Polecamy

Millenium - płatności BLIKIEM w sklepach stacjonarnych

Bank Millenium udostępnił pierwszej grupie klientów płatności zbliżeniowe BLIK w sklepach stacjonarnych w Polsce i na świecie. Od teraz zamiast podania kodu BLIK, wystarczy użycie telefonu przy terminalu płatniczym.

Do wdrożenia tej usługi wystarczy jednorazowa aktywacja w aplikacji bankowej, w której podać należy m.in. źródło płatności. Usługa nie wymaga podpięcia karty płatniczej, nie jest konieczne również logowanie do aplikacji jak również połączenie z internetem ani siecią komórkową. Usługa obejmuje urządzenia oparte na Android i funkcji NFC (Near Field Communication).

- Cieszymy się bardzo, że do szerokiego wachlarza metod płatności, jakie oferujemy dołącza płatność zbliżeniowa BLIKIEM. BLIK podbił serca internautów już dawno i jest obecnie najpopularniejszą metodą płatności w sieci. Teraz, mamy nadzieję, zagości na dobre w sklepach stacjonarnych i punktach usługowych nie tylko w naszym kraju, ale również poza jego granicami, wszędzie tam, gdzie akceptowane są płatności Mastercard. Staraliśmy się zaprojektować rozwiązanie tak, by nie tylko korzystanie z niego, ale również sama aktywacja były jak najbardziej przyjazne użytkownikom – mówi Halina Karpińska, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium.

- Blik zbliżeniowy umożliwia płacenie za zakupy analogicznie jak kartami płatniczymi. Pierwszą, historyczną płatność w systemie produkcyjnym tą metodą udało się przeprowadzić naszemu zespołowi projektowemu, z czego jesteśmy ogromnie dumni. Było to doskonałe zwieńczenie wielomiesięcznych prac nad tym przełomowym na skalę międzynarodową projektem, w który zaangażowanych było wiele instytucji płatniczych. To ogromna satysfakcja, że możemy efekt tych prac oddać teraz w ręce naszych klientów - dodaje Adam Mańka, Dyrektor Departamentu Rozwoju Aplikacji w Banku Millennium.

Więcej na stronie: www.bankmillennium.pl/klienci-indywidualni

Michał Nowik, Finansovo.pl