Finanse osobiste

Aromma.pl - Świece sojowe tworzone z pasją

Walutomat z nową funkcjonalnością – Przelewami między Portfelami

Ile razy zastanawiałeś się ze znajomymi, jak rozliczyć wspólne koszty zagranicznego wyjazdu lub wspólny rachunek za obiad w restauracji? Albo jak szybko przelać środki bliskiej osobie w zagranicznej walucie? Takie rozliczenia potrafią być kłopotliwe i uciążliwe. Na szczęście Walutomat przychodzi z wygodnym rozwiązaniem, uruchamiając nową usługę – Przelewy między Portfelami. I to dostępną w aż 9 walutach.

Przelewy między Portfelami to opcja dostępna dla użytkowników serwisu Walutomat. Wystarczy, że zarówno nadawca, jak i odbiorca przelewu, mają konta w Walutomacie, a nadawca ma też odpowiednią pulę środków w Portfelu. Zlecenie przelewu jest niezwykle łatwe i intuicyjne. To też szereg korzyści, które sprawiają, że usługa ta może być bardzo przydatna w wielu codziennych sytuacjach. Przelewy między Portfelami są:

        całkowicie bezpłatne,

        błyskawiczne (środki na koncie odbiorcy pojawią się już po kilku sekundach),

        bezpieczne,

        wygodne,

        łatwe w realizacji,

        i dostępne w aż 9 różnych walutach (PLN, EUR, USD, CHF, GBP, CZK, DKK, NOK i SEK).

To doskonałe rozwiązanie, które sprawdzi się np. podczas wakacji, służbowych podróży zagranicznych, przelewania środków bliskim przebywającym w innym kraju czy do szybkich rozliczeń z kontrahentami.

- Wprowadzenie przelewów między użytkownikami Walutomatu to kolejny krok rozbudowy naszej platformy. Zapewniamy już nie tylko atrakcyjne kursy wymiany i rozbudowaną ofertę przelewów krajowych i międzynarodowych. Dajemy narzędzie do błyskawicznego przelewania środków w 9 walutach do innego użytkownika Walutomatu. Otwiera to wiele nowych możliwości. Gdy naszej bliskiej osobie przebywającej za granicą zabrakło środków w banku, możemy błyskawicznie przelać pieniądze w obcej walucie na jej Portfel. Gdy nasi znajomi mają konta w Walutomacie, możemy szybko rozliczyć się ze wspólnego wyjścia na miasto czy wyjazdu zagranicznego, bo nie lubimy być dłużni. Klienci biznesowi mogą bezpiecznie opłacać faktury kontrahentom, którzy także działają na naszej platformie, oszczędzając na czasie oraz kosztach przewalutowań i przelewów. Wszystko to za pomocą wygodnej aplikacji mobilnej Walutomatu w telefonie, który zazwyczaj mamy pod ręką – mówi Karol Świder, Product Manager w Walutomacie.

Przelewy między Portfelami to usługa natychmiastowa i całkowicie bezpłatna. Za zlecenie przelewu nie jest pobierana żadna dodatkowa opłata, a odbiorca otrzymuje pełną kwotę bez potrąceń. Szczególnie docenią to osoby przelewające środki w walucie obcej. Takie przelewy mogą długo trwać oraz sporo kosztować. Zwłaszcza jeżeli odbiorca nie ma w swoim banku rachunku w odpowiedniej walucie i dochodzi do kosztownego przewalutowania. W Walutomacie środki w każdej z 9 walut trafiają do odbiorcy niemal natychmiast w pełnej kwocie i to odbiorca decyduje czy i po jakim kursie dokona wymiany na inną, potrzebną mu walutę.

W związku z wprowadzeniem nowej funkcjonalności przygotowany został także specjalny konkurs dla klientów, w którym do wygrania są doładowania portfela Walutomatu o wartości 1500, 500 i 300 zł oraz punkty na wymianę waluty obcej bez prowizji. Konkursowe zadanie polega na wymyśleniu hasła promującego nowe Przelewy między Portfelami. Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie: https://www.walutomat.pl/landing/portfel/

O Walutomacie:

Walutomat to największa platforma społecznościowa wymiany walut online w Polsce. Korzystają z niej tysiące użytkowników, którzy sami decydują o kursach. Wymiany można dokonać po aktualnie najlepszym kursie lub zaproponować własny, pożądany. System anonimowo dopasowuje oferty użytkowników tak, żeby jak najlepiej spełnić oczekiwania obydwu stron. Klienci cenią Walutomat za: szybkość transakcji, atrakcyjne kursy, dbałość o bezpieczeństwo oraz łatwość obsługi.

Źródło: Currency One

W Nest Banku sztuczna inteligencja pomoże Ci zrobić przelew. Oto nowe funkcje AI Asystenta

W Nest Banku sztuczna inteligencja pomoże Ci zrobić przelew. Oto nowe funkcje AI Asystenta

W kwietniu tego roku Nest Bank jako pierwszy bank w Polsce wprowadził AI Asystenta do swojej aplikacji mobilnej. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, N!Asystent będzie stopniowo rozwijany, aby klienci Nest Banku mogli wykonywać coraz więcej operacji z wykorzystaniem sztucznej inteligencji. Od września N!Asystent pomaga zlecać przelewy, można mu wydawać polecenia głosowe oraz poprosić o umówienie z doradcą. Co więcej, asystent już nie tylko wykona analizę finansów, ale też zilustruje w formie przejrzystego wykresu. 

Zaawansowane technologie w służbie klienta
N!Asystent to wirtualny asystent oparty na generatywnej sztucznej inteligencji, dostępny w aplikacji mobilnej Nest Banku dla wybranych klientów. System działa w oparciu o model GPT-4o i jest zasilany usługą Microsoft Azure OpenAI, co umożliwia mu dostęp nie tylko do bazy wiedzy AI, ale także do regulaminów, cenników oraz informacji produktowych banku. Klienci mogą rozmawiać z asystentem w języku naturalnym, co sprawia, że AI doskonale rozumie złożone pytania i udziela na nie prostych, zrozumiałych odpowiedzi. 
 
N!Asystent już dla klientów biznesowych
Po sukcesie asystenta AI dla klientów indywidualnych, narzędzie jest już dostępne również pilotażowo dla klientów biznesowych. N!Asystent rozumie kontekst biznesowy, pomaga analizować przychody i wydatki firmy, a także przygotowuje przydatne podsumowania, także w formie graficznej. Bierze on pod uwagę nie tylko główne konto – ma on też dostęp do wszystkich produktów: pozostałych rachunków, kart, lokat, kredytów, kont i celów oszczędnościowych oraz historii transakcji. Dzięki temu w finalnej analizie można poprosić N!Asystenta o wzięcie pod uwagę dowolnego produktu. 
 
Mówisz i masz! Polecenia głosowe i zlecanie przelewu przez AI już dostępne
N!Asystent w najnowszej wersji reaguje na polecenia głosowe. Obok pola tekstowego użytkownik znajdzie ikonę mikrofonu – po jej kliknięciu włączy się opcja voice-to-text, dzięki której będzie mógł wydać polecenie głosowo. W ramach aktualizacji, Nest Bank udostępnił też funkcję, która pozwala na zlecanie przelewów poprzez N!Asystenta. Po wydaniu polecenia głosowego asystent przygotowuje formatkę przelewu i uzupełnia ją danymi podanymi przez klienta. Następnie klient sprawdza poprawność wprowadzonych danych i autoryzuje przelew wybraną przez siebie metodą.  
 
Historia rozmów z N!Asystentem w zasięgu ręki  
Kolejną nowością w N!Asystencie jest historia rozmów. Dzięki tej funkcji klient może przerwać rozmowę, a następnie do niej wrócić w dowolnym momencie, aby ją kontynuować.  
Wszystkie nowe funkcje są dostępne od 6 września, w aplikacji mobilnej Nest Banku w wersji 3.18 dla systemów iOS i Android. 
 
Co jeszcze czeka na użytkowników N!Asystenta?
Janusz Mieloszyk, pierwszy wiceprezes Nest Banku, podkreśla znaczenie N!Asystenta jako kluczowego projektu, który wprowadza klientów w nową erę bankowości opartej na sztucznej inteligencji. 
- Wierzymy, że AI ma potencjał całkowicie zmienić sposób, w jaki korzystamy z usług bankowych, redefiniując istniejące funkcjonalności. Naszym priorytetem jest ciągły rozwój asystenta, z uwzględnieniem potrzeb klientów oraz zachowaniem ich prywatności. Chcemy przede wszystkim rozwijać funkcje self-service z wykorzystaniem AI – mówi Janusz Mieloszyk. 
 
N!Asystent jednym polskim projektem na Finovate Fall
Warto dodać, że N!Asystent jest jedynym polskim projektem, który zakwalifikował się do jesiennej edycji Finovate w Nowym Jorku. Finovate to globalna konferencja, która gromadzi czołowe firmy z branży fintech, oferując im platformę do prezentacji swoich innowacyjnych rozwiązań przed szeroką publicznością. 
 
Źródło: Nest Bank
Dzieci w świecie finansów

Dzieci w świecie finansów

Młodzi ludzie najchętniej płacą BLIK-iem i aktywnie korzystają z aplikacji bankowej w smartfonach. Rozpoczęcie roku szkolnego to doskonała okazja, aby otworzyć dziecku konto i nauczyć je gospodarowania swoimi pieniędzmi.

Już od najmłodszych lat warto wprowadzać dziecko w świat finansów. Dane Banku Millennium pokazują, że juniorzy chętnie korzystają z rachunku bankowego oraz są aktywnymi użytkownikami aplikacji mobilnej. Dzieci najchętniej płacą za pomocą kodów BLIK. W okresie od marca do lipca 2024 roku przeciętna kwota transakcji w wypadku pociech do 12 roku życia wynosiła 75 złotych BLIK-iem i 15 złotych kartą. Starsi (13-17 lat) wydają analogicznie po 29 złotych BLIK-iem i 20 złotych kartą. Juniorzy (7-12 lat) bardzo chętnie korzystają również z aplikacji mobilnej. Większość z nich (78%) loguje się do niej średnio 12 razy w miesiącu. Młodzi od 13-17 roku życia (93%) aplikację bankową uruchamiają średnio 22 razy w miesiącu. Co dziesiąte dziecko do 12 roku życia poprosiło również rodziców o kieszonkowe za pośrednictwem aplikacji.

- Cieszy nas, że młodzi ludzie chętnie korzystają z możliwości, jakie dla nich stworzyliśmy i aktywnie rozwijamy. Konto 360° Junior Banku Millennium jest idealnym rozwiązaniem dla rodziców, którzy chcą uczyć swoje dzieci podstaw zarządzania finansami. Pociechy doceniają możliwość samodzielnego oszczędzania i korzystania z nowoczesnej i dopasowanej do wieku oraz potrzeb aplikacji mobilnej. Młodzi użytkownicy mogą uczyć się odpowiedzialnego podejścia do pieniędzy. Wolny od opłat za prowadzenie rachunek pozwala budować przyszłą niezależność finansową juniorów – mówi Magdalena Jaskóła, kierująca Wydziałem Rachunków Bieżących w Banku Millennium.

Bank Millennium doskonali swoją ofertę dla najmłodszych już od ponad dekady. Konto Millennium 360 Junior rodzice mogą otworzyć dziecku tuż po narodzinach. Najmłodsze pociechy (do 6 lat) nie mają dostępu do aplikacji mobilnej i bankowości internetowej czy karty. Mogą one jednak już od najmłodszych lat uczyć się gospodarować własnym budżetem. Nawet drobne środki da się gromadzić na swoim rachunku i oszczędzać z atrakcyjnym oprocentowaniem na Koncie Oszczędnościowym Profit. 

Konto 360° Junior rośnie razem z dzieckiem. Funkcje i możliwości rachunku dopasowane są do wieku. Młody klient zyskuje dostęp do kolejnych usług wraz ze swoim rozwojem. Przykładowo od 7 roku życia na wniosek rodzica dziecko może otrzymać dostęp do aplikacji mobilnej i kartę debetową do konta ze specjalnie zaprojektowaną grafiką i limitem płatności, którym zarządza rodzic. Od 13 roku życia junior otrzymuje dostęp do bankowości internetowej Millenet, zaś aplikacja mobilna zyskuje „dorosły” design. Jej użytkownik będzie mógł skorzystać też z nowych funkcji, takich jak doładowanie telefonu, zakup biletów komunikacji miejskiej i do kina oraz komunikacji edukacyjnej na temat cyberbezpieczeństwa. Rodzic ma pełną kontrolę wydatków dziecka. Jeśli posiada dostęp do bankowości elektronicznej, może na bieżąco podglądać wydatki dziecka, a także szybko zasilić konto pociechy kieszonkowym. W aktualnej ofercie otwierając ten rachunek i spełniając warunki promocji „Wprowadź dziecko w świat finansów z Kontem 360° Junior”  klient może otrzymać nagrodę w postaci eKarty goodie o wartości od 150 zł do 200 zł.[1]

Więcej informacji: www.bankmillennium.pl/klienci-indywidualni/konta-osobiste/konto-360-junior 


[1] Nota prawna: Promocja Konta 360° Junior „Wprowadź dziecko w świat finansów z Kontem 360° Junior” trwa od 27.06.2024 do 30.10.2024 r., o ile wcześniej nie zostanie wyczerpany limit 30 000 nowych kont objętych promocją. W promocji można otrzymać eKarty goodie o wartości 200 zł. Warunkiem otrzymania 150 zł na eKarcie goodie jest otwarcie Konta 360° Junior dla własnego małoletniego dziecka za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej Millenet lub aplikacji mobilnej do 30.10.2024 r. oraz spełnienie maksymalnie do 30.11.2024 r. następujących warunków: w przypadku Konta 360° Junior otwartego dla dziecka poniżej 7 roku życia zasilenie nowo otwartego Konta 360° Junior kwotą co najmniej 200 zł, a w przypadku Konta 360° Junior otwartego dla dziecka, które ukończyło 7 rok życia łącznie - zasilenie nowo otwartego Konta 360° Junior kwotą co najmniej 200 zł, dokonanie przez dziecko min. 3 transakcji kartą debetową do konta, za pomocą usługi BLIK lub za pomocą płatności telefonem, które zostaną zaksięgowane na koncie otwartym w promocji, zalogowanie do aplikacji mobilnej na telefonie dziecka. Wartość eKarty goodie wzrośnie do 200 zł, jeśli do 30.11.2024 r. dodatkowo złożysz w Millenecie albo aplikacji mobilnej wniosek o przyznanie świadczenia Dobry Start 300+. eKarta goodie zostanie wysłana do 31.12.2024 r. wiadomością wraz z kodem SMS do aktywacji eKarty podarunkowej goodie, oferowanej przez Millennium goodie sp. z o.o. Dodatkowo pierwszych 900 uczestników, którzy otworzą konto dziecku w promocji otrzyma eKartę Prezentową Empik o wartości 80 zł - pula nagród została wyczerpana. eKarta Prezentowa Empik zostanie wysłana najpóźniej do końca miesiąca następującego po miesiącu, w którym zostało otwarte Konto 360° Junior w promocji. W przypadku kont otwartych w czerwcu 2024 r. eKartę Prezentową przekażemy maksymalnie do końca sierpnia 2024 r. O wyczerpaniu limitu eKart Prezentowych Empik poinformujemy na naszej stronie: https://www.bankmillennium.pl/klienci-indywidualni/konta-osobiste/konto-360-junior. Szczegółowe warunki uczestnictwa znajdują się w Regulaminie promocji „Wprowadź dziecko w świat finansów z Kontem 360° Junior” dostępnym w placówkach Banku i na stronie www.bankmillennium.pl. Sposób wykorzystania eKarty określony jest szczegółowo w „Regulaminie Kart podarunkowych dla Klientów goodie” oraz w „Regulaminie wydawania i użytkowania kart podarunkowych goodie – bankowość przedsiębiorstw w Banku Millennium S.A.” dostępnych na stronie goodie.pl w sekcji Regulaminy. Szczegółowe zasady użycia eKarty Prezentowej Empik znajdziesz w „Regulaminie Karty Prezentowej Empik i eKarty Prezentowej” na stronie dostawcy (https://www.empik.com/regulamin/karty-prezentowe).

Zwolnienie z opłat za obsługę karty debetowej wydanej do Konta 360° Junior dla klientów powyżej 13 roku życia oraz wypłaty gotówki z bankomatów obowiązuje w przypadku min. 1 płatności kartą do Konta lub BLIKIEM w poprzednim miesiącu. Opłata za wydanie karty debetowej do Konta 360° Junior dla klientów pomiędzy 7 a 13 roku życia wynosi 15 zł.

Bezpłatne są przelewy krajowe w złotych (polecenie przelewu do innego banku krajowego) przez Millenet i Aplikację mobilną. Wypłata gotówki z bankomatu w walucie obcej przeliczana jest na PLN, co wiąże się z dodatkową marżą określoną w cenniku usług dot. kart debetowych. Za wypłaty gotówki z bankomatów za granicą ich operatorzy mogą pobierać opłaty niezależne od Banku i niebędące przychodem Banku.

Szczegóły oferty Konta 360°Junior oraz wykaz usług reprezentatywnych zawarte są w Regulaminie ogólnym świadczenia usług bankowych dla osób fizycznych w Banku Millennium S.A. oraz w cennikach usług dot. prowizji i opłat, stóp procentowych, kart debetowych oraz płatności BLIK oraz w Dokumentach dotyczących opłat, dostępnych w placówkach Banku oraz na www.bankmillennium.pl. Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym Konto 360° Junior, znajdują się tutaj https://www.bankmillennium.pl/delegate/managedfiles/2179/latest.

Konto 360° Junior jest rachunkiem płatniczym prowadzonym dla osób w wieku poniżej 18 lat. Przedstawiciel ustawowy oraz posiadacz rachunku po ukończeniu 13 lat mogą dysponować środkami pieniężnymi zgromadzonymi na koncie w ramach miesięcznego limitu wskazanego w Regulaminie ogólnym świadczenia usług bankowych dla osób fizycznych w Banku Millennium SA. Na wniosek przedstawiciela ustawowego Bank umożliwia małoletniemu w wieku 7-13 lat dysponowanie środkami pieniężnymi zgromadzonymi na rachunku bankowym za pomocą karty debetowej lub aplikacji mobilnej w ograniczonym zakresie tylko w celu dokonywania drobnych bieżących spraw życia codziennego (obowiązują obniżone limity transakcji).

Źródło: Bank Millennium

Adyen i Inter IKEA Systems ogłaszają globalne partnerstwo w zakresie płatności online oraz stacjonarnych

Adyen i Inter IKEA Systems ogłaszają globalne partnerstwo w zakresie płatności online oraz stacjonarnych

Integracja z platformą technologii finansowych Adyen pomoże IKEA w odkrywaniu nowych informacji o klientach i ulepszeniu funkcji lojalnościowych we wszystkich kanałach sprzedaży, jednocześnie upraszczając raportowanie finansowe.

 

Adyen, platforma technologii finansowych wybierana przez rynkowych liderów, ogłosiła globalne partnerstwo z IKEA – szwedzką firmą wyposażenia wnętrz. Współpraca z Adyen pozwoli IKEA połączyć kanały sprzedaży stacjonarnej oraz cyfrowej i zaoferować klientom lepsze doświadczenia w zakresie płatności i lojalności.

 

Dane klientów a wielokanałowe programy lojalnościowe

 

Wykorzystanie platformy technologii finansowych Adyen do zbierania danych o płatnościach z kanałów stacjonarnych i cyfrowych pozwala na odkrywanie całościowych informacji o klientach. Gromadząc dane o płatnościach ze wszystkich kanałów sprzedaży na jednej platformie, partnerzy są w stanie zidentyfikować zachowania zakupowe w różnych kanałach, co otwiera nowe możliwości biznesowe związane z wartością klienta, w całym cyklu życia i wszystkich kategoriach relacji z klientami.

 

Konsolidacja technologii w celu osiągnięcia doskonałości operacyjnej

 

Platforma technologiczna Adyen zapewnia zamknięty system płatności oferujący franczyzobiorcom IKEA globalne przetwarzanie i akceptację płatności, lokalne metody płatności i rozliczenia i rozliczenia typu „like-for-like”. Taki model redukuje liczbę umów i integracji w globalnych operacjach IT, upraszczając raportowanie finansowe oraz zarządzanie danymi klientów. Konsolidacja w ramach platformy Adyen wszystkich technologii i narzędzi odpowiadających za operacje handlowe zmniejsza ryzyko zakłóceń operacyjnych i ułatwia rozwiązywanie problemów.

 

Jesteśmy dumni, że możemy współpracować z firmą IKEA i pomóc jej w skalowaniu wysiłków na rzecz zrozumienia klientów oraz zachowań, które prowadzą do długotrwałych relacji z tą ikoniczną marką – mówi Tobias Lindh, Managing Director, Adyen Nordics & Baltics

 

O Adyen 

Adyen to nowoczesna platforma technologii finansowych wybierana przez rynkowych liderów. Dzięki kompleksowym usługom płatniczym, analityce opartej na danych oraz produktom finansowym oferowanym w ramach jednego globalnego rozwiązania, Adyen pomaga firmom szybciej osiągać założone cele. Posiadając biura na całym świecie, Adyen współpracuje z takimi firmami jak Facebook, Uber, H&M, eBay i Microsoft.

 

O IKEA

IKEA jest szwedzką firmą założoną w 1943 roku. Oferuje dobrze zaprojektowane, funkcjonalne i niedrogie meble domowe wysokiej jakości. Są one wyprodukowane z troską o ludzi i środowisko. Pod marką IKEA działa kilka firm z różnymi właścicielami. Wszystkie jednak łączy ta sama wizja: niesienie pomocy ludziom w usprawnianiu życia codziennego.

 

O Inter IKEA Group

Inter IKEA Group obejmuje Inter IKEA Systems B.V., IKEA of Sweden AB, IKEA Supply AG, IKEA Industry AB i powiązane z nimi firmy. Inter IKEA Holding B.V. jest spółką holdingową Inter IKEA Group.

 

O systemie franczyzowym IKEA

Działalność detaliczna IKEA jest prowadzona w systemie franczyzowym z franczyzobiorcami, którzy są upoważnieni do wprowadzania na rynek i sprzedaży asortymentu IKEA na określonych terytoriach geograficznych. Inter IKEA Systems B.V. jest właścicielem IKEA Concept i światowym franczyzodawcą IKEA, który przydziela różnym spółkom IKEA zadania związane z rozwojem asortymentu, dostarczaniem produktów i rozwiązań komunikacyjnych. Obecnie umowy franczyzowe z Inter IKEA Systems B.V. łączą 12 różnych grup firm, które posiadają i prowadzą swoje kanały sprzedaży IKEA.

Źródło: dfusion

Kredyt hipoteczny w ING na energooszczędną modernizację nieruchomości

Kredyt hipoteczny w ING na energooszczędną modernizację nieruchomości

ING Bank Śląski udostępnia klientom ofertę specjalną kredytu hipotecznego na modernizację nieruchomości.

Kredyt hipoteczny na energooszczędną modernizację nieruchomości może być przeznaczony na:

  • nabycie i remont/modernizację domu lub lokalu mieszkalnego na rynku wtórnym - oferta dla potencjalnych i obecnych klientów ING;
  • remont/modernizację domu lub lokalu mieszkalnego – dla klientów ING, którzy mają w już w banku kredyt lub pożyczkę hipoteczną na modernizowaną nieruchomość.

Minimalna kwota kredytu wynosi 70 000 PLN a maksymalna 2 000 000 PLN. Przedmiot kredytowania musi być jednocześnie przedmiotem zabezpieczenia udzielonego kredytu

Od 5.08.2024 r. do 29.09.2024 r. ING proponuje specjalne warunki cenowe: prowizja za udzielenie kredytu 0% oraz atrakcyjne oprocentowanie stałe w okresie 5 lat.

Aby skorzystać z oferty trzeba do wniosku kredytowego dołączyć Świadectwo charakterystyki energetycznej w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 2014r. o charakterystyce energetycznej budynków, potwierdzającego wielkość zapotrzebowania na nieodnawialną energię pierwotną nieruchomości. Początkowa (wejściowa) wartość EP zapisywana jest w umowie kredytowej. Następnie, po ustalonym okresie budowlanym (po wykonaniu określonych prac remontowych / modernizacyjnych), klient sporządza kolejne Świadectwo, którego datę i numer przekazuje bankowi w aplikacji Moje ING. Świadectwo to, powinno określać, że zapotrzebowanie nieruchomości na nieodnawialną energię pierwotną (EP) uległo poprawie o min. 30% od wartości początkowej i nie przekracza 76 kWh/m2/rok.

Przed podpisaniem umowy należy też posiadać lub założyć rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy w ING, zapewnić comiesięczne wpływy min. 2000 zł oraz zawrzeć umowę ubezpieczenia spłaty kredytu za pośrednictwem banku ze współpracującym z ING Towarzystwem Ubezpieczeniowym, przez co najmniej jedną osobę przystępującą do umowy.

Szczegółowe warunki oferty dostępne tu:

Wróć na ing.pl - Kredyt hipoteczny na energooszczędną modernizację nieruchomości

Społeczeństwo przechodzi na gospodarkę niskoemisyjną. Robią to nasi klienci, robimy to również w ING. Finansujemy wiele zrównoważonych działań, ale wciąż więcej tych, które takie nie są. Sprawdź, jak sobie radzimy na ESG w ING Banku Śląskim

Źródło: ING Bank Śląski

Finansovo.pl

Finansovo.pl - Nowocześnie o finansach.

Najnowsze informacje z zakresu finansów osobistych, finansów firmowych, dostępnych promocji, aktualnych dotacji, możliwości lokowania środków, podatków, ubezpieczeń, publikowanych raportów.

Napisz do nas: finansovo@finansovo.pl

Reklama

We use cookies

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.