Polecamy

Apple Pay już dostępny dla użytkowników DiPocket w Polsce

Usługa pozwala płacić wygodnie i bezpiecznie przy zachowaniu prywatności danych użytkownika


Warszawa, 3 marca 2019 r. – DiPocket, polsko-brytyjski fintech oferujący aplikację mobilną i karty Mastercard do łatwego zarządzania codziennymi finansami, udostępnił dziś swoim użytkownikom usługę Apple Pay, która zmienia oblicze płatności mobilnych oferując prosty, szybki, bezpieczny i chroniący prywatność użytkownika sposób płacenia.


Bezpieczeństwo i prywatność są kluczowe w rozwiązaniu Apple Pay. W płatnościach Apple Pay z użyciem karty Mastercard wydanej przez DiPocket jej numer nie jest zapisywany, ani w pamięci urządzenia, ani na serwerach Apple. Zamiast tego przypisywany jest unikalny Numer Konta Urządzenia, który, po zaszyfrowaniu, przechowywany jest z wykorzystaniem tzw. bezpiecznego elementu (ang. secure element) urządzenia. Każda transakcja jest natomiast autoryzowana za pomocą jednorazowego, unikalnego, generowanego dynamicznie kodu bezpieczeństwa. Użyta w rozwiązaniu Apple Pay usługa Mastercard Digital Enablement Service (MDES) wykorzystuje najbardziej zaawansowane technologie, takie jak tokenizacja, szyfrowanie czy EMV, aby zapewnić bezpieczeństwo danych użytkownikom DiPocket.


DiPocket oferuje innowacyjne, cyfrowe usługi finansowe, zapewniając wyjątkową jakość obsługi klienta pod względem wygody, bezpieczeństwa i szybkości. Z przyjemnością informujemy o wprowadzeniu Apple Pay – nowego rozwiązania płatności mobilnych, aby dalej ułatwiać zakupy realizowane w sklepach i w Internecie”, powiedział Fedele di Maggio, dyrektor generalny DiPocket.


Konfiguracja usługi Apple Pay jest łatwa, a jej użytkownicy mogą nadal czerpać wszelkie korzyści związane z płaceniem kartą. Korzystanie z Apple Pay w sklepach stacjonarnych jest możliwe dla użytkowników urządzeń iPhone SE, iPhone 6 i nowszych, a także zegarków Apple Watch.


Płacenie online w aplikacjach i na stronach internetowych akceptujących Apple Pay jest niezwykle proste. Takie transakcje autoryzuje się poprzez przyłożenie palca do czytnika Touch ID lub, w przypadku modelu iPhone X, dwukrotne wciśnięcie przycisku z boku urządzenia i spojrzenie w kierunku ekranu, z użyciem funkcji Face ID. Dzięki Apple Pay nie ma potrzeby ręcznego wypełniania długich formularzy ani wielokrotnego wprowadzania danych dotyczących płatności i dostawy. W przypadku płatności w aplikacjach mobilnych lub w przeglądarce Safari, Apple Pay działa na urządzeniach iPhone 6 i nowszych, iPhone SE, iPad Pro, iPad (5. generacji), iPad Air 2 oraz iPad mini 3 i nowszych. Z Apple Pay można także korzystać w przeglądarce Safari na dowolnym komputerze Mac wprowadzonym w 2012 r. lub później, z systemem macOS Sierra, i potwierdzić płatność za pomocą iPhone'a 6 lub nowszego, Apple Watch lub funkcji Touch ID na nowym MacBooku Pro i MacBooku Air.


Więcej informacji na temat Apple Pay można znaleźć na stronie: https://www.apple.com/pl/apple-pay/.


###

 

Informacje o DiPocket
DiPocket to międzynarodowy fintech, działający na rynku polskim i w regionie Europy Środkowej od 2016 roku. Firma została założona przez zespół z dużym doświadczeniem bankowym i jest wydawcą kart Mastercard. DiPocket koncentruje się na rynku B2B2C, oferując gotowe rozwiązania płatności kartą i white label. Od 2017 roku DiPocket jest dostawcą rozwiązań bezgotówkowych dla głównych polskich festiwali muzycznych (w tym Open'er Festival). Więcej informacji o firmie można znaleźć na dipocket.org/pl.


Informacje o Mastercard
Mastercard jest globalną firmą technologiczną działającą w obszarze płatności. Wprowadzamy innowacje, dzięki którym transakcje są bezpieczniejsze, prostsze i bardziej inteligentne. W efekcie włączamy się w rozwój cyfrowej gospodarki, która wyrównuje szanse i przynosi korzyści wszystkim. Dzięki bezpiecznemu wykorzystaniu danych oraz możliwościom naszej sieci, usługi i rozwiązania Mastercard pomagają konsumentom, instytucjom finansowym, przedsiębiorstwom i sektorowi publicznemu wykorzystać w pełni swój potencjał. Łącząc siecią Mastercard ponad 210 krajów i terytoriów, realizujemy wizję zrównoważonego świata, który otwiera przed każdym wyjątkowe, bezcenne możliwości. Dowiedz się więcej o tym, jak nasze innowacje wpływają na świat, i włącz się do rozmowy na Twitterze @MastercardPL, na profilu firmy na LinkedIn oraz w Centrum Prasowym Mastercard.


Kontakt dla mediów:
Agencja Solski Communications
Michał Miłowski, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. +48 (22) 242 86 26
Bartosz Polek, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. +48 (22) 242 86 29