Finanse osobiste

Aromma.pl - Świece sojowe tworzone z pasją

Automatyczne płatności na autostradzie A2 w aplikacji PeoPay

Bank Pekao  S.A. udostępnił w aplikacji PeoPay i serwisie Pekao24 automatyczne płatności za przejazd na autostradzie A2 na odcinku Poznań - Konin. Dotychczas kierowcy mogli zapłacić w ten sposób za przejazd autostradą A1 między Toruniem a Gdańskiem oraz A4 na odcinku Katowice-Kraków. Usługa jest dostarczana dzięki współpracy z Autopay Mobility Sp. z o.o. .

Płatność za autostrady jest dostępna dla klientów Banku Pekao od 2020 roku. Dzięki Autopay bank umożliwia automatyczne opłacanie przejazdów autostradą na podstawie identyfikacji tablic rejestracyjnych. Aby skorzystać z usługi, wystarczy zalogować się do aplikacji PeoPay lub serwisu Pekao24, w zakładce Płatności wybrać Autostrady i podczas aktywacji uzupełnić niezbędne dane, takie jak adres e-mail oraz informacje dotyczące pojazdu. Po wypełnieniu wszystkich wymaganych pól należy wybrać z jakiego rachunku ma być realizowana płatność.

Klienci Pekao, którzy korzystają już z usługi Autostrady i planują podróż A2, powinni włączyć nowy odcinek w PeoPay lub Pekao24. Po zalogowaniu do bankowości wybieramy Płatności > Autostrady > Szczegóły pojazdu i włączamy A2.

Telefon

Po podjechaniu do odpowiedniej bramki, system automatycznie zidentyfikuje rejestrację samochodu zapisanego w bankowości elektronicznej, sygnalizacja świetlna zmieni kolor na zielony, a szlaban zostanie podniesiony. Po zakończonym przejeździe opłata zostanie pobrana z wybranego konta. Przejazd autostradą A2 na odcinku Poznań - Konin wiąże się z jednorazową dodatkową opłatą serwisową pobieraną przez Autostrady - 0,59 zł za każdy przejazd.

Co ważne, za pomocą aplikacji PeoPay lub serwisu Pekao24 w usłudze możliwe jest zarejestrowanie kilku pojazdów, których kierowcy mogą skorzystać z automatycznych płatności i szybkich przejazdów przez autostradowe bramki.

Jak wynika z raportu Autopay “Podróże samochodowe Polek i Polaków 2024”, coraz więcej polskich kierowców korzysta z autostrad, zarówno krajowych, jak i zagranicznych. Niemal połowa Polek i Polaków zadeklarowała, że przemieszczała się autostradami kilka razy w ciągu minionego roku (wzrost o 5 p. proc. w porównaniu z 2023). Co dwudziesta badana osoba wskazała, że w tym czasie korzystała z autostrady kilkadziesiąt razy.

Od momentu wdrożenia klienci Pekao coraz chętniej korzystają z automatycznych przejazdów autostradami. Szczyt zainteresowania przypada na miesiące letnie, kiedy użytkownicy PeoPay i Pekao24 wyruszają na wakacyjne wyjazdy. Automatyczne przejazdy autostradami to nie jedyne usługi związane z transportem w Pekao. Na co dzień klienci korzystają także z możliwości zakupu biletów miejskich i parkingowych w aplikacji PeoPay.

Źródło: Pekao

Marzenia i plany realizuj wygodnie z pożyczką VeloBanku

Nie trzeba nawet wstawać z kanapy, by plany na zagraniczne wakacje, drobny remont albo nowy sprzęt RTV/AGD nabrały realnych kształtów. VeloWygodna pożyczka VeloBanku z RRSO 9,9% to prosty krok do realizacji najbardziej odważnych pomysłów. Wystarczy chwycić za telefon i z pomocą aplikacji mobilnej złożyć wniosek kredytowy całkowicie zdalnie. Gdziekolwiek, kiedykolwiek i na jasnych zasadach.

Skomplikowane regulaminy, formularze i długa lista załączników – tak może kojarzyć się aplikowanie o pożyczkę gotówkową, ale zdecydowanie nie klientom VeloBanku. W świecie bardziej velo można sfinansować dowolny plan pożyczką z RRSO 9,9% wygodniej niż kiedykolwiek.

Po pierwsze: prosto i szybko

Przeglądając kolorowy magazyn trafiasz na wakacyjny wyjazd marzeń w doskonałej cenie. Albo podczas wieczoru z rodziną dochodzisz do wniosku, że salon wymaga odświeżenia i nowego sprzętu. Zdarza się, że na drodze do działania stają finanse. VeloBank dba o to, by ułatwiać codzienność i wspierać klientów w realizacji planów. Pożyczka gotówkowa z RRSO 9,9% to przede wszystkim proste zasady. Można ją wziąć na dowolny cel, sfinansować wydatki nawet do 300 tys. zł i złożyć wniosek w 100% zdalnie.

- Nasza pożyczka gotówkowa to proste narzędzie, dzięki któremu szybko zasilimy domowy budżet w niezbędne środki. Aplikowanie o produkty bankowe nie musi kojarzyć się ze złożonym procesem zajmującym czas i energię. W VeloBanku bankowanie dopasowuje się do potrzeb klienta, a nie klient do niewygodnych procedur. Praktycznie nie wstając z kanapy złożymy wniosek na ekranie smartfona, a po uzyskaniu decyzji kredytowej będziemy mogli przejść do wdrażania naszych pomysłów w życie – podkreśla Adam Frankowski, Dyrektor Zarządzający Obszarem Produktów Bankowych w VeloBanku.

Po drugie: bezpiecznie

Oferowany przez VeloBank produkt został doceniony, zyskując 1. miejsce w porównywarce usług finansowych TotalMoney.pl[1]. Pożyczkę gotówkową możemy spłacać nawet przez 10 lat i jest ona dostępna również dla tych, którzy nie byli dotąd klientami VeloBanku. Można się o nią starać nie tylko z pomocą aplikacji mobilnej, a informacje znajdziemy na stronie internetowej, infolinii oraz bezpośrednio u doradców w placówkach bankowych.

Po trzecie: na elastycznych warunkach

VeloBank umożliwia klientom korzystającym z pożyczki z RRSO 9,9% odroczenie płatności pierwszej raty nawet o 3 miesiące, co ułatwia zaplanowanie domowego budżetu. Biorąc wygodną pożyczkę klienci zyskują pełną kontrolę nad harmonogramem spłaty.

- Oferta pożyczki VeloBanku to kolejny krok w kierunku jeszcze bardziej dostępnych finansów, które obiecaliśmy naszym klientom i pokazujemy po raz kolejny, że dotrzymujemy słowa. Konsekwentnie realizujemy naszą misję. Wyróżniony w branżowej porównywarce TotalMoney.pl produkt bankowy udostępniamy konsumentom w pełni zdalnie. Ułatwiamy codzienność klientów, wykorzystujemy do tego technologię, a ofertę finansowania czynimy prostszą niż kiedykolwiek – podkreśla Joanna Jaworska, Dyrektor Departamentu Kredytów Detalicznych z VeloBanku.

Nota prawna: Kalkulacja wyliczona na dzień 5.03.2025 r. na reprezentatywnym przykładzie. Udzielenie, wysokość pożyczki oraz warunki pożyczki zależą od wyniku badania i oceny Twojej zdolności kredytowej oraz oceny ryzyka kredytowego. Maksymalna kwota kredytu w wysokości 300 tysięcy zł dostępna jest dla dwóch kredytobiorców. Podczas wnioskowania o kredyt możesz skorzystać z karencji w spłacie pierwszej raty od 1 do 3 miesięcy i wówczas warunki kosztowe kredytu ulegną zmianie. W okresie karencji nie spłacasz kapitału ani odsetek.



[1] Stan na 10 kwietnia 2025 r., źródło: https://www.totalmoney.pl/kredyty_gotowkowe

Źródło: VeloBank

Innowacyjna wymiana dokumentów firmowych z bankiem

Innowacyjna wymiana dokumentów firmowych z bankiem

Bank Millennium udostępnił usługę Millenet Link Lite, która pozwala firmom na automatyczną wymianę plików z bankiem za pośrednictwem chmury. To pierwsze takie rozwiązanie na rynku.

 

Banku Millennium jako pierwszy na rynku wykorzystuje zasób chmurowy klienta jako narzędzie umożliwiające integrację z systemami finansowo-księgowymi klientów instytucjonalnych. Rozwiązanie nie wymaga od firmy instalacji żadnego dodatkowego oprogramowania, klient konfiguruje usługę w bankowości elektronicznej Millenet.

 

- Nieustannie pracujemy, by oferować klientom najlepsze rozwiązania na rynku. Najwyższej jakości cyfrowe usługi dla firm są naszym celem strategicznym. Chcemy, by przedsiębiorcy mogli się cieszyć wyjątkowymi  doświadczeniami w kanałach cyfrowych, podobnie jak bankowości indywidualnej. Digitalizacja
i automatyzacja usług bankowych, zarówno prostych, jak i bardziej zaawansowanych ma ułatwiać firmom prowadzenie biznesu
– mówi Paweł Idzikowski, dyrektor w Departamencie Bankowości Elektronicznej
w Banku Millennium.

 

- Millenet Link Lite jest pierwszym na rynku rozwiązaniem dla małych i średnich przedsiębiorstw, które umożliwia łatwy import plików z płatnościami w oparciu o platformę OneDrive, bezpośrednio do systemu bankowości elektronicznej. Rozumiemy, że nie każdy ma dostęp do zaawansowanego zaplecza IT, dlatego postawiliśmy na prostotę i efektywność. Nasza innowacja to krok w przyszłość, który ma potencjał, aby zmienić sposób, w jaki firmy zarządzają swoimi płatnościami - dodaje Krzysztof Smertyha z zespołu Millenet dla Przedsiębiorstw w Banku Millennium.

 

Millenet Link Lite pozwala na wymianę plików za pośrednictwem usługi Microsoft Onedrive. Zakończył się pierwszy etap projektu, w którym bank umożliwił automatyczny import plików z płatnościami.  Przedsiębiorca konfiguruje usługę w Millenecie dla Przedsiębiorstw - udziela bankowi dostępu do Onedrive, wskazuje typy plików z płatnościami, które będzie importować, wskazuje folder na Onedrive, gdzie będzie umieszczać pliki przeznaczone do importu. W kolejnym kroku umieszcza plik do importu we wskazanym wcześniej folderze. Umieszczone w folderze pliki są automatycznie importowane do Millenetu. Klient loguje się do serwisu, autoryzuje i wysyła płatności.

 

Rozwiązanie ma wiele zalet: pobieranie pliku następuje online, a nie w sposób cykliczny, nie wymaga instalacji żadnego dodatkowego oprogramowania, jest w pełni konfigurowalne przez bankowość internetową. Brak dodatkowej aplikacji zwalnia klienta z konieczności monitorowania jej działania, zarządzania dostępami, aktualizacji itp.

 

Bank Millennium jest laureatem wielu nagród za jakość obsługi klientów, innowacyjność i wysoki poziom zaawansowania cyfrowego. W 2024 wygrał m. in. konkurs PayTech, który wyróżnia technologiczne rozwiązania największych marek świata finansów, a nowa aplikacja dla firm Banku Millennium otrzymała tytuł Największej Innowacji w Finansach, w kategorii bankowość korporacyjna, przyznawanej przez Global Finance. Bank wykorzystuje najnowocześniejsze technologie i najlepsze tradycje bankowości,
z powodzeniem konkurując we wszystkich segmentach rynku finansowego oraz dąży, by stać się najbardziej spersonalizowanym bankiem w Polsce.

Źródło: Millennium Bank

Konto osobiste i kredyt hipoteczny VeloBanku na podium Złotego Bankiera 2025

Konto osobiste i kredyt hipoteczny VeloBanku na podium Złotego Bankiera 2025

Już po raz XVI. redakcje Bankier.pl i Pulsu Biznesu przyznały nagrody Złotego Bankiera. Przedstawiciele VeloBanku odebrali wyróżnienie za zajecie 3. miejsca w kategorii konto osobiste oraz 3. miejsca za kredyt hipoteczny. Redakcja Pulsu Biznesu określiła kredyt hipoteczny VeloBanku i jego dynamikę sprzedaży „sensacją tegorocznej edycji”. Podwójny sukces produktów ze świata bardziej velo to dowód na to, że VeloBank systematycznie doskonali ofertę, skupiając się na wygodzie klientów zarządzających swoimi finansami.

Jak opisują go organizatorzy, Złoty Bankier to największe badanie sektora bankowego w Polsce, organizowane przez Bankier.pl i Puls Biznesu. Celem rankingu jest wskazanie banków o doskonałej obsłudze i wyróżniającej się ofercie produktowej. Pod uwagę podczas oceny instytucji brane są także wyraźne przewagi konkurencyjne poszczególnych marek.

Wygodne bankowanie z nowoczesnym VeloKontem

Nagrodę za zajęcie 3. miejsca w kategorii konto osobiste odebrał w imieniu VeloBanku Adrian Adamowicz, członek zarządu ds. bankowości detalicznej. Organizatorzy plebiscytu Złoty Bankier 2025 docenili VeloKonto, flagowy produkt banku. Rachunek VeloBanku pozwala nie tylko zarządzać domowym budżetem, ale wyposażony jest w szereg dodatkowych funkcji, jak wirtualny kantor, możliwość zakupu pakietu medycznego czy ubezpieczenia dla siebie i bliskich. To znacznie ułatwia nie tylko zarządzanie finansami osobistymi. Użytkownicy VeloKonta mają też dostęp do nowoczesnej aplikacji mobilnej i bankowości internetowej. Ponadto najbardziej aktywni klienci mogą zyskiwać dzięki programowi lojalnościowemu.

Eksperci w uzasadnieniu werdyktu podkreślali, że przy zachowaniu prostych warunków, klienci zyskują bezpłatne prowadzenie konta oraz bezpłatne korzystanie z bankomatów Planet Cash w Polsce i Unii Europejskiej. Doceniono też wzbogacenie rachunku o dodatkowe funkcje, które ułatwiają m.in. opłacanie rachunków czy zarządzanie subskrypcjami.

- Wyróżnienie w tym prestiżowym konkursie branżowym to czytelny sygnał dla naszych obecnych i przyszłych klientów. VeloKonto to nowoczesne i wygodne rozwiązanie, które odpowiada na codzienne potrzeby. Umożliwia nie tylko realizację podstawowych operacji bankowych, ale dzięki dodatkowym udogodnieniom, pomaga żyć po prostu wygodniej. Trzecie miejsce w Złotym Bankierze 2025 dla naszego konta osobistego potwierdza wysoką jakość produktów, którą skutecznie łączymy z wykorzystaniem nowoczesnych technologii wdrożonych do ich obsługi. Już dziś nasi klienci testują Velę – cyfrową asystentkę w aplikacji mobilnej, która wspiera ich w jeszcze prostszym i bardziej intuicyjnym korzystaniu z naszej oferty – podkreśla Adrian Adamowicz.

Kredyt hipoteczny VeloDom z RRSO 8,17% doceniony przez ekspertów

Nagrodę za 3. miejsce przyznano również kredytowi hipotecznemu VeloDom. W uzasadnieniu wskazano m.in. konkurencyjne parametry kredytu z okresowo stałym oprocentowaniem oraz wysoką dynamikę sprzedaży.

- Dzięki ofercie kredytu hipotecznego VeloDom nasi klienci mogą cieszyć się wymarzoną nieruchomością. Konkurencyjne warunki, specjalna oferta dla wybranych zawodów oraz wygodny i bezpieczny w pełni zdalny proces wnioskowania, sprawiły, że znaleźliśmy się na podium Złotego Bankiera 2025. Wyróżniająca się oferta i dynamika sprzedaży kredytu VeloDom nazwana została „sensacją tegorocznej edycji” tego prestiżowego plebiscytu. To dla VeloBanku szczególne wyróżnienie, bo produkt hipoteczny stworzyliśmy „od zera”, a w niespełna dwa lata został doceniony zarówno przez branżę, jak i klientów. Wierzę, że w przyszłym roku kapituła konkursu zauważy także kolejne innowacje – nowe rozwiązania technologiczne w obszarze cyfrowego kredytu hipotecznego, których wdrożenie planujemy już wkrótce. Zeszłoroczne zwycięstwo w kategorii kredytu gotówkowego oraz tegoroczne sukcesy VeloKonta i VeloDomu potwierdzają, że VeloBank to marka, która dynamicznie się rozwija i  realnie wsłuchuje się w potrzeby swoich klientów – zaznacza Anna Rek-Dębicka, dyrektorka departamentu kredytów hipotecznych VeloBanku.

Partnerem strategicznym Złotego Bankiera 2025 jest Mastercard. Za merytorykę konkursu odpowiada firma badawcza Minds & Roses.

Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa (RRSO) dla kredytu hipotecznego wynosi 8,17 %. Kalkulacja wyliczona na dzień 13.12.2024 r. na reprezentatywnym przykładzie. szczegółowe informacje o ofercie produktowej VeloBanku, w tym opłaty i prowizje dostępne są na stronie https://www.velobank.pl/. Szczegóły plebiscytu opisane są na stronie: https://zlotybankier.pl/.

 

Źródło: VeloBank

Bank Millennium ułatwia opłacanie rachunków

Bank Millennium udostępnił klientom nową usługę - Płatności powtarzalne BLIK. Rozwiązanie ułatwia opłacanie cyklicznych rachunków np. za serwisy działające w systemie subskrypcji.

Coraz więcej usług na rynku oferowanych jest wyłącznie w modelu subskrypcyjnym. Klienci opłacają abonamenty w systemie miesięcznym lub rocznym. Niektórzy mają obawy przed podawaniem dostawcom pełnych danych kart płatniczych. W takiej sytuacji Płatności powtarzalne BLIK są doskonałym rozwiązaniem. Usługa ułatwia opłacanie cyklicznych zobowiązań np. usług streamingowych, telekomunikacyjnych, abonamentów czy składek ubezpieczeniowych. Nie wymaga podawania danych rachunku bankowego lub karty płatniczej. Wprowadzanie kodu BLIK jest też łatwiejsze i szybsze. Płatnościami powtarzalnymi BLIK użytkownik może zarządzać z poziomu zaufanej aplikacji mobilnej banku na swoim smartfonie. Usługa jest dostępna od kwietnia dla wszystkich osób pełnoletnich korzystających z aplikacji dla klientów detalicznych Banku Millennium.

- Chcemy wspierać naszych klientów w dynamicznie zmieniającym się świecie. W natłoku zajęć i obowiązków łatwo zapomnieć o cyklicznych płatnościach za telewizję, prąd, gaz itd. Dzięki usłudze Płatności powtarzalnych BLIK nasi klienci nie będą musieli pamiętać o tego rodzaju zobowiązaniach. Otrzymują bezpieczne rozwiązanie, które umożliwia im łatwe zarządzanie takimi płatnościami w aplikacji mobilnej banku, bez konieczności logowania się w wielu różnych serwisach poszczególnych dostawców oraz podawania im numerów kart - mówi Tomasz Perski, kierujący Zespołem Rozwoju Rozwiązań Dla Klienta – Karty i płatności w Banku Millennium.

- Po dziesięciu latach od wdrożenia przez Bank Millennium systemu płatności BLIK, wprowadzenie nowych możliwości, takich jak płatności powtarzalne, wymagało świeżego podejścia architektonicznego i technicznego. Rozwiązania zostały zbudowane na podstawie dotychczasowych doświadczeń z obszaru płatności. Implementację Płatności powtarzalnych BLIK przeprowadzono na dostępnej platformie transakcyjnej, wykorzystując nowoczesne technologie w obszarze aplikacji mobilnej oraz integracji. Zapewnia łatwą obsługę, wysoką wydajność i dostępność, a przede wszystkim bezpieczeństwo transakcji - podkreśla Tomasz Jarocki, kierownik Zespołu Płatności Mobilnych i Integracji w Banku Millennium.

- Model subskrypcyjny oferowania różnego rodzaju usług staje się coraz bardziej popularny. Chcemy umożliwić naszym klientom opłacanie subskrypcji przy wykorzystaniu narzędzi, które znają i z których korzystają na co dzień. Dotychczas do opłacania subskrypcji wykorzystywane były głównie karty płatnicze. Udostępnienie Płatności powtarzalnych BLIK jest doskonałym uzupełnieniem palety opcji umożliwiających opłacanie subskrypcji - dodaje Szymon Kuchciak, kierujący Wydziałem Kart Płatniczych w Banku Millennium.

Rynek płatności powtarzalnych rośnie. Z czasem dołączać do rozwiązania będą kolejni dostawcy. Po wpisaniu kodu BLIK na stronie internetowej dostawcy, klient potwierdza aktywację usługi płatności cyklicznej w aplikacji mobilnej Banku Millennium. W tejże inteligentnej aplikacji zobaczy podsumowanie, gdzie aktywował Płatności powtarzalne BLIK, będzie mógł ustawić ich limit oraz zrezygnować z takiej metody opłacania zobowiązań. Niektórzy odbiorcy mogą pobierać płatności automatycznie, inni dopiero po każdorazowym potwierdzeniu transakcji przez klienta.

Więcej informacji: www.bankmillennium.pl/bankowosc-elektroniczna/bankowosc-mobilna/aplikacja-mobilna-klienci-indywidualni-biznes/platnosci-blik

Finansovo.pl

Finansovo.pl - Nowocześnie o finansach.

Najnowsze informacje z zakresu finansów osobistych, finansów firmowych, dostępnych promocji, aktualnych dotacji, możliwości lokowania środków, podatków, ubezpieczeń, publikowanych raportów.

Napisz do nas: finansovo@finansovo.pl

Reklama

We use cookies

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.