Polecamy

Comarch rozszerza zakres współpracy z Old Mutual, aby uruchomić nowy program lojalnościowy w Namibii

Old Mutual, lider w sektorze ubezpieczeń w Afryce, ponownie łączy siły z Comarch, globalnym dostawcą zaawansowanych rozwiązań IT, aby uruchomić program lojalnościowy „Old Mutual Rewards” w Namibii. Wcześniej spółka współpracowała już z Comarch przy udanej implementacji programu lojalnościowego w RPA.

Old Mutual Rewards to bezpłatny program lojalnościowy, który umożliwia klientom zdobywanie punktów za działania takie jak uczestnictwo w systemie poleceń, konsultacje z finansowymi specjalistami, korzystanie z internetowych kalkulatorów spłaty zadłużenia oraz ukończenie modułów edukacyjnych w serwisie Moneyversity. Jest to pierwszy otwarty dla wszystkich, w tym klientów spoza Old Mutual, program nagród w Afryce Południowej.

Namibijska odsłona programu „Old Mutual Rewards” ma na celu:

  1. Otwarcie ekspansji na nowe terytoria – wprowadzenie programu w Namibii oznacza dla Old Mutual rozszerzenie działalności poza granice RPA.
  2. Kontynuację udanej współpracy po udanym starcie „Old Mutual Rewards” w RPA Old Mutual i Comarch są gotowi powtórzyć jego sukces w Namibii. Adaptacja programu w obu krajach jest możliwa dzięki elastycznej platformie Comarch Loyalty Marketing.

Decyzja o wyborze Comarch jako dostawcy programu lojalnościowego wynika z wieloletniej współpracy obu firm i niezachwianego zaangażowania Old Mutual w rozwój innowacji technologicznych. Platforma Comarch Loyalty Marketing zapewnia zestaw funkcji, które doskonale harmonizują z wizją Old Mutual, m. in. poprzez usprawnianie komunikacji z klientami, zwiększanie elastyczności biznesowej i bezproblemową integrację inicjatyw lojalnościowych z podstawową działalnością grupy w zakresie świadczenia usług finansowych. Portal członkowski zapewnia użytkownikom dostęp do spersonalizowanych nagród oraz możliwość korzystania ze specjalnie przygotowanych dla nich ofert od Old Mutual.

Obchodzący swoje 5. urodziny w Republice Południowej Afryki program Old Mutual Rewards ma imponującą bazę danych klientów – ponad 2 miliony członków lojalnościowych w RPA.

- Decyzja o wejściu na rynek w Namibii była naturalnym krokiem ze względu na rozwiniętą na tym rynku działalność biznesową i istniejącą bazę klientów Old Mutualmówi Brett Cameron, dyrektor Old Mutual Rewards.

- Granice krajów nie stanowią przeszkody dla Comarch Loyalty Marketing. Platforma Comarch jest doskonałym zestawem narzędzi do ekspansji programów lojalnościowych, ponieważ oferuje coraz większej liczbie członków w Afryce korzyści lojalnościowe. Zrobiliśmy pierwszy krok w kierunku budowy panafrykańskiego programu lojalnościowego – teraz czas na dalszą część owocnej współpracy pomiędzy zespołami Comarch i Old Mutualmówi Marek Hadaś, Project Manager, Comarch.

Old Mutual założono w Kapsztadzie w 1845 roku. Na przestrzeni lat firma z pionierskiego towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych stała się instytucją finansową działającą w 14 krajach Afryki i Azji oraz zatrudniającą ponad 30 tys. pracowników.

Comarch został założony w 1993 roku w Krakowie, a od 1999 roku jest notowany na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Jest jedną z największych firm informatycznych w Europie i prowadzi projekty dla czołowych marek z Polski i świata w najważniejszych sektorach gospodarki m.in.: telekomunikacji, finansach, bankowości i ubezpieczeniach, handlu i usług, infrastruktury IT, administracji publicznej, przemyśle, ochronie zdrowia oraz w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw. Z usług Comarch skorzystało kilkadziesiąt tysięcy światowych marek w ponad 100 krajach na 6 kontynentach m.in.: Allianz, Auchan, BNP Paribas Fortis, BP, Carrefour, Heathrow Airport, Heineken, ING czy LG U+, Orange, Telefónica, T-Mobile, Vodafone.

Firma zajmuje wysokie pozycje w rankingach analityków IT m.in.: Gartnera, Truffle 100, TOP 200 „Computerworld”, IDC, Polskiej Akademii Nauk, EU Industrial R&D Investment Scoreboard. Corocznie Comarch inwestuje środki o wartości ok. 15 proc. Przychodów w projekty innowacyjne. W 2022 roku nakłady na prace R&D wyniosły blisko 400 mln zł. Obecnie zatrudnia ponad 7 000 ekspertów, w ponad 90 biurach w ponad 30 krajach od Australii i Japonii przez Bliski Wschód oraz Europę aż po obie Ameryki.

Źródło: Comarch