Polecamy

KUKE z Godłem Firma Przyjazna Klientowi

Dobra oferta i wysokiej klasy eksperci docenione przez klientów

KUKE zostało uhonorowane Godłem Firma Przyjazna Klientowi w roku 2018 – w oparciu o badanie satysfakcji klientów zrealizowane przez niezależnych ekspertów z Fundacji Digital Knowledge Observatory. Najwyżej ocenione w badaniu kompetencje KUKE to m.in. warunki i kompleksowość oferty, rzetelność i wiarygodność oraz kompetencje i uprzejmość pracowników. W imieniu spółki - podczas uroczystej gali – nagrodę odebrał Tomasz Ślagórski, wiceprezes KUKE.

Firma Przyjazna Klientowi to projekt, który wyróżnia przedsiębiorstwa za wysoką, jakość świadczonej obsługi i
dobre relacje z klientami. Godło otrzymują firmy, które spełniają warunki:

  • osiągnięcie w niezależnym badaniu poziomu satysfakcji w wysokości minimum 80% w każdym badanym obszarze
  • utrzymanie zbiorczego Indeksu Firma Przyjazna Klientowi na poziomie, co najmniej 85%
  • brak odnotowanych skarg w Stowarzyszeniu Konsumentów Polskich w okresie przynajmniej 6 miesięcy przed zgłoszeniem do programu.

Otrzymane przez KUKE wyróżnienie potwierdza zaufanie, jakie przez lata firma zbudowała na polskim rynku. To efekt elastycznego dopasowywania do potrzeb klientów produktów, indywidualnego podejścia i wysokich kwalifikacji naszego zespołu. Już niemal 30 lat wspieramy polskich przedsiębiorców, także w działaniach eksportowych – budując tym samym siłę polskiej gospodarki. Tym bardziej wyróżnienie tytułem „Firmy Przyjaznej Klientowi” jest dla jest dla nas znaczące, zwłaszcza, że oceniali nas bezpośrednio przedsiębiorcy korzystający z  naszych usług. W naszej branży dobra i długotrwała relacja oraz jakość produktów i zaufanie są bardzo ważne. Dlatego jesteśmy dumni z tego, że nasza praca została zauważona i wyróżniona. Naszym celem jest podejmowanie dalszych kroków w ramach dostosowywania oferty do realnych potrzeb różnorodnej działalności rodzimych przedsiębiorców i dalsze podnoszenie, jakości obsługi” – mówi Tomasz Ślagórski, wiceprezes KUKE.