Sześcioosobowy zarząd połączonych spółek UNIQA i AXA

  • Rozpoczął się proces prawnego połączenia spółek UNIQA i AXA w Polsce

  • Jego zakończenie zaplanowane jest przed końcem I półrocza 2021 roku

  • W zarządzie połączonych spółek znajdzie się sześć osób

Spółki UNIQA i AXA w Polsce, w Czechach i na Słowacji mają już jednego właściciela. Po uzyskaniu wszystkich potrzebnych zgód 15 października została sfinalizowana transakcja zakupu spółek AXA przez UNIQA. Po transakcji Grupa UNIQA w Polsce stała się 5. co do wielkości grupą ubezpieczeniową. Rozpoczął się także proces prawnego połączenia spółek ubezpieczeniowych, który zakończy się przed końcem pierwszego półrocza 2021 roku. W zarządzie połączonych spółek ubezpieczeniowych znajdzie się sześć osób. Szefem Grupy w Polsce zostanie Marcin Nedwidek. Do zarządu wejdą także Adam Łoziak, Jakub Machnik, Jarosław Matusiewicz, Daniela Sotirovic oraz Mariusz Wójcik. Powołanie nowego prezesa oraz członka zarządu odpowiedzialnego za ryzyko wymaga wcześniejszej zgody Komisji Nadzoru Finansowego.

Marcin Nedwidek będzie równocześnie odpowiadał za detaliczny biznes ubezpieczeń majątkowych i na życie. Obecnie jest członkiem zarządu AXA i dyrektorem obszaru klienta indywidualnego w części majątkowej. Szeregi AXA zasilił ponad dwa lata temu. Przed dołączeniem do AXA był związany z The Boston Consulting Group. Wcześniej pracował dla innej międzynarodowej firmy konsultingowej oraz banku inwestycyjnego w Londynie.

- Wchodzimy do ścisłej czołówki polskiego rynku ubezpieczeń - z 5 milionami klientów oraz przypisem składki wartym niemal 4 mld zł stajemy się 5. co do wielkości grupą ubezpieczeniową w Polsce. Teraz koncentrujemy się na tym, aby zbudować nową firmę, łącząc to, co w AXA i UNIQA jest najlepsze i doceniane przez klientów, pośredników i pracowników. Naszym priorytetem pozostaje rentowny wzrost na bazie szerokiej i konkurencyjnej oferty produktowej, profesjonalnej obsługi oraz efektywnych procesów – mówi Marcin Nedwidek.

Adam Łoziak będzie odpowiadał, jako członek zarządu, za obszar klienta korporacyjnego i segment mieszkalnictwa. W tej chwili w UNIQA jest wiceprezesem ds. klienta. Z grupą UNIQA jest związany od 2003 r. Do 2008 r. pełnił funkcję dyrektora Departamentu Sekretariat Generalny. Później objął stanowisko dyrektora oddziału UNIQA w Warszawie, a następnie dyrektora sprzedaży regionu centralnego UNIQA. Od 2010 r. jest wiceprezesem spółek UNIQA.

- Moim kluczowym zadaniem na najbliższe tygodnie jest połączenie zespołów obu firm oraz zapewnienie naszym partnerom i klientom sprawnej obsługi, tak by nie odczuli niedogodności związanych z wdrażaniem zmian. Zależy mi na współpracy ze wszystkimi dotychczasowymi pośrednikami, obecnymi w obu organizacjach. W docelowej ofercie będziemy odpowiadać na potrzeby wszystkich segmentów klientów – od małych i średnich firm, po duże korporacje. Chcemy jak najlepiej wykorzystać kompetencje związane z oceną ryzyka oraz rozwiązania systemowe obu spółek. Mamy świetnych ekspertów na pokładzie – mówi Adam Łoziak.

Jakub Machnik zostanie członkiem zarządu odpowiedzialnym za finanse i ryzyko. Obecnie taką samą funkcję ma w spółkach działających pod marką UNIQA. Jest związany z sektorem ubezpieczeń od 1999 roku, a od 2003 roku pracuje w UNIQA. Przed objęciem funkcji w zarządzie spółek UNIQA (2018 roku), był m.in. dyrektorem departamentu finansowego. Karierę zawodową rozpoczynał w audycie instytucji finansowych firm Arthur Andersen i Ernst&Young. 

- To, co dla mnie dziś ważne, to ujednolicenie świata rachunkowości i sprawozdawczości w połączonej organizacji, a także upraszczanie go, by szybko dostarczać biznesowi wartościową informację zarządczą ułatwiającą nawigowanie na konkurencyjnym rynku. Największym wyzwaniem jest zaś zachowanie energii i ducha połączonych zespołów – mówi Jakub Machnik.

Jarosław Matusiewicz zostanie wiceprezesem zarządu, odpowiedzialnym za transformację kultury, HR, markę i komunikację. Obecnie jest prezesem spółek UNIQA w Polsce. W Grupie pracuje od 2006 roku, gdzie od 2013 roku pełnił funkcję dyrektora zarządzającego ds. likwidacji szkód, od 2016 roku wiceprezesa polskich spółek UNIQA, a od 2017 roku prezesa. W UNIQA International odpowiadał również przez kilka lat za program rozwoju procesów likwidacji szkód. Przez pierwsze 13 lat kariery zawodowej był związany z PZU.

- Budujemy najlepszy zespół ekspertów na rynku i topową markę. Przez ostatnie lata wiele zmieniliśmy w UNIQA w Polsce. Pod koniec 2018 roku wprowadziliśmy nową strategię, opartą na 3 filarach: klient w centrum, dobry pracodawca oraz innowacyjna firma. Te filary będą aktualne w nowej, znacznie większej UNIQA. Będziemy również wzmacniać naszą kulturę organizacyjną, nastawioną na pracę zespołową, wzajemne wsparcie, konstruktywne relacje interpersonalne oraz przyjazną ludziom. Cieszę się, że dużo nas pod tym względem łączy z koleżankami i kolegami z AXA – mówi Jarosław Matusiewicz.

Daniela Sotirovic będzie odpowiadała, jako członek zarządu, za IT oraz posprzedażowy proces obsługi klientów. Aktualnie pełni funkcję członka zarządu UNIQA Polska ds. wsparcia klienta. Kieruje pionem kompleksowo zajmującym się obsługą posprzedażową klienta. Od kilkunastu lat pracuje w branży ubezpieczeniowej. Karierę w ubezpieczeniach rozpoczęła w dużej międzynarodowej grupie finansowej w Serbii, gdzie odpowiadała za rozwój organizacji i procesy. Od 2007 roku jest związana z UNIQA, najpierw w UNIQA Serbia, a następnie UNIQA International, gdzie nadzorowała rozwój, projektowanie oraz wdrażanie efektywnych i wydajnych procesów ubezpieczeniowych w 11 krajach.

­- Czuję dużą odpowiedzialność za 5 milionów naszych klientów i ludzi, którzy pracują w zarządzanym przeze mnie obszarze – stanowią oni największą część organizacji. Naszą ambicją jest być 5-gwiazdkowym ubezpieczycielem pod względem obsługi klienta. Chcemy towarzyszyć klientowi w jego podróży z nami. Tworzyć rozwiązania, których potrzebuje. Z empatią. Jako IT chcemy być partnerem. Przed zespołem stoi duże wyzwanie – wspierać ambicję budowania jednej z najbardziej innowacyjnych i zaawansowanych technologicznie firm na rynku. Chciałabym stworzyć im taką atmosferę, żeby pracowali z błyskiem w oku i pasją – mówi Daniela Sotirovic.

Mariusz Wójcik zostanie członkiem zarządu odpowiedzialnym za bancassurance i programy partnerskie. Od prawie dekady rozwija w AXA ten obszar. Z branżą ubezpieczeniową związany jest od ponad 20 lat. W AXA pracuje od 14 lat. Początkowo odpowiadał za rozwój oferty produktowej w AXA Polska. Następnie pełnił funkcję dyrektora produktów dla krajów regionu CEE (Polska, Czechy, Węgry, Słowacja, Rumunia i Ukraina). W 2013 roku objął funkcję członka zarządu AXA Polska odpowiedzialnego za rozwój obszaru bancassurance i programów partnerskich. Przed dołączeniem do AXA pracował w Domu Inwestycyjnym Xelion oraz w towarzystwie ubezpieczeniowym Nationale-Nederlanden.

- Nie zmieniamy kursu, bo nasza strategia jest skuteczna - na spadającym rynku utrzymujemy dodatnią dynamikę. Będziemy bazować na dotychczasowym fundamencie długofalowych partnerstw z bankami, przede wszystkim na strategicznej współpracy z mBankiem, z którym zbudowaliśmy unikalny na rynku model biznesowy z pełną ofertą ubezpieczeń i wiodącą rolą cyfrowych kanałów sprzedaży. Z firmami pożyczkowymi i liderem rynku, Providentem, oraz w branżach pozafinansowych, gdzie przewagę zdobywamy dzięki procesom dopasowanym do modeli biznesowych partnerów – mówi Mariusz Wójcik.

W Polsce Grupa UNIQA stała się nowym właścicielem pięciu spółek AXA*. Są to AXA Ubezpieczenia Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji, AXA Życie Towarzystwo Ubezpieczeń, AXA Polska, AXA Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych i AXA Powszechne Towarzystwo Emerytalne.

Tym samym UNIQA w Polsce wchodzi także w całkiem nowy dla siebie obszar inwestycyjno-emerytalny. AXA oferuje fundusze inwestycyjne i paletę produktów emerytalnych, w tym IKZE i IKE, i zarządza 6. na rynku pod względem wartości aktywów pracowniczym programem kapitałowym, jak również 6. pod względem wartości aktywów otwartym funduszem emerytalnym. Na koniec 2019 roku AXA PTE i AXA TFI zarządzały łącznie aktywami w wysokości 15 mld zł. Spółkami niezmiennie zarządzają: Robert Garnczarek, prezes AXA TFI, Paweł Mizerski, wiceprezes AXA TFI, Paweł Michalik, prezes AXA PTE oraz Adam Kurowski i Konrad Maniak, członkowie zarządu AXA PTE.

* Transakcja nie dotyczy innych firm działających w Polsce pod marką AXA - AXA Partners, AXA Assistance ani AXA XL.

 

PKO Bank Polski wdrożył trwały nośnik 2.0.

·         Klienci PKO Banku Polskiego jako pierwsi na rynku, będą mogli skorzystać z trwałego nośnika 2.0., który umożliwia dostarczanie dokumentów prywatnych.

·         Rozwiązanie opracowane przez PKO Bank Polski, KIR, Operatora Chmury Krajowej i partnerów technologicznych bazuje na połączeniu dwóch najlepszych narzędzi dostępnych na polskim rynku – technologii blockchain i macierzy WORM.

·         Trwały nośnik 2.0. pozwoli zwiększyć liczbę dokumentów dostarczanych klientom w formie cyfrowej, co ograniczy ślad węglowy generowany przez działalność spółki.

·         Wszystkie nowe komponenty drugiej generacji trwałego nośnika zostały ulokowane na serwerach dostarczanych przez Operatora Chmury Krajowej.

PKO Bank Polski wdrożył trwały nośnik 2.0. Nowe rozwiązanie umożliwia dostarczanie klientom banku dokumentów prywatnych w formie cyfrowej. W pierwszej kolejności zaplanowano udostępnienie zestawień transakcji płatniczych dla kart kredytowych oraz dokumentacji związanej z pożyczkami gotówkowymi. Dzięki nowej funkcji trwałego nośnika, bank będzie mógł zwiększyć liczbę dokumentów dostarczanych w formie elektronicznej, co ograniczy ślad węglowy generowany przez działalność spółki. Nowe rozwiązanie uzupełnia możliwości trwałego nośnika wdrożonego przez PKO Bank Polski już w 2018 r.

- Klienci PKO Banku Polskiego od dwóch lat otrzymują regulaminy produktowe na trwałym nośniku bazującym na technologii blockchain. Narzędzie pozwoliło dotychczas na udostępnienie dokumentów ponad 11 mln razy, co dało bankowi oszczędności rzędu 20 mln zł i znacznie zmniejszyło zużycie papieru. Na przestrzeni ostatnich lat możliwości technologiczne banku dynamicznie się zwiększyły, co pozwoliło nam wspólnie z Krajową Izbą Rozliczeniową wdrożyć kolejne rozwiązanie – trwały nośnik dla dokumentów prywatnych. Wykorzystuje ono rozwiązania chmurowe i technologię blockchain, co pozwala na szybkie oraz bezpieczne dostarczanie dokumentów prywatnych generowanych dla poszczególnych klientów.

– mówi Adam Marciniak, wiceprezes zarządu PKO Banku Polskiego

– Najnowsza wersja trwałego nośnika od KIR jest wszechstronnym narzędziem, oferującym kompleksową elektroniczną dystrybucję dokumentów każdego typu. Dzięki zastosowaniu jednocześnie macierzy WORM w chmurze obliczeniowej, technologii blockchain oraz usług zaufania, powstał system unikalny na skalę europejską. Nasze rozwiązanie umożliwia bezpieczne i wygodne przesyłanie informacji publicznych, takich jak np. cenniki i regulaminy usług, a także dokumentów prywatnych przypisanych konkretnym osobom. Pierwsza implementacja tego rozwiązania w największym banku detalicznym na rynku to zapowiedź dalszego dynamicznego rozwoju procesów cyfryzacji w polskiej gospodarce.

– mówi Piotr Alicki, Prezes Zarządu KIR

Trwały nośnik nowej generacji

Trwały nośnik 2.0. powstał przy współpracy PKO Banku Polskiego, KIR, Operatora Chmury Krajowej, Hitachi i IBM. Dzięki rozbudowie infrastruktury technologicznej wykorzystywanej we wcześniejszej wersji trwałego nośnika, możliwe będzie dostarczanie na nim, obok dokumentów publicznych, także dokumentów prywatnych. W pierwszej kolejności zaplanowano udostepnienie zestawień transakcji płatniczych dla kart kredytowych oraz dokumentacji związanej z pożyczkami gotówkowymi.

Wypracowane rozwiązanie bazuje na połączeniu technologii blockchain oraz macierzy WORM, której zastosowanie pozwala usprawnić proces przetwarzania dokumentów prywatnych generowanych indywidualnie dla każdego klienta z osobna. Trwały nośnik 2.0., podobnie jak jego wcześniejsza wersja, spełnia wszelkie wymagania prawne. Najważniejsze komponenty trwałego nośnika 2.0. ulokowano na serwerach dostarczanych przez Operatora Chmury Krajowej, a zastosowane rozwiązania spełniają najwyższe standardy związane z bezpieczeństwem danych.

Z perspektywy klienta, proces weryfikacji autentyczności i niezmienności dokumentów będzie przebiegał identycznie, jak w przypadku poprzedniej wersji trwałego nośnika. Klienci banku wraz z korespondencją elektroniczną otrzymają 64-znakowy unikalny identyfikator hash dokumentu oraz odnośnik do strony banku, na której bez logowania, w prosty sposób uzyskają informację czy dokument jest autentyczny oraz kiedy po raz ostatni zmienił swój status.

Oszczędności dla banku i dla środowiska

Trwały nośnik 2.0. jest kolejnym dużym wdrożeniem w PKO Banku Polskim opartym na technologii blockchain. Poprzednią wersję trwałego nośnika PKO Bank Polski wspólnie z KIR, IBM, Accenture oraz polsko-brytyjskim startupem Coinfirm opracował już w 2018 roku. Jego wdrożenie było pierwszym praktycznym wykorzystaniem technologii blockchain w polskim sektorze finansowym i największym tego typu wdrożeniem w Europie.

Pierwsza wysyłka dokumentów publicznych na trwałym nośniku trafiła wtedy do 5 mln klientów banku. W ciągu dwóch kolejnych lat dzięki temu narzędziu cyfrowe dokumenty dostarczono już ponad 11 mln razy. Zastosowanie trwałego nośnika pozwoliło spółce zaoszczędzić dotychczas ok. 20 mln złotych. Redukcja korespondencji przełożyła się również na zmniejszenie śladu węglowego związanego z działalnością banku.

Technologia przyszłości

Technologia blockchain zastosowana w trwałym, nośniku opiera się na zdecentralizowanej i rozproszonej architekturze informatycznej, co sprawia że rozwiązanie jest bardziej odporne na ataki. Rozwiązania oparte na tej technologii mogą być wykorzystywane wszędzie tam, gdzie istnieje potrzeba potwierdzenia przez trzecią, niezależną stronę, zaistnienia konkretnego zdarzenia. W przypadku dokumentów bankowych, może to być np. potwierdzenie czasu powstania ostatniej wersji dokumentu oraz jego autora.

Technologia ta przekłada się bezpośrednio na funkcjonowanie i wzrost konkurencyjności całego polskiego sektora bankowego oraz krajowej gospodarki. Ze względu na wysoki potencjał jej zastosowania, na początku 2018 roku PKO Bank Polski powołał specjalną jednostkę odpowiedzialną za poszukiwanie kolejnych zastosowań dla technologii blockchain. Ważną rolę w pracach nad rozwojem technologii blockchain w PKO Banku Polskim odgrywa również Operator Chmury Krajowej oraz zewnętrzni partnerzy technologiczni. W prace zaangażowane są zarówno środowiska naukowe takie jak Politechnika Warszawska, młode firmy technologiczne współpracujące z programem Let’s Fintech with PKO Bank Polski, jak również inne podmioty z sektora finansowego.

 

Pandemia: biznes z nogą na hamulcu

56 proc. MŚP skarży się na trudne sytuacje w relacjach z klientami, wywołane koronawirusowym kryzysem – wynika z badania Bibby MSP Index. 42 proc. za największe wyzwanie w obliczu pandemii uważa utrzymanie płynności finansowej.

Co czwarty przedsiębiorca zmuszony był w ostatnich miesiącach poradzić sobie ze zmniejszeniem lub wstrzymaniem zamówień przez klientów. Tak samo liczna grupa skarży się na spadek marż oraz konieczność negocjowania nowych warunków handlowych i cen. Problemem okazuje się też to, że podczas pandemii wszystko trwa dłużej – od płatności, poprzez przesyłanie dokumentów – a odbiorcy tłumaczą się pracą zdalną (tak twierdzi 26 proc. badanych w Bibby MSP Index). Wszystkie te sytuacje destabilizują przepływy finansowe i prowadzą do problemów z płynnością. Dlatego jej utrzymanie stało się w okresie kryzysu wywołanego pandemią COVID-19 największym wyzwaniem dla sektora MŚP.

 

– Płynność finansową traci się tylko raz. W pierwszych miesiącach pandemii, w okresie zamrożenia gospodarki, strumień przychodów wielu firm został wstrzymany i widmo bankructw stało się całkiem realne. Jednak o płynność finansową należy dbać nie tylko w burzliwych czasach. Każda firma powinna przygotować strategię, a w przypadku sprzedaży z odroczonym terminem płatności, zadbać o odpowiednie finansowanie bieżące. Tradycyjnym narzędziem, które dobrze się sprawdza w takiej sytuacji, jest faktoring, a więc finansowanie oparte o wierzytelności, czyli o faktury wystawione przez firmę. Dodatkowo, korzystając z faktoringu pełnego, można ubezpieczyć transakcje z poszczególnymi odbiorcami, jeśli obawiamy się ich niewypłacalności

 – mówi Jerzy Dąbrowski, prezes Bibby Financial Services.

Kontrahenci płacą gorzej

Ogólnoświatowy kryzys to dla wielu firm dobra wymówka, aby opóźniać płatności. Aż 31 proc. przedsiębiorców uważa, że ich kontrahenci w ostatnim półroczu płacili gorzej, nieregularnie. Na opóźnienia w płatnością skarży się przede wszystkim branża transportowa (40 proc. respondentów) oraz produkcyjna i usługowa (po 35 proc.).

Pandemia a inwestycje firm w digitalizację

Brak środków na bieżącą działalność to prawdopodobnie jeden z czynników, który spowodował, że aż 80 proc. małych i średnich przedsiębiorstw nie wykonało podczas pandemii żadnej inwestycji w nowe technologie. Chociaż na rynku słychać głosy, że ostatnie pół roku to gwałtowna digitalizacja, teza ta nie znajduje potwierdzenia w wynikach badania Bibby MSP Index. Jedynie 13 proc. przedsiębiorców zakupiło platformy do spotkań online i narzędzia organizujące pracę zdalną, zaś 7 proc. zainwestowało w oprogramowanie umożliwiające podpisywanie i przekazywanie dokumentów w formie cyfrowej.

Jak MŚP zareagowały na odmrożenie gospodarki?

55 proc. przedsiębiorców badanych w ramach Bibby MSP Index twierdzi, że odmrożenie gospodarki nie miało wpływu na ich działalność – prowadzą ją cały czas tak samo jak przed pandemią. 22 proc. uważa, że ich działalność jeszcze nie wróciła do stanu sprzed pandemii. 37 proc. szuka pomocy państwowej, samorządowej lub w organizacjach branżowych. Co piąty przedsiębiorca czeka na kolejną tarczę antykryzysową, a co dziesiąty – planuje intensywniej windykować odbiorców.

W letnich miesiącach obserwowaliśmy odbicie praktycznie całej gospodarki, ale teraz biznes znów nacisnął na hamulec. Liczba zachorowań wzrasta, pojawiają się kolejne obostrzenia, nie tylko w Polsce, ale w całej Europie. Nasze badanie potwierdziło, że dla MŚP tej jesieni wiele wyzwań ma genezę poza biznesem. 28 proc. za najtrudniejsze uznało przygotowanie firmy na wypadek kolejnego lockdownu, 22 proc. – utrzymanie reżimu sanitarnego w firmie (maseczki, dystans, stosowanie środków do dezynfekcji), 15 proc. – obsługę klientów zgodnie z wymogami sanitarnymi, a 9 proc. – odbudowanie łańcucha dostaw. Oczywiście, na podjęcie tych wszystkich działań firma musi mieć pieniądze, stąd największym wyzwaniem pozostaje utrzymanie płynności finansowej (42 proc. wskazań)

– dodaje Jerzy Dąbrowski, prezes Bibby Financial Services.

 

Karta kredytowa PKO Infinite w nowej, metalowej odsłonie

·         Najbardziej prestiżowa karta kredytowa PKO Banku Polskiego jest od teraz oferowana w wyjątkowej postaci.

·         Nowa karta PKO Infinite jest metalowa, a jej rdzeń wykonano ze stopu wolframu.

·         Karta oferowana jest m.in. klientom Bankowości Prywatnej PKO.

Karta kredytowa PKO Infinite to najbardziej prestiżowa karta w ofercie PKO Banku Polskiego. Od teraz oferowana w wyjątkowej postaci – karta jest metalowa, a jej rdzeń wykonano ze stopu wolframu. Dane posiadacza umieszczone są na rewersie i wygrawerowane w technice laserowej odpornej na ścieranie. Z karty zniknął pasek na podpis – do potwierdzenia transakcji wykorzystywany będzie tylko numer PIN. Różnica między nową a poprzednią kartą jest nie tylko widoczna, ale też wyczuwalna - waży 18 gramów, czyli 3 razy więcej niż standardowa plastikowa. To wyjątkowy produkt oferowany m.in. klientom Bankowości Prywatnej.

Karta kredytowa PKO Infinite to najbardziej prestiżowa karta w ofercie PKO Banku Polskiego. Od teraz oferowana w wyjątkowej postaci – karta jest metalowa, a jej rdzeń wykonano ze stopu wolframu. Dane posiadacza umieszczone są na rewersie i wygrawerowane w technice laserowej odpornej na ścieranie. Z karty zniknął pasek na podpis – do potwierdzenia transakcji wykorzystywany będzie tylko numer PIN. Różnica między nową a poprzednią kartą jest nie tylko widoczna, ale też wyczuwalna - waży 18 gramów, czyli 3 razy więcej niż standardowa plastikowa. To wyjątkowy produkt oferowany m.in. klientom Bankowości Prywatnej.

- Udogodnienia w zakresie oferty usług dla zamożnych klientów to jeden z zasadniczych filarów naszego biznesu. Obok niego stawiamy kwestię jakości i bezpieczeństwa. Poza zrównoważonym działaniem mającym na celu ochronę i pomnażanie majątku naszych klientów zależy nam również na dostarczeniu innych satysfakcjonujących ich usług.

– mówi Andrzej Zajko Dyrektor Centrum Bankowości Prywatnej

Z karty PKO Infinite korzysta obecnie ponad 1500 klientów. Wraz z kartą klienci otrzymują bogaty zestaw usług dodatkowych m.in. grupowe ubezpieczenie podróżne w Polsce oraz za granicą z sumą ubezpieczenia kosztów leczenia i Assistance do 30 mln zł. Ochrona NNW za granicą sięga kwoty 1 mln zł. Klienci są również chronieni na wypadek rezygnacji czy skrócenia wyjazdu, opóźnienia samolotu lub odwołania lotu. Dodatkowo, ubezpieczenie obejmuje ochronę bagażu, sprzętu sportowego, pokrywa koszty pomocy prawnej oraz szkód wyrządzonych w wynajętym samochodzie, jachcie lub houseboacie.

 https://www.youtube.com/watch?v=RuhkJnqkuVA

Karta PKO Infinite należy do pakietu usług Bankowości Prywatnej PKO. Bank oferuje go klientom dysponującym aktywami na poziomie minimum 1 mln zł. W ramach oferty klienci uzyskują dostęp do rozwiązań finansowych przygotowanych przez PKO Bank Polski i spółki działające w ramach Grupy Kapitałowej PKO. Mają też do dyspozycji osobistego doradcę, który kompleksowo dba o ich finanse – zarówno po stronie inwestycyjnej, jak i bieżących potrzeb finansowych.

Klienci Bankowości Prywatnej mogą z satysfakcją korzystać z rozwiązań oferowanych im przez bank zarówno w domu, jak i w stale rozwijającej się sieci specjalnie dla nich przygotowanych placówek. W 2020 roku otwarto dwa nowe Biura Bankowości Prywatnej – w Białymstoku i w Lublinie. Aktualnie Centrum Bankowości Prywatnej PKO działa w 11 miastach – poza wymienionymi, w Bydgoszczy, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Warszawie, Wrocławiu.

 

ING Bank Śląski rusza z kampanią kantoru walut online dla firm

ING Bank Śląski rusza z kampanią kantoru walut online dla firm w mediach społecznościowych. To wygodna usługa, niezbędna w każdej nowoczesnej firmie. Klikasz i masz.

Kantor walut online dla firm jest dostępny w Moim ING i ING Business bez opłat, 24/7.

Klienci korzystający z Mojego ING mogą wymienić EUR, USD, GBP, PLN już od równowartości 5 EUR, a pieniądze trafiają na ich konto firmowe natychmiast – nawet w weekendy i święta. Klienci korzystający z ING Business mogą skorzystać aż z 23 par walutowych. Przydatna w biznesie jest również funkcja zlecania automatycznej wymiany walut. Klienci sami mogą określić kwotę i kurs jaki ich interesuje. Gdy wybrana waluta osiągnie wskazany poziom, system sprzeda lub kupi ją automatycznie.

Oferta skierowana jest zarówno do właścicieli jednoosobowych działalności gospodarczych i spółek działających na zasadzie uproszczonej księgowości jak i spółek z pełną księgowością.

Bank zachęca do skorzystania z usługi w kampanii w mediach społecznościowych.

Link do spotu tu: https://youtu.be/rDrx-LEeSVg

Więcej o ofercie tu: https://www.ing.pl/male-firmy/konta-firmowe/kantor-walutowy

oraz dla większych firm tu: https://www.ing.pl/przedsiebiorstwa-i-jst/karty-platnosci/kantor

Nazwa kampanii: „Czy wiesz, że… w ING wymieniasz waluty online”?

Start kampanii: 26.10.2020

Kanały: YouTube, Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram

Kreacja: BRAIN

Social media: GONG

#NajlepszyBankDlaFirm

 

Copyright © 2018-2020 Finansovo.pl - Nowocześnie o finansach!. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Joomla! jest wolnym oprogramowaniem wydanym na warunkach GNU Powszechnej Licencji Publicznej.