Polecamy

PKO BP - IKO zwycięzcą głosowania internautów w konkursie Mobile Trends Awards

W 11. edycji konkursu Mobile Trends Awards aplikacja mobilna IKO wygrała nagrodę główną zdobywając najwięcej głosów internautów. Zebrała ponad 15 tys. wskazań. Użytkownicy w IKO doceniają m.in. innowacyjność, przyjazne rozwiązania oraz dynamiczny rozwój. To jedna z najlepiej ocenianych przez użytkowników aplikacji bankowych na świecie ze średnią ocen 4,8 na podstawie recenzji ponad 770 tys. klientów

IKO jest najpopularniejszą mobilną aplikacją bankową w Polsce z szerokim wachlarzem funkcji. W czwartym kwartale 2021 roku była aktywna już na 6,1 mln urządzeń. W tym czasie liczba transakcji realizowanych za jej pośrednictwem zbliżyła się do 140 mln.
 

- To kolejny dowód, że klienci PKO Banku Polskiego używający IKO doceniają zalety, praktyczne funkcje i przyjazną użyteczność naszej aplikacji. Widzimy to w ocenach i opiniach w największych sklepach z aplikacjami i teraz cieszymy się z pierwszego miejsca w głosowaniu internautów w tegorocznej edycji Mobile Trends Awards. Dziękujemy za te głosy, zwłaszcza, że to użytkownicy IKO sami „zagłosowali kliknięciami”. To mobilizuje nas do doskonalenia IKO tak, by - mamy nadzieję - za rok znów być dumnymi z wyróżnienia internautów, którzy na co dzień korzystają z aplikacji mobilnej PKO Banku Polskiego i są z niej zadowoleni – mówi Łukasz Kuc, dyrektor Biura Kanałów Cyfrowych w PKO Banku Polskim.

PKO_award_FB (1).png
 
Aplikacja IKO umożliwia sprawdzenie m.in. salda i historii rachunku, zlecenie przelewu na numer rachunku bankowego do dowolnego odbiorcy, spłacenie zadłużenie na karcie kredytowej, założenie lokaty. Użytkownicy mają też możliwość m.in.: autooszczędzania, edycji stałych zleceń, robienia przelewu split payment, korzystania z BLIKA zbliżeniowego, a nawet zweryfikowania tożsamości dzwoniącego do nich pracownika banku. Mają też dostęp do pełnej oferty funduszy inwestycyjnych oferowanych przez PKO TFI i usług Biura Maklerskiego oraz sprawdzenia stanu PPK i PPE. Umożliwia też wgląd do kont z 11 banków - sprawdzenie stanu rachunków i historii operacji (usługa AIS w ramach otwartej bankowości). W IKO działa również Asystent głosowy, ułatwiający codzienne bankowanie za pomocą mówionych poleceń, który ma ponad pół miliona unikalnych użytkowników i zapewnia wsparcie m.in. dla osób niewidomych i niedowidzących, a także daje możliwość analizy wydatków i oszczędności.
Rośnie grono wiernych fanów aplikacji, to kolejny raz kiedy zwyciężyła w głosowaniu internautów w konkursie Mobile Trends Awards. Dziękujemy wszystkim użytkownikom IKO za oddane na nią głosy.
 
Mobile Trends Awards to prestiżowe wyróżnienie w branży. Od 11 lat nagrody przyznawane są firmom, które z sukcesem wykorzystują mobilne technologie. Laureatów wybiera kapituła konkursowa, w której skład wchodzą eksperci związani z branżą mobile. Produkty oceniane są za perfekcję, dostosowanie do potrzeb użytkowników, innowacyjność oraz rozpoznawalność. Swoich faworytów wskazują także internauci.
 
Źródło: PKO Bank Polski