500 tys. sprzedanych polis – PKO Dom zdobywa rynek
- W ciągu półtora roku od uruchomienia sprzedaży PKO Bank Polski sprzedał ponad pół miliona polis PKO DOM z oferty PKO Ubezpieczenia.
- PKO Dom obejmuje kluczowe elementy ochrony domu i mieszkania, w razie zdarzenia losowego daje możliwość szybkiej wypłaty ubezpieczenia.
Polisę można kupić online w aplikacji mobilnej IKO czy serwisie internetowym iPKO, a także przez Call Center lub w placówkach PKO Banku Polskiego.
Po półtora roku od uruchomienia sprzedaży PKO Dom, PKO Bank Polski sprzedał ponad pół miliona tych ubezpieczeń. Zapewnia ono ochronę domu i mieszkania m.in. na wypadek zalania, przepięcia w sieci elektrycznej czy pożaru. Klienci mogą kupić polisę w wygodny dla siebie sposób we wszystkich kanałach dystrybucji banku.
– PKO Dom szybko zyskuje popularność i zaufanie wśród klientów. Pół miliona sprzedanych polis daje nam ponad 5 proc. udziału w rynku ubezpieczeń domów i mieszkań. To potwierdza rosnącą pozycję Grupy PKO i wysoką jakość naszej oferty. PKO Dom to szeroki zakres ochrony i możliwość połączenia polisy z nowoczesną technologią smart home – mówi Tomasz Mańko, wiceprezes zarządu PKO Ubezpieczenia.
– PKO Dom jest dostępny we wszystkich kanałach dystrybucji banku, a 30 proc. polis klienci kupili zdalnie. Jest to ubezpieczenie z bardzo szerokim zakresem ochrony, dostępne sumy ubezpieczenia wahają się od kilku tysięcy do nawet kilku milionów złotych. Miarą sukcesu PKO Dom jest też fakt, że zdecydowana większość sprzedanych polis to ubezpieczenia samodzielne, niepowiązane z kredytem hipotecznym. Oferta ubezpieczeń PKO jest elementem ekosystemu usług poza bankowych, którego budowa współtworzy II filar strategii banku na lata 2023-25. Jego cel to tworzenie bankowości dopasowanej do stylu życia - wyniki sprzedaży PKO Dom potwierdzają trafność przyjętego kierunku naszych działań - mówi Marcin Kruszewski, dyrektor Departamentu Ubezpieczeń PKO Banku Polskiego.