Polecamy

Citi Handlowy wprowadza konto "przez selfie"

Citi Handlowy wprowadza dziś kolejne innowacyjne rozwiązanie dla wygody bankowania z domu - możliwość otwarcia konta osobistego z wykorzystaniem biometrii. Tym samym jest obecnie jedynym bankiem na polskim rynku, który umożliwia nowym klientom w pełni zdalne i zautomatyzowane otwarcie 3 podstawowych produktów bankowych: karty kredytowej, pożyczki gotówkowej i konta osobistego.

Proces aplikowania z użyciem zdalnej weryfikacji tożsamości za pomocą biometrii twarzy (zdjęcie dowodu, zdjęcie twarzy klienta) został zaprojektowany z myślą o klientach, którzy chcą samodzielnie, online otworzyć konto osobiste w Citi Handlowy. Dzięki zastosowanym rozwiązaniom czas od złożenia wniosku do otwarcia konta skraca się nawet do 10 minut i 3 prostych kroków:
  1. wypełnienia wniosku na komputerze lub na telefonie komórkowym;potwierdzenia tożsamości na telefonie komórkowym przy użyciu linka otrzymanego w wiadomości SMS, kierującego na stronę identyfikacji tożsamości na podstawie zdjęcia dowodu osobistego oraz zdjęcia twarzy (selfie);

  2. potwierdzenia tożsamości na telefonie komórkowym przy użyciu linka otrzymanego w wiadomości SMS, kierującego na stronę identyfikacji tożsamości na podstawie zdjęcia dowodu osobistego oraz zdjęcia twarzy (selfie);

  3. akceptacji dokumentów przy użyciu kodu SMS otrzymanego na telefon komórkowy.
Konto "na selfie" można otworzyć na stronie banku.
W wiadomości e-mail klient otrzymuje potwierdzenie otwarcia konta osobistego oraz zaszyfrowane dokumenty z numerem rachunku. Zaraz po otrzymaniu wiadomości e-mail potwierdzającej otwarcie konta klient może zarejestrować się do bankowości elektronicznej Citibank Online i otworzyć kolejne rachunki dostępne w ofercie banku.
Otwarcie konta „na selfie” w Citi Handlowy nie wymaga pobierania aplikacji banku. Formularz wniosku o konto jest dostępny na stronie internetowej banku. Proces nie wymaga wizyty kuriera, przekazywania danych niezbędnych do otwarcia konta przez telefon pracownikowi banku ani dodatkowej autoryzacji z wykorzystaniem wideokonferencji. Wszystkie dokumenty są przekazywane klientowi w formie elektronicznej w wiadomości e-mail.

Klient, który aplikuje o konto w procesie biometrycznym, może otworzyć dowolny rodzaj konta osobistego z aktualnej oferty banku, dostępnej na stronie: www.online.citibank.pl. Konta otwarte w tym procesie mają pełną funkcjonalność i korzyści produktu, tak jak konto otwarte w oddziale Banku.
- Naszym priorytetem jest zapewnić klientom niezbędne rozwiązania finansowe i dostęp do usług bankowych tam, gdzie tego potrzebują i w sposób, który jest dla nich najwygodniejszy. Jest to tym ważniejsze w sytuacji pandemii, kiedy ograniczenia stają się codziennością. Chcemy, żeby nasi klienci mieli dostęp do naszych usług zawsze i wszędzie - mówi Andrzej Wilk, szef Pionu Zarządzania Produktami Detalicznymi, Usługami Maklerskimi, Segmentami i Siecią Oddziałów.
W sierpniu zeszłego roku, jako pierwszy bank na rynku, Citi Handlowy wdrożył biometryczny proces kredytowy, który umożliwia zdalne aplikowanie o kartę kredytową oraz pożyczkę gotówkową.
Konto "przez selfie" można otworzyć tutaj: