Aromma.pl - Świece sojowe tworzone z pasją

Bank Pocztowy wdrożył nową wersję aplikacji mobilnej Pocztowy i bankowości internetowej Pocztowy24. Celem zmian są m.in. łatwiejsze zwroty przelewów do nadawcy, precyzyjne filtrowanie historii oraz usprawnienie logowania

Bank Pocztowy udostępnił nową wersję aplikacji mobilnej Pocztowy oraz bankowości internetowej Pocztowy24. Aktualizacja wprowadziła szereg usprawnień, które ułatwią codzienne korzystanie z bankowych usług. Wśród wdrożonych nowości znalazły się m.in. funkcja zwrotu przelewu do nadawcy, bardziej precyzyjne filtrowanie historii operacji, nowy sposób wysyłania potwierdzeń przelewów czy ostrzeżenie o włączonym przycisku CapsLock podczas logowania.

W zaktualizowanej wersji aplikacji mobilnej Pocztowy oraz bankowości internetowej Pocztowy24 pojawiły się cztery nowe udogodnienia, które zostały zaprojektowane z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie użytkowników. Pierwszym z nich jest opcja zwrotu przelewów zwykłych do nadawcy. Nowy przycisk pozwala wygenerować formatkę przelewu zwrotnego, który wypełnia się automatycznie i wymaga jedynie potwierdzenia operacji przez Klienta. Rozbudowane filtry historii rachunku umożliwiają podział operacji na uznania i obciążenia, co ułatwia analizę finansów. W trosce o ochronę danych wprowadzono możliwość wysyłania potwierdzeń przelewów wyłącznie na własny adres e-mail lub zapisywania ich w formacie PDF, bez opcji przesyłania osobom trzecim. Ponadto, w wersji internetowej bankowości będzie pojawiać się ostrzeżenie o włączonym przycisku CapsLock podczas wpisywania hasła w trakcie logowania, co zapobiegnie częstym błędom i blokadom kont. W aplikacji mobilnej, obok avatara, dodano imię i nazwisko klienta. Ta dodatkowa informacja ma podnosić poziom zaufania Klienta do bankowości Pocztowy.

- Zmiany wprowadzane w bankowości internetowej i mobilnej są wynikiem uważnego wsłuchiwania się w potrzeby naszych klientów. Nowe funkcje, takie jak szybkie zwroty przelewów czy zaawansowane filtrowanie historii operacji, znacząco ułatwią zarządzanie finansami, a nowy sposób wysyłania potwierdzeń operacji dodatkowo zwiększy ochronę danych. Dzięki wdrożeniu funkcji ostrzegania o włączonym CapsLock rozwiązujemy pozornie drobny problem, który jednocześnie dla wielu użytkowników wielokrotnie stanowił dużą uciążliwość. Naszym priorytetem jest dostarczanie rozwiązań, które nie tylko odpowiadają na bieżące potrzeby klientów oraz zwiększają komfort użytkowania, ale także konsekwentnie podnoszą poziom ich bezpieczeństwa – mówi Jarosław Gawroński, Naczelnik Wydziału Rozwoju Bankowości Cyfrowej Banku Pocztowego.

Aplikacja Pocztowy jest bardzo dobrze odbierana przez użytkowników, o czym świadczy ocena 4,7 w Google Play i App Store. Bank Pocztowy zachęca do aktualizacji aplikacji mobilnej oraz zapoznania się z pełnym zakresem nowych funkcjonalności na stronie https://www.pocztowy.pl/bankowosc-mobilna

Źródło: Bank Pocztowy

Samodzielnie odblokujesz dostęp do bankowości i zmienisz hasło - nowa funkcjonalność w bankowości internetowej Banku Pocztowego

Bank Pocztowy wprowadził nowe rozwiązanie. Od grudnia br. właściciele rachunków w Banku Pocztowym mogą samodzielnie odzyskać dostęp do swojej bankowości internetowej i ustawić nowe hasło w ciągu dosłownie 3 minut za pomocą prostego formularza online bez konieczności połączenia z infolinią lub wizyty w placówce bankowej.  Do tej pory Infolinia Banku obsługiwała dziennie około 400 zgłoszeń dotyczących odzyskiwania dostępu do bankowości. Wprowadzone rozwiązanie stanowi istotny krok w kierunku zwiększenia komfortu użytkowników oraz usprawnienia procesów obsługi klienta.

Bank Pocztowy wprowadził możliwość samodzielnego odzyskania hasła do bankowości internetowej, a następnie zmiany hasła. Do tej pory wymagało to kontaktu z Infolinią lub wizyty w placówce bankowej. Obecnie wystarczy wypełnienie formularza na stronie logowania do bankowości.

- Wprowadzenie funkcji samodzielnego odzyskiwania dostępu do bankowości internetowej i zmiany hasła jest bezpośrednią odpowiedzią na sygnały płynące od naszych klientów. Do tej pory Infolinia Banku otrzymywała około 400 zgłoszeń dziennie dotyczących tego tematu. Dzięki nowej funkcjonalności klienci mogą zaoszczędzić czas, realizując te czynności samodzielnie, bez konieczności wizyty w placówce lub oczekiwania na połączenie z konsultantem. Wprowadzenie formularza wpisuje się w strategię cyfryzacji Banku, usprawniając procesy i dostosowując je do nowoczesnych standardów – mówi Sylwia Kisielewska, Dyrektor Departamentu Customer Experience Banku Pocztowego.

W jaki sposób Klient może odzyskać hasło?

Formularz do samodzielnego odzyskiwania dostępu do bankowości internetowej jest umieszczony bezpośrednio na stronie logowania, pod oknem do wpisywania danych dostępowych. Aby skorzystać z tej funkcjonalności, w bankowej kartotece danych klienta muszą widnieć aktualne dane kontaktowe i osobowe, takie jak adres e-mail, numer telefonu komórkowego oraz numer dowodu osobistego.

Proces jest prosty, intuicyjny i nie zabiera więcej niż 3 minuty. Rozpoczyna się od podania numeru NIK, który system weryfikuje i decyduje o kontynuowaniu procesu. Następnie, Klient wpisuje adres e-mail oraz numer telefonu komórkowego i zatwierdza wpisane dane kodem otrzymanym na podany adres e-mail. Kolejnym krokiem jest odpowiedź na 5 pytań dotyczących posiadanych produktów w Banku oraz potwierdzenie tych danych wprowadzając otrzymany w wiadomości SMS kod. Na zakończenie Klient otrzymuje SMS z jednorazowym hasłem do bankowości, umożliwiającym szybkie odzyskanie dostępu.

Źródło: Bank Pocztowy

KUKE zagwarantuje kredyty Credit Agricole na łagodzenie zmian klimatu

KUKE zagwarantuje kredyty Credit Agricole na łagodzenie zmian klimatu

Bank Credit Agricole i Korporacja Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych (KUKE) podpisały umowę na podstawie której, kredyty inwestycyjne przeznaczone na cele związane z transformacją energetyczną mogą zostać zabezpieczone gwarancjami wystawianymi przez KUKE w ramach programu finansowania zielonej transformacji. Dzięki współpracy obu podmiotów, działające w Polsce firmy będą miały łatwiejszy dostęp do środków, które posłużą ograniczeniu zmian klimatu.

- Banki pełnią kluczową rolę w transformacji energetycznej polskiej gospodarki. Wiemy, że dla przedsiębiorstw to niełatwy proces, który wymaga wsparcia. Dlatego aktywnie przystąpiliśmy do programu wspierania finansowania zielonej transformacji KUKE. Wierzymy, że zabezpieczenie transakcji gwarancjami KUKE pozwoli zwiększyć możliwości inwestycyjne przedsiębiorców i pomoże im realizować cele związane z łagodzeniem zmian klimatu - przekonuje Maciej Zatorski, dyrektor Pionu Produktów Bankowości Korporacyjnej w Credit Agricole.

- Transformacja energetyczna w Polsce jest dla naszych klientów tematem wiążącym się z wieloma wyzwaniami, szczególnie przy ocenie istotnego wkładu w łagodzenie zmian klimatu. Najtrudniej jest zacząć, więc już na początku transakcji ramię w ramie z KUKE wspieramy naszych klientów wspólnie strukturyzując transakcję aby finansowanie było dopasowane - dodaje Frederic Lustig, dyrektor Pionu Klientów Korporacyjnych w Credit Agricole.

Gwarancjami KUKE może zostać objęta spłata finansowania inwestycji m.in. w odnawialne źródła i magazyny energii, a także przedsięwzięcia zmniejszające ślad węglowy i poprawiające efektywność energetyczną. Gwarancje mogą zabezpieczyć nawet 80 proc. kwoty średnio- i długoterminowego kredytu o minimalnej wartości 10 mln zł.

Na program wspierania finansowania zielonej transformacji KUKE składają się dwa instrumenty:

  1. gwarancje spłaty kredytów udzielonych inwestycje wnoszące istotny wkład w łagodzenie zmian klimatu;
  2. gwarancje płynnościowe, które zabezpieczają krótkoterminowe finansowanie obrotowe (np. z banku czy firmy faktoringowej), bądź płatności na rzecz dostawców przez firmy, które działają w branży zielonych technologii, podejmują działania w kierunku podnoszenia swojej efektywności energetycznej czy prowadzą inne ekologiczne przedsięwzięcia.

- KUKE wspiera polskie banki, by jeszcze chętniej angażowały się w finansowanie transformacji energetycznej swoich klientów. Przyspieszenie modernizacji polskiej gospodarki w kierunku zeroemisyjności jest niezbędne dla utrzymania konkurencyjności naszych firm na globalnym rynku. Przejmując ryzyko od banków, umożliwiamy im nawet pięciokrotne zwiększenie skali kredytowania - mówi Piotr Maciaszek, dyrektor Departamentu Ubezpieczeń i Współpracy Międzynarodowej KUKE.

Credit Agricole i KUKE współpracują ze sobą od marca 2024 r. Obie instytucje podpisały wtedy umowę, która obejmuje współpracę w zakresie płatniczych gwarancji ubezpieczeniowych kredytów dla eksporterów.

Źródło: Credit Agricole

Zamień swój smartfon w terminal płatniczy i zyskaj nowych klientów

Zamień swój smartfon w terminal płatniczy i zyskaj nowych klientów

Credit Agricole wraca z usługą SoftPOS umożliwiającą przyjmowanie płatności kartą zbliżeniowo za pomocą telefonu. Urządzenie sprawdzi się w każdym małym i mobilnym biznesie.

Zainstalowana w telefonie aplikacja SoftPOS umożliwia dokonywanie płatności zbliżeniowych za wszystkie usługi lub towary, tak jak na zwykłym terminalu płatniczym. Nie potrzebuje do tego żadnych dodatkowych urządzeń. Do obsługi procesu sprzedaży wystarczy zwykły smartfon lub tablet wyposażony w system operacyjny Android 8.1 lub nowszy.

- Rozwiązanie doskonale sprawdzi się w każdym małym biznesie: barze, restauracji, foodtracku, w gabinecie lekarskim, czy w taksówce. Przyda się również osobom które zarabiają realizując swoje pasje: rękodzieło, ogrodnictwo czy cała branża kreatywna. W tych przypadkach SoftPOS jest niezastąpiony - przekonuje Karolina Badecka, senior product manager Credit Agricole.

Aplikację można zainstalować na urządzeniu mobilnym, korzysta się z niej jak ze standardowego terminala płatniczego do akceptacji transakcji zbliżeniowych. Dotyczy to także transakcji wymagających podania kodu PIN, realizowanych zarówno plastikowymi kartami zbliżeniowymi, jak i mobilnymi portfelami.

Opłata za korzystanie z aplikacji wynosi:

  • przy umowie na 24 miesiące - 9,99 zł miesięcznie + prowizja 0,65 proc. i 7 gr za każdą transakcję.
  • przy umowie na 36 miesięcy - 7,99 zł miesięcznie + prowizja 0,61 proc. i 7 gr za każdą transakcję.

Po osiągnięciu granicy obrotu w wysokości 1500 zł miesięcznie, opłata za użytkowanie aplikacji jest zerowana. Warunkiem dostępu do SoftPOS w Credit Agricole jest założenie w tym banku Konta Biznes i aktywne korzystanie z niego.

Warto dodać, że przedsiębiorcy mogą skorzystać z oferty Fundacji Polska Bezgotówkowa, która pokrywa koszty korzystania z aplikacji SoftPOS przez pierwsze 12 miesięcy. Fundacja bierze na siebie koszty również wtedy, gdy SoftPOS jest drugim - po terminalu płatniczym - urządzeniem w firmie przeznaczonym do przyjmowania płatności bezgotówkowych. Warunkiem jest aktywne korzystanie z obydwu urządzeń. SoftPOS można zainstalować jako drugie urządzenie, w okresie do pięciu miesięcy po instalacji terminala płatniczego.

  • SoftPOS jest nowoczesnym i tanim rozwiązaniem, które ułatwia prowadzenie biznesu i pozwala zwiększać przychody firm. Z naszych badań wynika, że zdecydowana większość klientów preferuje korzystanie z usług przedsiębiorców, którzy dają im możliwość płacenia bezgotówkowo. A my dajemy taką możliwość praktycznie każdemu, kto zechce z niej skorzystać - zachęca Karolina Badecka.

Źródło: Credit Agricole

Parkuj z aplikacją CA24 Mobile

Parkuj z aplikacją CA24 Mobile

Credit Agricole rozwija aplikację CA24 Mobile. Klienci banku zapłacą w niej za parkingi. To wygodne i bezpieczne rozwiązanie, które pomoże zaoszczędzić czas.

Klienci Credit Agricole nie muszą już szukać parkometru, żeby zapłacić za parking. Zrobią to w kilku prostych krokach w swoim telefonie - szybko, bezpiecznie i bezstresowo. Wystarczy, że aktywują usługę parkingów w aplikacji CA24 Mobile. Znajdą ją w zakładce „Płatności” lub „Korzyści”. Aby kupić bilet, należy przejść do usługi, wybrać pojazd z listy lub dodać nowy, wybrać miasto oraz strefę parkowania, a także wybrać rodzaj i czas postoju. Klienci mogą parkować za pomocą funkcji Start/Stop lub wybrać własny czas parkowania. Na koniec pozostaje zatwierdzić transakcje PIN-em mobilnym i gotowe. Dla dodatkowego ułatwienia, przy włączonej geolokalizacji, aplikacja podpowie, jaki bilet parkingowy kupić.

- Płatność za parkingi w aplikacji to usługa, na którą z niecierpliwością czekali nasi klienci. Cieszymy się, że możemy udostępnić kolejne rozwiązanie, po naszym kantorze, które wykracza poza standardowe usługi aplikacji bankowej i wspiera klientów w codziennych czynnościach - mówi Marcin Olech, manager ds. bankowości internetowej.

Usługa parkingów w aplikacji wyróżnia się możliwością personalizacji i zarządzania dodawanymi pojazdami. Klient może ustawić nazwę własną pojazdu, oznaczyć konkretny pojazd jako ulubiony (najczęściej używany) czy dodać jego zdjęcie. Przydatną funkcją jest również opcja włączenia powiadomień PUSH dla aktywnego biletu parkingowego, dzięki której aplikacja przypomni klientowi o trwającym parkowaniu. Usługa parkingów działa od najnowszej wersji aplikacji CA24 Mobile. Dlatego, jeśli klient chce korzystać z tej opcji, powinien sprawdzić, czy zaktualizował swoją aplikację.

Dostawcą usług w aplikacji CA24 Mobile jest Mobilet. Lista miast, w których można kupić bilety parkingowe, znajduje się tutaj.

Więcej informacji o usłudze parkingów w Credit Agricole.

Źródło: Credit Agricole

Finansovo.pl

Finansovo.pl - Nowocześnie o finansach.

Najnowsze informacje z zakresu finansów osobistych, finansów firmowych, dostępnych promocji, aktualnych dotacji, możliwości lokowania środków, podatków, ubezpieczeń, publikowanych raportów.

Napisz do nas: finansovo@finansovo.pl

Reklama

We use cookies

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.