Promocje

Aromma.pl - Świece sojowe tworzone z pasją

Rusza wspólna kampania Pekao, Visa i Costa Coffee: kawa za pół ceny dla klientów indywidualnych banku

Od października wszyscy klienci indywidualni Pekao mogą skorzystać z wyjątkowej promocji i dzięki otrzymanej zniżce, płacąc kartą banku, cieszyć się ulubioną kawą za jedynie połowę ceny w kawiarniach Costa Coffee. Akcja obejmuje ponad 100 kawiarni Costa Coffee w dużych miastach Polski, a jej partnerem jest Visa, jeden ze światowych liderów płatności cyfrowych.

Czas wakacji minął i jak co roku wracają długie jesienne wieczory, zmienna pogoda oraz nowe wyzwania – w domu, w pracy czy na uczelni. O tej porze roku każdemu przyda się ciepła kawa, która nie tylko rozgrzeje, ale także pomoże odzyskać koncentrację i rozpieści ulubionym smakiem. Dlatego Bank Pekao S.A. wraz z partnerami wprowadza specjalną promocję dla swoich klientów indywidualnych – aż 50 proc. zniżki na kawy oraz wszystkie inne napoje przygotowywane przez baristę w kawiarni Costa Coffee. Ze zniżki można korzystać tyle razy, ile tylko przyjdzie ochota aż do końca lutego 2026 roku przy płatności dowolną kartą wydaną przez Pekao oraz rejestracji kodu rabatowego w aplikacji Costa Coffee Club.

Klienci oczekują od banku czegoś więcej niż tylko usług finansowych. Dla naszych klientów chcemy być partnerem w codziennej podróży życiowej – także w drodze do pracy, na uczelnię, czy podczas spotkania ze znajomymi lub rodzinnego wyjścia na kawę lub gorącą czekoladę – dostarczamy rozwiązania, które powinny pozytywnie zaskoczyć, a nawet zachwycić. Sprawią, że polubią oni swój bank. Współpraca z Costa Coffee oraz Visa to dla nas okazja, aby zaproponować klientom nową wartość dodaną, tym razem ulubioną kawę w supercenie przy płatności kartą Pekao – mówi Tomasz Molenda, dyrektor Biura Zarządzania Segmentem Klientów Detalicznych w Banku Pekao S.A.

Costa Coffee to marka, którą klienci na całym świecie kojarzą z najwyższą jakością i pasją do kawy. Dlatego z ogromną satysfakcją rozpoczynamy współpracę z naszymi partnerami – Bankiem Pekao S.A. oraz Visa. Cieszymy się, że możemy wspólnie zaoferować klientom banku tak atrakcyjną promocję. Rabat 50 proc. na dowolny napój od baristy to wyjątkowa okazja, by jeszcze więcej osób mogło cieszyć się jakością i doskonałym smakiem napojów od Costa Coffee. To partnerstwo pokazuje, jak wiele możemy osiągnąć, łącząc siły z silnymi i zaufanymi markami – podkreśla Marta Stawiszyńska, dyrektor Brandów Licencyjnych odpowiedzialna za markę Costa Coffee w Lagardére Travel Retail.

Młodzi klienci poszukują atrakcyjnych okazji, a zniżki i vouchery są w czołówce ich oczekiwań. Dlatego liczymy, że nasza najnowsza kampania przypadnie im do gustu i zachęci do odkrywania kolejnych usług związanych z kartami płatniczymi – takich, które sprawiają, że codzienne zakupy stają się prostsze i tańsze – komentuje Justyna Baran, dyrektorka w Dziale Zaangażowania Klientów w Visa w Polsce.

Akcja skierowana jest do wszystkich klientów indywidualnych Pekao szukających ciekawych ofert, aktywnie korzystających z kart oraz nowoczesnej bankowości. Aby skorzystać z promocji wystarczy zapłacić dowolną kartą banku i przedstawić kod w aplikacji Costa Coffee Club, dzięki któremu naliczy się rabat na napoje przygotowywane przez baristę. Do promocji można przystąpić do 31 stycznia 2026 roku, natomiast sam kod będzie ważny do 28.02.2026 r. Promocja dostępna jest w ponad 100 kawiarniach Costa Coffee, z wyłączeniem lokalizacji na lotniskach, targach i w salach zabaw dla dzieci.

Klienci indywidualni banku posiadający zgodę na marketing w kanałach elektronicznych otrzymają w aplikacji PeoPay i serwisie Pekao24 kod uprawniający do uzyskania zniżki w aplikacji Costa Coffee Club. Osoby, które nie posiadają zgody na marketing mogą przystąpić do promocji także w oddziałach banku. Nowi klienci mogą założyć konto poprzez stronę www.pekao.com.pl/konto.

Akcji towarzyszy kampania marketingowa – prowadzona zarówno w digitalu, jak i za pomocą reklamy outdoorowej. Do współpracy zostali zaproszeni popularni influencerzy. Ponadto promocja będzie szeroko komunikowana za pomocą kanałów banku: w mediach społecznościowych, poprzez newslettery oraz aplikację PeoPay.

Więcej informacji na temat promocji znajduje się pod linkiem: www.pekao.com.pl/kawa. Szczegóły akcji „Przekorzystna przerwa na kawę” są dostępne w regulaminie opublikowanym na stronie: REGULAMIN.

Informacja ma charakter marketingowy i nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego.

Źródło: Pekao

Kieszonkowe od Alior Banku – nawet 300 zł na zakupy w Żabce

Alior Bank ruszył z nową promocją skierowaną do rodziców nastolatków w wieku 13-17 lat. Jeśli otworzą dzieciom Konto dla młodych, a te będą z niego aktywnie korzystać, mają szansę na zdobycie bonusów o łącznej wartości nawet 300 zł na zakupy w Żabce.

Bonus został podzielony na sześć comiesięcznych nagród, przekazywanych w formie dwóch kodów po 25 zł – każdy do wykorzystania na zakupy w Żabce. Aby otrzymać kody za dany miesiąc, nastolatek musi spełnić trzy proste warunki: wykonać w danym miesiącu co najmniej 5 transakcji kartą (na dowolną kwotę), otrzymać wpływ na konto na łączną kwotę minimum 100 zł oraz zalogować się do aplikacji Alior Mobile. Realizując te warunki co miesiąc przez pół roku, nastolatek może otrzymać bonusy o łącznej wartości nawet 300 zł na zakupy w Żabce.
W Alior Banku pamiętamy nie tylko o dorosłych klientach, ale także o tych, którzy dopiero stawiają pierwsze kroki w świecie finansów. Konto dla młodych to dla nastolatków szansa na naukę odpowiedzialnego zarządzania pieniędzmi w praktyce, a comiesięczne kieszonkowe na drobne zakupy w Żabce to dodatkowa korzyść, którą mogą wykorzystać na codzienne potrzeby – mówi Jan Papiński, dyrektor Działu Akwizycji Klienta Relacyjnego z Alior Banku.
Bony w postaci kodów na zakupy będą przesyłane SMS-em na numer telefonu dziecka podany w banku – najpóźniej do końca miesiąca następującego po miesiącu spełnienia warunków. Każdy kod można wykorzystać jednorazowo.
Wniosek o Konto dla Młodych w ramach promocji „Kieszonkowe do Żabki” można składać do 31 października br. Szczegóły oferty oraz regulamin dostępne są na stronie.
 
Źródło: Alior Bank

Polecaj i zyskuj: VeloBank przedłuża popularną promocję

Lubisz aktywność na świeżym powietrzu, spotkania ze znajomymi, wycieczki rowerowe i wspólne wypady za miasto? Jeśli korzystasz z VeloKonta, poleć je bliskim, by również cieszyli się funkcjami ułatwiającymi bankowanie podczas wakacyjnych wojaży. VeloBank przedłużył swój program poleceń do końca września tego roku. Przy spełnieniu prostych warunków, zyskasz za każde polecenie 100 zł, a nowy klient VeloBanku 50 zł.

- Z miesiąca na miesiąc klientów VeloBanku przybywa, także dzięki popularnemu programowi poleceń „Doceniam Velo - polecam Velo”. Wystarczy przystąpić do promocji w bankowości internetowej, mobilnej, na infolinii lub w placówce. Za każdą osobę, która otworzy VeloKonto i spełni warunki promocji, nasz obecny klient dostanie na swój rachunek 100 zł. A osoba, która otworzy konto z wykorzystaniem kodu polecającego i również spełni warunki promocji, otrzyma 50 zł na swoje VeloKonto. Prosto i wygodnie – podkreśla Adam Frankowski, Dyrektor Obszaru Produktów Bankowych w VeloBanku.

Pomocne jak VeloKonto

Konto w VeloBanku to nie tylko narzędzie do codziennego zarządzania finansami – oferuje również wiele dodatkowych opcji, takich jak VeloKantor, możliwość wykupienia pakietu medycznego czy ubezpieczenia dla siebie i swoich bliskich. Dzięki temu codzienne dbanie o finanse staje się prostsze. Klienci VeloKonta mogą także korzystać z nowoczesnej aplikacji mobilnej oraz serwisu bankowości internetowej. Dodatkowo, osoby często korzystające z usług banku mają szansę na profity w ramach programu lojalnościowego.

Finanse i nie tylko

Użytkownicy VeloKonta mają dostęp do dodatkowych funkcji ułatwiających codzienność. E-Winiety, szczególnie w sezonie urlopowym, pomagają automatycznie i bez wychodzenia z samochodu opłacać przejazdy płatnymi odcinkami dróg w Polsce i wybranych krajach Unii Europejskiej.

Dla przebywających za granicą klientów VeloBanku użyteczną opcją będzie możliwość wymiany walut po konkurencyjnym kursie dzięki VeloKantorowi. Funkcja pozwala swobodnie wymieniać środki w bankowości elektronicznej i płacić w 10 walutach (USD, EUR, CHF, GBP, NOK, SEK, DKK, CZK, HUF, JPY).

A jeśli nie masz przy sobie gotówki lub karty płatniczej, wystarczy skorzystać z BLIKA dostępnego w bankowości mobilnej VeloBanku. BLIKIEM możesz zapłacić za swoje zakupy w sklepie stacjonarnym i internetowym oraz wpłacić i wypłacić pieniądze z bankomatu. W tym celu wystarczy, że użyjesz 6-cyfrowego kodu BLIK, który wygenerujesz w swojej apce.

- VeloKonto to nowoczesne rozwiązanie nastawione na wygodę klientów. W VeloBanku dbamy, by ułatwiać życie nie tylko w sferze zarządzania domowym budżetem, ale też w innych sytuacjach w jakich mogą się znaleźć użytkownicy VeloKonta. Zachęcamy do korzystania z programu poleceń, którego aktualne warunki będą obowiązywać do końca września tego roku – zaznacza Adam Frankowski, Dyrektor Obszaru Produktów Bankowych w VeloBanku.

Więcej szczegółów na temat programu poleceń VeloBanku znajduje się na stronie: https://www.velobank.pl/klienci-indywidualni/konta-osobiste/polecam-velo.html.

Nota prawna: Promocja „Doceniam Velo - polecam Velo” edycja 2/2025 obowiązuje do 30.09.2025 r. Możesz przystąpić do promocji jako nowy klient/nowa klientka, jeśli nie miałeś/aś u nas konta od 31.12.2022 r., otworzysz VeloKonto z użyciem kodu polecenia, wyrazisz zgody marketingowe i przez kolejne 3 miesiące zasilisz konto kwotą min. 2 000 zł. Aby przystąpić do promocji jako obecny klient/obecna klientka, musisz mieć u nas dowolne konto osobiste w złotych, wymagane zgody marketingowe i wygenerować kod polecenia. Nagrodę otrzymasz, jeśli nowy klient/nowa klientka spełni warunki promocji. Warunki skorzystania, nagrody i szczegóły promocji znajdziesz w regulaminie promocji. Regulamin promocji, szczegóły oferty VeloKonta, opłaty i prowizje udostępniamy na velobank.pl i w naszych placówkach. VeloKantor. Ofertę kantoru walutowego udostępniamy dla Ciebie, jeśli posiadasz u nas konto osobiste w złotych oraz konto walutowe w walucie, którą chcesz kupić lub sprzedać. Warunki działania kantoru oraz szczegółowe informacje o jego funkcjonalnościach znajdziesz w komunikacie oraz regulaminie kantoru walutowego. Dokumenty udostępniamy na velobank.pl i w naszych placówkach. Aby skorzystać z usługi E-Winiety, musisz uruchomić usługę Autostrady oraz dodać do niej pojazd. Szczegóły oferty w Regulaminie Autopay. W reklamie posługujemy się nazwami handlowymi - odpowiadające im nazwy usług reprezentatywnych i ich definicje znajdziesz na velobank.pl/slownik. Produkt oferuje VeloBank S.A.

Ponad 350 tys. zł w „Letniej Loterii” Santander Bank Polska

Od 7 lipca br. klienci Santander Bank Polska mogą co tydzień wygrać gotówkę w „Letniej loterii” – za korzystanie z kart kredytowych (RRSO 20,81%). Pula nagród to ponad 350 tys. zł.

Aby wziąć udział w loterii trzeba posiadać lub zawrzeć umowę o kartę kredytową i zarejestrować się na stronie Letnia loteria, co tydzień nagrody - Santander. Obecni i nowi klienci banku po rejestracji zaczną zbierać losy, które wezmą udział w losowaniach. Ten etap Loterii trwa od 7 lipca do 31 sierpnia 2025 r. Losy można otrzymać za codzienne płatności kartami kredytowymi oraz za dodatkowe usługi do kart kredytowych - jak rozkładanie spłaty karty na raty i podniesienie limitu karty. Losowania będą przeprowadzane co tydzień, od 17 lipca do 4 września br. – przez 8 tygodni.

„Zależy nam, aby zmieniać sposób, w jaki wielu klientów patrzy na karty kredytowe. Często kojarzą się głównie z zadłużeniem, a przecież są też praktycznym narzędziem, pomocnym w codziennych sprawach. Loteria to dla nas sposób, by przypomnieć o tych pozytywnych aspektach i pokazać, że korzystanie z karty może się po prostu opłacać.” – mówi Przemysław Dukiel z Santander Bank Polska.

W każdym tygodniu będzie losowanych 10 nagród w wysokości 1 000 zł i 200 nagród o wartości 100 zł. W trakcie 8 tygodni przyznanych zostanie 1685 nagród. 4 września odbędzie się losowanie 5 nagród głównych, każda o wartości 20 tys. zł. Łączna pula nagród to 351 110 zł.

Klient może otrzymać los za:

  • Płatności stacjonarne i online kartami kredytowymi na kwotę min. 10 zł – transakcja zgodna z regulaminem to 1 los (maksymalnie 15 transakcji dziennie)
  • 100 losów za zawarcie umowy o dowolną główną kartę kredytową w okresie od 7 lipca 2025 roku do 31 sierpnia 2025 r. oraz dodatkowo 10 Losów za każdy 1 000 zł przyznanego limitu kredytowego
  • 10 Losów za pierwsze zwiększenie limitu kredytowego o co najmniej 1 000 zł
  • 10 Losów za uruchomienie pierwszej w trakcie trwania loterii usługi spłaty zadłużenia karty na raty (Ratio) na kwotę min. 1 000 zł.

 

Szczegółowe warunki loterii oraz zasady uzyskania losów znajdują się w regulaminie.

  • Organizatorem Letniej Loterii Promocyjnej jest Santander Bank Polska S.A. Warunki uczestnictwa i zasady prowadzenia loterii w Regulaminie na Letnia loteria, co tydzień nagrody - Santander
  • Szczegóły oferty, informacje o opłatach, prowizji oraz oprocentowaniu dostępne są w placówkach banku, oraz na stronie. Rzeczywista roczna stopa oprocentowania karty kredytowej (RRSO) wynosi 20,81%. Z oferty karty kredytowej mogą skorzystać osoby, które spełnią wymagane przez bank warunki oceny zdolności kredytowej.

Źródło: Santander

„Obierz kurs na języki” – rusza nowa kampania Santander Bank Polska promująca bezpłatne kursy językowe

„Obierz kurs na języki” – rusza nowa kampania Santander Bank Polska promująca bezpłatne kursy językowe

Santander Bank Polska i Fundacja Santander Bank Polska, we współpracy z eTutor ruszają z nową edycją bezpłatnych kursów językowych online, wspieranych przez kampanię „Obierz kurs na języki”. Na uczestników czeka 100 tys. miejsc na szkolenie z angielskiego, hiszpańskiego, niemieckiego, włoskiego i francuskiego. Zgłoszenia przyjmowane są do 2 czerwca.

Polska jest jednym z państw, w których najwięcej mieszkańców posługuje się językiem angielskim. Jak wynika z raportu „Języki obce w kontekście kariery” przygotowanym przez serwis Pracuj.pl, aż 88 proc. pracujących Polaków zna angielski, w tym 60 proc. na poziomie przynajmniej średnio zaawansowanym.  Jednocześnie według badań kompetencyjnych (EF English Proficiency Index), wykonanych przez EF Education First, nasz kraj zajmuje pod tym względem odpowiednio 13. miejsce w Europie i 15. na świecie.  Zatem jest jeszcze przestrzeń do poprawy tych umiejętności, które mają kluczowe znaczenie zwłaszcza w środowisku konkurencyjnego rynku pracy.

Umiejętności językowe należą do kompetencyjnego „must have” w dzisiejszym, dynamicznie zmieniającym się świecie. Dają nie tylko możliwość pracy w międzynarodowych korporacjach, realizacji projektów ze specjalistami z całego świata czy podróżowania. To również szansa na korzystanie z nowinek technologicznych, zdobywanie wiedzy oraz dojrzałe uczestnictwo we współczesnej kulturze, nauce i sztuce – podkreśla dr Justyna Kopczyńska, adiunktka na Wydziale Socjologii UW.

Nie jeden a kilka języków

Jednak na współczesnym rynku pracy posługiwanie się jedynie angielskim to może być za mało, by osiągnąć sukces w niektórych wyspecjalizowanych branżach. Potwierdzają to wyniki Raportu Wynagrodzeń w sektorze BSS z 2024 roku opracowanego przez Grafton. Według nich obecnie najbardziej pożądani na rynku pracy są specjaliści posługujący się niemieckim, francuskim i włoskim. Zbieżne z tym są dane „Raportu trendów 2023. Wynagrodzenia i rynek pracy" ManpowerGroup w sektorze SSC/BPO. Pokazują one, że osoby, które znają niemiecki lub francuski, mogą zarabiać więcej nawet o 1,8 tys. zł brutto miesięcznie.

Kursy dla osób powyżej 18 lat – bez względu na poziom zaawansowania

Naukę języka obcego należy rozwijać i pielęgnować jak sport. Do prostej gry wystarczą podstawy, jednak jeśli chcemy osiągnąć więcej, konieczna jest dalsza praca. Poprzednio organizowane przez nas szkolenia językowe pokazały duże zaangażowanie uczestników. Widzimy jak ważna i potrzebna jest to inicjatywa. To poszerzanie umiejętności, kompetencji w dziedzinie, która pozwala rozwijać się w wielu innych obszarach zawodowych. Ponadto korzystna jest forma szkoleń - online i za pośrednictwem aplikacji mobilnej. Uczestnicy mogą się uczyć w dowolnym czasie i z każdego miejsca.– mówi Wojciech Leśniewski, dyrektor Santander Universidades w Polsce.

Szkolenie Santander | Angielski, hiszpański, niemiecki, włoski i francuski z eTutorem 2025 jest kierowane do osób ze znajomością języka zarówno na poziomie podstawowym, jak i zaawansowanym. Uczestnicy mogą korzystać z kursów angielskiego (w tym Business English czy Travel English oraz eTutor matura), hiszpańskiego, niemieckiego, włoskiego i francuskiego. Formularz zgłoszeniowy jest dostępny na platformie edukacyjnej Santander Open Academy (https://www.santanderopenacademy.com/pl/sites/SantanderJezykiMniejObce.html), a także przez strony kursnajezyki.pl i najezyki.pl.

Kursanci mają dostęp do różnorodnych form nauki, w tym krótkich lekcji, gier językowych i słownika Diki oraz aplikacji mobilnej. Dzięki platformie eTutor, nauka jest możliwa w dowolnym miejscu i czasie przez 180 dni.

Kursy są całkowicie bezpłatne i dostępne dla wszystkich osób mieszkających w Polsce powyżej 18 roku życia, także osób które nie są klientami Santander Bank Polska. Rekrutacja – na platformie Santander Open Academy - potrwa do 2 czerwca, a testy umiejętności należy zakończyć do 3 czerwca.

Źródło: Santander

Finansovo.pl

Finansovo.pl - Nowocześnie o finansach.

Najnowsze informacje z zakresu finansów osobistych, finansów firmowych, dostępnych promocji, aktualnych dotacji, możliwości lokowania środków, podatków, ubezpieczeń, publikowanych raportów.

Napisz do nas: finansovo@finansovo.pl

Reklama

We use cookies

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.