Polecamy

 

 



Millennium - Zmień smartfon lub tablet w terminal płatniczy

Bank Millennium wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązanie. Aplikacja Millennium POS pozwala przekształcić telefon lub tablet z systemem Android w terminal płatniczy. Gwarantuje przedsiębiorcom pełną swobodę rozliczania transakcji bezgotówkowych z klientami.

Od 5 lipca 2022 roku przedsiębiorcy skorzystać mogą z nowej aplikacji Millennium POS. Pozwala ona na przyjmowanie płatności za pomocą smartfonu lub tabletu z  dostępem do Internetu. Millennium POS współpracuje z urządzeniami działającymi pod kontrolą systemu Android od wersji 6.X. Dzięki temu rozwiązaniu można przyjmować transakcje zbliżeniowe kartą, smartfonem lub innym urządzeniem wyposażonym w moduł NFC. Zaakceptowane zostaną płatności w każdej kwocie, również powyżej limitu transakcji zbliżeniowych 100 zł. W takim przypadku kupujący poproszony zostanie o wprowadzenie kodu PIN na ekranie telefonu lub tabletu sprzedawcy. Cały proces przebiega analogicznie do tego, wykonywanego w tradycyjnych terminalach płatniczych. Aplikacja Millennium POS gwarantuje bezpieczeństwo podczas każdej transakcji. Najwyższe standardy zabezpieczeń potwierdzają certyfikaty Visa oraz Mastercard.

- Chcemy oferować naszym klientom innowacyjne narzędzia do budowania nowoczesnego i konkurencyjnego biznesu. Terminal płatniczy w telefonie to wygodne rozwiązanie dla osób, które pracują z klientami poza tradycyjnym biurem. To dla nas kolejny ważny krok w budowaniu kompleksowej oferty dla klientów biznesowych, a przed nami następne, równie ciekawe projekty – mówi Hanna Tobiańska, kierująca projektem w Banku Millennium.

Rozwiązanie Millennium POS zostało wdrożone przez Bank Millennium razem z partnerem - firmą PayTel, wiodącym na polskim rynku dostawcą usług płatniczych. Przy jego implementacji przedsiębiorcy mogą obecnie skorzystać z Programu Wsparcia Obrotu Bezgotówkowego. Program oferuje darmowe korzystanie z aplikacji przez 5 miesięcy i brak opłat za przetwarzanie transakcji kartowych do 42 tys. zł. obrotu dla klientów, którzy w okresie ostatnich 12 miesięcy nie mieli terminala płatniczego.

- Z mobilnej rewolucji, jaką jest terminal płatniczy we własnym smartfonie, skorzystają przede wszystkim przedsiębiorcy, dla których ważne jest przyjmowanie płatności w miejscu wykonywania usługi i którzy nie chcą nosić przy sobie dodatkowego urządzenia. Wymienić można tutaj na przykład lekarzy, taksówkarzy czy hydraulików. Rozwiązanie to cenią również biznesy, które stawiają na szybką obsługę i optymalizację kosztów. Dodatkowo terminal w telefonie  doskonale wpisuje się we wzrastającą skłonność klientów do płacenia plastikiem oraz zmiany w prawie, które od początku tego roku zobowiązują wszystkie firmy obsługujące konsumentów oraz rejestrujące sprzedaż na kasach fiskalnych do umożliwienia klientowi dokonania płatności w formie bezgotówkowej – mówi Anna Wydrzyńska-Czosnyka, kierująca Wydziałem Klienta Biznes w Banku Millennium.

Bank Millennium zaliczany jest do pierwszej ligi podmiotów z rozwiązaniami dla przedsiębiorców.
W ankietach klienci doceniają wysoki standard obsługi we wszystkich kanałach komunikacji oraz efektywność prowadzenia biznesu.[i] Bank Millennium plasuje się w czołówce najbardziej zaawansowanych cyfrowo banków w Europie.[ii]

Więcej na stronie: www.bankmillennium.pl.

[i] INSTYTUCJA ROKU 7 edycja - mojebankowanie.pl 

[ii] Ranking Bain&Company

Źródło: Millennium Bank