Polecamy

PKO BP - „Na podróżne i pod różne okazje” - nowa kampania reklamowa karty kredytowej PKO Banku Polskiego

  • Do 23 stycznia w telewizji, a do 28 lutego 2022 roku w internecie potrwa nowa kampania promująca kartę kredytową PKO Mastercard Platinum.

  • Działania reklamowe przebiegają pod hasłem: „Na podróżne i pod różne okazje”.

  • Płatności zagraniczne bez kosztów przewalutowania oraz ubezpieczenie podróżne dla siebie i bliskich to tylko niektóre z możliwości, jakie daje PKO Mastercard Platinum.

Do 28 lutego 2022 roku potrwają działania reklamowe promujące kartę kredytową PKO Mastercard Platinum. Kampania przebiega pod hasłem „Na podróżne i pod różne okazje” i obejmuje telewizję oraz internet. Koncepcja nowej kampanii opiera się na przedstawieniu różnych sytuacji, w których karta PKO Mastercard Platinum okazuje się najlepszym wyborem.

- Najważniejszym celem naszych działań jest pokazanie, ile korzyści może przynieść posiadanie karty kredytowej PKO Banku Polskiego zarówno w codziennym życiu, jak i w wyjątkowych sytuacjach np. przy wypłacie gotówki w zagranicznym bankomacie czy zakupach przez internet. Karta PKO Mastercard Platinum to nie tylko narzędzie płatnicze. Korzystając z niej zyskujemy ubezpieczenie podróżne na całym świecie dla siebie oraz bliskich bez dodatkowych opłat. Na tych walorach karty skupiamy się przede wszystkim w kampanii - mówi Marek Kozłowski, dyrektor Biura Komunikacji Marketingowej.

Kampania reklamowa obejmuje telewizję i internet. Spot będzie emitowany w TVP i Polsacie, a także w prawie 100 stacjach tematycznych. Za pomysł kreatywny, przygotowanie materiałów reklamowych oraz produkcję spotu odpowiedzialna jest agencja Cheil. Bank samodzielnie zaplanował i zakupił media.
 
W 15-sekundowym spocie pokazane są różne zdarzenia, w których przydatna jest karta kredytowa PKO Mastercard Platinum, m.in. wypłata gotówki z bankomatu zagranicą, zakupy w sklepie czy online. W ostatnich latach bank znacząco obniżył kwotę minimalnego dochodu wymaganą do uzyskania karty i roczną opłatę związaną z jej obsługą.
 
Karta kredytowa PKO Mastercard Platinum pełni funkcje nie tylko karty płatniczej. Osoby korzystające z niej zyskują m.in. ubezpieczenie podróżne w kraju i za granicą dla siebie i bliskich, możliwość płacenia w walutach obcych bez kosztów przewalutowania (również online), wypłacania gotówki z bankomatów za granicą bez dodatkowej prowizji oraz pomoc Concierge przez całą dobę siedem dni w tygodniu. Posiadacze tej kart mogą również brać udział w programie lojalnościowym Mastercard Bezcenne Chwile i odbierać m.in. unikatowe i oryginalne nagrody (np. wstęp na kameralny koncert Sanah & Sobel) za punkty zebrane dzięki płatnościom kartą.  Na koniec III kwartału 2021 roku klienci indywidualni PKO Banku Polskiego posiadali 947 tys. kart kredytowych, czyli o ponad 2 tys. więcej niż rok wcześniej.
 
PKO Bank Polski w czasach pandemii stał się bardziej cyfrowy i innowacyjny, wspomagając klientów w codziennym bankowaniu. Systematycznie wzbogacamy usługi bankowości elektronicznej iPKO i aplikacji mobilnej IKO. Zostało wdrożonych wiele zdalnych procesów i usług, np. klienci mogą skorzystać z porady doradcy online, umówić się za pośrednictwem strony banku na spotkanie z doradcą w oddziale na konkretną godzinę, złożyć dokumenty z kwalifikowanym podpisem elektronicznym mSzafir, otworzyć konto „na selfie” czy założyć rachunek inwestycyjny w serwisie transakcyjnym. W ostatnim roku użytkownicy IKO zyskali możliwość autooszczędzania, robienia przelewu split payment, korzystania z trybu ciemnego i z BLIKA zbliżeniowego – to wszystko za pośrednictwem aplikacji.  Od momentu uruchomienia w marcu 2013 roku użytkownicy logowali się do niej ponad 4,1 miliarda razy, wykonali 1 miliard transakcji na łączną kwotę 274 miliardów złotych.
 
Źródło: PKO BP