Polecamy

Biznes online. Nest Bank organizuje bezpłatne webinary dla klientów firmowych

Od początku roku Nest Bank wprowadza kolejne ułatwienia dla swoich klientów firmowych. W kwietniu bank udostępnił promocję wraz z Sotebuy i Visa, a w maju zadebiutował portal Obsługa Faktur przygotowany we współpracy z CashDirector S.A. Natomiast od czerwca bank rusza z bezpłatnymi webinarami dla klientów. Tematem przewodnim jest prowadzenie biznesu online.

Nest Bank skupia się na obsłudze mikro i małych firm dostarczając im nowoczesne rozwiązania ułatwiające prowadzenie biznesu. Od kwietnia 2020r. we współpracy z Sotebuy oraz Visa udostępnia promocję, dzięki której jego klienci mogą stworzyć profesjonalną stronę www i rozpocząć sprzedaż w Internecie. W maju do oferty Nest Banku dołączyła także Obsługa Faktur – portal przygotowany we współpracy z CashDirector. Obsługa faktur jest platformą, która służy do przechowywania, porządkowania i przekazywania wszystkich faktur kosztowych i sprzedażowych.
W czerwcu Nest Bank wraz z Smartbees, Sotebuy, Visa oraz CashDirector S.A. zapewni swoim klientom dużą dawkę wiedzy niezbędnej do prowadzenia biznesu online oraz korzystania z udostępnionych narzędzi. Bezpłatne webinary odbędą się 23 i 25 czerwca. Udział w nich mogą wziąć zarówno obecni, jak i nowi klienci Nest Banku.
Podczas pierwszego spotkania (23 czerwca 2020 | 12:00-14:30) uczestnicy dowiedzą się jak skutecznie przenieść biznes do sieci oraz jak pozyskiwać klientów i sprzedawać online. Klienci Nest Banku otrzymali już mailowe zaproszenia na webinar. Zapisy trwają do 21 czerwca. Liczba miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.
FB_09.06_1.jpg
Program:  
  • Jak skutecznie przenieść biznes do sieci?
  • Badanie rynku niskim nakładem środków
  • Planowanie przeniesienia biznesu online
  • Plan biznesu a możliwości finansowe
  • Dobór grup docelowych i tworzenie person
  • Ustalenie budżetu na działania marketingowe
  • Budowa sklepu internetowego
  • Pokazanie trzech perspektyw działań marketingowych dla biznesów: z niskim budżetem,ze średnim budżetem, z wysokim budżetem.
FB_09.06_2.png
Drugi webinar (25 czerwca 2020 | 12:00-14:00)  został przygotowany wspólnie z Sotebuy i CashDirector. Zapisy trwają do 23 czerwca. Liczba miejsc również jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.
Program: 
  • Sprzedaż online z Sotebuy:
  • Instrukcja krok po kroku jak zarejestrować się w Sotebuy.com
  • Demonstracja dodania przykładowego produktu/usługi w Sotebuy
  • Konfiguracja dostaw i płatności
  • Obsługa faktur:
  • Jak łatwo zapanować nad fakturami?
  • Jak wymieniać faktury z księgowym online? 
  •  Jak zarządzać fakturami online ?