4 lipca br. Cezary Stypułkowski złożył rezygnację ze stanowiska prezesa zarządu mBanku ze skutkiem na dzień złożenia. Rezygnacja została złożona w rezultacie uzgodnień z Radą Nadzorczą i jest integralną częścią procesu sukcesji na stanowisku prezesa zarządu. Proces ten przebiegał w sposób przejrzysty i zorganizowany, zgodnie z najlepszymi praktykami. 05 czerwca b.r. na stanowisko prezesa zarządu został warunkowo powołany Cezary Kocik. Ponadto, komisja ds. wynagrodzeń i nominacji Rady Nadzorczej zarekomendowała Krzysztofa Bratosa jako kandydata na stanowisko wiceprezesa zarządu ds. bankowości detalicznej na miejsce Cezarego Kocika.
- Ostatnie 14 lat, w ciągu których Cezary Stypułkowski był prezesem to okres dynamicznego rozwoju mBanku, mimo licznych wyzwań, jakie pojawiały się w otoczeniu rynkowym. Zarządzał bankiem w sposób stabilny, wdrażając różne wizjonerskie rozwiązania. W imieniu Rady Nadzorczej chciałabym bardzo podziękować Cezaremu za nieustające zaangażowanie w sprawy mBanku i bliską współpracę opartą na zaufaniu - mówi prof. Agnieszka Słomka-Gołębiowska, przewodnicząca Rady Nadzorczej mBanku.
Cezary Stypułowski był prezesem mBanku od października 2010 r. W tym czasie bank umocnił swoją pozycję jako najbardziej zaawansowana technologicznie i przyjazna platforma internetowa dla klientów.
Cezary Stypułkowski
Wśród podjętych w tym czasie działań na szczególną uwagę zasługuje między innymi nowa platforma bankowości internetowej, którą bank udostępnił klientom detalicznym w czerwcu 2013 r. Znalazło się w niej ponad 200 nowych funkcji, w tym autorski program „mOkazje”, jak również jeden z pierwszych na polskim rynku menedżer finansów.
Także w 2013 r. mBank przeszedł proces rebrandingu a funkcjonujące do tej pory trzy marki (BRE Bank, mBank i MultiBank) zostały połączone pod jednym, najsilniejszym komercyjnie brandem mBanku.
W lutym 2014 r. mBank zaprezentował pierwszą w pełni transakcyjną aplikację mobilną, z której już po roku korzystał milion klientów. Obecnie używa jej już 3,7 mln klientów w Polsce, Słowacji i Czechach.
W listopadzie 2017 r. mBank rozpoczął współpracę z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Od tego czasu bank angażuje swoich pracowników oraz klientów we wspólne granie podczas finałów WOŚP a także przez cały rok.
mBank od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Był pierwszym w pełni internetowym bankiem w Polsce, a dziś wyznacza kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Jest jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce, od 1992 roku notowaną na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.