Aromma.pl - Świece sojowe tworzone z pasją

Volkswagen Financial Services udostępnia serwis internetowy szerokiejdrogi.vwfs.pl

Volkswagen Financial Services wystartował z serwisem internetowym www.szerokiejdrogi.vwfs.pl. Strona dostarcza kompleksową wiedzę o produktach i usługach oferowanych przez VW FS: ubezpieczeniach, pakietach przeglądów serwisowych czy ochronie pogwarancyjnej Car Protect. Zaletą portalu jest prosty język oraz ciekawe case studies, które pozwalają lepiej zrozumieć nawet najbardziej zawiłe zagadnienia.

Istotne treści w przystępnej formie

Serwis udostępniony przez Volkswagen Financial Services, numer 1 na rynku finansowania samochodów osobowych w Polsce, wprowadza nowoczesne standardy obsługi internetowej, łącząc w sobie prostotę, wygodę i przejrzystość. Witryna internetowa dostępna pod adresem www.szerokiejdrogi.vwfs.pl dostarcza niezbędnych informacji nt. oferty firmy w zakresie produktów ochronnych (ubezpieczeń oraz pakietów przeglądów serwisowych), co czyni portal wartościowym źródłem wiedzy dla każdego kierowcy.

– Niespodziewane wydatki związane z samochodem potrafią być uciążliwe, ale wielu z nim można skutecznie zapobiec. Volkswagen Financial Services uruchomił serwis internetowy, aby pomóc kierowcom w możliwie najprostszy sposób wyjaśnić różnice wynikające z poszczególnych pakietów ubezpieczeniowych. Pod adresem www.szerokiejdrogi.vwfs.pl klienci w jednym miejscu znajdą informacje o pakietach ubezpieczeń komunikacyjnych OC, AC, NNW czy assistance, a także o dodatkowych opcjach ochrony. Poprzez takie działania, staramy się być jeszcze bliżej klienta i nieustannie zapewniać mu najwyższy poziom bezpieczeństwa na drodze – mówi Magdalena Kaca, Dyrektorka Departamentu Zarządzania Klientem i Produktem w Volkswagen Financial Services.

Obrazowo o ubezpieczeniach

Ubezpieczenia komunikacyjne to nie tylko obowiązek, ale przede wszystkim komfort i bezpieczeństwo podczas podróży. Dzięki treściom zamieszczonym na portalu www.szerokiejdrogi.vwfs.pl kierowcy z łatwością znajdą przejrzyste informacje o różnicach wynikających z poszczególnych pakietów ochrony, a w efekcie szybciej i trafniej dobiorą rozwiązanie dopasowane do ich indywidualnych potrzeb.

Aby uprościć klientowi zrozumienie, niekiedy skomplikowanej, terminologii ubezpieczeniowej, zastosowaliśmy case studies. Staramy się obrazowo uświadomić klientowi, co realnie daje dana polisa ze względu na opis jej działania w sytuacjach dobrze znanych z życia. Przykładowo, ubezpieczenie OC przyda się w momencie nieumyślnego uszkodzenia cudzego pojazdu na parkingu. Gdy kierowca przypadkowo przytrze zaparkowany obok samochód, koszty naprawy mogą wynieść nawet kilkanaście tysięcy złotych. W takim wypadku ubezpieczyciel pokrywa wydatki związane z naprawą, a poszkodowany nie ponosi żadnych kosztów. W efekcie konkretne przykłady wpływają na wyobraźnię i uzmysławiają klientowi, czego powinien oczekiwać od polisy – wyjaśnia Magdalena Kaca, Dyrektorka Departamentu Zarządzania Klientem i Produktem w Volkswagen Financial Services.

Przeglądy serwisowe i Car Protect – wszystko, co warto wiedzieć

Na nowej stronie uruchomionej przez Volkswagen Financial Services znajdują się cenne wskazówki także w kontekście serwisowania auta. Wybierając spośród marek Grupy Volkswagen (Volkswagen, Audi, Škoda, SEAT, CUPRA) w łatwy sposób można zapoznać się z ofertą pakietów przeglądów serwisowych dla konkretnego modelu z danego rocznika. Co więcej, portal uwzględnia wyceny dla samochodów dostawczych. Pakiety w stałych cenach umożliwiają całkowitą kontrolę kosztów i stanowią długoterminową inwestycję w spokojną przyszłość.

VW FS prezentuje również pełnię informacji dotyczących ubezpieczenia Car Protect, które zapewnia ochronę pogwarancyjną na samochód do 10 lat jego eksploatacji. To rozwiązanie dla kierowców, którzy chcą uniknąć wysokich kosztów napraw po wygaśnięciu standardowej gwarancji fabrycznej. Strona www.szerokiejdrogi.vwfs.pl przybliża – nierzadko – trudną terminologię i zawiłość samych produktów, wskazując na ich najważniejsze aspekty i różnice między sobą.

Portal www.szerokiejdrogi.vwfs.pl to praktyczne wsparcie dla kierowców, które przybliża trudną terminologię i rozwiewa wątpliwości dotyczące produktów. Dzięki przejrzystości, elastycznym rozwiązaniom i podejściu uwzględniającym potrzeby użytkowników, Volkswagen Financial Services pomaga klientom w podejmowaniu świadomych decyzji, zapewniając wygodę, bezpieczeństwo i większy spokój na drodze.

***

Volkswagen Financial Services to nr 1 w finansowaniu samochodów osobowych w Polsce (SAMAR, CEPiK; leasing/CFM rejestracje) oraz ekspert z zakresu nowoczesnej mobilności i elektromobilności. Dostarcza rozwiązania finansowe dla wszystkich marek samochodowych Grupy Volkswagen. VW FS oferuje pod jedną marką usługi finansowe związane z zakupem i eksploatacją samochodów (leasing, kredyt, najem) dla klientów indywidualnych i biznesowych (w tym rozwiązania i narzędzia w obszarze finansowania flot) oraz ubezpieczenia i bankowość elektroniczną.

Więcej informacji o ofercie ubezpieczeń Volkswagen Financial Services na stronie www.szerokiejdrogi.vwfs.pl.

Źródło: Bank Pocztowy

Jarosław Orlikowski powołany na stanowisko Prezesa Zarządu Banku Pocztowego S.A.

Rada Nadzorcza Banku Pocztowego z dniem 12 lutego 2025 r. powołała Jarosława Orlikowskiego na stanowisko Prezesa Zarządu Banku Pocztowego S.A. Wcześniej, 7 lutego 2025 r., jednogłośną zgodę na powołanie Jarosława Orlikowskiego na stanowisko Prezesa Zarządu Banku wyraziła Komisja Nadzoru Finansowego.

Jarosław Orlikowski od 20 września 2024 r. pełnił funkcję Wiceprezesa Zarządu Banku Pocztowego tymczasowo kierującego pracami Zarządu Banku. Z sektorem finansowym związany jest od blisko 30 lat.

Jarosław Orlikowski w latach 1996 – 2000 pełnił funkcję Członka Zarządu CAIB Agent Transferowy S.A.  Następnie, w latach 2001 – 2010 był Prezesem Zarządu ProService Agent Transferowy, jednocześnie od 2002 r. do 2010 r. był zatrudniony jako Wiceprezes Zarządu Skarbiec Asset Management Holding S.A. W latach 2010 – 2016 związany był z PKO Bankiem Polskim S.A., gdzie pełnił funkcję Dyrektora Pionu Wsparcia Biznesu. Był również członkiem rad nadzorczych: Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A. (2011–2016) oraz Nordea Bank Polska S.A. (2014). Odpowiadał za projekt integracji przejętych spółek Nordea z grupą PKO Banku Polskiego S.A. Przez 3 lata pełnił funkcję Wiceprezesa Zarządu Kredyt Inkaso S.A., a następnie przez 4 lata pracował w Inter Cars S.A., jako Doradca Zarządu, a następnie Dyrektor Operacji Inter Cars S.A.

Jest absolwentem Studiów Doktoranckich (Executive Doctor of Business Administration) w Instytucie Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk, Elektroniki (magister inżynier) Politechniki Warszawskiej oraz studiów podyplomowych na kierunku Rachunkowość Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. 

Skład Zarządu Banku Pocztowego S.A. od 12 lutego 2025 r. przedstawia się następująco:

Jarosław Orlikowski – Prezes Zarządu

Łukasz Kinicki – Wiceprezes Zarządu

Hubert Meronk – Wiceprezes Zarządu

Piotr Piechota – Wiceprezes Zarządu

Źródło: Bank Pocztowy

Kartami Banku Pocztowego zapłacisz online w standardzie „Click to Pay” prosto, szybko i bezpiecznie

Bank Pocztowy wprowadził nowość dla swoich klientów. Od teraz użytkownicy aplikacji mobilnej Pocztowy i bankowości internetowej mogą dodawać swoje karty płatnicze Mastercard do Click to Pay. Jest to bezpieczny, intuicyjny i wygodny sposób płacenia kartą online, bez konieczności każdorazowego wpisywania danych karty. Bank Pocztowy staje się tym samym drugim bankiem w Polsce, który oferuje to nowoczesne rozwiązanie płatnicze.

Click to Pay to nowy, szybki i bezpieczny sposób dokonywanie płatności w internecie bez konieczności każdorazowego wpisywania danych karty. Klienci Banku Pocztowego mogą w kilku prostych krokach dodać swoją kartę. Wystarczy przejść do szczegółów karty w aplikacji Pocztowy lub bankowości internetowej, wybrać opcję „Dodaj do Click to Pay”, podać adres e-mail oraz zaakceptować wymagane zgody. Od tego momentu karta będzie aktywna w tym sposobie płatności.

- To dla nas ważne, że jako Bank Pocztowy możemy dostarczać naszym klientom nowoczesne i niezawodne rozwiązania płatnicze. Click to Pay to nic innego, jak płatność kartą w nowym, wygodniejszym standardzie. Oznacza to, że wszystkie korzyści związane z płatnością kartą, takie jak możliwość reklamacji transakcji płatniczej za pośrednictwem banku czy procedura chargeback, pozostają w pełni dostępne dla użytkowników. Co więcej, wybierając tę opcję płatności podczas zakupów w internecie, Klienci nie będą musieli każdorazowo wpisywać danych karty– wystarczy jedno kliknięcie, aby szybko i bezpiecznie zapłacić kartą. Ten standard znacznie upraszcza proces płatności internetowych, jednocześnie zapewniając najwyższy poziom bezpieczeństwa - przyznaje Joanna Moskalik, Dyrektor Departamentu Produktów Detalicznych i Usług Płatniczych  Banku Pocztowego.

Standard płatności online Click to Pay jest dostępny poprzez  Autopay, PayU, Przelewy24 oraz Tpay, co pozwala klientom na korzystanie z usługi w wielu sklepach internetowych. W zależności od kwoty transakcji, może być wymagana dodatkowa weryfikacja z wykorzystaniem usługi 3D Secure

Źródło: Bank Pocztowy

Chcą kupować, ale płacić później – młodzi Polacy lubią elastyczne płatności, co czwarty wybiera kartę kredytową

Elastyczne płatności to już codzienność. Jak wynika z badania[1] Banku BNP Paribas, przeprowadzonego w grupie wiekowej 18-30, aż 81% ankietowanych skorzystało w ciągu ostatniego roku z opcji odroczenia zapłaty, wybierając rozwiązania, które dają im większą swobodę finansową. Wśród nich dużą popularnością cieszy się karta kredytowa – co czwarty badany uznał ją za najlepszy sposób na wygodne zarządzanie budżetem.

Płatności odroczone – chwilowy trend czy finansowa rewolucja?

To przede wszystkim rozwiązania finansowe umożliwiające dokonanie zakupu z opcją zapłaty w późniejszym terminie. Kup teraz, zapłać później – brzmi znajomo? Nic dziwnego! Płatności odroczone podbijają rynek, szczególnie wśród młodych konsumentów, którzy cenią elastyczność, wygodę i pełną kontrolę nad budżetem. Choć kojarzą się one z nowoczesną metodą zapłaty, to rozwiązanie istnieje od dawna – w postaci karty kredytowej. I to właśnie ona wciąż pozytywnie wyróżnia się na tle innych opcji. Co czwarty młody Polak lub Polka (25%) skorzystał z niej w ostatnim roku, czerpiąc korzyści, których nie oferują inne narzędzia, np.:

  • aż do 56 dni bez odsetek (w Banku BNP Paribas) – więcej czasu na spłatę bez dodatkowych kosztów;
  • bezpieczeństwo transakcji – szczególnie przy zakupach online;
  • szeroka akceptowalność – w sklepach stacjonarnych i online na całym świecie;
  • kontrola wydatków – wszystkie płatności dostępne w aplikacji bankowej;
  • dodatkowe benefity – cashback, rabaty i programy lojalnościowe

Płatności odroczone to wygodne rozwiązanie, ale to karta kredytowa daje maksymalną swobodę – zarówno w planowaniu wydatków, jak i podróżach czy nieprzewidzianych sytuacjach. Dlatego nadal pozostaje jednym z najchętniej wybieranych narzędzi płatniczych.

Dlaczego Polacy wybierają karty kredytowe?

Karta kredytowa to wygoda, elastyczność i dodatkowe korzyści, które sprawiają, że i Polacy chętnie korzystają z niej na co dzień. To nie tylko sposób na szybkie zakupy, ale także godne zaufania narzędzie do zarządzania finansami.

- Klienci często są zaskoczeni, jak wiele dodatkowych możliwości daje karta kredytowa – mówi Maciej Chlebowski, dyrektor Departamentu Rozwoju Sieci w Banku BNP Paribas. Nie wszyscy zdają sobie sprawę, że karty oferują nie tylko odroczenie płatności, ale również szereg usług, które podnoszą ich komfort i bezpieczeństwo. Dają atrakcyjne bonusy, takie jak ubezpieczenie podróżne czy dostęp do programów lojalnościowych. Młodzi szczególnie cenią sobie też możliwość dodania karty do portfela elektronicznego, np. w telefonie. Poza tym terminowe spłaty to budowanie historii kredytowej, co w przyszłości ułatwia uzyskanie większych kredytów – dodaje. Połączenie elastyczności, bezpieczeństwa i dodatkowych funkcji często przekonuje Klientów, że karta kredytowa to więcej niż tylko narzędzie płatnicze.– podsumowuje.

Kup teraz, zapłać później – ale jak? Wybór zależy od potrzeb!

Elastyczne płatności to hit ostatnich lat, ale która opcja sprawdza się najlepiej? Płatności odroczone kuszą wygodą, raty dają przewidywalność, a karta kredytowa? Łączy te zalety i oferuje jeszcze więcej. Wszystkie funkcje – zarządzanie limitami, spłaty, historia transakcji i dodatkowe benefity – dostępne są w jednej aplikacji bankowej, co zapewnia pełną kontrolę i wygodę użytkowania. To właśnie połączenie funkcjonalności sprawia, że co czwarty młody Polak lub Polka wciąż wybierają kartę kredytową jako narzędzie wspierające codzienne wydatki.

W badaniu przeprowadzonym na zlecenie Banku BNP Paribas wskazano również, że 19% respondentów skorzystało w ostatnim roku z tradycyjnych rat jako formy finansowania zakupów. Choć raty wciąż mają swoich zwolenników, dają mniej swobody – harmonogram spłat jest ustalony przez stronę udzielającą kredytu ratalnego. Karta kredytowa natomiast pozwala samodzielnie decydować, które wydatki spłacić od razu, a które rozłożyć na wygodne raty – i to bez konieczności każdorazowego zawierania nowej umowy.

Badanie pokazuje, że różnorodność dostępnych form płatności odroczonych pozwala konsumentom dopasować narzędzia do swoich potrzeb. Karty kredytowe, dzięki unikalnym korzyściom i elastycznym warunkom, zdobywają zaufanie wśród osób młodych, które szukają wygody i nowoczesnych rozwiązań.

Edukacja finansowa na pierwszym biegu

W kontekście rosnącej popularności płatności odroczonych edukacja finansowa nabiera kluczowego znaczenia. Zrozumienie różnic między narzędziami finansowymi, ich kosztami i możliwościami to klucz do świadomych decyzji. Bank BNP Paribas - Bank Dobrych Decyzji i odpowiedzialny partner w finansach właśnie z tą myślą wystartował ze „Szkołą jazdy z kartą kredytową” – cyklem 3 odcinków, które w lekki i przystępny sposób uczą, jak sprawnie „prowadzić” kartę kredytową. W rolach instruktorów znaleźli się:

  • znany dziennikarz motoryzacyjny Łukasz Bąk (@lukaszbak_caroseria) – wie, że dobra jazda to nie tylko moc silnika, ale i znajomość zasad;
  • ekspertka od finansów Justyna Kik (@prostefinanse) – tłumaczy, jak nie „przejechać się” na karcie kredytowej.

W ramach cyklu na kanałach społecznościowych banku ukażą się trzy odcinki ,,Szkoły jazdy z kartą kredytową”.

 

Instagram: https://www.instagram.com/bnpparibaspl/

YouTube: https://www.youtube.com/user/BNPParibasBank

LinkedIN: https://www.linkedin.com/company/bank-bnp-paribas/

Facebook: https://www.facebook.com/BNPParibasBankPolska

 

Więcej na temat aktualnej oferty kart kredytowych Banku BNP Paribas znajdziesz TUTAJ.

 

[1] Badanie ilościowe dot. kart kredytowych wykonane na platformie Omnisurv by IQS w grudniu 2024 r. Próba ogólnopolska N=500; wiek: 18-30;

Źródło: BNP Paribas

Kurs na kartę kredytową? Bank BNP Paribas uczy, jak odpowiedzialnie z niej korzystać – startuje ,,Szkoła Jazdy z kartą kredytową”

Nie tylko autem trzeba nauczyć się jeździć, zanim zacznie się go używać. Podobnie jest z kartą kredytową. Odpowiednio używana, może być praktycznym wsparciem w codziennym zarządzaniu finansami. Jak do tego środka płatności podchodzą młodzi dorośli? Jakie mają obawy i wyobrażenia? Zbadał to Bank BNP Paribas w ramach ogólnopolskiego badania internetowego[i] oraz na swoich kanałach social media. Startująca właśnie kampania edukacyjna banku „Szkoła jazdy z kartą kredytową” ma na celu obalić mity na temat kart kredytowych oraz promować świadome i odpowiedzialne korzystanie z tego środka płatniczego.
Jednym z kluczowych działań kampanii jest cykl krótkich filmów edukacyjnych z influencerami – z kartą kredytową i autem w roli głównej.  

Karta kredytowa jak samochód? Tak, to narzędzie, które daje swobodę

Prawo jazdy można zdobyć od 18. roku życia – podobnie jak kartę kredytową. Auto pozwala szybciej dotrzeć do wyznaczonego miejsca, a karta kredytowa? Daje elastyczność i bezpieczeństwo. Oba narzędzia mają ten sam cel: ułatwiać życie i zwiększać możliwości. Oczywiście, jak każdy przedmiot, wymaga rozsądnego użytkowania. Dobrze prowadzona może być świetnym wsparciem, ale nieprzemyślane decyzje mogą skutkować „mandatem” w postaci dodatkowych kosztów. Jednak nie ulega wątpliwości, że odpowiednio używana karta może być jak niezawodne auto – dawać wygodę i poczucie kontroli.

Właśnie dlatego Bank BNP Paribas rusza ze „Szkołą jazdy z kartą kredytową” – kampanią, która rozwiewa wątpliwości i pokazuje, jak prawidłowo i bez stresu korzystać z kart kredytowych. Działania kieruje do młodych dorosłych (18-30 lat), którzy chcą lepiej zrozumieć - jak działają karty kredytowe, jak wykorzystać ich możliwości, a także mądrze zarządzać budżetem. To właśnie ich opinie – zebrane w ogólnopolskim badaniu i mediach społecznościowych Banku BNP Paribas – pomogły określić najważniejsze tematy, o których warto mówić. Wyniki badania[ii], w formie raportu, pokazały, że wciąż krąży wiele mitów na temat kart kredytowych. Czy warto ją mieć? Czy to się opłaca, jakie jest ryzyko? Jak jej używać, by nie popaść w długi? Odpowiedzi na te pytania udzielają w kampanii eksperci, którzy w lekki i przystępny sposób tłumaczą zasady działania karty kredytowej i korzyści płynące z jej posiadania.

Krótkie filmy edukacyjna, a duża dawka wiedzy
Kluczowym elementem kampanii jest cykl krótkich filmów edukacyjnych stworzonych wspólnie z Justyną Kik (@prostefinanse) oraz Łukaszem Bąkiem (@lukaszbak_caroseria), pod nazwą: „Szkoła jazdy z kartą kredytowa”. Cykl składa się z trzech odcinków, które będą cyklicznie publikowane na profilach twórców oraz Banku.

- W Banku Dobrych Decyzji zależy nam na tym, aby Klienci mieli pełną wiedzę o naszych produktach i umieli korzystać z nich w rozsądny sposób. Wtedy będą mogli świadomie ocenić czy jest to dla nich odpowiednie rozwiązanie. Chcemy, by była to dla nich przemyślana i dobra decyzja. W tym celu stworzyliśmy kurs „korzystania" z karty kredytowej, nawiązujący do szkolenia z jazdy samochodem. Do akcji zaprosiliśmy ekspertkę od finansów i dziennikarza motoryzacyjnego, by w ciekawej formie video przekazali porady łączące świat finansów ze światem motoryzacyjnym – mówi Darek Maciołek, dyrektor zarządzający Pionu Marketingu, Komunikacji, Doświadczenia Klienta i Zaangażowania Społecznego.

PR w motoryzacyjnym stylu

Kampania obejmuje także niestandardowe spotkania z dziennikarzami – w formie jazdy samochodem. To okazja, by w nieformalnej atmosferze porozmawiać o odpowiedzialnym zarządzaniu finansami, a zarazem poznać ofertę Banku. Ekspertami podczas tych spotkań będą doradcy Banku BNP Paribas, którzy na co dzień pomagają Klientom w podejmowaniu najlepszych decyzji finansowych. To oni najlepiej znają konsumenta – jego oczekiwania, opinię o produktach, ale także wątpliwości, z którymi mierzą się przy wyborze oferty.

Za koncepcję i przeprowadzenia kampanii odpowiada agencja 38 Content Communication.

Bank BNP Paribas – pomaga podejmować dobre decyzje

„Szkoła jazdy z kartą kredytową” to kolejny krok Banku BNP Paribas w edukacji finansowej. Bank od lat wspiera świadome zarządzanie budżetem i pomaga Klientom podejmować dobre decyzje – niezależnie od wieku. Finanse mogą wydawać się skomplikowane, ale to tylko kwestia odpowiedniego podejścia. Od 5 lat bank realizuje autorski program Misja Edukacja, który uczy najmłodszych, jak oszczędzać, planować wydatki i mądrze zarządzać pieniędzmi. Dodatkowo w ramach akcji w 2022 roku ruszyła Misja Kieszonkowe, a w 2024 roku Misja Oszczędzanie. Programy, które uczą dzieci i wspierają rodziców, i nauczycieli w edukacji finansowej. Rozwiewają wątpliwości na temat kieszonkowego, odkładania pieniędzy i realizowania marzeń. W ramach obu Misji do tej pory w programie wzięło udział 2000 nauczycieli oraz 70 000 uczniów i uczennic klas I-VI, a bankowi eksperci przeprowadzili lekcje dla blisko 15,5 tysiąca uczestników w całym kraju. Innym działaniem edukacyjnym banku była  społeczna kampania #CoZTąKasą realizowana we współpracy z Fundacją Włączeni Plus (dawniej Sukces Pisany Szminką). Pomogła ona oswoić temat pieniędzy w związkach i nauczyć się lepiej o nich rozmawiać.

 

[i] [ii] Badanie ilościowe dot. kart kredytowych dla Banku BNP Paribas wykonane na platformie Omnisurv by IQS w grudniu 2024 r. Próba ogólnopolska N=500; wiek: 18-30;

Źródło: BNP Paribas

Finansovo.pl

Finansovo.pl - Nowocześnie o finansach.

Najnowsze informacje z zakresu finansów osobistych, finansów firmowych, dostępnych promocji, aktualnych dotacji, możliwości lokowania środków, podatków, ubezpieczeń, publikowanych raportów.

Napisz do nas: finansovo@finansovo.pl

Reklama

We use cookies

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.