Citi Handlowy - nowa wersja aplikacji mobilnej
Klienci detaliczni Banku City Handlowy mają do dyspozycji aplikację mobilną w nowej, odświeżonej szacie graficznej.
Poprzez zintegrowanie jej z urządzeniami mobilnymi klient minimalizuje ryzyko podczas realizacji transakcji.

Pobanie aplikacji możliwe jest poprzez sklepy Google oraz Apple.
Aplikacja została wyposażona w szereg nowych rozwiązań jakimi są:
- Citi Mobile Token – umożliwiające mobilną autoryzację transakcji poprzez unikalny kod Citi Mobile Token PIN.
(specyfikacja Citi Mobile Token na stronie Banku; - Aktywację karty w aplikacji;
- Powiązanie aplikacji z danym urządzeniem mobilnym;
- Dostęp do historii transakcji – dzięki zmienionej wyszukiwarce i modułowi filtrowania;
- Nową szatę graficzną z przejrzystym układem i intuicyjnym poruszaniu się po aplikacji.
Wyłączona została funkcja Citi Mobile Snapshot, umożliwiająca sprawdzenie salda konta i karty kredytowej bez konieczności logowania się do systemu.
Wprowadzona wersja aplikacji mobilnej to kolejna jej odsłona, po wprowadzonym w marcu module dla kart kredytowych.
