Aromma.pl - Świece sojowe tworzone z pasją
Green Impact – PKO Bank Polski szuka startupów z innowacjami dla klimatu

Green Impact – PKO Bank Polski szuka startupów z innowacjami dla klimatu

  • PKO Bank Polski zaangażował się w najnowszą edycję programu Green Impact, którego organizatorem jest akcelerator startupów Accelpoint.

  • Największy bank w Polsce poszukuje innowacyjnych rozwiązań związanych z transformacją energetyczną, dekarbonizacją, edukacją w zakresie ESG oraz rozwijaniem infrastruktury elektromobilności.

  • Nabór do programu potrwa do 31 stycznia 2025 r.

Program Green Impact to inicjatywa skierowana do startupów, które działają w obszarze technologii klimatycznych. Oferuje możliwość wprowadzenia ich rozwiązań na rynek z pomocą największych instytucji finansowych. PKO Bank Polski, lider sektora bankowego w Polsce, jest platynowym partnerem tego programu i stawia na innowacyjne pomysły oraz projekty z obszaru ESG. Do programu mogą zgłaszać się startupy z minimalną wersją produktu, czyli taką, która zawiera najważniejsze funkcje albo mają pomysły gotowe do szybkiego wdrożenia.

Green Impact jest kontynuacją inicjatywy Poland ClimAccelerator, realizowanej we współpracy z globalnym programem EIT Climate-KIC. To instytucja, która jest liderem europejskich innowacji w obszarze klimatu. W ramach tej inicjatywy wsparcie dostało już 2 tys. startupów. Łącznie pozyskały one ponad 1 mld euro na rozwój swoich projektów.
W obecnej edycji PKO Bank Polski poszukuje pomysłów i projektów, które mogą pomóc rozwiązać konkretne problemy. Młode firmy mogą liczyć na wsparcie finansowe w wysokości 15 tys. euro na wdrożenie pilotażowe oraz na mentoring i możliwość dostępu do infrastruktury bankowej. Mogą też nawiązać kontakty z liderami branży finansowej i inwestorami.
 

– Wsparcie transformacji energetycznej polskiej gospodarki i firm to jeden z filarów strategii PKO Banku Polskiego. Stawiamy na projekty budujące konkurencyjność polskiej gospodarki i jednocześnie korzystne dla klimatu. Pamiętamy też, żeby sam bank korzystał z rozwiązań ekologicznych i w miarę możliwości udostępniał je klientom. Wierzymy, że współpraca z młodymi, dynamicznymi firmami, które tworzą innowacyjne, proekologiczne rozwiązania będzie korzystna dla wszystkich – banku, startupów, naszych interesariuszy i przyszłych pokoleń. Nowatorskie pomysły startupów w połączeniu z naszym doświadczeniem i zapleczem technologicznym mogą przynieść realne pozytywne efekty dla środowiska i naszych klientów

– podkreśla Monika Palimąka, dyrektor Departamentu Programów Publicznych ESG w PKO Banku Polskim.  

Jakich rozwiązań szuka bank?

Program Green Impact stawia na szybkie wdrożenie innowacyjnych rozwiązań, które mogą realnie pomóc:
- zwiększyć efektywność energetyczną budynków,
- rozwijać infrastrukturę ładowania pojazdów elektrycznych,
- edukować klientów i pracowników w zakresie ESG,
- tworzyć narzędzia do raportowania śladu węglowego,
- poprawiać komfort pracy i dobrostan pracowników.
Do programu Green Impact mogą zgłaszać się startupy, które mają pomysły gotowe do szybkiego wdrożenia lub minimalną wersję produktu (MVP, czyli Minimum Viable Product). Powinna ona zawierać najważniejsze funkcje.
Do programu można się zgłosić do 31 stycznia 2025 r., poprzez stronę internetową www.accelpoint.com/green-impact. To wyjątkowa okazja dla młodych firm, by zyskać wsparcie finansowe i merytoryczne, a także nawiązać współpracę z PKO Bankiem Polskim, który jest numerem 1 na polskim rynku bankowym.
 
Źródło: PKO BP
Kredyty dla firm z gwarancją Investmax już dostępne w PKO Banku Polskim

Kredyty dla firm z gwarancją Investmax już dostępne w PKO Banku Polskim

  • PKO Bank Polski oferuje mikro, małym i średnim przedsiębiorstwom kredyty obrotowe i inwestycyjne z gwarancjami Investmax. Zabezpieczają one spłatę 80 proc. kwoty kapitału kredytu.

  • Gwarancja jest zabezpieczeniem spłaty kredytu udzielaną przez BGK z regwarancją Europejskiego Funduszu Inwestycyjnego ze środków Programu InvestEU i stanowi pomoc publiczną.

  • PKO Bank Polski chce być bankiem numer 1 dla firm i wspierać je w rozwoju, oferując atrakcyjne formy finansowania z dostępem do programów publicznych.

PKO Bank Polski oferuje firmom kredyty obrotowe i inwestycyjne z gwarancjami Investmax od BGK, które zabezpieczają spłatę 80 proc. kwoty kapitału kredytu. To kolejna atrakcyjna forma wsparcia dla przedsiębiorców we współpracy z BGK dostępna w PKO Banku Polskim. Bank systematycznie poszerza paletę rozwiązań, które wspierają firmy w rozwoju.

 

- Chcemy być bankiem numer 1 dla firm. Dlatego cieszę się, że możemy zaproponować naszym klientom kredyty obrotowe i inwestycyjne z gwarancją Investmax. Oprócz małych i średnich firm, jest ona przeznaczona także dla mikrofirm, czyli przedsiębiorstw, które zatrudniają do 9 osób. Firmy te zdecydowanie dominują w strukturze liczby przedsiębiorstw w Polsce, stanowiąc 98 proc. wszystkich aktywnych podmiotów. Są miejscem pracy dla 43 proc. zatrudnionych. Odgrywają istotną rolę w polskiej gospodarce, wytwarzając 28,2 proc. krajowego PKB. To bardzo ważne, aby mikrofirmy miały dobre warunki i dostęp do finansowania, a gwarancja Investmax istotnie go ułatwia 

– mówi Bartosz Jeziorski, dyrektor Biura Produktów Kredytowych Bankowości Korporacyjnej i Przedsiębiorstw w PKO Banku Polskim.

Na wyniki mikroprzedsiębiorców w 2024 r. mają wpływ słaby popyt krajowy oraz wysokie koszty działalności, które wynikają z podwyżek płac minimalnych. Oczekiwany wzrost konsumpcji prywatnej w 2025 r., obok zwiększonych inwestycji finansowanych ze środków UE, będzie motorem wzrostu PKB. Ryzykiem dla prognozy wzrostu polskiej gospodarki może być słabość najważniejszych partnerów handlowych, w tym przede wszystkim Niemiec – prognozują ekonomiści PKO Banku Polskiego w swoim raporcie Mikroprzedsiębiorstwa 2024.

Co zyskuje firma dzięki gwarancji Investmax?

Korzyści dla firmy, która skorzysta z gwarancji to ułatwiony dostęp do kredytu – jeśli firma nie ma odpowiedniego zabezpieczenia jego spłaty lub gdy nie ma już wolnego limitu pomocy de minimis. Firma  może elastycznie dysponować własnym majątkiem, ponieważ nie musi zastawiać go w części, która objęta jest gwarancją. Przedsiębiorstwo korzysta z lepszych niż standardowe warunków finansowania. Wszystkie formalności związane z udzieleniem gwarancji i kredytu klient załatwi w PKO Banku Polskim.
 
W formule wsparcia mikrofinansowego, mikrofirmy mogą zabezpieczyć gwarancją kredyt w wysokości max. 215 825 zł. Maksymalna kwota gwarancji wyniesie wtedy 172 660 zł i zostanie udzielona bezpłatnie. Z kolei dla firm z sektora MŚP max. wysokość kredytu to 8 633 000 zł, a gwarancja w tym przypadku to 6 906 400 zł. Opłata prowizyjna za udzielenie gwarancji wyniesie 0,3% jej kwoty.
 
Okres gwarancji może wynieść nawet 123 miesiące w przypadku kredytu inwestycyjnego i 51 dla kredytu obrotowego.
 
Więcej informacji: https://www.pkobp.pl/firmy/kredyty/gwarancje-bgk/gwarancja-investmax/
Raport „Mikroprzedsiębiorstwa 2024” ekonomistów PKO Banku Polskiego jest dostępny tutaj: https://centrumanaliz.pkobp.pl/analizy-sektorowe/mikroprzedsiebiorstwa-2024
 
Źródło: BGK
Firmy coraz bardziej zainteresowane inwestycjami proekologicznymi. Kredyt ekologiczny z dotacjami BGK w PKO Banku Polskim

Firmy coraz bardziej zainteresowane inwestycjami proekologicznymi. Kredyt ekologiczny z dotacjami BGK w PKO Banku Polskim

  • W PKO Banku Polskim firmy mogą uzyskać promesę kredytu ekologicznego, która jest niezbędna, aby złożyć wniosek o dofinansowanie w BGK. 

  • Kredyt ekologiczny można przeznaczyć na inwestycje, które obniżą zużycie energii w firmie. Dofinansowanie wynosi 25-80 proc. wydatków na inwestycję.

  • PKO Bank Polski wspiera firmy w transformacji energetycznej, oferując atrakcyjne formy finansowania inwestycji związanych ze zrównoważonym rozwojem.

Właśnie zaczął się trzeci nabór wniosków w sprawie udzielenia bezzwrotnej dotacji z BGK. Wnioski o wydanie promesy, która jest obligatoryjnym załącznikiem do wniosku o dofinansowanie, można składać w PKO Banku Polskim. Kredyt można przeznaczyć na inwestycje, które obniżą zużycie energii w firmie, a docelowo przyczynią się do obniżenia kosztów i ograniczenia śladu węglowego. Dofinansowanie wynosi 25-80 proc. wydatków na inwestycję.

Jak wynika z danych BGK w pierwszym naborze firmy złożyły 286 wniosków o dofinansowanie, a w drugim już 728. Najczęściej wskazywane przez klientów cele inwestycyjne to termomodernizacja budynków służących działalności gospodarczej, wymiana dotychczasowych maszyn na nowe, bardziej energooszczędne odpowiedniki czy zakup instalacji OZE wraz z magazynem energii.
 

- Obserwujemy coraz większe zainteresowanie finansowaniem inwestycji proekologicznych wśród małych i średnich firm. Potwierdza to fakt, że liczba wydanych przez PKO Bank Polski promes na potrzeby złożenia wniosków o dofinansowanie wzrosła prawie trzykrotnie w drugim naborze w porównaniu z pierwszym. Jako partner numer 1 dla polskiego biznesu chcemy wspierać firmy w transformacji energetycznej odpowiednimi rozwiązaniami finansowymi i narzędziami 

- mówi Monika Palimąka, dyrektor Departamentu Programów Publicznych ESG w PKO Banku Polskim.

Kredyt ekologiczny – dla kogo?

Mikro-, małe i średnie firmy, a także małe spółki o średniej kapitalizacji (small mid-caps) i spółki o średniej kapitalizacji (mid-caps) mogą już składać wnioski w PKO Banku Polskim o kredyt ekologiczny z dotacjami z BGK. Kredyt można przeznaczyć na inwestycje, które obniżą zużycie energii w firmie np. termomodernizację, modernizację infrastruktury technicznej czy inwestycje w OZE. Dofinansowanie pokryje od 25 do 80 proc. wydatków na inwestycję.

Kredyt ekologiczny – na co?

Kredyt ekologiczny z dotacją można przeznaczyć na: zakup maszyn i urządzeń, prace i materiały budowlane, wartości niematerialne i prawne (np. patenty, licencje, know-how), studia, ekspertyzy, koncepcje i projekty techniczne. Po zrealizowaniu inwestycji firma powinna obniżyć zużycie energii (np. elektrycznej, gazowej) o min. 30 proc. w porównaniu do stanu przed inwestycją. Przed złożeniem wniosku o kredyt firma powinna przeprowadzić audyt energetyczny planowanego projektu. Co ważne, jego koszty można zaliczyć do kosztów kwalifikowanych projektu. Wielkość wsparcia dla inwestycji zależy od jej charakteru, miejsca realizacji i wielkości projektu i może wynieść od 25 do 80 proc. Dotacja stanowi refundację części kapitałowej kredytu ekologicznego przeznaczonego na pokrycie kosztów kwalifikowanych przedsiębiorcy.
Wnioski o kredyt można składać w oddziałach PKO Banku Polskiego. Po pozytywnym rozpatrzeniu klient otrzymuje promesę, czyli zobowiązanie do udzielenia kredytu, która będzie stanowić załącznik do wniosku o finansowanie do BGK. Następnie do 31 stycznia 2025 r. klient powinien złożyć wniosek o dofinansowanie do BGK. Gdy BGK zdecyduje o przyznaniu dofinansowania, firma otrzymuje wypłatę pieniędzy z kredytu.
Projekt jest finansowany z Programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG) na lata 2021-2027. Budżet przeznaczony na dofinansowanie firm w aktualnym naborze wynosi 660 mln zł. 

Więcej na: https://www.pkobp.pl/firmy/kredyty/produkty-kredytowe/kredyt-ekologiczny/
 
Źródło: PKO BP
Visa Flexible Credential zmienia karty z myślą o cyfrowej przyszłości i staje się rozwiązaniem globalnym

Visa Flexible Credential zmienia karty z myślą o cyfrowej przyszłości i staje się rozwiązaniem globalnym

 

·         Visa Flexible Credential zostanie wprowadzony po raz pierwszy w USA wraz z kartą debetową Affirm Card, która umożliwi konsumentom łatwe zakupy w modelu „Kup teraz, zapłać później” (ang. buy now and pay later, BNPL) bezpośrednio w aplikacji Affirm.

·         Liv, pierwszy cyfrowy bank w regionie Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej z siedzibą w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, wprowadził Visa Flexible Credential, umożliwiając osobom, które często podróżują, dostęp do kont wielowalutowych poprzez jedną kartę, co upraszcza płatności transgraniczne.

·         Nowe elastyczne doświadczenia płatnicze zaprezentowano na Web Summit w Lizbonie.

San Francisco, Kalifornia i Lizbona, Portugalia – 12 listopada 2024 r. Karta płatnicza nie zmieniała się przez lata. Została stworzona dla analogowego świata – jedna karta służąca do jednego celu, debetowa lub kredytowa. Visa Flexible Credential to zmieniła, umożliwiając płatności z różnych kont przy użyciu jednej karty. Dziś Visa (V: NYSE) ogłosiła, że Flexible Credential pojawia się w USA, wprowadzona z Affirm oraz w Zjednoczonych Emiratach Arabskich dzięki Liv, dając milionom ludzi większy wybór i kontrolę nad sposobem płatności.

– Visa Flexible Credential zaczęła się od prostego pomysłu, że konsumenci powinni mieć łatwą możliwość wyboru, jak chcą płacić – powiedział Jack Forestell, Chief Product and Strategy Officer, Visa. – Współpraca z innowacyjnymi partnerami, takimi jak Affirm, Liv i SMCC, pomaga nam zamienić ten pomysł w rzeczywistość. Razem umożliwiamy więcej sposobów płatności i dostosowujemy się do unikalnych potrzeb konsumentów – gdziekolwiek są na świecie,
czy w którymkolwiek miejscu swojej drogi finansowej –
dodał.

Dając ludziom kontrolę nad ich finansową przyszłością

Affirm jest pierwszą firmą, która wykorzysta nową generację produktów kartowych Visa dla swoich klientów w USA za pomocą Affirm Card.

– Jesteśmy podekscytowani współpracą, którą nawiązaliśmy z Visa – powiedział Max Levchin, CEO Affirm. – Od momentu założenia firmy nasza misja pozostaje niezmienna — budować uczciwe produkty finansowe, które poprawiają życie. Częścią budowania lepszych produktów finansowych jest również dawanie konsumentom większej kontroli i elastyczności, co zawsze było kluczową cechą nowej Affirm Card. Cieszymy się, że możemy dostarczyć milionom ludzi produkt, który płynnie łączy karty debetowe i kredytowe, bez opóźnionych lub ukrytych opłat – dodaje.

Affirm Card oferuje konsumentom produkt z elastycznością płatnością – natychmiastową lub odroczoną. Użytkownicy mogą płacić w pełni wszędzie tam, gdzie akceptowana jest Visa, lub poprosić o płatność odroczoną za pomocą aplikacji Affirm. Affirm Card jest obecnie używana przez ponad 1,4 miliona konsumentów w USA, a firma ma nadzieję, że trafi ona do rąk jeszcze większej liczby osób.

Uproszczenie płatności transgranicznych

Liv, pierwszy i największy cyfrowy bank w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, założony przez Emirates NBD, wprowadza nowy sposób płacenia z wielu kont walutowych za pomocą jednej karty. Najnowsze dane Visa pokazują, że wolumeny transgranicznych płatności wychodzących ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich są jednymi z najszybciej rosnących spośród wszystkich kluczowych w tym obszarze krajów[1].

Visa Flexible Credential uczyni regularne wydatki w różnych walutach bardziej przejrzystymi dla konsumentów i pozwoli bankom przyspieszyć wprowadzenie wielowalutowej oferty dla swoich klientów.

Visa Flexible Credential działa poprzez automatyczne kierowanie transakcji na konto z odpowiednią walutą transakcyjną, niezależnie od tego, czy ktoś płaci online, czy w sklepie stacjonarnym. Korzystając z aplikacji mobilnej, posiadacze kart mogą łatwo przenosić pieniądze między kontami lokalnymi i walutowymi, upewniając się, że mają środki na dokonanie zakupu.

Oferta będzie dostępna dla nowych i istniejących klientów Liv i obsłuży pięć najpopularniejszych walut, w tym: dolara amerykańskiego, funta brytyjskiego, euro, dolara kanadyjskiego i dolara australijskiego.

– W Liv pozostajemy wierni naszej obietnicy dostarczania najbardziej innowacyjnych produktów naszym klientom – powiedział Pedro Sousa Cardoso, Chief Digital Officer, Retail Banking and Wealth Management, Emirates NBD. – Jako pierwszy cyfrowy bank w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, cieszymy się, że możemy współpracować z Visa, aby oferować naszym klientom proste, elastyczne rozwiązanie kartowe, które lepiej odpowiadają ich zmieniającym się potrzebom finansowym.

Pomagamy małym firmom uprościć finanse

Od debiutu karty Olive w Japonii we współpracy z Sumitomo Mitsui Card Company, Limited (SMCC) nieco ponad rok temu, ponad 3 miliony posiadaczy kont Olive zaczęło korzystać z Visa Flexible Credential. Od momentu uruchomienia, 70% posiadaczy kont Olive zmieniło choć raz konto, które zostało obciążone wydatkiem – przechodząc między kontem debetowym, kredytowym, a rozwiązaniami prepaid, przy czym to konto kredytowe jest najczęściej wykorzystywane do zakupów[2].  

Visa i SMCC wprowadziły również nową elastyczną funkcję zaprojektowaną specjalnie, aby pomóc małym firmom uzyskać dostęp do kredytu i odblokować przepływ gotówki. Teraz małe firmy mogą łatwo przełączać się między kontami firmowymi i osobistymi za pomocą tej samej karty Olive.

Visa będzie kontynuować testowanie funkcji dla małych firm w Japonii z SMCC i wdrażać je na innych rynkach na całym świecie.

Flexible Credential daje konsumentom więcej wyboru i kontroli nad finansami. Umożliwia również instytucjom finansowym – bankom lub fintechom – nawiązywanie głębszych relacji i dostarczanie lepszych rozwiązań opartych na indywidualnych potrzebach klientów.

Visa nadal współpracuje z partnerami, aby udostępnić nową generację płatności większej liczbie konsumentów na całym świecie.

Informacje o Visa

Visa (NYSE: V) jeden ze światowych liderów płatności cyfrowych. Umożliwia transakcje płatnicze między konsumentami, sprzedawcami, instytucjami finansowymi i instytucjami rządowymi w ponad 200 krajach i terytoriach. Naszą misją jest połączenie całego świata za pośrednictwem najnowocześniejszej, wygodnej, niezawodnej i bezpiecznej sieci płatniczej, wspierając tym samym rozwój ludzi, firm i całej gospodarki. Wierzymy, że gospodarki, które uwzględniają wszystkich na całym świecie, pomagają wzrastać każdemu. Uważamy, że zapewnienie dostępu do nich jest fundamentem przyszłości przepływu pieniędzy. Więcej informacji można znaleźć na Visa.pl.

Karta Affirm to debetowa karta Visa® wydawana przez Evolve Bank & Trust, członek FDIC, na podstawie licencji od Visa U.S.A. Inc. Musisz złożyć wniosek, który musi zostać zatwierdzony, aby otrzymać Kartę. Otrzymanie Karty nie gwarantuje możliwości płatności ratalnych. Musisz złożyć wniosek o plany ratalne dla każdego zakupu w aplikacji mobilnej. Plany ratalne podlegają weryfikacji kwalifikacyjnej i są udostępniane przez affirm.com/lenders. W celu zapoznania się z licencjami i ujawnieniami, zobacz affirm.com/licenses.



[1] Dane Visa za dwanaście miesięcy zakończone 30 września 2024 r.

[2] Dane dotyczące transakcji VisaNet marzec 2023 – wrzesień 2024 r.

Źródło: Grayling

Adyen i Zalando wzmacniają partnerstwo, aby zapewnić płynniejsze płatności dla milionów europejskich klientów

Adyen i Zalando wzmacniają partnerstwo, aby zapewnić płynniejsze płatności dla milionów europejskich klientów

Adyen, globalna platforma technologii finansowych wybierana przez rynkowych liderów, rozszerza wieloletnie strategiczne partnerstwo z Zalando, wiodącym w Europie internetowym sklepem multibrandowym oferującym modę. Rozwój współpracy prowadzi do wzmocnienia roli Adyen, jako jednego z partnerów płatniczych Zalando na 15 rynkach europejskich, a także sprawia, że staje się on wyłącznym partnerem dla wybranych lokalnych metod płatności, takich jak Cartes Bancaires we Francji czy Bancontact w Belgii.

Adyen wspiera Zalando w zapewnieniu klientom możliwości wygodnego płacenia przy użyciu preferowanych metod płatności, oferując bezproblemową obsługę na platformie zakupowej. Współpraca obejmuje również zwiększanie bezpieczeństwa i wygody płatności online przy ciągłym udoskonalaniu transakcji 3D Secure w ramach dyrektywy o usługach płatniczych (PSD2). Te udoskonalenia zapewniają zarówno większą wygodę dla klientów, jak i poprawę konwersji dla Zalando.

Wyższe współczynniki autoryzacji i konwersji dzięki tokenom sieciowym

Jedną z kluczowych innowacji w ramach partnerstwa jest wdrożenie tokenów sieciowych, które odmieniły proces płatności online w Zalando. Tokeny sieciowe to bezpieczne zamienniki tradycyjnych numerów kart płatniczych (PAN), które nie zawierają wrażliwych danych oraz są zaprojektowane w celu poprawy wskaźników autoryzacji. Korzystając z tokenów zamiast tradycyjnych numerów kart, Zalando zyskuje na zmniejszeniu liczby niezamierzonych anulowań transkacji oraz na zwiększonym zadowoleniu klientów. Wprowadzenie optymalizacji tokenów sieciowych, wspierane przez Adyen, pozwoliło Zalando osiągnąć wyższe współczynniki autoryzacji oraz konwersji, zapewniając klientom płynne i bezproblemowe doświadczenie płatności.

Dzięki rozwiązaniu Adyen klienci nie są przekierowywani do zewnętrznych dostawców, co gwarantuje im płynny i zintegrowany proces płatności. To z kolei, w połączeniu z obsługą lokalnych metod płatności, jest zgodne ze strategią Zalando zakładającą „wyróżnianie się poprzez jakość”.

Jesteśmy bardzo dumni z długoterminowego partnerstwa z Zalando i z niecierpliwością czekamy na dalszą optymalizację wydajności 3D Secure w ramach PSD2 oraz na kontynuację ogólnego doskonalenia procesu płatności online – komentuje Hella Fuhrmann, Country Manager DACH w Adyen.

 Cieszymy się, że możemy kontynuować naszą współpracę z Adyen, który wspiera Zalando w zapewnianiu klientom bezproblemowych i wygodnych transakcji, umożliwiając im łatwe korzystanie z preferowanych lokalnych metod płatności. Stawiając na wygodę we wszystkim, co robimy, staramy się zapewniać pozytywne doświadczenia zakupowe, które sprzyjają lojalności i zadowoleniu klientów i sprawiają, że klienci do nas wracają – dodaje Kai-Uwe Mokros, dyrektor zarządzający Zalando Payments.

 

 

O Adyen

Adyen to nowoczesna platforma technologii finansowych wybierana przez rynkowych liderów. Dzięki kompleksowym usługom płatniczym, analityce opartej na danych oraz produktom finansowym oferowanym w ramach jednego globalnego rozwiązania, Adyen pomaga firmom szybciej osiągać założone cele. Posiadając biura na całym świecie, Adyen współpracuje z takimi firmami jak Notino, Żabka, Uber, H&M i Microsoft.

 

O Zalando

Założona w Berlinie w 2008 roku firma Zalando jest wiodącym w Europie internetowym sklepem multibrandowym oferującym modę. Tworzymy ogólnoeuropejski ekosystem e-commerce w obszarze mody i stylu życia, koncentrując się na dwóch wektorach wzrostu: Business-to-Consumer (B2C) i Business-to-Business (B2B). W obszarze B2C dostarczamy inspirujące i wysokiej jakości doświadczenia zakupowe związane z modą i stylem życia dla ponad 50 milionów aktywnych klientów na 25 rynkach. W B2B wykorzystujemy naszą infrastrukturę logistyczną, oprogramowanie i usługi, aby wspierać marki i sprzedawców detalicznych w zarządzaniu całym biznesem e-commerce i jego skalowaniu, zarówno na platformie Zalando, jak i poza nią. Poprzez realizację wizji ekosystemu, Zalando dąży do wprowadzenia pozytywnych zmian w branży mody i lifestyle.

Źródło: DFusion

Finansovo.pl

Finansovo.pl - Nowocześnie o finansach.

Najnowsze informacje z zakresu finansów osobistych, finansów firmowych, dostępnych promocji, aktualnych dotacji, możliwości lokowania środków, podatków, ubezpieczeń, publikowanych raportów.

Napisz do nas: finansovo@finansovo.pl

Reklama

We use cookies

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.