Polecamy

SGB - Rozwiązania w aplikacji SGB Mobile dostrzegana na całym świecie

Banki Spółdzielcze SGB były pierwszymi w Polsce, które udostępniły w swojej aplikacji SGB Mobile usługę zarządzania subskrypcjami. Ze względu na stale rosnącą popularność wszelkiego rodzaju usług subskrypcyjnych i abonamentowych na polskim rynku, był to zdecydowanie strzał w dziesiątkę. Wdrożenie modułu subskrypcyjnego opracowanego przez VISA i zastosowanego w SGB Mobile zyskało uznanie wśród zagranicznych banków, m.in. grupy bankowej ANZ z Nowej Zelandii.

Klienci Banków Spółdzielczych SGB już od lipca 2020 roku mają okazję korzystania z zarządzania subskrypcjami w aplikacji. Mogą przez to kontrolować w aplikacji bankowej to, w jakich miejscach zostały zapisane dane ich karty. Dostają też informacje o powtarzalnych płatnościach opłacanych kartą, np. w serwisach streamingowych i sklepach e-commerce. Podstawową zaletą tego rozwiązania jest prostota i możliwość zawarcia w jednym miejscu całości cyklicznych transakcji automatycznych wykonywanych z konta. Użytkownicy SGB Mobile mają podgląd na aktualnie opłacane subskrypcje i mogą nimi dowolnie zarządzać chociażby w prosty sposób włączając i wyłączając.

– Z prośbą o rozmowy na temat wdrożenia modułu subskrypcyjnego zwróciła się do nas grupa bankowa Australii i Nowej Zelandii ANZ, jedna z największych pod względem kapitalizacji rynkowej z dominującą bankowością komercyjną i detaliczną. Jest to dla nas potwierdzenie, że w usługach, które udostępniamy na rzecz Klientów skupiamy się innowacyjnych funkcjonalnościach, które odpowiadają na ich współczesne potrzeby – mówi Błażej Mika, wiceprezes Zarządu SGB-Banku SA, odpowiadający za pion technologii i operacji.

W aplikacji SGB Mobile, z której korzystają klienci Banków Spółdzielczych SGB istnieje szereg nowoczesnych usług i funkcjonalności, które przede wszystkim ułatwiają codzienne życie. Oprócz zarządzania subskrypcjami, dostępne są również usługi:

  • Autopay, czyli automatyczne opłaty za przejazdy autostradami,
  • oraz Active, która umożliwia kontrolowanie codziennych aktywności i wygrywania nagród w postaci voucherów do sklepów Decathlon.

Cały czas trwają intensywne prace przy kolejnych wdrożeniach. W najbliższym czasie klienci SGB będą mogli skorzystać m.in. z kantoru udostępnionego w SGB Mobile.

Źródło: SGB