Finanse firmowe

Aromma.pl - Świece sojowe tworzone z pasją
Dodanie karty do Google Pay w aplikacji Moje ING

Dodanie karty do Google Pay w aplikacji Moje ING

Klienci indywidualni ING Banku Śląskiego mogą dodać swoje karty do Google Pay z poziomu aplikacji Moje ING.

Google Pay pozwala na bezpiecznee i wygodne płatności telefonem, zbliżeniowo i w internecie. ING Bank Śląski umożliwia klientom dodanie do niego kart bezpośrednio w aplikacji Moje ING. Dotychczas było to możliwe jedynie w aplikacji Portfel Google.

Aby dodać kartę do Google Pay, wystarczy wybrać kartę w aplikacji poprzez kliknięcie „Dodaj do Google Pay” w szczegółach karty i potwierdzić swoją tożsamość wprowadzając PIN do aplikacji.

Karta może być dodana do cyfrowego portfela bezpośrednio po zamówieniu, klient nie musi czekać na przesyłkę z kartą, aby nią płacić.

By korzystać z usługi trzeba mieć telefon z NFC z systemem Android™ 9.0 lub wyższym  oraz z aktywną aplikacją Moje ING w wersji 4.17.0 lub wyższej.

Więcej tu: Google Pay | ING Bank Śląski

ING rozszerzył ofertę dla przedsiębiorców o kartę wielowalutową do konta w PLN. Karty są dostępne w Moim ING

ING rozszerzył ofertę dla przedsiębiorców o kartę wielowalutową do konta w PLN. Karty są dostępne w Moim ING

Od teraz przedsiębiorcy mogą podpiąć kartę do konta prowadzonego w złotych do firmowego konta walutowego w EUR, USD, GBP. Oznacza to, że za granicą przedsiębiorca zapłaci swoją kartą firmową tymi walutami bez konieczności przewalutowania i bez płacenia prowizji.  Do karty można podłączyć jednocześnie po jednym koncie firmowym w każdej walucie obcej. Pieniądze będą pobierane automatycznie z konta w walucie, w której jest realizowana płatność.

Możliwość podpięcia kart dotyczy:

  • Visa business zbliżeniowa,
  • Mastercard Business zbliżeniowa.

Dodatkowo, klienci mogą wypłacać pieniądze za granicą zarówno z bankomatów, jak również w ramach usługi Cashback.

Więcej informacji tutaj.

Źródło: ING Bank Śląski

Karty bez plastiku dla klientów biznesowych ING

Karty bez plastiku dla klientów biznesowych ING

Klienci biznesowi ING mogą już korzystać z kart bez plastiku. Są one cyfrową wersją tradycyjnych kart płatniczych i działają bez potrzeby posiadania fizycznej karty. Korzystanie z nich jest możliwe od razu po zrealizowaniu wniosku w bankowości elektronicznej, bez konieczności czekania na fizyczną wersję.

Karty bez plastiku oferują te same możliwości co ich tradycyjne odpowiedniki. Przy ich użyciu można płacić zbliżeniowo smartfonem lub zegarkiem czy za zakupy online. Można je od razu dodać do płatności zbliżeniowych w smartfonie lub zegarku do Apple Pay lub Google Pay. Jeśli firma jeszcze nie wyraziła zgody na płatności Apple Pay/Google Pay może to zrobić za pośrednictwem wniosku w ING Business.

Karty w formie cyfrowej można zamówić w bankowości elektronicznej dla następujących kart:

Klienci korzystający z Moje ING:

  • karty do konta w PLN

Klienci korzystający z ING Business:

  • karty do konta w PLN i EUR
  • karty kredytowe
  • karty obciążeniowe
  • firmowe karty przedpłacone w PLN

Karta bez plastiku działa jak każda tradycyjna karta, umożliwiając płatności online, w sklepach stacjonarnych i wypłaty z bankomatów zbliżeniowych, a dane karty - tzn. numer, datę ważności oraz CVV2 klienci mogą sprawdzić w Moim ING i ING Business.

W każdej chwili klienci mogą wymieniać je na karty fizyczne. Do momentu aktywacji fizycznej karty, cyfrowa wersja pozostaje aktywna, co pozwala zachować ciągłość transakcji.

Źródło: ING Bank Śląski

Santander Bank Polska automatyzuje transakcje klientów firmowych

Santander Bank Polska automatyzuje transakcje klientów firmowych

Santander Bank Polska integruje bankowość elektroniczną iBiznes24 z systemem finansowo-księgowym Vendo.ERP

Integracja usługi iBiznes24 Connect z systemem finansowo-księgowym Vendo.ERP od firmy CFI Systemy Informatyczne to kolejne rozwiązanie oferowane przez bank, które usprawnia zarządzanie finansami firm, skraca czas i podnosi bezpieczeństwo realizacji operacji bankowych.

Naszym priorytetem jest dostarczanie takich produktów i usług, które pomagają biznesowi wzrastać na wielu płaszczyznach. Współpracując z firmami na co dzień, obserwujemy, że coraz droższą „walutą” staje się dla nich czas i bezpieczeństwo. Dlatego, by jeszcze bardziej ułatwić przedsiębiorcom prowadzenie firmy, zdecydowaliśmy się przeprowadzić integrację naszej bankowości internetowej z kolejnym systemem finansowo-księgowym.  – powiedział Adam Piotrowski, dyrektor odpowiedzialny za bankowość internetową dla korporacji w Santander Bank Polska

Dla klientów biznesowych i korporacyjnych Santander Bank Polska integracja z Vendo.ERP w praktyce oznacza łatwiejszą realizację operacji finansowych firmy w sposób intuicyjny, szybki i bezpieczny. Klienci zyskują m.in. możliwość:

  • pobierania sald rachunku,
  • pobierania wyciągów,
  • wprowadzania transakcji bez konieczności logowania się do iBiznes24 z przeglądarki internetowej przez osoby odpowiedzialne za rozliczenia i operacje finansowe.

 

Automatyzacja operacji skraca tym samym czas wykonywania działań księgowych i minimalizuje ryzyko popełnienia błędów. Klienci zyskują większą wygodę i możliwość zarządzania rachunkami z poziomu własnego systemu, a to może mieć pozytywny wpływ na efektywność ich firmy i większą konkurencyjność.

Aby móc skorzystać z nowego rozwiązania należy skontaktować się z opiekunem firmy w banku lub wysłać maila na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., podpisać umowę na korzystanie z iBiznes24 Connect i połączyć swój system FK z usługami bankowymi.

Integracja systemu bankowości elektronicznej w usłudze IBiznes24 Connect z Vendo.ERP to kolejne rozwiązanie obok automatyzacji systemów we współpracy z Comarch, Enova365, Simple, które w ostatnim czasie Santander Bank Polska wdrożył dla klientów firmowych, aby ułatwić zarządzanie biznesem. Więcej na temat usługi iBiznes24 Connect znaleźć można na stronie: https://www.santander.pl/korporacje/ibiznes24-connect

Źródło: Santander

7 mln transakcji na 500 mld zł – kantor internetowy dla firm w PKO Banku Polskim ma już 10 lat!

7 mln transakcji na 500 mld zł – kantor internetowy dla firm w PKO Banku Polskim ma już 10 lat!

  • iPKO dealer ma już 10 lat! Tyle czasu minęło, od kiedy PKO Bank Polski zaproponował klientom nowoczesną wersję kantoru online dla firm.

  • W tym czasie klienci zawarli ponad 7 mln transakcji na łączną kwotę ponad 500 mld zł.

  • W iPKO dealer klient wymieni walutę po indywidualnym kursie, zapozna się z prognozami kursów walut i przeanalizuje wykresy. Może także zarządzać nadwyżkami kapitałowymi.

  • PKO Bank Polski systematycznie rozwija kantor dla firm, aby ułatwić im współpracę z zagranicznymi partnerami.

Internetowy kantor dla firm w PKO Banku Polskim właśnie świętuje swoje 10. urodziny. W tym czasie klienci firmowi i korporacyjni zawarli ponad 7 mln transakcji na łączną kwotę ponad 500 mld zł! iPKO dealer pomaga firmom szybko i łatwo wymieniać waluty, aby realizować korzystne transakcje z zagranicznymi kontrahentami i zarządzać nadwyżkami kapitałowymi. Dlatego w iPKO dealer klient wymieni walutę po indywidualnym kursie, zapozna się z prognozami kursów walut i przeanalizuje wykresy. PKO Bank Polski systematycznie rozwija kantor dla firm, aby ułatwić im współpracę z zagranicznymi partnerami.

 

- Przez ostatnich 10 lat systematycznie rozwijaliśmy kantor dla firm iPKO dealer. Przez ten czas wydłużyliśmy godziny pracy kantoru, a ofertę par walutowych rozszerzyliśmy do 210. W tej drodze bardzo pomogli nam nasi klienci. Zgłaszali nam swoje potrzeby, aby łatwiej im się pracowało. Naszym głównym celem, było stworzenie dla nich kantoru online, który będzie pomagał firmom oszczędzać czas i pieniądze. Jestem przekonany, że nam się to udało. Obecnie z kantoru korzysta ok. 115 tys. klientów, którzy zlecają w PKO Banku Polskim transakcje walutowe. Klienci cenią możliwość ustalania indywidualnego kursu przez 24 godziny w dni robocze, zmianę terminu rozliczenia terminowej transakcji walutowej i wiele innych przydatnych funkcji oraz produktów inwestycyjnych. Zapewniamy szybkość i bezpieczeństwo. Dziękujemy za 10 wspólnych lat i zaufanie, którym nas obdarzają nasi klienci. Obiecujemy, że dalej będziemy ulepszać kantor iPKO dealer, pozostając w dialogu z klientami 

– mówi Dariusz Grzyb, Menedżer Zespołu w Departamencie Skarbu w PKO Banku Polskim.

Jak działa iPKO dealer?

Aby wymieniać waluty w aplikacji i zlecać przelewy zagraniczne, firmie nie jest potrzebne konto walutowe. Kantor działa w ramach serwisu internetowego,  przedsiębiorca nie musi pamiętać dodatkowych loginów i haseł. Wymiana odbywa się natychmiast na rachunkach przedsiębiorstwa w PKO Banku Polskim. Firma może ustalić indywidualny kurs nawet w przypadku pojedynczych transakcji.
Kantor jest dostępny 24 godziny na dobę, w dni robocze, od poniedziałku do piątku. Oferuje dostęp do 210 par walutowych. Klienci mogą wymienić tak „egzotyczne” waluty jak rand południowoafrykański, dolar singapurski czy dolar hongkoński. Zawarcie transakcji trwa ok. 1 minuty i jest ona księgowana bezpośrednio na rachunku klienta. Oznacza to, że klient nie musi zlecać przelewu do kantoru zewnętrznego i czekać na przelew zwrotny. iPKO dealer działa również na smartfonie. Aby z niego korzystać, wystarczy zainstalować najnowszą wersję aplikacji mobilnej IKO albo iPKO biznes.
Transakcje można realizować już od 1 euro. Tymczasem największa jednorazowa transakcja w 10-letniej historii zawarta przez iPKO dealer wyniosła kilkadziesiąt milionów euro i miało to miejsce w 2022 r.! W tym roku ten rekord padł drugi raz.
 

-  iPKO dealer obserwuje dla klienta kursy 24 godziny na dobę, od poniedziałku do piątku. Jeśli oczekiwany przez klienta kurs pojawi się na platformie w środku nocy, to platforma zrobi tę transakcję w jego imieniu. W ten sposób przedsiębiorca może wykorzystać wahania kursów nawet wtedy, gdy jest w delegacji czy na urlopie, nie musi śledzić kursów 

– podkreśla Dariusz Grzyb, Menedżer Zespołu w Departamencie Skarbu w PKO Banku Polskim.

Produkty inwestycyjne online

Naturalnym etapem rozwoju kantoru iPKO dealer było dodanie oferty produktów inwestycyjnych online dla klientów firmowych, którzy mają nadwyżki finansowe. PKO Bank Polski zaproponował lokatę inwestycyjną, lokatę negocjowaną i lokatę premium. Wszystkie produkty można założyć online w iPKO dealer.
Lokata inwestycyjna polega na tym, że firma inwestuje nadwyżki na rynkach finansowych. Wysokość odsetek lokaty jest uzależniona od zmiany wartości aktywa bazowego np. kursu walutowego, który klient ustala z bankiem przy zawieraniu transakcji. Klient ma gwarantowany zwrot z kapitału i prawo do odsetek, jeśli nie zerwie lokaty przez terminem.
Z kolei lokatę premium i lokatę negocjowaną można otworzyć na dowolny czas - od 1 dnia do roku. Lokata ma stałe oprocentowanie w czasie swojego trwania.
 
Źródło: PKO BP

Finansovo.pl

Finansovo.pl - Nowocześnie o finansach.

Najnowsze informacje z zakresu finansów osobistych, finansów firmowych, dostępnych promocji, aktualnych dotacji, możliwości lokowania środków, podatków, ubezpieczeń, publikowanych raportów.

Napisz do nas: finansovo@finansovo.pl

Reklama

We use cookies

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.