Polecamy

2 miliony aktywnych klientów detalicznych Banku Millennium

Liczba aktywnych klientów detalicznych Banku Millennium przekroczyła dwa miliony. Bank odnotowuje
szybkie tempo wzrostu liczby klientów, co świadczy o wysokiej skuteczności jego strategii. Rośnie też aktywność klientów i wykorzystanie kanałów cyfrowych. Już ponad 1,5 mln klientów korzysta z
bankowości internetowej i mobilnej. W pierwszym półroczu br. 90% nowych lokat terminowych i
51% kredytów gotówkowych została założona właśnie w tych kanałach.


- Konsekwentnie realizujemy naszą strategię na lata na lata 2018-2020, opartą na klientocentryzmie, behawioralnej personalizacji i dalszej cyfryzacji. Założyliśmy w niej, że do roku 2020 znajdziemy się wśród największych i najbardziej efektywnych banków w Polsce, m.in. podwajając tempo akwizycji
i zdobywając w ciągu trzech lat 600 tys. nowych aktywnych klientów. Dziś z radością możemy przekazać, że liczba naszych aktywnych klientów detalicznych przekroczyła 2 miliony, a wkrótce, po połączeniu
z Euro Bankiem, będzie jeszcze wyższa – powiedział Joao Bras Jorge, Prezes Zarządu Banku Millennium.

Od początku 2018 roku bank powiększył bazę aktywnych klientów detalicznych o 364 tys. Kluczowe dla strategii akwizycyjnej banku jest Konto 360°, odpowiadające na codzienne potrzeby klientów, dające dostęp do wielu innowacyjnych, cyfrowych usług. Bank Millennium jest najchętniej polecanym bankiem w Polsce*. W programie rekomendacyjnym „Lubię to Polecam” zarejestrowało się już ponad 550 tys. klientów.

- Odnotowujemy rekordowe tempo wzrostu i rosnącą aktywność klientów. Nie byłoby to możliwe bez zrozumienia, że dla powodzenia biznesu kluczowe jest postawienie potrzeb klienta w centrum uwagi, dostarczanie im najlepszych z możliwych doświadczeń oraz zdolność do budowania długoterminowych, trwałych i opartych na zaufaniu relacji. Nasz sukces nie byłby też możliwy bez utalentowanych
i zaangażowanych pracowników – powiedział Joao Bras Jorge.

Klienci doceniają starania banku. Bank Millennium został uznany za lidera Customer Experience w sektorze finansowym i znalazł się w pierwszej dziesiątce stu najlepiej ocenianych marek w Polsce**, jest też najlepszym bankiem w Polsce w budowaniu relacji z klientem***.  

 * Na  podstawie badania „Monitor satysfakcji klientów detalicznych banków 2018” realizowanego przez ARC Rynek i Opinia;
** Na podstawie raportu Raport KPMG w Polsce pt. „[Cyfrowy] klient nasz pan. Jak marki na polskim rynku zarządzają doświadczeniami klientów?”;
*** Pierwsze miejsce w kategorii „Relacja z klientem” w konkursie Gwiazdy Bankowości 2019, organizowanym przez Dziennik Gazetę Prawną i PwC, na podstawie badania PwC “Indeks Relacji z Klientem 2019”.