Promocje

Aromma.pl - Świece sojowe tworzone z pasją

„300 zł wraca do Ciebie” – nowa promocja Karty Kredytowej z Żubrem od Banku Pekao S.A.

Bank Pekao wystartował z nową promocją Karty Kredytowej z Żubrem „300 zł wraca do Ciebie”. To kolejna akcja, w której nowi klienci Pekao mogą zyskać pieniądze. Wystarczy podpisać umowę o Kartę Kredytową z Żubrem w dowolnym pakiecie, do końca następnego miesiąca wykonać nią transakcje bezgotówkowe na łączną kwotę min. 600 zł, a 300 zł bonusu trafi z powrotem na rachunek karty.

Karta Kredytowa z Żubrem, RRSO 18,92%, została zaprojektowana z myślą o potrzebach współczesnych konsumentów. Oferuje ona szereg korzyści i udogodnień, które sprawiają, że codzienne zakupy i większe wydatki są wygodne i jeszcze bardziej opłacalne. O jej zaletach przekonało się już 200 tysięcy klientów!

Teraz można liczyć na dodatkowy bonus Bank Pekao wystartował właśnie z promocją Karty Kredytowej z Żubrem dla nowych klientów banku. W prosty sposób można zyskać 300 zł.

Nasza promocja to okazja dla nowych klientów, aby skorzystać z wyjątkowych korzyści, jakie oferuje Karta Kredytowa z Żubrem i dodatkowo otrzymać ekstra bonus na start. Zależy nam na tym, aby nasi klienci mogli korzystać z najlepszych usług i benefitów – powiedział Remigiusz Hołdys, dyrektor Departamentu Bankowości Codziennej i Produktów Oszczędnościowych w Banku Pekao S.A.

Korzystanie z Karty Kredytowej z Żubrem daje wiele korzyści. Oprócz 300 zł bonusu na start, klienci zyskują codzienne korzyści, takie jak zwrot za płatności w internecie nawet do 360 zł rocznie w Pakiecie Platynowym, możliwość rozkładania wydatków na raty 10x0% do limitów zgodnie z wybranym pakietem, ubezpieczenie zakupów i transakcji internetowych, czy ubezpieczenie w podróży w Polsce i za granicą w pakiecie Złotym i Platynowym. Za płatności kartą klienci mogą również odbierać nagrody w programach lojalnościowych Mastercard Bezcenne Chwile; Miles & More i korzystać ze zniżek w programie Okazje z Żubrem.

Wygodę i bezpieczeństwo płatności zapewnia pełna obsługa karty w aplikacji mobilnej oraz możliwość płatności telefonem w GooglePay i ApplePay.

Jak wziąć udział w promocji?

Promocja „300 zł wraca do Ciebie” jest dostępna dla nowych klientów, którzy nie posiadają w Banku Pekao S.A. rachunku płatniczego ani żadnego produktu kredytowego, w tym karty kredytowej.

Kartę można otrzymać po złożeniu wniosku online na stronie www.pekao.com.pl/karta-z-zubrem. Formalności można dokonać również w dowolnym oddziale Banku Pekao.

Promocja trwa do 31 stycznia 2025 roku.

Korzyści z Kartą Kredytową z Żubrem

Karta Kredytowa z Żubrem jest pierwszą kartą kredytową w Polsce dostępną w modelu abonamentowym. Pozwala na spore oszczędności i korzystne finansowanie posiada jeden z najdłuższych okresów bezodsetkowych, który wynosi nawet do 59 dni. Dodatkowo płatności wykonane kartą można spłacać w ratach 0%.  

Do wyboru klienta są trzy pakiety korzyści (Standard, Złoty i Platynowy), które można bezpłatnie i wygodnie zmieniać w aplikacji PeoPay i serwisie Pekao24. Właściciele Karty Kredytowej z Żubrem korzystają m.in. z: bezwarunkowego 0 zł za obsługę karty w Pakiecie Standard, 5x szybszego zbierania punktów w programie Bezcenne Chwile w Pakiecie Platynowym, zwrotów części wydatków w Internecie (w tym za zakupy w sklepach internetowych, subskrypcje serwisów online, płatności domowych rachunków itp.) czy też możliwości bezpłatnego korzystania z saloników lotniskowych w przypadku opóźnienia lotu rejsowego w Pakiecie Złotym i Platynowym, a także zwrotu części wydatków za przejazdy autostradami w Pakiecie Platynowym.

Karta Kredytowa z Żubrem jako jedyna karta w Polsce oferuje możliwość zbierania mil w programie Miles & More.  Zebrane mile można wymienić m.in. na bilety lotnicze, rezerwację hotelu czy wynajem samochodu. Im wyższy pakiet karty, tym korzystniejszy przelicznik mil. Dodatkowo każdy klient, który dołączy swoją kartę do programu Miles & More otrzymuje 1000 mil powitalnych na start (po rozliczeniu pierwszej transakcji) Więcej informacji o zbieraniu mil Miles & More na stronie www.pekao.com.pl/zbieram-mile.

Karta udostępnia również atrakcyjne ubezpieczenia przygotowane przez PZU, w tym: ubezpieczenie zakupów opłaconych za pomocą karty, a także ubezpieczenie transakcji internetowych. Posiadacze Karty Kredytowej z Żubrem w pakiecie Złotym i Platynowym otrzymują dodatkowo ubezpieczenie w podróży w Polsce i za granicą, które obejmuje NNW, koszty leczenia oraz assistance.

Więcej informacji o Karcie Kredytowej z Żubrem jest dostępnych na stronie www.pekao.com.pl/karta-z-zubrem

 

Rzeczywista roczna stopa oprocentowania (RRSO) dla Karty Kredytowej z Żubrem wynosi 18,92% przy założeniach: przyznany limit kredytowy 7 400 zł, wypłacony jednorazowo w trybie transakcji bezgotówkowej, spłacany w 12 równych kwotach miesięcznych, oprocentowanie zmienne 17,75% w stosunku rocznym, całkowita kwota do zapłaty 8 081,19 zł, całkowity koszt 681,19 zł obejmuje: odsetki 681,19 zł oraz opłaty miesięczne za obsługę karty 0 zł, okres kredytowania 12 miesięcy. Kalkulacja przygotowana na 22.10.2024 r. na reprezentatywnym przykładzie. Kredytodawcą jest Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna. Bank podejmuje decyzję o wydaniu karty kredytowej i udzieleniu limitu kredytowego po ocenie zdolności kredytowej.

Regulamin promocji „300 zł wraca do Ciebie” Banku Pekao S.A., a także pełne informacje dotyczące Karty Kredytowej z Żubrem, w tym o opłatach, o pakietach korzyści opisanych w tym materiale, ich warunkach i ograniczeniach, a także informacje o programach lojalnościowych, ich regulaminy, warunki i transakcje podlegające wyłączeniom, znajdziesz na www.pekao.com.pl/karta-z-zubrem .

Materiał ma charakter marketingowy i nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego.

Źródło: Pekao

Otwórz firmę wraz z kontem w Credit Agricole - zgarnij bonus i Wyprawkę Przedsiębiorcy

Otwórz firmę wraz z kontem w Credit Agricole - zgarnij bonus i Wyprawkę Przedsiębiorcy

Nowość w Credit Agricole dla przedsiębiorców. Bank udostępnił możliwość rejestracji jednoosobowej działalności gospodarczej i to na aż dwa wygodne sposoby: w aplikacji CA24 Mobile lub w ramach programu Moja Nowa Firma. Jednocześnie nowe firmy mogą otworzyć konto bankowe z bonusem finansowym i zyskać wyprawkę dla nowego przedsiębiorcy.

Po uruchomieniu Strefy Biznesu, nowatorskiego hubu z usługami dla osób prowadzących swoją firmę, Credit Agricole proponuje kolejne ułatwienia dla przedsiębiorców. Chodzi o możliwość rejestracji jednoosobowej działalności gospodarczej, zupełnie bezpłatnie i w sposób dopasowany do indywidualnych preferencji klienta.

W pierwszym wariancie wystarczy ściągnąć aplikację CA24 Mobile, która po wybraniu opcji „Rozwijaj biznes” prowadzi klienta krok po kroku przez niezbędne formalności. Wszystko zgodnie z zasadami prostej polszczyzny, czyli w języku przyjaznym i zrozumiałym dla odbiorcy. Drugi sposób to program Moja Nowa Firma, w którym początkujący przedsiębiorca rejestruje swoją firmę przy wsparciu konsultacji telefonicznych z ekspertem z Centrum Wsparcia Przedsiębiorczości (CWP). Zakładanie firmy rozpoczyna się od wypełnienia formularza kontaktowego.

Niezależnie od wybranego sposobu, klient otrzymuje profesjonalne wsparcie ekspertów CWP - od wstępnych konsultacji, wypełnienie formularzy po rejestrację w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEiDG) czy pomoc w zrozumieniu obowiązków przyszłego przedsiębiorcy, co znacznie przyspiesza i ułatwia ten proces. Klient dostaje wsparcie „krok po kroku” przez cały proces, dzięki czemu zyskuje pewność i poczucie zaopiekowania.

- Naszą ambicją jest bycie wiarygodnym, użytecznym partnerem dla przedsiębiorców, oferującym rozwiązania wspierające naszych klientów od samego startu. Wprowadziliśmy do oferty dwa procesy rejestracji działalności gospodarczej. Oba szybkie i intuicyjne, z możliwością konsultacji właściwej formy opodatkowania. Rejestracja własnego biznesu jest jednym z najważniejszych wydarzeń w życiu przedsiębiorców, wierzę, że nasza propozycja zdecydowanie to ułatwi – mówi Damian Ragan, wiceprezes zarządu Credit Agricole.

Wraz z rejestracją działalności gospodarczej klient otwiera również konto firmowe w Credit Agricole w aplikacji CA24 Mobile. Ten proces jest maksymalnie uproszczony, a weryfikacja tożsamości odbywa się na podstawie biometrii, czyli porównania unikalnych cech fizycznych na fotografii w dowodzie osobistym i na zdjęciu typu selfie. Każdy, kto zdecyduje się otworzyć taki rachunek do końca 2024 r. ma szansę zdobyć bonus w wysokości do 2000 zł.

Dla wszystkich nowych firm Credit Agricole i CashDirector przygotowały Wyprawkę Przedsiębiorcy o wartości ponad 5 tys. zł. W ramach wyprawki nowy przedsiębiorca, który zdecyduje się na obsługę księgową w CashDirector otrzymuje pakiet kilkunastu korzyści ułatwiających rozwój firmy. Zapewniona jest m.in. darmowa rejestracja nowej firmy w ZUS i rejestrze VAT przeprowadzona przez księgowego, a także dostęp, w wariancie optymalnym na trzy lata bez żadnych opłat, do przyjaznej platformy on-line Księgowość dla Biznesu, dostępną w Strefie Biznesu, z wieloma narzędziami wspierającymi zarządzania finansami firmy. Klient zyskuje także unikalną bazę wiedzy, możliwość uruchomienia własnej strony internetowej przy zastosowaniu GenAI, sfinansowania zakupów firmowych czy też zbudowania sieci znajomości biznesowych. To tylko niektóre przykłady, a wszystko w jednym miejscu i z łatwym sposobem realizacji.

- Nasz zespół księgowych wykorzystuje swoją wiedzę i doświadczenie, aby dostarczyć usługi najwyższej jakości, skoncentrowane na potrzebach przedsiębiorcy. Zapewniamy bieżące rozliczenia i podejście biznesowe do spraw księgowych co jest kluczowe dla skutecznego i efektywnego zarządzania finansami firmy – mówi Małgorzata Wasylecka, project manager CashDirector S.A. - Odpowiednia, indywidualna opieka księgowego, który doskonale zna się na branży nowego przedsiębiorcy, zdecydowanie ułatwia prowadzenie działalności, w szczególności na jej początku.

Źródło: Credit Agricole

Deal Alert! Karnet sportowy za 20 zł miesięcznie do konta Mobi w ING

Deal Alert! Karnet sportowy za 20 zł miesięcznie do konta Mobi w ING

ING Bank Śląski proponuje nowym posiadaczom konta Mobi 18-26 unikalną ofertę na rynku – karnet sportowy do konta osobistego. Karnet dostępny jest za jedyne 20 zł miesięcznie w zamian za aktywne korzystanie z konta i aplikacji Moje ING.

Młodzi podchodzą do życia bardzo pragmatycznie. Oceniają, co im się opłaca a co nie i wyłapują okazje zakupowe. Zapytaliśmy ich jaki benefit do konta byłby dla nich najbardziej atrakcyjny. W większości wskazywali na karnet sportowy, z którym będą mogli dbać o swoją formę*. Ogarnęliśmy dla nich ten deal! Teraz mogą z nami dbać nie tylko o swoją kondycję finansową ale też fizyczną a korzyści zobaczą w Finansowym Miesiącu, nowym narzędziu do zarządzania budżetem w aplikacji Moje ING – powiedziała Barbara PasterczykDyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

ING. Twój Asystent

ING Bank Śląski wspiera młodych ludzi w zarządzaniu budżetem i korzystaniu z okazji, które się przed nimi otwierają. Ogarnia dla nich najlepsze deale, bo dba o ich kondycję finansową. Teraz nowi posiadacze konta Mobi 18-26 mogą korzystać z super benefitu - karnetu sportowego w atrakcyjnej cenie 20 zł miesięcznie. To da im większą przestrzeń w budżecie. Młodzi mogą zyskać aż 828 zł nagrody w skali roku!

Aby skorzystać z tej promocji, trzeba założyć konto Mobi 18-26 i wypełnić formularz Medicover Sport, w którym podaje się m.in. numer karty i jednorazowy kod od ING. Co miesiąc Medicover będzie pobierał za karnet kwotę 89 zł, a po spełnieniu warunków promocji ING przekaże w następnym miesiącu nagrodę – 69 zł. Dzięki temu finalny koszt karnetu dla młodego wyniesie tylko 20 zł. Warunkiem promocji jest bycie aktywnym klientem w każdym miesiącu, czyli zapewnienie wpływów 1000 zł i min. 1 logowanie do aplikacji Moje ING.

MobiFit – pakiet sportowy od Medicover Sport

Pakiet MobiFit zapewnia dostęp do ponad 3700 obiektów sportowych i rekreacyjnych w całej Polsce. Dzięki niemu można korzystać z siłowni, zajęć tanecznych, sztuk walki, jogi, pilatesu oraz wielu innych aktywności, które pomogą zadbać o formę i dobre samopoczucie. Pakiet umożliwia jedno wejście każdego dnia. Wyszukiwarkę obiektów można znaleźć w aplikacji mobilnej Medicover Sport lub na stronie https://medicoversport.pl/wyszukiwarka/

Cieszymy się, że możemy młodym zaoferować tak unikalną na rynku ofertę. Zaoferowanie karnetu sportowego do konta osobistego jest innowacyjnym rozwiązaniem wychodzącym poza klasyczną bankowość i przełamującym dotychczasowe założenie, że karnet można otrzymać tylko od pracodawcy. Stworzyliśmy ofertę, która wpisuje się w styl życia młodych ludzi i daje im świetny benefit, niezależnie od tego czy i gdzie pracują. To bardzo dobra propozycja w połączeniu z naszą aplikacją – dodała Agnieszka Lidke-Orzechowska, Dyrektor Centrum Bankowości Codziennej.

Aplikacja Moje ING z kontem Mobi 

Nowoczesna bankowość dla młodych ludzi, która pomaga im budować swoją niezależność, nie tylko finansową. Działa jak osobisty asystent, który informuje o tym co się dzieje na kontach, podpowiada dopasowane rozwiązania i przypomina np. o przelewach. W szczególności proponuje:

  • Finansowy miesiąc - jedno miejsce do zarządzania budżetem, w którym klienci dowiedzą na czym stoją finansowo, jak im idzie w tym miesiącu i na co poszły ich pieniądze
  • Cele oszczędnościowe, które sprawiają, że zbieranie pieniędzy na to, co teraz nas kręci jest łatwiejsze - można odkładać na swoje plany, ale też wypłacać za darmo i bez limitu pieniądze na ich realizację;
  • Kody rabatowe w zakładce Moje Rabaty, które umożliwiają oszczędzanie pieniędzy podczas zakupów.

Więcej tu: Wróć na ing.pl - Deal Alert! | ING. Twój asystent

*Badanie ING, luty 2024

Źródło: ING Bank Śląski

VeloBank rozdaje kody do Legimi – dla klientów i ich bliskich

VeloBank rozdaje kody do Legimi – dla klientów i ich bliskich

VeloBank, partner Fundacji Powszechnego Czytania, promuje czytelnictwo. Pracownicy mają do dyspozycji przestrzeń do odpoczynku, gdzie mogą z książką zrelaksować się od pracy, a wszyscy klienci otrzymają kod do Legimi. I to nie jeden kod, a dwa – dla użytkownika banku i bliskiej mu osoby.

Ile książek czytasz w ciągu roku? Okazuje się, że 43% Polaków na tak podstawione pytanie odpowiada, że w 2023 roku przeczytało co najmniej jedną książkę, wynika z danych Biblioteki Narodowej[1]. Klienci VeloBanku będą mogli teraz poprawić swoje statystyki czytelnictwa sięgając po jedną z książek z kolekcji Legimi, przygotowanej z myślą o klientkach i klientach banku.

Kody do Legimi otrzymują wszyscy klienci VeloBanku – jeden dla nich i jeden dla bliskiej osoby. – Czytanie to świetna przygoda, do której chcemy zachęcić wszystkich. Dzielimy się miłością do książek z naszymi pracownikami. Przygotowaliśmy dla nich przestrzeń, w której w komfortowych warunkach mogą odpocząć, wziąć do ręki ulubioną książkę i złapać oddech między kolejnymi zadaniami. To dla nas jeden z elementów employer brandingu, ale myślimy też o klientach, którym rozdajemy kody do Legimi. Kod dostaje każdy, w podziękowaniu za bycie naszym klientem i aktywne korzystanie z naszych usług i to nie jeden kod, a dwa, również dla bliskiej osoby – wskazuje Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.

Rozdawanie kodów do Legimi wszystkim klientom to dla banku sposób na włączenie się w akcję propagującą czytelnictwo w Polsce. Na wielu poziomach i poprzez liczne programy prowadzi te działania partner banku, czyli Fundacja Powszechnego Czytania, ostatnio nagrodzona przez Bibliotekę Kongresu Stanów Zjednoczonych za efektywną pracę na rzecz grup, które z różnych powodów są zagrożone wykluczeniem. Nagrody za promocję czytelnictwa Kongresu Stanów Zjednoczonych (Library of Congress Literacy Awards) przyznawane są od dwunastu lat i wyłaniają na drodze precyzyjnej selekcji organizacje, które potrafią udowodnić, że mają na koncie nadzwyczajny udział w podnoszeniu czytelnictwa w Stanach Zjednoczonych lub na świecie.

Działania VeloBanku idealnie wpisują się w ideę upowszechnienia czytania, czyli sprawienia, by czytanie stało się przyjemnością i czynnością powszechną. Jesteśmy zachwyceni pomysłem zespołu banku na rozdawanie broszury #TataTeżCzyta pracownikom i klientom, a teraz uzupełnieniem w postaci rozesłania kodów. To idealne działania, bo pokazują, że czytanie jest częścią naszego życia, czy znajdziemy się w muzeum, czy w banku  wskazuje Maria Deskur, prezes zarządu Fundacji Powszechnego Czytania.

W Bankach Spółdzielczych SGB nadszedł czas na Młodych Wilków – 27.09.2024 r.

Wiosną tego roku Banki Spółdzielcze SGB zapewniały klientów firmowych, że są dla nich profesjonalnym i zaufanym partnerem, takim, jakiego się po prostu lubi. Teraz SGB startuje z nową kampanią. Po klientach indywidualnych, wielkiej loterii lokat i przedsiębiorcach przyszedł czas na młodych!

Nowa kampania startuje dzisiaj i potrwa do końca roku. Spot reklamowy będzie można obejrzeć  w telewizji TVN, TVP oraz TVP VOD, TVN Player i Polsat Box Go. Przekazy będą obecne także w internecie. Za produkcję odpowiada agencja reklamowa GPD, a reżyserem jest, tak jak w poprzednich latach, Łukasz Korczak.

W spocie reklamowym widzimy grupę nastolatków – młodych wilków –  w której każdy jest inny, ale łączą ich relacje, o które dbają. Widzimy ich też w różnych codziennych sytuacjach, w których korzystają ze swojego konta w SGB. Płacą telefonem, dostają przelew na telefon BLIK, sprawdzają stan konta w aplikacji, żeby zdecydować ile pieniędzy chcą wydać, płacą w internecie. Narratorem tej historii jest mama, która o tych młodych wilkach opowiada ciepło i z dumą w głosie.

Spot można obejrzeć na oficjalnym kanale SGB na YouTube: https://youtu.be/QmlV8SHhTJA

– Kampanią dla młodych pokazujemy, że cenimy i lubimy młodych ludzi. Nie udajemyże jesteśmy tacy sami jak oni – młodzi mają swoje sprawy i potrzebyMydorośliwspieramy ich i ich wybory wtedykiedy tego potrzebują – zaznacza Ewelina Ignaczak, dyrektorka Biura Marketingu i Komunikacji w SGB-Banku. – To zupełnie nowy przekaz w Grupie SGBale jednocześnie kontynuacja tegoo czym konsekwentnie mówimy od 3 latO tymże dobrze jest dbać o siebie nawzajemJesteśmy przy tym prawdziwijesteśmy bankamiktóre wspierają lokalne inwestycje i społeczności i działają na zasadzie wzajemności – dodaje.

Dbając o młodych, Banki Spółdzielcze SGB nie zapominają też o… dorosłych wilkach. W październiku br. wystartuje w lokalnych kinach kampania połączona z promocją dla dorosłych, przygotowana we współpracy z Mastercard. Widzowie zobaczą na ekranach spot, a po nim planszę zachęcającą do rejestracji karty w programie Mastercard Bezcenne Chwile i odbioru bonusowych punktów.

Więcej informacji na stronie takaroznica.sgb.pl

Źródło: SGB

Finansovo.pl

Finansovo.pl - Nowocześnie o finansach.

Najnowsze informacje z zakresu finansów osobistych, finansów firmowych, dostępnych promocji, aktualnych dotacji, możliwości lokowania środków, podatków, ubezpieczeń, publikowanych raportów.

Napisz do nas: finansovo@finansovo.pl

Reklama

We use cookies

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.