Polecamy

LESS_ i Adyen łączą siły - przyjazne środowisku zakupy wspierane przez innowacyjną technologię płatności

Adyen, platforma płatnicza dla wielu wiodących firm na świecie, ogłosiła partnerstwo z LESS_, polskim marketplace'em dla świadomych miłośników mody. Integracja zapewni użytkownikom nowe funkcjonalności i holistyczne, bezproblemowe doświadczenie zakupowe - tak by technologia, moda i troska o środowisko mogły iść pod rękę w dzisiejszym świecie.

LESS_ jest jedną z wiodących mobilnych platform zakupowych z ponad 700 000 aktywnych użytkowników. Firma głośno mówi o chęci zmiany sposobu robienia zakupów i zwiększaniu u konsumentów świadomości dotyczącej cyklu życia odzieży, tworząc miejsce, w którym użytkownicy mogą cieszyć się modą, uatrakcyjniając ją zdrowym minimalizmem. Przedsiębiorstwa coraz bardziej rozumieją już wagę swoich działań w odniesieniu do społeczeństwa i inspirowania zmian światopoglądowych poprzez odpowiedzialne modele biznesowe. Rozwój LESS_ doskonale wpisuje się w to założenie. Stoją za tym jasne liczby - według raportu 2020 Resale Report przygotowanego przez ThredUp i GlobalData, rynek sprzedaży rzeczy z drugiej ręki, ma wzrosnąć 5-krotnie do 2024 roku, ponieważ zakupy robione w ten sposób dostarczają użytkownikom nie tylko rozrywki, ale także większej wartości.

„Powitanie LESS_ jako kolejnego klienta i zaoferowanie naszego rozwiązania firmie z tak wspaniałymi wartościami, które są wysoce cenione przez dzisiejszych klientów, jest dla nas ogromną przyjemnością. Cieszymy się, że możemy wspólnie kształtować odpowiednie środowisko płatności i dalej się rozwijać, szczególnie, że wszyscy jesteśmy częścią trendu, jakim jest świadoma konsumpcja” - komentuje Jakub Czerwiński, VP CEE w Adyen.

W związku z rosnącą popularnością marketplace'ów w obecnym krajobrazie zakupowym, ważne jest, aby właściciele firm oferowali klientom najbardziej komfortowe, bezproblemowe i bezpieczne doświadczenie użytkownika. Będzie ono teraz dostępne także dla użytkowników LESS_ dzięki Adyen for Platforms - produktowi płatniczemu dla platform takich jak ebay, GoFoundMe czy Etsy. Rozwiązanie pozwala użytkownikom marketplace'ów cieszyć się spójnym i wygodnym procesem płatniczym w kanałach zakupowych - na stronie internetowej i w aplikacji. Oznacza to również zwiększony poziom bezpieczeństwa i zaufane opcje płatności, które zyskują ogromne znaczenie w obecnym czasie. Rozwiązanie zapewni LESS_ pełną kontrolę nad doświadczeniami kupujących i sprzedających, a także ułatwi zarządzanie podzielonymi płatnościami oraz transferami środków i wypłatami, wyprzedzając nowe regulacje prawne i najnowsze trendy w płatnościach.

„Jeden z największych kamieni milowych w naszej jeszcze krótkiej historii marki LESS_, stał się dziś faktem. Nasz partner technologiczny Adyen umożliwił wprowadzenie do portalu zintegrowanego modułu płatności elektronicznych, bazującego na bezpiecznym modelu Escrow. Dla użytkownika oznacza to szybką i bezpieczną transakcję z wykorzystaniem najpopularniejszych metod płatności oraz gwarancję otrzymania produktu zgodnego z opisem. W odróżnieniu od konkurencyjnych rozwiązań, użytkownicy LESS_ mogą korzystać z tej opcji całkowicie za darmo, wraz z programem ochrony kupujących i sprzedawców” - komentuje Mateusz Oleksiuk, CEO and Co-founder LESS_.

Współpraca z Adyen jest kolejnym krokiem na drodze do stworzenia idealnego doświadczenia klienta, aby wspierać obecnych i przyszłych e-sprzedawców w ich podróży , a także dokładać cegiełkę do wtórnego obiegu odzieży, która ma szansę znaleźć nowe właścicielki i właścicieli. Technologia wniesiona przez wiodącego dostawcę płatności przyczyni się do ukształtowania świadomej społeczności i wspierania kultury recyklingu, skupiając się jednocześnie na przydatności produktów oraz ochronie środowiska.