Mądre kupowanie z nowym goodie

Aplikacja zakupowa goodie, pobrana dotychczas już ponad 1,7 mln razy, została przygotowana w zupełnie nowej odsłonie. Intuicyjna, spersonalizowana aplikacja daje jeszcze więcej możliwości w zakresie planowania codziennych zakupów z gazetkami promocyjnymi, wyszukiwania najlepszych zniżek oraz korzystania z kart lojalnościowych. Nowa wersja goodie została udostępniona pierwszej grupie użytkowników, w najbliższych dniach będzie sukcesywnie udostępniana kolejnym.


Aplikacja, która dopasowuje się do użytkownika


Pracując nad nową wersją aplikacji postawiliśmy przede wszystkim na personalizację. Nowe goodie dopasowuje się do użytkownika, pokazując najlepsze dla niego okazje zakupowe, promocje ulubionych marek i dostosowując prezentowanie poszczególnych sekcji i opcji do tego, w jaki sposób i jak często dana osoba z nich korzysta. Nowy, przejrzysty layout i intuicyjna nawigacja sprawiają, że znajdowanie zakupowych okazji stało się jeszcze łatwiejsze – mówi Wojciech Grudzień, prezes Millennium Goodie.


Dotychczasowa funkcjonalność goodie została podzielona na trzy zakładki widoczne na dole ekranu już po otwarciu aplikacji. Użytkownicy zainteresowani gazetkami promocyjnymi i zniżkami w części „Odkrywaj” znajdą wszystkie najnowsze oferty, które można wygodnie sortować, filtrować po kategoriach czy np. zobaczyć nowości z ostatnich 24 godzin. W zakładce „Twoje goodie” użytkownik zobaczy opcje, z których najczęściej korzysta – ulubione funkcje zostały zebrane w jednym miejscu aby zapewnić wygodę korzystania z aplikacji. W zakładce „Profil” użytkownik znajdzie swoje ulubione marki, polubione okazje, może też dodawać i edytować swoje dane czy błyskawicznie wysłać wiadomość do goodie. Co istotne, aplikację można w łatwy sposób dostosować do własnych preferencji, zmieniając kolejność prezentowanych sekcji.


Siła rekomendacji


W codziennym życiu chętnie kierujemy się rekomendacjami innych osób, szukając sprawdzonego produktu czy usługi. Kierując się tą zasadą, oddajemy głos użytkownikom aplikacji – mogą oni polubić okazje, a na podstawie ich rekomendacji utworzą się rankingi, dzięki którym społeczność użytkowników goodie łatwo dowie się o polecanych przez innych użytkowników promocjach – mówi Wojciech Grudzień.


Nowe goodie pozwala także sprawdzać rankingi najpopularniejszych okazji z danego dnia, tygodnia czy miesiąca, sortować je i filtrować.


Oszczędzanie podczas zakupów online


Usługa goodie cashback, dzięki której część pieniędzy wydanych podczas zakupów internetowych może wrócić na konto użytkownika, cieszy się coraz większą popularnością. – Liczba transakcji objętych programem goodie cashback była w czerwcu br. blisko pięciokrotnie wyższa niż w czerwcu ubiegłego roku. Teraz korzystanie z usługi jest jeszcze wygodniejsze, dzięki rankingom najlepszych ofert stworzonym na podstawie głosów użytkowników czy możliwości szybkiego sprawdzania stanu konta cashback – dodaje Wojciech Grudzień.


Wygodne planowanie zakupów


Dzięki intuicyjnej nawigacji w nowym goodie można błyskawicznie odnaleźć aktualne gazetki promocyjne, a produkty z nich dodawać bezpośrednio do wirtualnej listy zakupów. Z mapami galerii handlowych dostępnymi w aplikacji, zakupy przebiegną bardzo sprawnie. W goodie można w kilka chwil założyć kartę stałego klienta ponad 60 centrów handlowych na terenie całej Polski, a możliwość zwirtualizowania wcześniej założonych, plastikowych kart sprawia, że mamy wszystkie karty zniżkowe zawsze pod ręką.


Regulamin platformy goodie jest dostępny na stronie www.goodie.pl/regulamin. Opis działania usługi goodie cashback można znaleźć pod adresem www.goodie.pl/cashback.

Oferta specjalna na maszyny i urządzenia w ING Lease

ING Lease przygotował ofertę specjalną na maszyny i urządzenia w leasingu. Oferta „Wyślij raty na wakacje” obowiązuje do końca sierpnia 2020 roku.

Przedsiębiorcy prowadzący działalność gospodarczą, zainteresowani leasingiem nowych i używanych maszyn lub urządzeń mogą skorzystać ze specjalnej oferty leasingu „Wyślij raty na wakacje” w Programie ING Maszyny. Aby skorzystać z oferty, w której dwie raty wynoszą 0 zł, wystarczy od 1 lipca do 31 sierpnia złożyć wniosek o leasing i podpisać umowę do końca września br.

W proponowanej ofercie, spłata dwóch pierwszych rat leasingu jest odroczona o dwa miesiące, a klient nie ponosi opłaty w postaci odsetek za dwa miesiące użytkowania. Pełen regulamin oferty dostępny jest na stronie internetowej: www.inglease.pl

ING Lease zachęca do skorzystania z prostych i wygodnych Programów uproszczonych.

Program ING Maszyny obejmuje finansowanie nowych i używanych maszyn lub urządzeń. Został przygotowany z myślą o firmach zainteresowanych leasingiem standardowych maszyn produkcyjnych, spożywczych i poligraficznych oraz sprzętu budowlanego i wózków widłowych. Produkt opiera się na maksymalnie uproszczonych procedurach, dla firm prowadzących działalność powyżej 6 miesięcy.

Program dostępny jest w każdym oddziale ING Banku Śląskiego oraz ING Lease.

 

Wnioski Dobry Start i promocja Konta 360° Junior

Bank Millennium udostępnił klientom możliwość złożenia w serwisie bankowości internetowej Millenet nowego wniosku w rządowym programie Dobry Start. Bank przygotował z tej okazji promocję. Klienci, którzy założą swojemu dziecku Konto 360° Junior i złożą wniosek w programie, mogą zyskać 60 zł na eKarcie goodie.


Wnioskowanie w programie 300+ jest w Banku Millennium proste i intuicyjne. Wystarczy zalogować się do Millenetu i wypełnić odpowiedni formularz, znajdujący się w zakładce MilleUrząd oraz potwierdzić go hasłem SMS lub zatwierdzić w aplikacji mobilnej (w zależności od wybranej metody autoryzacji operacji). Wniosek wraz z załącznikami bank przekaże do właściwego urzędu, a klient otrzyma potwierdzenie jego złożenia (Urzędowe Poświadczenie Odbioru) e-mailem. Po przesłaniu wniosku w Millenecie status wniosku można sprawdzić w sekcji Wnioski i umowy > Wnioski. Więcej o programie Dobry Start na stronie https://www.bankmillennium.pl/bankowosc-elektroniczna/millenet-dla-klientow-indywidualnych-biznes/program-dobry-start


- Cieszymy się, że z możliwości złożenia wniosku w Millenecie będzie mogła skorzystać kolejna grupa osób, byli klienci Euro Banku – mówi Halina Karpińska, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium.


W promocji „Dobry start z Kontem 360° Junior” klienci mogą zyskać 60 zł na eKarcie goodie. Aby skorzystać z promocji, należy założyć swojemu dziecku Konto 360° Junior w serwisie internetowym Millenet do 31 sierpnia 2020 r., złożyć wniosek w programie Dobry Start 300+ w Millenecie również do 31 sierpnia 2020 r., a dodatkowo, gdy dziecko ma powyżej 13 lat, wykonać min. 1 płatność kartą do Konta 360° Junior (w tym zbliżeniowo telefonem) lub BLIKIEM do 30 września 2020 r. Promocja trwa do 31.08.2020 r. lub do wyczerpania limitu kont objętych promocją. Szczegóły można znaleźć w regulaminie na stronie https://www.bankmillennium.pl/delegate/managedfiles/1289/latest.

Najważniejsze informacje o eKarcie goodie:
• Z karty można skorzystać po rejestracji w aplikacji goodie.
• Kartą można zapłacić we wszystkich polskich sklepach internetowych oraz stacjonarnych, przy użyciu Google Pay lub Apple Pay.
• Karta jest ważna przez 12 miesięcy od daty aktywacji przez użytkownika.
• Karta ma formę elektroniczną. Dane karty znajdują się w aplikacji goodie.

Bezpłatna aplikacja mobilna goodie i strona internetowa www.goodie.pl to także wygodny doradca zakupowy, dający szybki dostęp do informacji o zniżkach, wyprzedażach i promocjach w sklepach stacjonarnych i internetowych oraz do elektronicznych wersji gazetek zakupowych. Z goodie cashback można zyskać zwrot części wydatków za zakupy w kilkuset sklepach online. Aplikacja pozwala założyć karty stałego klienta galerii handlowych i korzystać z najlepszych okazji cenowych. Regulamin platformy goodie i opis działania usługi goodie cashback można znaleźć na stronie www.goodie.pl.

 

Wniosek o świadczenie „Dobry start” w Moim ING

Klienci ING Banku Śląskiego mogą składać wniosek o świadczenie „Dobry start” w bankowości internetowej Moje ING od 1 lipca br.

Świadczenie „Dobry start” to jednorazowe wsparcie w wysokości 300 zł dla dzieci szkolnych. Przysługuje wszystkim uczniom do 20. roku życia (w przypadku orzeczenia o niepełnosprawności do 24.), bez względu na dochód rodziny. Program nie obejmuje dzieci, które w nadchodzącym roku szkolnym idą do przedszkola i tzw. „zerówki”.

Klienci ING mogą złożyć wniosek o świadczenie „Dobry start” on-line za pośrednictwem bankowości internetowej Moje ING, bez konieczności wizyty w urzędzie. System prowadzi użytkownika przez cały proces składania wniosku oraz automatycznie uzupełnia dane, które już znajdują się w banku. Klient musi jedynie dodać do wniosku dane dzieci, którym przysługuje świadczenie oraz adresy i informacje o rodzaju szkół, do której będą uczęszczały od września br.

Wnioski w programie „Dobry start” można składać od 1 lipca do 30 listopada 2020 r. Beneficjenci, którzy poprawnie złożą wnioski w lipcu i sierpniu, otrzymają świadczenie najpóźniej do 30 września br. Natomiast wypłaty do wniosków złożonych po 1 września br. będą realizowane do 2 miesięcy od daty złożenia.

Więcej informacji na temat świadczenia „Dobry start” można znaleźć na stronie ING: www.ingbank.pl/dobry-start lub na stronie Ministerstwa: www.mrpips.gov.pl/DobryStart

W tym roku rodzice i opiekunowie nie muszą składać dodatkowego wniosku o przyznanie świadczenia wychowawczego w ramach programu „Rodzina 500+”, jeśli już je otrzymują. Pieniądze przyznane w ramach wniosku złożonego w ubiegłym roku, czyli w terminie po 1 lipca 2019 r., obowiązuje do końca maja 2021 r. Wniosek na kolejny okres świadczeniowy zostanie udostępniony w lutym 2021 r.

 

W ramach Visa Token Service wydano miliardowy token

Visa zapowiada dalszy rozwój usługi Visa Token Service, co przyczyni się do zwiększenia bezpieczeństwa kolejnych form płatności cyfrowych

SAN FRANCISCO, 30 czerwca 2020 r. – Visa Inc. (NYSE:V) wydała na całym świecie ponad miliard tokenów w ramach rozwiązania Visa Token Service (VTS). To kamień milowy w rozwoju autorskiego programu, który przyczynia się do przyspieszenia innowacji w sektorze e-commerce i podnosi bezpieczeństwo transakcji. Visa Token Service zastępuje 16-cyfrowy numer rachunku użytkownika karty bezpiecznym tokenem, który chroni wrażliwe dane przed działaniami oszustów.


Szybki rozwój wdrożonej przez Visa tokenizacji jest efektem globalnego trendu przechodzenia konsumentów do handlu internetowego. Według danych z marcowego raportu Retail Systems Research, 90% zbadanych konsumentów ma opory przed korzystaniem ze sklepów stacjonarnych. Z kolei 45% uważa, że kupowanie online stało się koniecznością w nowej rzeczywistości1. Liczba kupujących przez Internet ma wzrosnąć do 2,1 miliarda do roku 20212. Dlatego stworzona przez Visa technologia tokenizacji i płatność z wykorzystaniem Kliknij i zapłać pełnią kluczową rolę w zwiększaniu bezpieczeństwa płatności cyfrowych. Ta kwestia jest obecnie bardziej istotna niż kiedykolwiek wcześniej.


Coraz więcej sprzedawców korzysta z tokenizacji. Rozwiązaniem VTS obejmowana jest także usługa COF (card-on-file), czyli dane karty zapisane w sklepie online danego sprzedawcy. Obecnie ponad 13 000 drobnych handlowców przeprowadza transakcje przy użyciu tokenów COF Visa3, a 8 200 wydawców kart ze 150 rynków jest uprawnionych do korzystania z serwisu Visa Token Service.


Obserwowane na całym świecie przechodzenie do handlu internetowego zwiększyło zapotrzebowanie na wygodne i bezpieczne zakupy w internecie. Dlatego widzimy tak duży wzrost liczby tokenów wydanych w ramach usługi Visa Token Service – mówi Jakub Grzechnik, dyrektor ds. rozwoju produktów w Europie Środkowo-Wschodniej, Visa. – Tylko w ciągu ostatnich 12 miesięcy Visa wydała ponad 680 milionów tokenów. Jesteśmy podekscytowani perspektywą dalszego poszerzania zakresu naszych działań, aby móc zabezpieczać coraz więcej rodzajów transakcji cyfrowych, nawet tych bez 16-cyfrowego numeru karty Visa.

Następny miliard tokenów – Visa przenosi tokenizację z karty do chmury


Visa uruchamia nowe, zaawansowane rozwiązania, które ograniczą ryzyko operacji dla sprzedawców i dostawców usług internetowych. Jednocześnie zapewnią lepszą ochronę wrażliwych danych, ograniczając zbędne czynności i utrudnienia dla konsumentów. Te usprawnienia pozwolą Visa na wprowadzenie najlepszych dostępnych środków bezpieczeństwa, które mogą być zastosowane zarówno na poziomie ekosystemu płatniczego, jak i przez konkretną instytucję finansową.

  • Token ID poszerza możliwości tokenizacji poza kartę: Visa zakończyła rebranding przejętych w ubiegłym roku części biznesowych firmy Rambus Payments na Token ID – A Visa Solution. Dzięki rozwiązaniom Token ID, tokenizacja będzie możliwa nie tylko przy płatnościach kartą Visa, ale obejmie także krajowe sieci kart, przelewy z konta i płatności w czasie rzeczywistym. Wraz z usługą Visa Token Service, nowe rozwiązanie Token ID pomoże klientom ograniczyć ryzyko występowania oszustw. Jednocześnie dodatkowo zwiększy bezpieczeństwo płatności. Visa wykorzysta tę technologię, aby wprowadzić usługę tokenizacji na nowe rynki, które posiadają specyficzne, lokalne wymagania, jak Turcja czy Chiny.

  • Token Management Service prowadzony przez CyberSource: Prowadzona przez CyberSource4 platforma Token Management Service ujednolica i upraszcza zarządzanie usługą tokenów, aby zabezpieczyć wrażliwe dane klientów. Rozwiązanie ulepsza też konwersję płatności i ułatwia stosowanie się do normy PCI poprzez połączenie tokenów na poziomie dostawców usług oraz wszystkich rodzajów płatności i kanałów dla sprzedawców, nabywców i platform technologicznych. Generuje ujednolicony identyfikator tokena – tzw. główny token – aby uprościć i uregulować zarządzanie wszystkimi instrumentami płatności, takimi jak karty, konta bankowe i lokalne systemy płatności. Zunifikowany identyfikator tokena generowany przez CyberSource chroni wrażliwe dane klientów podczas płatności, jednocześnie zapewniając wgląd w jego kanały płatności, rabaty handlowe i programy lojalnościowe.

  • Tokeny w chmurze: Konsumenci korzystają z coraz większej liczby urządzeń, aby robić zakupy w sieci. Dlatego Visa uruchomiła nowy, oparty na technologii chmury system Visa Cloud Token Framework. Pozwala on na powiązanie tokenów ze sklepów internetowych i z rozwiązania card-on-file, które były przypisane do indywidualnego konta klienta, z wieloma zaufanymi urządzeniami. Tokeny w chmurze są już powszechnie dostępne, ale zostały po raz pierwszy uruchomione w regionie Ameryki Łacińskiej i Karaibów.

Miliard wydanych tokenów to kolejny kluczowy etap na drodze do coraz większego unowocześniania płatności, który zbiegł się z ogłoszeniem przez Visa listy 28 nowych partnerów, którzy przystąpili do Visa Token Service w celu zwiększenia bezpieczeństwa płatności jednorazowych oraz powtarzalnych, realizowanych w ramach systemu Visa.


***
O Visa Inc.
Visa Inc. (NYSE: V) to światowy lider płatności cyfrowych. Naszą misją jest połączenie całego świata za pośrednictwem najnowocześniejszej, niezawodnej i bezpiecznej sieci płatniczej, wspierając tym samym rozwój ludzi, firm i całej gospodarki. Nasza nowoczesna globalna sieć przetwarzania danych transakcji – VisaNet – umożliwia dokonywanie bezpiecznych i skutecznych płatności na całym świecie i może przetwarzać w ciągu sekundy ponad 65 tys. operacji. Niesłabnący nacisk, jaki firma kładzie na innowacyjność, sprzyja szybkiemu wzrostowi handlu cyfrowego z wykorzystaniem wszelkich urządzeń połączonych z internetem – dla każdego i w każdym miejscu. Wraz z ogólnoświatowym procesem przechodzenia z technologii analogowych na cyfrowe, Visa angażuje swoją markę, produkty, specjalistów, sieć i zasięg, by kształtować przyszłość handlu. Więcej informacji znajduje się na stronie www.visa.pl oraz na Twitterze @Visa_PL.


Kontakt dla mediów: Jarosław Soroczyński Grayling Poland +48 601 090 747 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
***
Treść niniejszego artykułu oraz wszelkie wyrażone w nim opinie (w tym opisy konkretnych przypadków, porównania, badania i rekomendacje) podane są wyłącznie w celach informacyjnych, a Visa inc. nie udziela żadnych gwarancji co do ich kompletności i dokładności, nie ponosi żadnej odpowiedzialności ani nie bierze na siebie zobowiązań z tytułu opierania się na przedstawionych informacjach.

 

1 Retail Systems Research Consumer Report: marzec 2020 r.
2 Statista, globalna liczba kupujących przez internet od 2014 do 2021 r.
3 Dane VisaNet pozyskane od sprzedawców, oparte na transakcjach dokonanych przy użyciu tokena pomiędzy styczniem 2019 a czerwcem 2020 r.
4 CyberSource to platforma upraszczająca i automatyzująca płatności elektroniczne. Jest wykorzystywana do procesowania transakcji, ograniczania oszustw oraz poprawy bezpieczeństwa. Została przejęta przez Visa w 2010 r. (https://usa.visa.com/about-visa/newsroom/press-releases.releaseId.8396.html)

 

Copyright © 2018-2020 Finansovo.pl - Nowocześnie o finansach!. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Joomla! jest wolnym oprogramowaniem wydanym na warunkach GNU Powszechnej Licencji Publicznej.