Finanse osobiste

Aromma.pl - Świece sojowe tworzone z pasją

Konta i karty z Revoluta dostępne w Moim ING

ING jako pierwszy bank w Polsce udostępnia klientom możliwość dodania kont oraz kart z Revoluta, tym samym rozszerzając usługę do 9 banków.

Usługa Dodaj konto z innego banku umożliwia podgląd swoich finansów z różnych banków w jednym miejscu  – w Moim ING – i wspiera w zarządzaniu budżetem. Dzięki niej, dla kont i kart z innych banków, można:

  • sprawdzić stan w jednej aplikacji, nawet przed zalogowaniem,
  • przeglądać historię transakcji z wszystkich kont razem,
  • przeanalizować wydatki i planować dla nich wspólny budżet.

W przypadku wybranych banków można również zlecić przelewy i łatwo zawnioskować o pożyczkę, jeżeli wynagrodzenie wpływa do innego banku.

Bazując na głosach naszych klientów rozwijamy usługi oparte o otwartą bankowość i ułatwiamy im bankowanie. Jako pierwsi na rynku, udostępniliśmy podgląd kont i kart z Revoluta w Moim ING. Od dziś nasi klienci mogą korzystać z wygodnego podglądu stanu kont z Revoluta, przeglądania historii i analizowania transakcji w jednej aplikacji, gdzie do tej pory udostępnialiśmy dane już z 8 banków. To ogromna oszczędność czasu, w przypadku posiadania kont lub kart w kilku bankach –powiedziała Agnieszka Lidke-Orzechowska, Dyrektor Centrum Bankowości Codziennej w ING Banku Śląskim.

 Jak dodać konto z Revoluta do Mojego ING?

  • na stronie głównej w aplikacji Moje ING, w grupie produktów Konta, należy wybrać „Dodaj +”, a następnie „Dodaj konto z innego banku”,
  • wybrać bank z którego konto lub kartę chce się dodać. Następnie klient zostanie przekierowany na bezpieczną stronę logowania danego banku,
  • należy potwierdzić dodanie kont w aplikacji drugiego banku lub SMS-em i wrócić do Mojego ING, aby zakończyć dodawanie kont. Dodatkowe konto jest widoczne od razu i można nadać poszczególnym kontom własną nazwę oraz określić, jak i gdzie mają być prezentowane.

ING Bank Śląski jako pierwszy bank w Polsce zaoferował w 2019 roku swoim klientom uzyskanie dostępu do kont i kart w innych bankach poprzez Moje ING. Aktualnie klienci mają dostęp do rachunków prowadzonych przez: Alior Bank, BNP Paribas, mBank, Bank Millennium, Pekao, PKO BP, Santander Bank Polska, Credit Agricole i Revolut.

Rozwiązanie zostało wdrożone w oparciu o usługę dostępu do informacji o rachunku płatniczym (ang. Account Information Service, AIS) wprowadzoną przez Dyrektywę o usługach płatniczych 2 (PSD2). Usługa jest bezpieczna i zgodna ze standardami PSD2, a korzystanie z niej jest bezpłatne. To klient decyduje komu, i jakie informacje udostępnia. Dane w ramach usługi są chronione przez najnowocześniejsze technologie przy zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa obowiązujących w sektorze finansowym.

ING. Twój Asystent. Aplikacja, która aktywnie podpowiada, przypomina i proponuje spersonalizowane rozwiązania, dokładnie wtedy, kiedy klienci tego potrzebują.

Więcej o usłudze Dodaj konto z innego banku

Źródło: ING Bank Śląski

Alior Bank z aplikacją bankową dla najmłodszych

Alior Bank z aplikacją bankową dla najmłodszych

Alior Bank wierzy, że finanse są dla każdego, niezależnie od wieku - dlatego stworzył rozwiązanie, które otwiera przed najmłodszymi użytkownikami drzwi do świata finansów. Aplikacja Alior Kids została zaprojektowana specjalnie dla dzieci od 7. roku życia, oferując bezpieczne i przyjazne środowisko do nauki zarządzania pieniędzmi. Wszystko to pod czujnym okiem rodziców, którzy mogą na bieżąco wspierać i nadzorować ich edukację finansową.

Edukacja finansowa dzieci kształtuje umiejętności, które pozwalają im lepiej rozumieć wartość pieniądza i w przyszłości podejmować mądre decyzje dotyczące wydatków. Dzięki temu już od najmłodszych lat uczą się, jak oszczędzać, planować budżet i odpowiedzialnie gospodarować zasobami. Aby rozwijać te umiejętności, Alior Bank wprowadził do oferty aplikację Alior Kids. Teraz rodzice mogą założyć Konto Jakże Osobiste dzieciom w wieku od 7 do 12 lat, dając im możliwość korzystania z karty i aplikacji. Z jej poziomu zarówno dziecko, jak i rodzic może zarządzać kontem.

- Aplikacja Alior Kids wraz z kontem dla dziecka to świetny sposób na rozpoczęcie nauki zarządzania pieniędzmi i oszczędzania. To innowacyjne narzędzie bankowe, które nie tylko daje dziecku bezpieczne miejsce na pierwsze oszczędności i buduje jego samodzielność, ale także pełni funkcję edukacyjną, wspierając kształtowanie zdrowych nawyków finansowych już od wczesnych lat. Wiemy, jak ważny jest wkład sektora bankowego we wprowadzanie najmłodszych do świata pieniędzy, dlatego regularnie kierujemy do nich kolejne działania i rozwiązania bankowe – mówi Paweł Franczyk, Dyrektor Zarządzający Pionem Cyfrowych Kanałów Sprzedaży w Alior Banku.

Konto Jakże Osobiste dla dziecka można założyć bez wychodzenia z domu – wystarczy skorzystać z aplikacji mobilnej Alior Mobile lub bankowości internetowej w celu złożenia wniosku.

Następnie rodzic aktywuje aplikację Alior Kids bezpośrednio w Panelu Rodzica w swojej aplikacji mobilnej, generując specjalny kod aktywacyjny. Może tam także łatwo aktywować kartę płatniczą dziecka po jej otrzymaniu.

Prowadzenie konta oraz obsługa karty, podobnie jak przelewy na telefon i płatności BLIKIEM są bezpłatne. Oprócz tego, rodzice mają możliwość wyboru dwóch korzyści za 0 zł do konta dla swojego dziecka spośród trzech dostępnych opcji, takich jak bezpłatne wypłaty z bankomatów w Polsce albo za granicą, czy też zwrot 1 proc. za płatności w sklepach stacjonarnych przy użyciu BLIKA do 20 zł miesięcznie.

Bezpieczeństwo dzieci jest priorytetem, dlatego Alior Kids oferuje pełną kontrolę nad limitami transakcji, które rodzic ustawia w Panelu Rodzica. Domyślny limit dzienny na wypłatę z bankomatu, transakcję kartą, przelewy i płatności BLIK wynosi 50 zł, a maksymalny - 250 zł na każdej opcji. Maksymalna kwota, którą dziecko może wykorzystać miesięcznie wynosi 1 tys. zł (obejmując płatności kartą, przelewy i płatności BLIK). Rodzic decyduje o dostępnych limitach, dostosowując je do potrzeb i wieku dziecka.

Po ukończeniu 13 lat, dziecko automatycznie zyskuje dostęp do aplikacji Alior Mobile, gdzie ma jeszcze więcej możliwości. Młodzi użytkownicy mogą mieć w niej niemalże pełny dostęp do środków na koncie (z limitem do 10 tys. zł miesięcznie), sprawdzać saldo oraz historię transakcji, wysyłać przelewy krajowe, korzystać z różnych form płatności – kartą lub BLIKIEM, a także otrzymywać powiadomienia o transakcjach (PUSH).

Więcej informacji na temat oferty znjaduje się tutaj.
 
Credit Agricole wprowadza do oferty kredyt gotówkowy z mechanizmem obniżania oprocentowania

Credit Agricole wprowadza do oferty kredyt gotówkowy z mechanizmem obniżania oprocentowania

Bank Credit Agricole wprowadza do oferty „Kredyt gotówkowy na zielone cele”. Nowy produkt przeznaczony jest dla klientów indywidualnych, którzy planują realizację zrównoważonych inwestycji lub zakup przyjaznych dla środowiska produktów i usług. Po spełnieniu określonych warunków można obniżyć oprocentowanie kredytu aż o cztery punkty procentowe.

Nowy produkt w ofercie Credit Agricole jest wyjątkowy, ponieważ ma zaszyty w sobie mechanizm obniżki oprocentowania. W dniu udzielenia przez bank takiego kredytu, jego oprocentowanie wynosić będzie 15,5 proc. w skali roku. Jednak klient może obniżyć wysokość oprocentowania do 11,5 proc. Wystarczy, że dostarczy do banku faktury, które potwierdzą, że pieniądze z kredytu zostały przeznaczone na zakup rozwiązania z listy celów prośrodowiskowych. Klient może przeznaczyć pieniądze z kredytu np. na samochody elektryczne, energooszczędny sprzęt RTV i AGD, odnawialne źródła energii czy termomodernizacje i remonty.

- Klienci będą mieli trzy miesiące od dnia zawarcia umowy, żeby dostarczyć do nas faktury. Zweryfikujemy je zarówno pod kątem celu i jego specyfikacji, jak i danych kredytobiorcy, aby mieć pewność, że pieniądze przekazane zostały na wskazany cel. Kompletna i zaakceptowana przez nas dokumentacja będzie podstawą do obniżki oprocentowania. Klient dostanie od nas nowy harmonogram spłat z niższą ratą kredytu – wyjaśnia Marta Malicka, product manager w Departamencie Zarządzania Produktami Kredytowymi w Credit Agricole.

Kredyt można zaciągnąć do kwoty 255 tys. zł, a spłatę rozłożyć na okres do 10 lat. Bank nie pobiera prowizji za udzielenie kredytu. Aby skorzystać z kredytu wymagane jest założenie Konta dla Ciebie w Credit Agricole o podpisanie umowy bankowości elektronicznej. Ubezpieczenie jest opcjonalne. Sprzedaż kredytu prowadzona jest w placówkach banku oraz telefonicznie przez Contact Center.

Prace nad „Kredytem gotówkowym na zielone cele” były elementem współpracy banku Credit Agricole z ekspertami Centrum UNEP/GRID Warszawa w ramach programu Climate Leadership.

- Współpraca z ekspertami środowiskowymi była kluczowym elementem procesu tworzenia naszego „zielonego” kredytu. Dzięki wiedzy i doświadczeniu ekspertów stworzyliśmy produkt nowatorski na polskim rynku, atrakcyjny dla klientów i zachęcający ich do wyboru rozwiązań przyjaznych środowisku. Oczywiście zdajemy sobie sprawę, że technologie stale się rozwijają i obecne rozwiązania przyjazne dla środowiska mogą w przyszłości zostać wyparte przez nowsze i bardziej efektywne. Dlatego będziemy stale monitorować rynek i przepisy, aby w razie konieczności zmodyfikować np. cele kredytu i utrzymać produkt w kategorii produktu zrównoważonego. Takie podejście może być inspiracją dla innych banków, które planują wprowadzenie podobnych rozwiązań na rynek – wyjaśnia Ewa Deperas-Jarczewska, dyrektorka Zespołu Corporate Sustainability w Credit Agricole.

Źródło: Credit Agricole

W Credit Agricole zawnioskujesz o kredyt hipoteczny bez wychodzenia z domu

W Credit Agricole zawnioskujesz o kredyt hipoteczny bez wychodzenia z domu

Klienci Credit Agricole mogą już w pełni korzystać z wyjątkowego rozwiązania. Poprzez specjalny panel, bez wychodzenia z domu, zawnioskują o kredyt hipoteczny i załączą niezbędne dokumenty. Jedynie podpisanie umowy wymaga osobistej wizyty w oddziale.

- Elastyczność w załatwieniu spraw bankowych to podstawa. Dlatego nasi klienci mogą wnioskować o kredyt hipoteczny całkowicie zdalnie i wygodnie, bez konieczności wychodzenia z domu - mówi Piotr Skoczek, dyrektor Departamentu Zarządzania Produktami Kredytowymi

Proces zdalnej hipoteki Credit Agricole wprowadził już w październiku 2023 roku w trybie pilotażu. Aktualnie bank zakończył testy i w pełni wdrożył to rozwiązanie. Proces przebiega przez specjalny panel klienta, w którym wystarczy uzupełnić wymagane informacje i załączyć wskazane przez bank dokumenty. Po wysłaniu, wniosek trafia do analityka. W przypadku pozytywnej decyzji kredytowej, klient może zaakceptować lub odrzucić warunki zaproponowane przez bank, a jeśli wszystko się zgadza - umawia się na podpisanie umowy w placówce.

- Decyzja o kredycie hipotecznym to przełomowy moment w życiu każdego człowieka, a my chcemy wspierać naszych klientów w tym procesie. Liczymy, że nowe, zdalne rozwiązanie pozytywnie ich zaskoczy i zapewni przyjemne doświadczenie - podkreśla Mariola Willmann, manager Zespołu Kredytów Hipotecznych.

W trakcie całego procesu klient w każdym momencie może przerwać wypełnianie wniosku i wrócić do niego później lub dokończyć uzupełnianie ze wsparciem doradcy w placówce lub telefonicznie z ekspertem hipotecznym. Klient ma pełny podgląd na postęp swojego wniosku i może na bieżąco reagować, uzupełniając brakujące informacje lub dokumenty. Oprócz tego bank informuje mailowo lub SMS-owo o kolejnych krokach procesu. Dostawcą platformy Eximee, którą bank wykorzystuje w procesie zdalnego wnioskowania o kredyt hipoteczny jest Consdata.

Zdalny proces wnioskowania o kredyt hipoteczny to nie jedyne udogodnienie Credit Agricole, które umożliwia klientom wygodne zarządzanie finansami z domu. Klienci mogą również skorzystać z wideorozmowy. W trakcie takiej rozmowy, doradca przedstawi ofertę banku dla konta indywidualnego i produktów oszczędnościowych, wykona symulację i poda wysokość raty dla kredytu gotówkowego, a także sprawdzi zdolność i limity dla kart kredytowych oraz pomoże wybrać najlepszy produkt.

Źródło: Credit Agricole

Z EKO kredytem mieszkaniowym Banku Pekao zyskasz potrójnie

Z EKO kredytem mieszkaniowym Banku Pekao zyskasz potrójnie

Bank Pekao S.A. rozwija ofertę finansowania celów przyjaznych środowisku oferując  EKO kredyt mieszkaniowy.

Z roku na rok przybywa na rynku zarówno domów, jak i mieszkań, które są zbudowane z materiałów przyjaznych środowisku oraz posiadają rozwiązania oszczędzające zarówno energię, jak i wodę.

Patrząc na obecne trendy oraz wymogi narzucane przez UE, budownictwo stawiające na rozwiązania ekologiczne będzie się rozwijać. Bank Pekao, który od wielu lat wspiera rozwiązania proekologiczne, przygotował dla klientów ofertę EKO kredytu mieszkaniowego. Dzięki niej klient zyskuje potrójnie. Po pierwsze bank oferuje promocyjne warunki kredytowania mieszkań posiadających ekologiczne rozwiązania. Klient po spełnieniu określonych warunków wskazanych w ofercie może skorzystać z promocji oferowanej przez Bank Pekao na zakup takiej nieruchomości. Po drugie klient decydując się na ekologiczną nieruchomość, oszczędza docelowo na kosztach jej eksploatacji, co przekłada się na niższe rachunki np. za prąd. Po trzecie eko nieruchomości wpływają na poprawę warunków życia, gdyż oferują zwykle lepszą jakość powietrza wewnętrznego, naturalne oświetlenie i materiały budowlane wolne od szkodliwych substancji, co przekłada się na poprawę zdrowia oraz samopoczucia mieszkańców.

- Oferta EKO kredytu mieszkaniowego Banku Pekao jest skierowana do osób, które świadomie wybierają eko przyszłość zarówno dla siebie, jak i dla kolejnych pokoleń mówi Piotr Gołąb, dyrektor Departamentu Produktów Kredytowych Klienta Indywidualnego w Banku Pekao S.A.Klient wybierając nieruchomość, która jest zbudowana z eko materiałów, posiada fotowoltaikę lub pompę ciepła, ma możliwość skorzystania z oferty EKO kredytu mieszkaniowego, jak też w dłuższej perspektywie będzie mniej płacił za swoje rachunki – dodaje.

EKO kredyt mieszkaniowy Banku Pekao jest oferowany klientom planującym zakup nieruchomości, w której są lub będą zainstalowane kolektory słoneczne, panele czy ogniwa fotowoltaiczne, w tym magazyny energii, pompy ciepła, kotły c.o. z wykorzystaniem ogrzewania geotermalnego.

Aby skorzystać z oferty wystarczy alternatywnie przedłożenie dokumentów potwierdzających spełnienie kryteriów efektywności energetycznej lokalu mieszkalnego obciążonego hipoteką w postaci: Świadectwa Charakterystyki Energetycznej (w przypadku zakupu na rynku wtórnym), lub Projektowanej Charakterystyki Energetycznej (w przypadku budowy lub zakupu na rynku pierwotnym), lub oświadczenia dewelopera (w przypadku budowy lub zakupu na rynku pierwotnym). Zapisany w powyższych dokumentach wskaźnik EP[1] nie może przekraczać 63 kWh/mw ciągu roku w przypadku domu jednorodzinnego albo 58,50 kWh/mw ciągu roku w przypadku lokalu mieszkalnego w budynku jednorodzinnym lub wielorodzinnym.

Więcej informacji na temat EKO kredytu mieszkaniowego można przeczytać na stronie www Eko kredyt (pekao.com.pl).

[1] Wskaźnik EP – wskaźnik określający roczne zapotrzebowanie na nieodnawialną energię pierwotną potrzebną do ogrzewania, wentylacji, chłodzenia, przygotowania ciepłej wody użytkowej oraz oświetlenia, wyrażony w kWh/m2, określony w Świadectwie Charakterystyki Energetycznej lub Projektowanej Charakterystyce Energetycznej.

Źródło: Pekao

Finansovo.pl

Finansovo.pl - Nowocześnie o finansach.

Najnowsze informacje z zakresu finansów osobistych, finansów firmowych, dostępnych promocji, aktualnych dotacji, możliwości lokowania środków, podatków, ubezpieczeń, publikowanych raportów.

Napisz do nas: finansovo@finansovo.pl

Reklama

We use cookies

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.