Polecamy

Szybsza realizacja pasji w programie Mastercard® Bezcenne® Chwile

Użytkownicy programu Mastercard Bezcenne Chwile, którzy za zakupy online zapłacą kartą, szybciej osiągną założone cele, a tym samym będą mogli jeszcze skuteczniej realizować swoje pasje

Warszawa, 15 czerwca 2020 r. – Mastercard wprowadził promocję dla obecnych i nowych uczestników programu Bezcenne Chwile. Konsumenci, którzy zapłacą kartą za zakupy w sieci, zyskają co najmniej 2 razy więcej punktów niż dotychczas. W ten sposób jeszcze szybciej osiągną założone cele i odbiorą nagrody w programie, który wspiera ich w rozwijaniu życiowych pasji. Promocja trwa do 31 sierpnia 2020 roku.


Kupując w on-line zyskujesz więcej

Zakupy przez internet w aktualnej sytuacji są bezpieczniejsze i wygodniejsze, pozwalają konsumentom realizować plany i marzenia bez wychodzenia z domu. Uczestnicy programu Bezcenne Chwile, którzy w czasie zakupów w sieci jako formę płatności wybiorą kartę Mastercard zarejestrowaną w programie, zostaną nagrodzeni dodatkowymi punktami za każdą przeprowadzoną transakcję. W programie Bezcenne Chwile każdy zakup, za który klient zapłacił kartą Mastercard u dowolnego sprzedawcy czy usługodawcy na terenie Polski, zasila konto uczestnika, przybliżając go do realizacji celu w ramach wybranej pasji. W okresie promocji dotyczącej zakupów online, punkty i związane z pasjami nagrody można otrzymywać od 2 do 5 razy szybciej niż do tej pory. Dodatkowo, dokonując zakupów u jednego z ponad 70 partnerów, z których 40 prowadzi sprzedaż online, konsument ma szanse uzyskać nawet do 8 razy więcej punktów niż zazwyczaj. Przeliczniki punktów różnią się w zależności od wydawcy karty zarejestrowanej w programie. Szczegółowe zasady przyznawania punktów dostępne są w regulaminie programu.


Mastercard Bezcenne Chwile to pierwszy program, w którym liczy się nie liczba zebranych punktów, a życiowe pasje użytkownika. Nowa rzeczywistość wymusiła na konsumentach zmiany nawyków, ale nie pasji. Rozwijają je inaczej, ale wciąż szukają aktywnie sposobów, żeby to robić. Wyszliśmy naprzeciw tym potrzebom, modyfikując katalog dostępnych nagród i dodając takie, które pozwolą użytkownikom uatrakcyjnić czas spędzany w domu. Teraz idziemy krok dalej i dajemy użytkownikom programu szansę na jeszcze szybsze osiąganie założonych celów dzięki zakupom w internecie” – mówi Marcin Klimkowicz, dyrektor ds. rozwiązań lojalnościowych i CRM w polskim oddziale Mastercard Europe.


Nowa promocja Mastercard to odpowiedź na potrzeby rynku i klientów, którzy z uwagi na pandemię koronawirusa zmienili swoje zwyczaje zakupowe i zaczęli robić zakupy w sektorze e-commerce. 83% „ubankowionych” Polaków deklaruje, że w czasie pandemii zrobiło zakupy w internecie. 38% z nich, że robi to teraz częściej niż przed pojawieniem się Covid-19. 79% przewiduje, że po ustaniu epidemii również będzie kupować online 1.

Liczą się pasje i bezcenne chwile

Jak wynika z badania2 przeprowadzonego na zlecenie Mastercard, zdecydowana większość Polaków (66%) ma swoją ulubioną pasję. Aż 97% ankietowanych przyznało, że wprawia ich ona w dobry nastrój, a 90% twierdzi, że pasja to rozwój, zdobywanie nowej wiedzy i umiejętności. To właśnie pasje stały się podstawą do stworzenia katalogu nagród w programie Mastercard Bezcenne Chwile. Tradycyjny katalog rzeczowy zastąpiły indywidualne cele, do realizacji których uczestnicy programu dążą, zbierając systematycznie punkty za bezgotówkowe zakupy. Cele te są podzielone na 8 kategorii takich jak: film, muzyka, sport, rozrywka, podróże, kulinaria, zakupy i pomaganie.


W kwietniu Mastercard ogłosił rozszerzenie katalogu nagród dostępnych dla użytkowników programu Bezcenne Chwile o takie, które pozwalają rozwijać pasje bez wychodzenia z domu. W kategorii #Zostanwdomu znaleźć można m.in.: dostęp do Play Station Plus wraz z voucherem na zakupy w Play Station Store; voucher do aplikacji Glovo, poprzez którą zamówić można dostawę posiłków, zakupów spożywczych lub leków; voucher do największego sklepu z grami planszowymi Rebel.pl; voucher na usługi cateringowe w Batidzie; indywidualne lekcje gotowania online prowadzone przez półfinalistę polskiej edycji programu Masterchef Charliego Daigneault; dostęp do bibliotek audiobooków i e-booków Storytel oraz Nexto; voucher na zakupy w Empik.com; albo nagrody rzeczowe, a wśród nich czytnik Kindle. Zebrane punkty można przekazać też na wsparcie Fundacji WOŚP w walce z koronawirusem. Nagrodami tymi można się cieszyć bez opuszczania zacisza domowego, a przystąpić do programu za pomocą bankowości elektronicznej.


Więcej informacji znajduje się na stronie www.bezcennechwile.pl.


Kontakt dla mediów
Anna Marciniak                                  Agencja Solski Communications
Communications Director, Mastercard     Zespół Mastercard
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.           tel. +48 (22) 242 86 29, -26, -35
tel +48 (22) 526 12 60                        Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

O Mastercard
Mastercard jest globalną firmą technologiczną działającą w obszarze płatności. Wprowadzamy innowacje, dzięki którym transakcje są bezpieczniejsze, prostsze i bardziej inteligentne. W efekcie włączamy się w rozwój cyfrowej gospodarki, która wyrównuje szanse i przynosi korzyści wszystkim. Dzięki bezpiecznemu wykorzystaniu danych oraz możliwościom naszej sieci, usługi i rozwiązania Mastercard pomagają konsumentom, instytucjom finansowym, przedsiębiorstwom i sektorowi publicznemu wykorzystać w pełni swój potencjał. Łącząc siecią Mastercard ponad 210 krajów i terytoriów, realizujemy wizję zrównoważonego świata, który otwiera przed każdym wyjątkowe, bezcenne możliwości. Dowiedz się więcej o tym, jak nasze innowacje wpływają na świat, i włącz się do rozmowy na Twitterze @MastercardPL, na profilu firmy na LinkedIn oraz w Centrum Prasowym Mastercard .