Polecamy

Zarejestruj się i graj w PRZEloterii Przelewy24 o 50 000 zł

Właśnie wystartowała nowa "PRZEloteria” skierowana do e-kupujących, którzy płacą online za pośrednictwem Przelewy24. Jej Partnerami głównymi są Visa i Mastercard. Nagroda główna to aż 50 000 zł. PRZEpartnerami wybranych nagród tygodniowych są marki Itaka, Mi-Home.pl – Oficjalny Sklep Xiaomi, Rainbow i 4F.

PRZEloteria rozpoczęła się 6 listopada i potrwa 6 tygodni, do 17 grudnia 2023. W tym czasie można zdobywać losy, które będą brały udział w losowaniu. Jak to zrobić? Wystarczy wypełnić krótki formularz na stronie przeloteria.pl i zarejestrować swój adres e-mail, a następnie korzystać z niego podczas zakupów online, które zostaną opłacone za pośrednictwem Przelewy24.

Transakcja płatnicza o wartości powyżej 9,90 zł dokonana za pośrednictwem Przelewy24 (pod warunkiem wpisania w sklepie internetowym tego samego adresu e-mail, co podczas rejestracji do loterii) otrzymuje 1 los.

Płatności kartami płatniczymi Visa lub Mastercard, także tymi dodanymi do Google Pay, Apple Pay, a także kartami Visa dodanymi do usługi Visa Mobile są dodatkowo premiowane. Taka transakcja to aż 5 losów w loterii. Z loterii wykluczone są transakcje płatnicze za zakupy, które zostały zwrócone.

PRZEnagrody, czyli co możesz wygrać w loterii Przelewy24

W PRZEloterii, oprócz nagrody głównej, uczestnicy mają szanse wygrać inne, równie atrakcyjne PRZEnagrody: codziennie (1 x 500 zł, losowane spośród wszystkich losów wygenerowanych danego dnia), tygodniowe ufundowane przez PRZEpartnerów: Itakę (voucher na wakacje o wartości 10 000 zł), Mi-Home.pl (hulajnoga elektryczna Xiaomi Electric Scooter Pro o wartości 3399 zł, Rainbow (voucher na wakacje o wartości 5 000 zł) i 4F (voucher na zakupy w sklepie internetowym 4F na kwotę 1500 zł + 3500 zł przelewem) oraz dwa PRZElewy na kwotę 5 000 zł (losowanie spośród transakcji wygenerowanych w danym tygodniu, z wyłączeniem transakcji, które zostały wylosowane podczas losowań dziennych). Ponadto każdy uczestnik PRZEloterii może otrzymać nagrodę gwarantowaną: kod rabatowy -5% na produkty ekosystemowe do sklepu Mi-Home.pl.

Pierwsze losowanie nagród dziennych i pierwszej nagrody tygodnia odbędzie się 30 listopada. Losowanie nagrody głównej odbędzie się 11 stycznia.

- Głównym celem „PRZEloterii” i towarzyszącej jej kampanii mediowej jest zachęcanie konsumentów do zakupów oraz płatności online. Dzięki tak skonstruowanej mechanice spodziewamy się wzrostu liczby transakcji kartowych i zwiększenia popularności portfeli Google Pay, Apple Pay i Visa Mobile. Termin przeprowadzenia „PRZEloterii” nie jest przypadkowy – są to najgorętsze tygodnie dla branży e-commerce – mówi Magdalena Grablewska, Head of Marketing Przelewy24.

Loterii towarzyszy kampania promocyjna, której bohaterem jest “PRZElew”, brand hero PRZEloterii. Spoty z jego udziałem będą wyświetlane w trakcie trwania loterii w serwisach społecznościowych i sieci Google. Brand hero pojawi się także m.in. na stronie przelewy24.pl i na tle formatki płatniczej Przelewy24.

Zgłoszenia do loterii są możliwe od 6.11.2023 r. do 17.12.2023 r. Szczegóły i regulamin dostępne na przeloteria.pl. Organizatorem loterii jest IQ Marketing (Poland) sp. z o.o. Za kampanię odpowiedzialna jest agencja Altavia Kamikaze + K2 (dawniej K2 Precise).

Źródło: Przelewy24

 

Do 2,9 tys. zł zysku z iKontem Biznes – Alior Bank rusza z nową kampanią

W Alior Banku wystartowała kampania marketingowa, która promuje benefity iKonta Biznes z kartą z Plusem dla jednoosobowych działalności gospodarczych. Z działaniami promocyjnymi klienci mogą spotkać się m.in. w ogólnopolskich stacjach radiowych, Internecie oraz na fakturach wydawanych w hurtowniach Makro.

Firmy, które otworzą rachunek w Alior Banku i nie posiadały wcześniej innych produktów w tym banku, otrzymają nagrodę w wysokości 400 zł na start. Warunkiem jest złożenie wniosku do 31 stycznia 2024 roku i skorzystanie z kodu PROMO400. Po otwarciu konta, w ciągu 45 dni przedsiębiorca powinien również wykonać przelew do ZUS lub organów podatkowych.

Klienci mogą dodatkowo otrzymać od banku premię w wysokości do 1,5 tys. zł za regularne korzystanie z konta i karty oraz do 1 tys. zł zwrotu za paliwo i zakupy na stacjach benzynowych w całej Polsce. W skali roku, za otwarcie iKonta Biznes online z kartą, przedsiębiorca może zyskać nawet 2,9 tys. zł.

Oferowane możliwości są komunikowane za pośrednictwem ogólnopolskich stacji radiowych, w tym RMF FM, Trójka Premium, Radio Eska, Eska Rock, Vox FM, Radio Wawa i Radio Wnet, a także na platformie Spotify. Z działaniami marketingowymi można ponadto spotkać się w Internecie, na fakturach wydawanych w hurtowniach Makro, a także na ekranach bankomatów.

Kampania będzie trwała do końca listopada.

Szczegółowe informacje o iKoncie Biznes i opłatach oraz regulaminy promocji są dostępne na stronie internetowej Alior Banku i na www.rachunek-firmowy.aliorbank.pl.
 

Karta Filmowa Visa trafia do rąk Klientek i Klientów, a wraz z nią – cały festiwal promocji

Bank BNP Paribas, kontynuując i rozwijając swoje zaangażowanie w promocję kinematografii i otaczającej jej kultury filmowej, poszerza swoją ofertę dla miłośniczek i miłośników srebrnego ekranu oraz nawiązuje nowe partnerstwa, które szczególnie ucieszą kinomanki i kinomanów. Zniżki do kina, dostęp do CANAL+ online oraz szansa na wyjazd do Hollywood – to wszystko czeka użytkowniczki i użytkowników Konta z Kartą Filmową Visa!

Od ponad 100 lat Bank BNP Paribas wspiera kino zgodnie ze swoim hasłem "We Love Cinema”. Ten zwrot przyświeca bankowym inicjatywom skierowanym pod adresem pasjonatek i pasjonatów kinematografii – których najnowszym wyrazem jest poszerzenie i rozbudowanie oferty wokół Konta Otwartego na Ciebie z Kartą Filmową Visa. Od lipca tego roku każda posiadaczka i każdy posiadacz Konta Otwartego na Ciebie mógł zaaplikować o mobilną Kartę Filmową Visa. Pozytywna reakcja Klientów sprawiła, że bank zdecydował o dalszym rozwoju tego produktu.

Obecni i nowi klienci uzyskają dostęp do nowych możliwości w ramach oferty Konta z Kartą Filmową, wśród których znajduje się również fizyczna Karta Filmowa Visa, która do tej pory dostępna była jedynie poprzez aplikację GOmobile. Karta jest ozdobiona wyjątkową grafiką Andrzeja Pągowskiego. Na tym jednak nowe propozycje się nie kończą. 

By ułatwić Klientom i Klientkom bycie na bieżąco z najnowszymi produkcjami, Konto Otwarte na Ciebie z Kartą Filmową Visa daje użytkownikom 20% zniżki na bilety w kasie kina i barze kinowym w popularnej sieci kin Cinema City, już od 10 października. Bank nie zapomina też o tych osobach, które wolą oglądać filmy w domu: aktywacja Karty Filmowej Visa (fizycznej bądź mobilnej) umożliwi uzyskanie dostępu do 6 miesięcy do serwisu CANAL+ online, poprzez regularne korzystanie z Konta.

Jednak największą gratką dla miłośników filmów stanowić będzie możliwość zobaczenia legendarnej Fabryki Snów – Hollywood. Każdy posiadacz i posiadaczka Konta Otwartego na Ciebie z Kartą Filmowa Visa może wziąć udział w konkursie, w którym do wygrania jest m.in. wyjazd do Hollywood. Wystarczy odpowiedzieć na pytanie dotyczące wizji siebie w hollywoodzkiej produkcji. Autorzy dwóch najlepszych odpowiedzi spędzą z osobą towarzyszącą 5 dni w Los Angeles z dedykowanym opiekunem i przewodnikiem, zwiedzając parki filmowe i doświadczając wyjątkowych miejsc związanych z produkcją kinematograficzną.

Na tym jednak nie koniec! Pozostałe nagrody, choć mniejsze w skali, są także nie do przegapienia dla kinomanek i kinomanów. Wśród nich jest okazja zobaczenia z bliska autentycznego planu filmowego, dostęp do platformy VOD Green Film Festival (którego bank jest sponsorem), a także sprzęt do domowego cieszenia się filmami: projektory i retro maszynki do popcornu.

- Niezapomniane filmowe emocje towarzyszą naszym Klientkom i Klientom przez cały rok, niezależnie od tego, czy jesteśmy w środku sezonu festiwalowego, czy też w spokojniejszych filmowo miesiącach. Poszerzenie naszej „kinowej” oferty umacnia naszą pozycję banku dla pasjonatów kina, którzy prócz i tak wygodnego, przystosowanego do ich potrzeb, pozbawionego opłat za prowadzenie rachunku Konta Otwartego na Ciebie dostają wyjątkową kartę Visa, a także okazję do skorzystania z tematycznych promocji i konkursów – mówi Aldona Skarbek-Jakubowska, Tribe Leader, zarządzający obszarem Bankowości Codziennej w Banku BNP Paribas.

Nowa odsłona "Konta Otwartego na Ciebie" z Kartą Filmową Visa skierowana jest do nowych i już istniejących Klientek i Klientów. Kartę fizyczną mogą uzyskać zarówno istniejący posiadacze jej mobilnej wersji (w ofercie od 1.07.2023), a także osoby, które założą konto po 1.10.2023. Wszyscy posiadacze Karty Filmowej w którejkolwiek jej postaci uzyskują zniżki do Cinema City oraz możliwość wzięcia udziału w konkursie z szansą na wyjazd do Hollywood. Z kolei dostęp do drugiej odsłony promocji z CANAL+ online stanowi ofertę dla osób, które założą Konto Otwarte na Ciebie z Kartą Filmową Visa po 1.10.2023, ale przy tym nie miały rachunku w Banku BNP Paribas co najmniej od 1.10.2022.

Za otwarcie i prowadzenie konta dla osób do 26 roku życia nie są pobierane żadne opłaty. Dla pozostałych Klientek i Klientów banku, opłata wynosi 7 zł lub 2 zł, pod warunkiem spełnienia określonych warunków. Aby skorzystać z preferencyjnej stawki, należy zalogować się co najmniej raz do systemu bankowości internetowej GOonline lub aplikacji mobilnej GOmobile w poprzednim miesiącu kalendarzowym, wyrazić zgodę na komunikację marketingową z bankiem oraz wykonać co najmniej trzy transakcje bezgotówkowe kartą w poprzednim miesiącu kalendarzowym. O konto z Kartą Filmową można zawnioskować w prawie 400 Centrach Klienta (oddziałach) banku na terenie całej Polski. Szczegóły akcji dostępne są na stronie: www.bnpparibas.pl/kartafilmowa.

Żródło: BNP Paribas

Paynow i LeaseLink łączą siły

LeaseLink i Paynow, dwa fintechy z portfolio mBanku, rozpoczęły współpracę w zakresie finansowania dla klientów firmowych. Dzięki integracji z bramką płatności Paynow, obok wyboru banku, BLIKa, karty czy e-portfela – jak przy płatnościach konsumenckich – mali i średni przedsiębiorcy będą mogli bezpośrednio skorzystać z LeaseLinka i bezgotówkowo sfinansować zakupy na firmę. Co ważne – dzięki automatycznej komunikacji procesowej między LeaseLink a Paynow oraz dostawcą, ścieżka klienta jest intuicyjna, wygodna i szybka.

 
LeaseLink to fintech z grupy mBank, który pozwala rozłożyć na wygodne raty płatności firmowe za zakupy w sklepach internetowych oraz stacjonarnych punktach sprzedaży. Od czerwca kilkadziesiąt tysięcy jego klientów może opłacać swoje faktury szybkim metodami płatności. Funkcjonalność powstała dzięki strategicznej współpracy polskiego fintechu z marką Paynow. Partnerstwo to pozwoli dotrzeć do jeszcze szerszego grona klientów, którzy poszukują szybkiego, sprawnego i całkowicie online’owego finansowania dla swoich firm. Sklepy zyskają zaś szeroki ekosystem płatności dla firm, rozwiązanie zwiększające średnią wartość koszyka zakupowego i możliwość dotarcia do nowego grona odbiorców.
– Szybka i bezproblemowa integracja, ciekawy ekosystem powiązanych produktów i innowacyjne podejście do płatności firmowych to wyzwanie dla każdej firmy z sektora fintech. Taka synergia, szczególnie w ramach jednej grupy kapitałowej, przynosi nie tylko wymierne korzyści dla klientów, ale także pozwala na wymianę wiedzy pomiędzy doświadczonymi firmami – mówi Bartosz Borowski, członek zarządu LeaseLink.
 
Równolegle, firmy pracują nad integracją swoich systemów, aby zaoferować rozwiązania płatnicze dla klientów firmowych poprzez komponenty integracyjne Paynow, między innymi poprzez włączenie do metod płatności w bramkach leasingu operacyjnego i rat dla firm.
– Elementem, na który zwracamy szczególną uwagę w rozwoju Paynow jest zapewnienie innowacyjnego, szerokiego i efektywnego kosztowo wachlarza metod integracji płatności dla sklepów. Kluczowym elementem naszej współpracy z LeaseLink będzie budowa wspólnej warstwy integracyjnej – mówi Jarek Stefański, prezes mElements.
Dzięki opisanym rozwiązaniom, Paynow zyska atrakcyjną i popularną metodę płatności dla firm, z której skorzystało już niemal 100 tysięcy działalności gospodarczych z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Dzięki temu sklepy współpracujące z LeaseLink będą miały możliwość niezwykle prostego i intuicyjnego włączenia do swoich metod płatności rozwiązań Paynow.
 
- Obecnie trwa wdrażanie wtyczki do WooCommerce. Produkty LeaseLink wkrótce pojawią się na pozostałych komponentach integracyjnych Paynow, by w możliwie jak najkrótszym czasie udostępnić innowacyjne metody płatności jak najszerszemu gronu odbiorców – dodaje Jarek Stefański.
Spółki uruchomią pierwsze powiązane produkty na początku listopada. Bazując na dotychczasowych doświadczeniach i rozwoju rynku, sukcesywnie będą dodawane kolejne funkcjonalności i rozwinięcia produktów.
 
Źródło: mBank

Niższy podatek od dywidend amerykańskich spółek w mBanku

Od 18 października mBank będzie stosował niższą stawkę podatku od dywidend z amerykańskich instrumentów finansowych - 15% zamiast dotychczasowych 30%. Zmiana dotyczy klientów (osób fizycznych) będących polskimi rezydentami podatkowymi. Biuro maklerskie mBanku jako pierwsze na rynku pozwala na obniżenie podatków od dywidend ze spółek amerykańskich bez konieczności składania dodatkowych formularzy czy wizyty w placówce.

 
mBank likwiduje w ten sposób kolejną barierę powstrzymującą niektórych klientów przed inwestowaniem na rynkach innych niż polski, co ułatwi im dywersyfikację portfela o aktywa zagraniczne. Klienci nie muszą przy tym wykonywać żadnych działań, aby móc skorzystać z preferencyjnej stawki, w tym w szczególności nie muszą składać formularzy W-8 BEN.
 
- To rozwiązanie wyczekiwane przez klientów. Wprowadzamy udogodnienie w formie niespotykanej dotąd na polskim rynku. Zdecydowana większość klientów zostanie automatycznie objęta preferencyjnymi stawkami i nie będzie musiała składać żadnych formularzy. Cieszę się, że likwidujemy kolejne bariery. Nasi klienci mogą inwestować globalnie i uczestniczyć w światowych trendach – mówi Maksymilian Skolik, dyrektor biura maklerskiego mBanku.
 
Do 8 grudnia br. w mBanku obowiązuje promocyjna stawka prowizji minimalnej od zleceń na amerykańskie akcje - 5 zł. Promocja ta zrównuje prowizję minimalną dla akcji z giełd w USA z prowizją płaconą przez klientów na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Pozwoli ona klientom, którzy do tej pory nie inwestowali na rynkach zagranicznych, składać mniejsze wartościowo zlecenia, aby sprawdzić czy inwestowanie globalne odpowiada ich potrzebom.
 
Źródło: mBank