcyjnych czy w sklepach internetowych
  • łatwo ustalać bezpieczne dla siebie limity i powiadomienia dla płatności oraz przelewów
  • ustalić metody autoryzacji płatności 
  • tymczasowo zablokować kartę w Moim ING. Dzięki temu nikt nie będzie mógł nią płacić
  • włączyć alerty i raporty BIK, aby otrzymywać ostrzeżenia przed wyłudzeniem
  • ubezpieczyć swoje zakupy - korzystając z ubezpieczenia Moja Ochrona.

Więcej informacji nt. „Strefy bezpieczeństwa” ING i bezpiecznego bankowania w sieci oraz podpowiedzi, jak dbać lepiej o swoje bezpieczeństwo: www.ing.pl/lp/bezpieczne-finanse

Linki do spotów:

 

  • Szczegóły kampanii:
  • Narzędzia: TV, internet, kino i OOH
  • Agencja: GONG
  • Media: Mullen Lowe Media Hub

 

Aplikacja Moje ING - Moje ING to nazwa handlowa usługi bankowości elektronicznej ING Banku Śląskiego, a aplikacja Moje ING – jest jej wersją na urządzenia mobilne. Usługa CyberRescue świadczona jest przez Cyber Rescue sp. z o.o. i jest dostępna do wyczerpania puli kodów dostępu. Regulamin usługi dostępny na www.ing.pl

Źródło: ING Bank Śląski

Biuro Maklerskie Pekao ma atrakcyjną ofertę dla młodych inwestorów

Biuro Maklerskie Pekao ma nową ofertę dla osób do 30. roku życia. Obejmuje ona m.in. bezpłatne prowadzenie rachunku inwestycyjnego oraz atrakcyjne stawki prowizji, otwierając przed młodymi inwestorami dostęp do jednego z najszerszych pakietów usług maklerskich na preferencyjnych warunkach.

 – Chcemy wyjść naprzeciw potrzebom młodych inwestorów. Obniżenie opłat i prowizji ma na celu ułatwienie dostępu do rynku kapitałowego dla tej grupy wiekowej, co pozwoli im efektywniej budować kapitał na przyszłość. Chcemy edukować młodych ludzi,  wspierać ich naszym doświadczeniem w stawianiu pierwszych kroków w świecie inwestycji, korzystając z wielu możliwości i rozwiązań jakie daje im nasze biuro maklerskie. Wzrost świadomości inwestycyjnej osób młodych przełoży się w perspektywie czasu na rozwój rynku kapitałowego i jego skalę – mówi Mariusz Kiełczykowski, dyrektor ds. klienta indywidualnego w BM Pekao.

Oferta dla młodych jest kolejnym etapem realizowanej przez Biuro Maklerskie Pekao strategii ułatwiania dostępu do rynku kapitałowego oraz budowania świadomości inwestycyjnej. Korzystając z oferty Biura Maklerskiego Pekao młodzi inwestorzy otrzymują m.in.:

  • bezpłatnie prowadzony rachunek maklerski oraz preferencyjne stawki opłat i prowizji,
  • pełną ofertę rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie (akcje, obligacje, kontrakty),
  • dostęp do rynków zagranicznych,
  • szeroką ofertę polskich i zagranicznych towarzystw funduszy inwestycyjnych,
  • możliwość zakupu detalicznych obligacji Skarbu Państwa,
  • dostęp do ofert pierwotnych różnego rodzaju instrumentów finansowych,
  • serwis analityczny (analizy fundamentalne, sektorowe, techniczne) prowadzony przez uznanych na rynku analityków giełdowych.

Istotne jest również, że Biuro Maklerskie jest częścią Banku Pekao S.A., a ofertę inwestycyjną BM Pekao uzupełnia dedykowana młodym oferta banku, jak np. Konto Przekorzystne, które razem z kartą do konta i wypłatami z wszystkich bankomatów w Polsce i na świecie do ukończenia 26 lat jest bezpłatne. Integracja usług bankowych i maklerskich umożliwia korzystanie z szerokiej oferty produktowej oraz funkcjonalności w jednym miejscu.

Więcej informacji na stronie BM Pekao.

Źródło: Pekao

Bank Pekao S.A. w nowej promocji z siecią Żabka i Visa umożliwia zyskanie aż 250 zł

16 marca wystartowała nowa promocja w Banku Pekao S.A. Każdy klient, który otworzy online Konto Przekorzystne z kartą debetową Visa, przy spełnieniu dodatkowych warunków, może zgarnąć łącznie aż 250 zł - w tym pierwsze 24 tys. osób otrzyma bon na 50 zł do sieci sklepów Żabka.

W 2022 r. Bank Pekao S.A. pozyskał ponad 100 tys. nowych kont na selfie, czyli ponad dwa razy więcej niż rok wcześniej. Ponad połowa, bo aż 54% rachunków online zakładanych jest przez osoby młode w wieku 18-26 lat, które chętnie korzystają z aplikacji mobilnych. Młodzi do 26 lat w Pekao wygrywają podwójnie – po pierwsze korzystają bezwarunkowo bezpłatnie z Konta Przekorzystnego, karty i wypłat ze wszystkich bankomatów w Polsce i na świecie. Po drugie – zyskują ekstra nagrody za założenie konta na selfie. Aby to zrobić wystarczy ściągnąć aplikację PeoPay na swoją komórkę.

Bank Pekao S.A. ruszył z promocją „Przekorzystnie z kartą Visa”, organizowaną z dostawcą usług płatniczych Visa oraz siecią sklepów Żabka. Jest to przykład współpracy firm zapewniających swoim klientom wyjątkowe rozwiązania.

Aby przystąpić do akcji należy założyć flagowy produkt Banku Pekao S.A. – Konto Przekorzystne – z kartą  debetową Visa i podpisać umowę o bankowość elektroniczną Pekao24, w tym aplikację PeoPay, a następnie zalogować się do tych kanałów zdalnych. Tyle wystarczy, aby zgarnąć 50 zł od Banku Pekao S.A. i bon na 50 zł do Żabki. Liczba bonów jest ograniczona.

Osoby, które chcą w pełni skorzystać z możliwości, jakie daje promocja, mogą zyskać kolejne 150 zł. Droga do tego jest niezwykle prosta – w każdym z trzech miesięcy kalendarzowych następujących po miesiącu, w którym zostało założone Konto Przekorzystne, należy wykonać co najmniej 5 transakcji bezgotówkowych kartą Visa. Kwota 50 zł wpłynie na rachunek co miesiąc, termin zależy od dnia przystąpienia do promocji.

– Promocją „Przekorzystnie z kartą Visa” rozpoczynamy współpracę z siecią sklepów Żabka. Chcemy być tam, gdzie są osoby młode, dla których innowacje i wygodne rozwiązania idą w parze, a takie są Żabka, Pekao S.A. oraz Visa. W ramach wspólnej akcji zwiększamy korzyści dla klientów, którzy otrzymują atrakcyjny benefit - nawet do 250 złotych, w tym 50 złotych na zakupy w sieci Żabka i 200 złotych na Konto Przekorzystne – mówi Remigiusz Hołdys, dyrektor Departamentu Bankowości Codziennej i Produktów Oszczędnościowych w Banku Pekao S.A.

Do promocji „Przekorzystnie z kartą Visa” można przystąpić od 16 marca do 15 maja 2023 roku. Mogą wziąć w niej udział osoby, które w terminie od 1 stycznia 2021 do 15 marca 2023 roku nie były posiadaczami ani współposiadaczami konta osobistego w Banku Pekao S.A.

Konto Przekorzystne można założyć na stronie internetowej https://www.pekao.com.pl/konto/ oraz „na selfie” w aplikacji PeoPay. Bank nie pobierze opłaty za obsługę karty do konta, wypłaty gotówki z bankomatów za granicą, a także za dwie wypłaty gotówki z obcych bankomatów w Polsce przy comiesięcznym zapewnieniu jednorazowego wpływu na rachunek w wysokości co najmniej 500 zł oraz dokonaniu w poprzednim miesiącu kalendarzowym minimum jednej transakcji bezgotówkowej kartą debetową wydaną przez Bank Pekao S.A. Do ukończenia 26. roku życia wyżej wymienione usługi są bezwarunkowo darmowe.

Więcej informacji na temat promocji znajduje się na stronie: https://www.pekao.com.pl/konto/

Źródło: Pekao

Obniż ratę kredytu. Bank Pekao rusza z promocją pożyczki konsolidacyjnej

Bank Pekao S.A. wystartował dziś z ogólnopolską kampanią reklamową pożyczki konsolidacyjnej. Bank proponuje klientom możliwość obniżenia spłacanych rat kredytów i pożyczek dzięki pożyczce konsolidacyjnej udzielanej na bardzo atrakcyjnych warunkach – bez prowizji i z RRSO 12,54 proc.1.

Kampania wykorzystuje reklamy w telewizji, VOD, internecie, mediach społecznościowych, w kinach oraz w kanałach elektronicznych banku, a także na witrynach oddziałów banku w całej Polsce. Kampania potrwa do końca maja.

Wszyscy doskonale wiemy, że spełnieniu marzeń często „trzeba pomóc”. Warto więc brać życie za rogi i zmieniać marzenia w rzeczywistość. Taką decyzję podjął bohater naszej nowej kampanii reklamowej – wziął pożyczkę by spełnić marzenie o nowej gitarze basowej. Wszystko grało do czasu, aż duże raty „wybiły go z rytmu”. Dlatego przeniósł je do naszego banku wybierając korzystną pożyczkę konsolidacyjną… i znów odzyskał rytm w życiu! To już kolejna kampania, w której zachęcamy klientów by “Wzięli życie za rogi” – mówi Marta Szygenda, dyrektor Departamentu Marketingu w Banku Pekao.

Pożyczkę konsolidacyjną w Banku Pekao można przeznaczyć na spłatę dowolnych zobowiązań i przenieść jeden lub kilka kredytów z innego banku. Bank Pekao nie pobierze prowizji od przeniesionych kredytów, jeśli ich kwota wyniesie min. 10 tys. zł. Bez prowizji można otrzymać także dodatkowe środki na dowolny cel w wysokości do 25 proc. konsolidowanej kwoty. Maksymalna kwota pożyczki to 250 tys. zł, a okres kredytowania  nawet 120 miesięcy. Dzięki atrakcyjnemu oprocentowaniu i 0 proc. prowizji, RRSO wynosi tylko 12,54 proc.1. Kwotę pożyczki, długość okresu spłaty i wysokość raty można dostosować do własnych potrzeb, a dodatkowo odłożyć spłatę pierwszej raty nawet o trzy miesiące.

Przeniesienie kredytów do Banku Pekao jest bardzo proste. Klienci, którzy mają konto w Banku Pekao i korzystają z bankowości elektronicznej Pekao24, pożyczkę mogą wziąć bez wychodzenia z domu. Wystarczy złożyć wniosek w serwisie internetowym Pekao24 lub na infolinii. Po pozytywnej decyzji kredytowej umowę można zaakceptować online w serwisie Pekao24 lub w aplikacji mobilnej PeoPay. Środki na spłatę kredytów i pożyczek bank przeleje na rachunki w innych bankach wskazanych przez klienta.

Oczywiście umowę można zawrzeć także w dowolnej placówce Banku Pekao S.A.  Doradca omówi z klientem warunki konsolidacji – porówna potencjalne raty z tymi, które klient spłaca obecnie i dostosuje wysokość raty do możliwości klienta.

Teraz, także klienci, którzy nie mają konta w Banku Pekao mogą wnioskować o pożyczkę konsolidacyjną szybko i wygodnie przez internet. Wniosek o pożyczkę gotówkową jest dostępny na stronie internetowej banku pekao.com.pl w zakładce Pożyczka gotówkowa/na spłatę innych pożyczek. Po pozytywnej ocenie wniosku, klient wybiera oddział, w którym podpisze umowę. W każdym momencie wypełniania wniosku klient może połączyć się z bankiem i uzyskać dodatkowe informacje oraz wsparcie, jeśli będzie potrzebne.

Oferta Pożyczki konsolidacyjnej obowiązuje do końca maja 2023 r. i mogą z niej skorzystać nowi oraz obecni klienci banku. Ze szczegółami oferty można zapoznać się na stronie: https://www.pekao.com.pl/pozyczka

Za strategię i koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja Leo Burnett. Za działania digital Sales&More S.A. Social media realizuje Digital Kingdom. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Sigma Bis S.A. Filmy wyreżyserował Tomasz Knittel, a zrealizował dom produkcyjny Lucky Luciano. Autorem fotografii jest Łukasz Pęcak, a muzykę do reklamy skomponował José Manuel Albán Juárez.

1RRSO ‒ rzeczywista roczna stopa oprocentowania pożyczki ze spłatą zobowiązań w innych bankach/instytucjach finansowych wynosi 12,54% przy założeniach: całkowita kwota pożyczki (bez kredytowanych kosztów) 32 091 zł, pożyczka zaciągnięta na 59 miesięcy, oprocentowanie zmienne 11,85% w stosunku rocznym, całkowity koszt pożyczki 10 405,02 zł (w tym: odsetki 10 405,02 zł), całkowita kwota do zapłaty 42 496,02 zł, płatna w 58 ratach miesięcznych po 720,27 zł, 59. rata wyrównująca 720,36 zł. Kwota udostępniana pożyczkobiorcy 32 091 zł. Kalkulacja została podana na podstawie przykładu reprezentatywnego wg stanu na 16.02.2023 r.

Prowizja 0% i pozostałe warunki dotyczą pożyczki konsolidacyjnej od 10 000 zł do 250 000 zł, przeznaczonej na spłatę udzielonych pożyczek lub kredytów oraz na dowolny cel w wysokości do 25% kwoty spłacanych zobowiązań. Pożyczka nie może być przeznaczona na spłatę pożyczek lub kredytów udzielonych przez Bank Pekao S.A. Dla pożyczek od 10 000 zł do 14 999 zł od 1 roku do 8 lat, a dla pożyczek od 15 000 zł do 250 000 zł do 10 lat. Oferta obowiązuje do 31.05.2023 r. i mogą z niej skorzystać nowi oraz obecni klienci banku.

Źródło: Pekao