Aromma.pl - Świece sojowe tworzone z pasją
Konto walutowe dla młodych 13-17 lat od teraz można założyć w aplikacji Moje ING

Konto walutowe dla młodych 13-17 lat od teraz można założyć w aplikacji Moje ING

Rodzić może założyć konto walutowe dla dziecka w prosty i wygodny sposób w aplikacji Moje ING. Rachunek jest dostępny w EUR, GBP oraz USD.

W ramach konta walutowego można korzystać z wielowalutowej karty Visa zbliżeniowa – jeśli dziecko ma zgodę rodzica na zarządzanie swoją kartą Visa zbliżeniowa to może ją samodzielnie podpiąć do konta walutowego. Dziecko może też samodzielnie wymienić pieniądze w Kantorze. Tym samym bank oferuje pakiet usług i rozwiązań walutowych dla młodych w aplikacji Moje ING.

Chcemy ułatwiać klientom podróże i zwiększać poziom cyfryzacji naszych produktów. Karta wielowalutowa, w połączeniu z aplikacją Moje ING i kantorem wymiany walut daje klientom swobodę korzystania ze środków w najbardziej popularnych walutach, w zależności od potrzeby. Cieszymy się, że do grupy klientów aktywnie korzystających z tych rozwiązań mogą teraz dołączyć klienci w wieku 13-17 lat – dodaje Marcin Giżycki, Wiceprezes Zarządu ING Banku Śląskiego.

Funkcja wielowalutowa karty Visa zbliżeniowa pozwala płacić w walucie obcej (EUR, USD i GBP), bezpośrednio z konta walutowego podłączonego do karty. Dzięki temu nie jest potrzebna dodatkowa karta – klient płaci tą, którą już ma w portfelu. Takie rozwiązanie pozwala uniknąć prowizji za przewalutowanie płatności kartą. Klienci mają możliwość otwarcia kont walutowych i podłączenia ich do karty w każdej chwili, w tym na smartfonie, nawet będąc już za granicą. Funkcja wielowalutowa karty jest dostępna również podczas płacenia telefonem.

Kantor wymiany walut dostępny w aplikacji Moje ING pozwala wygodnie i bezpiecznie wymienić złotówki, euro, dolary lub funty, zasilając w ten sposób konto walutowe podłączone do karty wielowalutowej. Wymianę walut można zlecić o dowolnej porze dnia, a wymiana następuje po zaakceptowanym przez klienta kursie. Wymianę walut można zrealizować na każdym urządzeniu, również już za granicą. 

Więcej informacji: https://ing.pl/indywidualni/konta-osobiste/konto-walutowe-dziecka

Źródło: ING Bank Śląski

Alior Bank wspiera start-upy w ramach współpracy z Huge Thing

Alior Bank wspiera start-upy w ramach współpracy z Huge Thing

Alior Bank połączył siły z Huge Thing przy programie Startup Booster i został partnerem ścieżki akceleracyjnej Industry Test. W ramach inicjatywy start-upy będą miały możliwość testowania swoich rozwiązań we współpracy z korporacją oraz korzystania ze wsparcia doświadczonych ekspertów z branży. Zainteresowani uczestnicy mogą aplikować do wyzwań Alior Banku w zakresie aplikacji mobilnej i omnichannel.

Alior Bank został oficjalnym partnerem Startup Booster od Huge Thing. Ścieżka Industry Test, której partnerem jest Alior Bank, skierowana jest do biznesów, które chcą przetestować swoje rozwiązania we współpracy z korporacją. Dzięki temu start-upy będą miały szansę zrozumieć specyficzne warunki pracy z dużymi organizacjami oraz zyskają dostęp do grona mentorów, inwestorów i przedstawicieli korporacji.

Wybrane biznesy będą miały możliwość przetestowania swoich technologii m.in. w Alior Banku. Jako partner inicjatywy, bank poszukuje rozwiązań, które zwiększą zaangażowanie i satysfakcję użytkowników aplikacji mobilnej oraz zapewnią klientom najwyższą jakość procesów, niezależnie od wybranego kanału obsługi.

W Alior Banku wdrażamy nowatorskie i nieszablonowe produkty oraz rozwiązania, z których na co dzień korzystają nasi klienci. Cieszę się, że możemy wspierać młode firmy w rozwijaniu innowacyjnych pomysłów i po raz kolejny wspólnie z Huge Thing szukać przełomowych rozwiązań. Jestem przekonany, że połączenie profesjonalnie przygotowanego programu akceleracyjnego z naszą otwartością na innowacje zaowocuje nowymi wdrożeniami. Zachęcamy do udziału! – mówi Michał Kempa, dyrektor Działu FinTech i Technologii eCommerce.

Bezpośrednie działania z jednym z partnerów wymagają od start-upów gotowości organizacyjnej oraz posiadania wiedzy na temat specyficznych warunków, które obowiązują w korporacjach. Dodatkowo, rozwiązania muszą być sprawdzone na rynku i gotowe do przetestowania w infrastrukturze partnera oraz uzyskać ocenę minimum 6 w 9-stopniowej skali TRL, oceniającej poziom zaawansowania technologicznego.

Start-upy, które zostaną zakwalifikowane, nie tylko zyskają dostęp do dużych organizacji i wsparcie specjalistów, ale otrzymają również szereg innych benefitów. Przedsiębiorstwa mogą liczyć na dotacje do 350 tys. zł na pokrycie wszystkich wydatków związanych z testowaniem rozwiązania i mentoringiem, będą mogły wziąć udział w specjalistycznych warsztatach oraz zyskają możliwość dołączenia do sieci networkingowej.

Więcej informacji na temat ścieżki Industry Test oraz formularz do aplikacji można znaleźć tutaj.
Bartosz Kublik ze zgodą KNF na powołanie na prezesa Banku Ochrony Środowiska

Bartosz Kublik ze zgodą KNF na powołanie na prezesa Banku Ochrony Środowiska

Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bartosza Kublika na stanowisko prezesa zarządu.

Bartosz Kublik od 11 kwietnia 2024 r. pełnił funkcję wiceprezesa Banku Ochrony Środowiska S.A. kierującego pracami zarządu.

Prezes Kublik to doświadczony menedżer, wyjątkowo zaangażowany w rozwój bankowości spółdzielczej w Polsce. Od 2003 r., zarządzał oddziałem Banku Spółdzielczego w Ostrowi Mazowieckiej, w 2007 r. powołany na członka zarządu, a w latach 2012 - 2023, na stanowisku prezesa zarządu. Pod jego sterami bank w Ostrowi Mazowieckiej stał się liderem w dostarczaniu wsparcia dla MŚP  w dostępie do środków unijnych wraz z oferowaniem szerokiego finansowania innowacji technologicznych małym i średnim podmiotom.

Przed dołączeniem do BOŚ, był wiceprezesem zarządu Związku Banków Polskich (ZBP), gdzie nadzorował obszary: bezpieczeństwa banków (w tym cyberbezpieczeństwa), regulacji nadzorczych, a także obszar programów krajowych i zagranicznych oraz współpracy ze środowiskami gospodarczymi.

Jest propagatorem prac na rzecz zrównoważonego rozwoju, w tym w szczególnie na rzecz ochrony środowiska i transformacji energetycznej. Aktywnie inicjuje i wspiera prace w zakresie programów publicznych i udziału sektora bankowego w finansowaniu wyzwań zrównoważonego rozwoju. Misję tę chce kontynuować w Banku Ochrony Środowiska S.A.

Prezes Kublik to absolwent studiów doktoranckich na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Studium Prawa Europejskiego, studiów podyplomowych w zakresie zarządzania ryzykiem kredytowym w Szkole Głównej Handlowej oraz bankowości i finansów w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego. Ukończył także studia wyższe na Wydziale Nauk Politycznych w Wyższej Szkole Humanistycznej im. A. Gieysztora w Pułtusku.

Był członkiem V kadencji Rady Zrzeszenia BPS oraz zasiadał w Radzie Nadzorczej Domu Maklerskiego Banku BPS S.A. Czynnie uczestniczył w tworzeniu Instytucjonalnego Systemu Ochrony Zrzeszenia BPS. Od stycznia 2016 r. do maja 2022 r. pełnił funkcję przewodniczącego Rady Nadzorczej Spółdzielni Systemu Ochrony Zrzeszenia BPS. W latach 2014-2024 członek Rady Związku Banków Polskich oraz przewodniczący Sekcji Banków Spółdzielczych.

W uznaniu zaangażowanej działalności na rzecz gospodarki i sektora bankowego, w lipcu 2024 r., odznaczony medalem Ministra Rozwoju i Technologii „Za Zasługi dla Gospodarki Rzeczypospolitej Polskiej”.

Źródło: BOŚ Bank

InPost Pay to największa innowacja w InPost od czasu metalowej blaszki

InPost Pay to największa innowacja w InPost od czasu metalowej blaszki

Już ponad 1,5 mln użytkowników korzysta z innowacyjnej usługi InPost Pay, która łączy płatność i dostawę za pomocą jednego przycisku – dostępnego zarówno na karcie produktu, jak i w koszyku. InPost Pay skraca również cały proces zakupowy do kilkudziesięciu sekund, zachowując przy tym możliwość cross-sellu oraz lojalizacji klientów przez sprzedającego. InPost Pay oferuje prosty, jedno-klikowy proces zakupowy, który eliminuje główne trudności e-commerce w Polsce. Rozwiązanie zwiększa konwersję zakupową i obniża liczbę porzuconych koszyków nawet o 30-70%, w zależności od branży w jakiej działa sprzedawca, dodatkowo pomaga w zdobywaniu nowych klientów. Blisko 85% użytkowników InPost Pay stanowi nową grupę klientów dla partnerów e-commerce – spośród milionów korzystających z usług InPost.

– InPost Pay to największa innowacja w InPost od czasu metalowej blaszki. I jest to innowacja dlatego, że zmieniamy zachowanie konsumentów – powiedział serwisowi eNewsroom.pl Szymon Wałach, wiceprezes zarządu InPost. – Dostarczamy im radykalnie prosty, szybki, intuicyjny proces zakupowy – który oznacza, że przez proste dwa kliknięcia mogę wykonać dowolne zakupy w sklepie oferującym tę usługę. Ale to także rewolucja dla sklepów – ponieważ pozwalamy na przyśpieszenie ścieżki zakupowej i poprawienie współczynników konwersji, a więc zwiększenie liczby koszyków zakupowych opłaconych i zamówionych przez klientów. Co ważniejsze, pomagamy sklepom pozyskiwać nowych klientów. InPost to dzisiaj 12 milionów aktywnych użytkowników aplikacji mobilnej. I to właśnie do tej bazy użytkowników kierujemy tę usługę. Na początku kwietnia wspominaliśmy o przekroczeniu progu miliona aktywnych użytkowników InPost Pay. Dzisiaj mogę powiedzieć, że jest to 1 milion 600 tys. użytkowników – a więc bardzo szybko skalująca się usługa – ale też usługa pomagająca konsumentom w większym komforcie zakupów online. InPost Pay będzie ogólnopolską usługą na start. Wierzymy, że to będzie stały element naszej aplikacji mobilnej dostępnej dla wszystkich klientów. Przygotowaliśmy ją w ten sposób, aby po okresie walidacji tej usługi w Polsce była możliwość jej wdrożenia także na pozostałych rynkach, gdzie InPost dostarcza paczki – a więc na 8 rynkach zagranicznych – tłumaczy Szymon Wałach.

Źródło: Enewsroom

Usługa Allegro Pay ma już ponad 2 miliony użytkowników i ciągle dynamicznie rośnie

Usługa Allegro Pay ma już ponad 2 miliony użytkowników i ciągle dynamicznie rośnie

  • Allegro Pay przekracza 2 miliony aktywnych użytkowników.

  • O zadowoleniu klientów korzystających z usługi najlepiej świadczy wysoki wskaźnik NPS, który wynosi 94.

  • Allegro Pay odpowiada na powszechne problemy kupujących na odległość, zapewniając im przede wszystkim bezpieczne finansowanie zakupów oraz wygodę płatności.

Usługi finansowania zakupów przez Allegro Pay cieszą się nieustającą popularnością wśród kupujących na platformie Allegro. Obecnie Allegro Pay ma już ponad 2 miliony użytkowników, czyli takich którzy posiadają aktywną usługę, z których blisko 90% dokonało zakupu z Allegro Pay. Tylko w pierwszym kwartale 2024 roku Allegro Pay udzieliło im finansowania na kwotę 2,1 miliarda złotych, co pozwoliło na sfinansowanie ponad 14% wartości sprzedaży na platformie Allegro.
 

Allegro Pay znosi popularne bariery związane z zakupami online: osoby korzystające z naszej usługi doceniają przede wszystkim bezpieczeństwo transakcji, możliwość sprawdzenia produktów w domu i podjęcia odpowiednich decyzji w kontekście zarządzania budżetem domowym. Co więcej, usługa wspiera bardzo różne potrzeby zakupowe klientów Allegro, umożliwiając finansowanie zarówno codziennych zakupów, jak i tych okazjonalnych, które pojawiają się w okresach zwiększonych wydatków. To właśnie zapewnienie bezpiecznych metod finansowania jest kluczowe, by wspierać różnorodne misje zakupowe naszych klientów i budować pozytywne doświadczenia z naszą platformą, umożliwiając jednocześnie jej dalszy rozwój.

Rafał Czernik, VP Financial Services w Allegro

Wygoda i bezpieczeństwo finansowania

Allegro Pay oferuje bezpieczne metody finansowania zakupów na najpopularniejszej platformie zakupowej w Polsce, umożliwiając ich spłatę w ciągu 30 dni od zakupu, bądź podzielenie płatności za zakup od 200 zł na wygodne raty: 2, 3, 5, 10, 20, a od 1 lipca 2024 także na 30 rat, w przypadku zakupu na kwotę powyżej 1000 zł.
Usługę można aktywować bezpłatnie, wypełniając prosty wniosek. Po ocenie zdolności kredytowej klient otrzymuje informację o wysokości przyznanych środków. Po aktywacji usługi kupujący mogą swobodnie dodawać produkty do koszyka i finansować je przez Allegro Pay. Wszystkie informacje o zakupach i spłatach dostępne są w jednym miejscu ⎼ w panelu użytkownika Allegro Pay w ramach Allegro. Platforma zapewnia również powiadomienia przypominające o zbliżających się terminach spłat, dbając jednocześnie o wygodę i bezpieczeństwo kupujących.
Najwięcej klientów Allegro Pay to osoby w przedziale wiekowym 30-49 lat, a średni wiek klienta to około 40 lat. To głównie osoby, które cenią stabilność finansową i częściej niż inni kupujący na Allegro deklarują systematyczne gromadzenie oszczędności. Klientów Allegro Pay cechuje także biegłość w korzystaniu z produktów finansowych. Potwierdzeniem satysfakcji korzystania z zakupów poprzez Allegro Pay jest wysoki wskaźnik NPS ⎼ utrzymujący się na przestrzeni czasu na poziomie 94, co potwierdza, że znakomita większość klientów ceni sobie rozwiązania finansowe w ramach usługi.
 

Jesteśmy szczególnie dumni z zaufania, jakim obdarzyli nas klienci. Jego fundamentem jest bezpieczeństwo naszej usługi. Komfort korzystania z Allegro Pay idzie w parze z troską o ochronę klientów. Efektem takiego podejścia jest bardzo niski poziom ryzyka kredytowego naszego portfela, który jest niższy niż w sektorze bankowym, na co wskazują także analizy zewnętrzne, w tym Biura Informacji Kredytowej 

Rafał Czernik

Więcej o Allegro Pay

Usługa Allegro Pay jest w całości oparta na modelu umowy o kredyt konsumencki, co oznacza, że każdy zakup wiąże się z zawarciem przez klienta umowy o kredyt konsumencki. Usługa spełnia wszystkie wymogi prawne przewidziane dla tego typu umów, w tym m.in. ustawy o kredycie konsumenckim, w tym zmian wprowadzonych tzw. „ustawą antylichwiarską”, przepisów mających na celu ograniczanie niektórych skutków kradzieży tożsamości (rejestr zastrzeżeń PESEL) oraz przepisów dotyczących rozwoju rynku finansowego oraz ochrony inwestorów na tym rynku (tzw. ustawa „warzywniak”). Allegro Pay dąży także do wypracowywania rozwiązań kreujących wysokie standardy rynkowe w zakresie ochrony praw konsumentów, w tym rzetelnego i przejrzystego informowania klientów o usłudze.
 
Źródło: Allegro

Finansovo.pl

Finansovo.pl - Nowocześnie o finansach.

Najnowsze informacje z zakresu finansów osobistych, finansów firmowych, dostępnych promocji, aktualnych dotacji, możliwości lokowania środków, podatków, ubezpieczeń, publikowanych raportów.

Napisz do nas: finansovo@finansovo.pl

Reklama

We use cookies

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.