PKO Bank Polski nagrodzony w rankingach „Newsweeka” i „Forbesa”
|
Bank z sukcesem realizuje cele związane z cyfryzacją. Przykładem może być liczba aktywnych aplikacji IKO, która przekroczyła już 5 milionów. Bank stawia na innowacje, rozwój nowoczesnych technologii i ciągłe doskonalenie, co znajduje odzwierciedlenie m.in. w poziomie satysfakcji klientów. W placówkach świadczy sprawną i wysokiej jakości obsługę bezpośrednią, koncentrując się na potrzebach klienta. |
PKO Bank Polski stale wprowadza nowe rozwiązania zarówno dla klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorców, np. ułatwiające założenie firmy, pomoc w jej finansowaniu i rozwoju. Wspiera przedsiębiorców w trudnych czasach pandemii. Za pośrednictwem PKO Banku Polskiego firmy otrzymały łącznie 10,5 mld złotych subwencji z Tarczy Finansowej PFR. |
Rankingi „Newsweeka” i „Forbesa” bazują na badaniu Kantar Polska, realizowanym metodą tajemniczego klienta. Audytorzy testowali jakość obsługi w oddziałach, ale także kontaktów on-line. Premiowane były kompetencje doradców, sprawność prowadzenia operacji, dociekliwość doradców w diagnozowaniu potrzeb klientów, sposób prezentacji oferty i jej atrakcyjność, przejrzystość procedur, funkcjonalność serwisów transakcyjnych oraz sprawność kanałów komunikacji z bankiem. |