PKO BP - Nowości w aplikacji mobilnej
Nowości w aplikacji: możliwość kupowania i obsługiwania funduszy inwestycyjnych, a także korzystania z usług Biura Maklerskiego.
- Wszystko to klienci znajdą w zakładce „Inwestowanie”.
W aplikacji można też sprawdzić stan swoich środków w PPK i PPE - funkcja jest dostępna także dla osób nieposiadających konta w PKO Banku Polskim.
Od teraz klienci mają dostęp do pełnej oferty funduszy inwestycyjnych oferowanych przez PKO TFI oraz usług Biura Maklerskiego w aplikacji mobilnej PKO Banku Polskiego. Uczestnicy Pracowniczych Planów Kapitałowych i Pracowniczych Programów Emerytalnych prowadzonych przez PKO TFI mogą w aplikacji sprawdzić stan swoich środków. Mobilny dostęp do PPK i PPE mają też osoby nieposiadające konta w PKO Banku Polskim - wystarczy, że zainstalują aplikację banku i aktywują „IKO bez konta”.
– Nie jest to nasze ostatnie słowo. W najbliższych miesiącach planujemy kolejne zmiany i udogodnienia, dzięki którym inwestowanie będzie jeszcze prostsze. Produkty inwestycyjne są w centrum uwagi naszych klientów, dlatego budowanie nowych funkcji w zakresie inwestowania jest dziś dla nas niezwykle istotne – mówi Rafał Madej, dyrektor Departamentu Produktów Inwestycyjnych.
– Coraz więcej klientów korzysta z bankowości cyfrowej nie tylko w zakresie podstawowych usług bankowych, ale także tych bardziej skomplikowanych, takich jak na przykład ubezpieczenia czy inwestycje. Obserwujemy ciągły wzrost popularności naszej bankowości elektronicznej, dlatego intensywnie pracujemy, żeby jak najwięcej spraw klienci mogli załatwić samodzielnie lub ze zdalną asystą swojego doradcy, bez konieczności wizyty w oddziale banku – mówi Michał Macierzyński, dyrektor Departamentu Usług Cyfrowych.
– Chcemy rozszerzać dostęp do usług maklerskich dla klientów PKO Banku Polskiego. Zgodnie z zapowiedziami, po wdrożeniu nowej aplikacji PKO supermakler, teraz udostępniamy najważniejsze funkcje w aplikacji mobilnej IKO. Dzięki temu każdy klient będzie mógł jeszcze szybciej i łatwiej zarządzać swoimi inwestycjami w jednym miejscu na smartfonie, bez potrzeby dodatkowego logowania – podkreśla Grzegorz Zawada, dyrektor Biura Maklerskiego PKO Banku Polskiego.