Polecamy

Nest Bank podnosi oprocentowanie lokat

Od 6 grudnia Nest Bank podnosi oprocentowanie Nest Lokaty Lojalnej i Nest Lokaty Nowe Środki. Stali klienci banku, którzy posiadają rachunek płatniczy Nest Konto i przelewają na niego wynagrodzenie mogą zarobić nawet 2,9% w skali roku.

Nest Bank dba o swoich stałych klientów, którzy posiadają rachunek płatniczy Nest Konto i dodatkowo przelewają na niego wynagrodzenie. W zeszłym roku bank wprowadził dla nich Lokatę Lojalną, która jest unikatowym rozwiązaniem na rynku.
Po podniesieniu stawek oprocentowanie Nest Lokaty Lojalnej wynosi: 2,30% (3 miesiące), 2,85% (6 miesięcy), 2,85% (12miesięcy), 2,85% (18 miesięcy) oraz 2,9% (24 miesiące).
Nest Bank podniósł także oprocentowanie Nest Lokaty Nowe Środki: 2,25% (3 miesiące), 2,80% (6 miesięcy), 2,80% (12miesięcy), 2,80% (18 miesięcy) oraz 2,85% (24 miesiące).
Lokata Lojalna jest wyżej oprocentowana niż standardowe lokaty w Nest Banku.  Dzięki temu stały klient Nest Banku nie musi już przeglądać oferty lokat – ma pewność, że otrzyma najlepsze warunki. Ważne jest również to, że każdy stały klient może otworzyć dowolną liczbę lokat, bez ograniczeń kwotowych.
Z Nest Lokaty Lojalnej może skorzystać również nowy klient, który zdecyduje się założyć Nest Konto. Wystarczy, że po otwarciu rachunku oraz Nest Lokaty Lojalnej w ciągu 60 dni zacznie przelewać wynagrodzenie na Nest Konto.
Promocyjne oprocentowanie obowiązuje przez cały okres trwania lokaty. Klient musi spełnić tylko dwa warunki: zapewnić przelew wynagrodzenia w wysokości min 1000 zł oraz zaakceptować i utrzymać zgody marketingowe.
 
Szczegółowe informacje i regulamin oferty znajdują się na www.nestbank.pl

100% rabatu na oprocentowanie w Xiaomi - City Bank

Citi Handlowy proponuje raty RRSO 0% na najnowsze smartfony oraz elektronikę użytkową od Xiaomi. Płacąc kartą kredytową Citi Handlowy za zakupy w Xiaomi, ich koszt można samodzielnie rozłożyć na 24 nieprocentowane raty.

Chińska marka Xiaomi to uznany producent urządzeń hi-tech i inteligentnego wyposażenia domów.  Dla wszystkich posiadaczy karty kredytowej Citi Handlowy przygotował specjalną świąteczną ofertę: od 01.12 do 31.01.2019 kupując produkty marki Xiaomi o wartości powyżej 100 zł transakcję można rozłożyć nawet na 24 raty z RRSO 0%. Można to zrobić samodzielnie: poprzez SMS lub w serwisie bankowości elektronicznej Citibank Online. Oferta dotyczy zakupów w sklepie internetowym http://www.mi-home.pl lub w salonie Mi-STORE w warszawskim Centrum Handlowym Arkadia.
To tylko jedna ze świątecznych ofert dla Klientów banku. Na grudzień Citi Handlowy przygotował także 23 inne niespodzianki – w świątecznym kalendarzu Citi Specials nie zabraknie wyjątkowych rabatów od partnerów Programu Korzyści Citi Specials do -50%, odkrywanych w kolejnych dniach grudnia. Pierwsze niespodzianki to m.in. -15% na zegarki marki Fossil i taki sam rabat na zakupy marki odzieżowej Top Secret. Rabaty będa obowiązywały nawet do połowy stycznia. Kalendarz adwentowy Citi Specials jest dostępny pod linkiem: https://www.online.citibank.pl/kalendarz-adwentowy/?prid=newsletter.

Specjalne Visa Oferty dla klientów Nest Banku - nawet 50% zwrotu za zakupy kartą płatniczą

Nest Bank i Visa przygotowały specjalną promocję na grudzień. Klienci banku mogą skorzystać z dedykowanych ofert dostępnych tylko dla nich w ramach programu Visa Oferty. W ramach promocji  można zyskać m.in. 40 zł zwrotu za zakupy w drogeriach Natura i nawet 30% zwrotu za zakupy w sklepie internetowym Smyk. To nie wszystko – po zalogowaniu do programu Visa Oferty dostępne są również inne oferty, przygotowane z myślą o stałych klientach.

Ze specjalnej oferty zakupowej mogą skorzystać wszyscy klienci indywidualni posiadający Nest Konto i posługujący się kartą płatniczą Visa,  którzy zarejestrowali się  w programie  Visa Oferty.
W świątecznej promocji w ramach Visa Oferty dla klientów Nest Banku można otrzymać aż 40 zł zwrotu za zakupy o wartości min. 80 zł w drogeriach Natura i aż 30% zwrotu (max. 60 zł) za zakupy w  sklepie internetowym Smyk. A także: 20 zł zwrotu za zakupy o wartości min. 100 zł w sklepach H&M, 10 zł zwrotu za zakupy o wartości min. 30 zł w Pyszne.pl, 30 zł zwrotu za zakupy o wartości min. 150 zł w internetowym sklepie C&A oraz 20 zł zwrotu za zakupy o wartości min. 200 zł w internetowym sklepie Decathlon.
Żeby otrzymać zwrot wystarczy tylko zarejestrować swoją  kartę na visaoferty.pl, aktywować wybraną ofertę (poprzez jej wyświetlenie). Część wydanej kwoty za zakupy wróci  na zarejestrowaną kartę przypisaną do rachunku płatniczego Nest Konto. (zwykle do 5 dni roboczych od wykonania płatności).
Szczegółowy oferty na stronie nestbank.pl/visaoferty, regulamin programu Visa Oferty znajduje się na visaoferty.pl.

ING po raz kolejny na podium Ogólnopolskiego Badania Inwestorów

Biuro Maklerskie ING Banku Śląskiego zajęło drugi raz z rzędu 3 miejsce w Rankingu Domów Maklerskich, przygotowanym przez redakcję Bankier.pl na podstawie Ogólnopolskiego Badania Inwestorów.

ING zostało docenione m.in. za funkcjonalność platformy internetowej jak również profesjonalizm pracowników i jakoś obsługi klientów.

Ranking został opracowany na podstawie głosów ponad 3400 inwestorów. Każdy z ankietowanych deklarował, w którym biurze maklerskim posiada swój główny rachunek brokerski. Następnie oceniał swoje biuro w jednej z 9 kategorii.

Pełne wyniki rankingu są dostępne na stronie Bankier.pl

 

Kontakt dla mediów

Joanna Majer - Skorupa

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

+48 32 357-8184

mobile: +48 603-942-678

ING z pulą nagród Mixx Awards

Best in Show, złoto, srebro i wyróżnienie – ING Bank Śląski zdobył komplet nagród w tegorocznej edycji konkursu Mixx Awards, wyróżniającego najlepsze kampanie digitalowe. Najważniejszą statuetkę jury przyznało kampanii „#weekendING”, w której ING promowało przelewy na telefon wśród młodych.

Kampania „#weekendING” ING Banku Śląskiego oprócz nagrody Best in Show otrzymała także złoto i srebro w kategoriach „Product Launch” oraz „Brand Awareness and Positioning”. Jury Mixx Awards przyznało także ING wyróżnienie dla kampanii „Oszczędni z domu lub z wyboru” za „Cross Media Integration”.

- Chcemy być bankiem pierwszego wyboru dla młodych, dlatego cieszy nas, że kampania skierowana do tej grupy została doceniona przez jury. Młodzi Polacy są nieustannie w ruchu, ciągle na telefonie, dostępni w mediach społecznościowych niemal 24/7. Dlatego zarówno nasza kampania jak i oferowane rozwiązanie było w 100% dopasowane do stylu i tempa życia młodych ludzipowiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

W kampanii „#weekendING” uosobieniem potrzeb młodych był Stefan, którego historię opowiadał dwuminutowy film online. Stefanowi, młodemu pracownikowi ING w tygodniu nic nie szło. Za to wszystko wychodziło mu od piątku do niedzieli. Dlatego w ING odpowiadał za weekendowe przelewy na telefon, które pozwalają mobilnym rozliczyć się bez gotówki za burgera, bilety do kina czy imprezę, niezależnie od czasu i miejsca. Stefan zdobył serca, dosłownie milionów odbiorców w social media. Spot był trzecią najchętniej oglądaną reklamą na polskim YT w 2017 r., a bank zdobył pozycję lidera udziału rynkowego w sprzedaży kont osobistych w grupie docelowej czy jednoczesnym wzroście korzystania z usługi przelewów na telefon aż o 60%.

Druga wyróżniona przez jury Mixx Awards kampania ING Banku Śląskiego - „Oszczędni z domu lub z wyboru”  - motywowała Polaków do oszczędzania, wbrew rosnącemu w Polsce konsumpcjonizmowi. Przyjęta strategia zakładała zainspirowanie do myślenia o oszczędzaniu, a następnie zmotywowanie Polaków do podjęcia wyzwania i wzięcia sprawy w swoje ręce. Pozytywna postawa wobec oszczędzania została pokazana na przykładzie historii młodych ludzi, reprezentujących różne motywacje do oszczędzania: wyniesione z domu lub wykształcone samodzielnie.

Konkurs IAB MIXX Awards jest organizowany w Polsce od 2006 r. Nagradza  najlepsze digitalowe kampanie, które łączą w sobie kreatywność i efektywność, wyznaczając standardy kampanii interaktywnych. W jedenastej edycji konkursu wzięli udział reklamodawcy, agencje i domy mediowe. 

Wyróżnione kampanie można obejrzeć na kanale YouTube ING Banku Śląskiego.

 

Kontakt dla mediów

Miłosz Gromski

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

+48 22 820-4093

mobile: +48 663-151-649