PKO BP - 6 milionów aktywnych aplikacji mobilnych

Jest już ponad 6 milionów aktywnych aplikacji PKO Banku Polskiego!
- Użytkownicy IKO wykonali w sumie 1 miliard transakcji na łączną kwotę 274 miliardów złotych.
- Co dwie sekundy w aplikacji wykonywanych jest 9 płatności mobilnych w internecie, co minutę – 264 przelewy, co godzinę – 180 tysięcy logowań, codziennie – 10 milionów interakcji.
W ciągu półtora roku działania Asystenta głosowego IKO odnotowaliśmy 1,9 mln wypowiedzi użytkowników i średnio 68 tys. dialogów miesięcznie.
Liczba aktywnych aplikacji IKO przekroczyła właśnie rekordowe na polskim rynku bankowym 6 milionów. Od momentu uruchomienia w marcu 2013 roku użytkownicy logowali się do niej ponad 4,1 miliarda razy, wykonali 1 miliard transakcji na łączną kwotę 274 miliardów złotych. Klienci PKO Banku Polskiego i Inteligo średnio wykonują w IKO co dwie sekundy 9 płatności mobilnych w internecie, co minutę – 264 przelewy, co godzinę – 180 tysięcy logowań, codziennie – ponad 10 milionów tapnięć. Popularność zyskuje też bankowanie za pomocą mówionych poleceń - w ciągu półtora roku od uruchomienia Asystenta głosowego przeprowadził on już 925 tys. rozmów z klientami, odnotowaliśmy w sumie 1,9 mln wypowiedzi użytkowników.
– 6 milionów aktywnych aplikacji IKO to kolejny kamień milowy w cyfrowym rozwoju PKO Banku Polskiego. Ta liczba to dowód, że nasza bankowość mobilna jest praktyczna, wygodna i bezpieczna. Wsłuchując się w opinie klientów dostosowujemy aplikację IKO do ich rosnących wymagań. Bankowanie w smartfonie to przyszłość i będziemy nadal rozwijać mobilne funkcje i możliwości, zarówno dla klientów detalicznych jak i firmowych. Przyjazna i intuicyjna aplikacja z rozbudowanym ekosystemem usług finansowych będzie jednym z filarów rozwoju banku w kolejnych latach
– podkreśla Iwona Duda, wiceprezes Zarządu PKO Banku Polskiego kierująca pracami Zarządu.
– Aplikacja mobilna PKO Banku Polskiego daje użytkownikom coraz to nowe możliwości i funkcje. Jej popularność systematycznie rośnie, rekordy bije także liczba i wartość transakcji wykonywanych w kanale mobilnym. Jesteśmy liderami mobilnej bankowości „na szóstkę” i stawiamy na dalszy rozwój aplikacji IKO
– dodaje Michał Macierzyński, dyrektor Departamentu Usług Cyfrowych.