Polecamy

Gry i multimedia w aplikacji Santander mobile

\

Santander Bank Polska wprowadził nową funkcjonalność w aplikacji mobilnej. Od teraz użytkownicy mogą kupować doładowania do wybranych platform, które oferują gry, filmy, muzykę i aplikacje biurowe.

Bank rozwija usługi mobilne, aby podążać za potrzebami klientów

Chcemy, żeby aplikacja pomagała w codziennych sprawach, nie tylko związanych z zarządzaniem finansami. Zgodnie z tym podejściem wprowadziliśmy zakładkę Gry i multimedia, która – mamy nadzieje – spotka się z zainteresowaniem naszych klientów – mówi Sebastian Radzimowski odpowiedzialny za płatności mobilne w Santander Bank Polska.

Dzięki nowej funkcji Gry i multimedia klienci mogą wygodnie kupić kody cyfrowe do wykorzystania na platformach Nintendo, Google Play, Roblox, Xbox, Minecraft, Spotify, Player, Canal+, CDA, MS Office. Lista dostępnych kodów będzie rozszerzana.

Żeby kupić kod w Santander mobile, wystarczy:

  • wejść w sekcję Transport, Bilety, Usługi -> Gry i multimedia,
  • wybrać konkretny produkt, opcję doładowania oraz jego wartość,
  • zaakceptować zgody i zapłacić.

 

Wygenerowany unikalny kod trzeba skopiować i wprowadzić w wybranym serwisie. Szczegóły transakcji wraz z kodem cyfrowym można sprawdzić w Historii transakcji usługi „Gry i multimedia”.

Dostawcą kodów cyfrowych w usłudze Gry i multimedia jest Autopay S.A.

Ponadto w aplikacji Santander mobile, bank wprowadził jeszcze kilka zmian m.in – poprawiony został widok karty kredytowej (RRSO 23,24%). W znanym już klientom Poradniku cenowym bank dodał nowe podpowiedzi, jak korzystać z bankomatów, aby ponosić mniej opłat., dzięki czemu informacje na temat kart są jeszcze bardziej czytelne. Bank zmienił widok MENU i podzielił go na przydatne kategorie. Klienci mogą znaleźć tam m.in. swoje dane, ustawienia, bezpieczeństwo oraz kontakt z bankiem. Pozostałe usługi takie jak kantor czy zakup biletów, klienci znajdą w sekcji Twoje skróty. Korzystanie z Kantoru Santander w usłudze Santander internet/mobile dostępne jest dla klientów, którzy zawarli z Santander Bank Polska S. A. umowę Santander online.

W znanym już klientom Poradniku cenowym bank dodał nowe podpowiedzi, jak korzystać z bankomatów, aby ponosić mniej opłat.

Na koniec grudnia z Santander mobile korzystało 2,7 mln klientów.

Więcej informacji o zmianach w aplikacji Santander mobile na santander.pl/santander-mobile.

Dostawcą kodów cyfrowych w usłudze Gry i multimedia jest Autopay S.A.z siedzibą w Sopocie, ul. Powstańców Warszawy 6, 81- 718 Sopot, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego – rejestru przedsiębiorców, prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000320590, o kapitale zakładowym 2 205 500 PLN (opłaconym w całości), NIP 585-13-51-185, REGON 191781561. Dostawcą modułu Zakupy Mobilne jest Finanteq S.A. z siedzibą w Lublinie, ul. Nałęczowska 16, 20-701, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000521114 o kapitale zakładowym w kwocie 230 000,00 zł (w całości wpłaconym), NIP 7133087558, REGON 061722409.

Słowniczek pojęć i definicji reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.

Santander internet/mobile (bankowość internetowa/mobilna) to usługa bankowości elektronicznej.

Z oferty produktów kredytowych mogą skorzystać osoby, które spełnią wymagane przez bank warunki oceny zdolności kredytowej. Materiał nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 kodeksu cywilnego.

Źródło: Santander

Santander Bank Polska wprowadza nowe narzędzie do zdalnego podpisywania dokumentów dla klientów korporacyjnych

SignHub umożliwia szybkie i bezpieczne załatwianie formalności bankowych przy wykorzystaniu Kwalifikowanego Podpisu Elektronicznego.

Wprowadzenie SignHub to kolejne z działań Santander Bank Polska zmierzające do pełnej digitalizacji procesu obiegu i podpisywania dokumentów elektronicznych w banku. Rozwiązanie jest odpowiedzią na potrzeby klientów korporacyjnych banku, którzy często oczekują szybkiej, zdalnej, ale również bezpiecznej obsługi swoich dokumentów, niezależnie od miejsca na świecie, w którym się znajdują. Nowe rozwiązanie jest nie tylko wygodne, ale promuje również ideę bankowości paperless i przyczynia się do ograniczenia wpływu działalności banku na środowisko.

Szybkość i bezpieczeństwo podpisywania dokumentów firmowych

Integracja SignHub została przeprowadzona przy współpracy z Asseco Data Systems. Jest to narzędzie, które pozwala na akceptację i podpisywanie dokumentów kredytowych i niekredytowych Kwalifikowanym Podpisem Elektronicznym. Innowacyjność projektu polega na tym, że cały proces jest w pełni osadzony w infrastrukturze bankowej. Dzięki takiemu rozwiązaniu zapewniony jest jeszcze wyższy poziom bezpieczeństwa niż przy podobnych rozwiązaniach chmurowych.

Dodatkową zaletą, która wynika z uproszczenia i automatyzacji procesu, jest oszczędność czasu. Klienci nie muszą już przełączać się między wieloma aplikacjami i programami, wyszukiwać w zbiorze różnych dokumentów tych, które wciąż czekają na podpis, czy czekać na spotkanie z bankierem lub dostarczenie dokumentów przez kuriera. Dzięki SignHub cały proces odbywa się w zaledwie kilku łatwych krokach online.

– Podpisywanie umów w SignHub to rozwiązanie, które przynosi klientom korporacyjnym Santander Bank Polska wiele korzyści. Jedną z nich jest znacząca oszczędność czasu. Dzięki SignHub podpisywanie dokumentów kwalifikowanym podpisem elektronicznym zajmuje dosłownie kilka minut. Opracowując nasze rozwiązania, które ułatwiają klientom prowadzenie biznesu, chcemy jednocześnie tworzyć je w sposób odpowiedzialny, z poszanowaniem dla środowiska. Tym bardziej cieszę się, że od teraz klienci korporacyjni będą mogli korzystać z SignHub, który powstał w zgodzie z ideą paperless – mówi Adriana Kluczek, liderka zespołu optymalizacji i digitalizacji procesów dla klientów korporacyjnych w Santander Bank Polska.

Stworzone rozwiązanie odpowiada na specyficzne potrzeby średnich i dużych firm oraz pozwala na:

  • podpisywanie dokumentów przez kilku reprezentantów,
  • automatyczne weryfikowanie poprawności podpisów złożonych na dokumencie z poziomu platformy,
  • automatyczne szyfrowanie dokumentów,
  • zabezpieczenie dokumentu kwalifikowaną pieczęcią bankową.

 

Jak skorzystać z SignHub?

Reprezentanci firm posiadający dowolny certyfikat elektronicznego podpisu kwalifikowanego wydanego przez polskich dostawców usług zaufania mogą podpisywać z bankiem dokumenty na platformie SignHub w procesie zainicjowanym przez bank. Jeśli klient nie posiada podpisu kwalifikowanego, a jest użytkownikiem bankowości elektronicznej Santander Internet, może nabyć certyfikat podpisu kwalifikowanego zdalnie z poziomu kafelka eUrząd. 

 

Jak wygląda proces?

Z punktu widzenia klienta korzystającego z SignHub cały proces obiegu i podpisania dokumentu z bankiem kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest bardzo prosty.

  • Klient otrzymuje powiadomienie mailowe o dokumencie oczekującym na podpis w SignHub. Powiadomienie jest jednocześnie instrukcją logowania do dokumentu.
  • Po zalogowaniu do dokumentu, klient może podpisać dokument Kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
  • Po podpisaniu dokumentu przez wszystkie strony umowy, dokument jest automatycznie przekazywany do wszystkich uczestników procesu.

 

– Rozwiązanie Asseco Data Systems zostało całkowicie zintegrowane z systemami banku. Dzięki temu cały proces składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego przebiega bardzo sprawnie, a użytkownik nie musi przełączać się między różnymi platformami. Niezwykle ważne było odpowiednie zabezpieczenie dokumentów klientów Santander Bank Polska. Do tego celu wykorzystano algorytmy szyfrujące i dodatkową formę uwierzytelnienia w postaci pieczęci bankowej – mówi Artur Miękina, Dyrektor Sprzedaży i Rozwoju e-Biznesu, Asseco Data Systems.

Źródło: Santander

Bank Pekao S.A. najlepszym polskim bankiem oferującym usługi finansowania handlu

Bank Pekao S.A. po raz szósty otrzymał od magazynu Global Finance prestiżowe wyróżnienie „The Best Trade Finance Provider in Poland”. W tym ważnym, międzynarodowym rankingu oceniane są m.in.: znajomość lokalnych warunków ekonomicznych, wyczucie potrzeb klienta oraz innowacyjność w produktach i usługach. Zwycięzcami są instytucje finansowe, które najlepiej zaspokajają szczególne potrzeby firm działających na rynkach międzynarodowych.

Global Finance to magazyn skierowany do menedżerów odpowiedzialnych za podejmowanie decyzji inwestycyjnych i strategicznych. Tytuł „The Best Trade Finance Provider in Poland” jest przyznawany z uwzględnieniem opinii wyspecjalizowanych analityków biznesowych, dyrektorów korporacji oraz ekspertów technologicznych. Redakcja bierze pod uwagę również materiały i informacje nadesłane przez dostawców usług finansowych, a także niezależne badania.  

- Bank Pekao S.A. jest od lat liderem polskiego sektora bankowego w zakresie finansowania handlu. Od listopada ubiegłego roku posiadamy także tzw. jednolity paszport europejski, dzięki któremu jesteśmy w stanie jeszcze skuteczniej wspierać ekspansję naszych firm na rynkach zagranicznych. Chcemy rozwijać nasze usługi świadczone transgranicznie i nieustannie dążymy do tego, aby poszerzać naszą działalność zarówno w Polsce, jak również na arenie międzynarodowej - mówi Jerzy Kwieciński, wiceprezes Banku Pekao S.A. odpowiedzialny za Pion Bankowości Korporacyjnej, Rynków i Bankowości Inwestycyjnej.

Kryteria, według jakich oceniani są uczestnicy konkursu to: znajomość lokalnych warunków i potrzeb klientów, sytuacja finansowa i bezpieczeństwo, relacje i zarządzanie strategiczne, atrakcyjność cenowa, inwestycje kapitałowe oraz innowacje w produktach i usługach.

- Handel międzynarodowy często narażony jest na zawirowania makroekonomiczne oraz polityczne, dlatego tak ważne jest, aby banki przygotowywały produkty „szyte na miarę”, ułatwiające współpracę międzynarodową. Stale rozwijamy nasze produkty oraz poszerzamy kompetencje, aby sprostać wymaganiom klientów oraz zachować pozycję lidera w obszarze trade finance w naszym kraju - dodaje Piotr Stolarczyk, dyrektor Departamentu Bankowości Międzynarodowej i Finansowania Handlu w Banku Pekao.

Bank Pekao S.A. oferuje całe spektrum usług i produktów wspierających ekspansję zagraniczną polskich przedsiębiorstw. W Departamencie Bankowości Międzynarodowej i Finansowania Handlu stworzone zostało centrum kompetencji łączące  know-how z zakresu usług finansowania i rozliczania transakcji międzynarodowych oraz zabezpieczania ryzyka w obrocie handlowym. Klienci Banku Pekao S.A. otrzymują kompleksową ofertę dopasowaną do ich indywidualnych potrzeb.

Źródło: Pekao

Bank Pekao S.A. rusza z kampanią promocyjną Konta Świat Premium na ferie zimowe

Bank Pekao S.A. wystartował z zimową kampanią promocyjną, która zachęca klientów do otwarcia Konta Świat Premium. Posiadacze takiego rachunku otrzymują wiele przywilejów, m.in. korzystają z Kantoru w aplikacji PeoPay, który pozwala wymieniać waluty 24/7 po atrakcyjnych kursach.

W kampanii Konta Świat Premium Bank Pekao zachęca klientów do skorzystania ze specjalnie przygotowanej oferty, umożliwiającej korzystanie z różnorodnych i wygodnych rozwiązań, które ułatwią organizację zagranicznego wyjazdu - czy to na zimowe szaleństwo, czy w gorące tropiki. Miłośnikom spędzania ferii zimowych poza granicami kraju, bank oferuje szereg udogodnień związanych z wymianą walut - z jednej strony możliwość wymiany po atrakcyjnych kursach w ramach Kantoru w aplikacji, a z drugiej płatności jedną złotą kartą wydaną do rachunku w wielu walutach.

- Kantor w aplikacji PeoPay w połączeniu z kontami walutowymi i złotą kartą Mastercard do Konta Świat Premium to ogromne ułatwienie w przeprowadzaniu transakcji walutowych. Jest to bezcenne wsparcie dla klientów, szczególnie podczas zagranicznych wyjazdów na zimowy wypoczynek. Jestem pewien, że szereg możliwości i udogodnień usatysfakcjonuje nawet najbardziej wymagających użytkowników - mówi Remigiusz Hołdys, dyrektor Departamentu Bankowości Codziennej i Produktów Oszczędnościowych w Banku Pekao S.A.

Kantor Banku Pekao S.A. w aplikacji PeoPay umożliwia bezpieczną wymianę walut po atrakcyjnych kursach, będących alternatywą dla kursów oferowanych w kantorach zarówno internetowych, jak i stacjonarnych. Klienci mogą dostosować wygląd ekranu transakcyjnego do własnych potrzeb, a dzięki zastosowaniu nowoczesnych narzędzi zmiany kursów oraz aktualne ceny prezentowane są w czasie rzeczywistym. Użytkownicy, dzięki wykresom, mogą również śledzić trendy i kształtowanie kursów poszczególnych walut w różnych przedziałach czasowych. W ramach nowego kantoru każdy klient może bezpośrednio z ekranu prezentującego bieżące kursy wybranych par walutowych przejść do procesu otwarcia konta walutowego w EUR, USD, GBP, CHF. Co więcej, posiadacze takiego rachunku oraz karty wielowalutowej Mastercard Debit Gold FX wydanej do Konta Świat Premium mogą, wedle uznania, korzystać ze środków zgromadzonych na kontach walutowych lub płacić w walucie, również z Konta. 

Oferta Premium to propozycja elastycznych rozwiązań finansowych dostosowana do indywidualnych potrzeb klienta. Posiadacz rachunku może skorzystać z usługi osobistego doradcy, który przedstawi ofertę rozwiązań oszczędnościowych i inwestycyjnych. Właściciel konta może złożyć dyspozycję takiej usługi, zarówno w oddziale, Pekao24 lub przez telefon za pośrednictwem usługi HaloPekao, jak i w aplikacji PeoPay.

Wśród produktów oszczędnościowo-inwestycyjnych można wymienić:

  • Konto Oszczędnościowe Premium z promocyjnym 7 proc. w skali roku do 200 tys. zł przez 5 miesięcy od otwarcia konta (promocja trwa do 3.04.2024 r.),
  • lokaty na nowe środki w walutach pozwalające na uzyskanie stopy zwrotu nawet 3 proc. na 12 miesięcy dostępne u doradców już od 5 tys. USD lub EUR (oferta ważna do 8.03.2024 r.),
  • ofertę lokat połączonych z produktami inwestycyjnymi z oprocentowaniem kwoty dla środków ulokowanych na lokacie sięgającym do 8 proc. w skali roku w zależności od trwającej oferty,
  • lokaty negocjowane na indywidualnych warunkach dostępne u doradców od 20 tys. zł,
  • inne produkty oszczędnościowe i inwestycyjne dla Klientów Premium: fundusze Pekao TFI o zróżnicowanym potencjale zysku i profilu ryzyka, inwestycje z jednoczesnym ubezpieczeniem, program Akumulacji Kapitału PRO, programy emerytalne IKZE i IKE, a w ramach oferty Biura Maklerskiego Pekao m.in. obligacje skarbowe, cykliczne emisje produktów inwestycyjnych z ochroną kapitału oraz rachunek maklerski z dostępem do akcji polskich i zagranicznych

Konto Świat Premium jest bezwarunkowo darmowe przez pierwsze 3 miesiące. Klient, którego łączne oszczędności w depozytach oraz produktach inwestycyjnych wyniosą min. 200 tys. zł ma możliwość korzystania z niego za darmo, nawet po zakończeniu okresu promocyjnego. Jeśli właściciel rachunku nie ma takich oszczędności, może być zwolniony z opłaty za prowadzenie Konta przez kolejne 12 miesięcy, jeżeli kupi produkty inwestycyjne lub weźmie pożyczkę ekspresową o wartości minimum 50 tys. zł i będzie utrzymywał średnie miesięczne saldo produktów inwestycyjnych liczone jako suma ich dziennych wartości lub saldo kapitału do spłaty z tytułu pożyczki w wysokości minimum 50 tys. zł. Szczegóły w Regulaminie promocji   Promocja trwa do 15.01.2025r. Jeśli właściciel Konta nie spełni tych warunków - miesięczna opłata za konto wyniesie 50 zł – co nie wyklucza dalszego bankowania w Świecie Premium.

Więcej informacji na stronie: Wyjątkowe korzyści z Bankiem Pekao S.A.


Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, ani doradztwa inwestycyjnego, podatkowego, nie jest poradą ani rekomendacją. Informacje zawarte w niniejszym materiale nie mogą być traktowane jako propozycja nabycia instrumentów finansowych. Szczegółowe informacje dotyczące produktów dostępne są w oddziałach banku.

Inwestycja w instrumenty finansowe zawsze związana jest z ryzykiem utraty przynajmniej części zainwestowanego kapitału. Szczegółowe informacje o usługach, w tym opis kosztów oraz ryzyk związanych z inwestowaniem oraz informacje nt. sprzedaży krzyżowej usług maklerskich świadczonych przez Bank Pekao S.A. oraz Biuro Maklerskie Pekao, w tym opis ryzyk oraz wskazanie kosztów i opłat związanych z zawarciem, wykonaniem lub rozwiązaniem poszczególnych umów, zawarte są w regulaminach świadczenia tych usług dostępnych w Banku i Biurze Maklerskim.

Źródło: Pekao

NOWOŚĆ w aplikacji PeoPay – Prośba o przelew BLIK

Bank Pekao S.A. wdraża w swojej aplikacji PeoPay kolejną funkcję – Prośbę o przelew BLIK. Od teraz rozliczenia z przyjaciółmi np. za wspólne wyjście do restauracji, czy zrzutka na urodzinowy prezent dla koleżanki są łatwiejsze i szybsze. Wystarczy w aplikacji PeoPay wysłać prośbę o przelew do osoby z listy swoich kontaktów w telefonie. Gdy znajomy ją zaakceptuje, pieniądze w czasie rzeczywistym trafią na konto nadawcy. Z rozwiązania mogą korzystać klienci już od 13. roku życia. Operacje są realizowane w systemie BLIK.

Klienci organizują zrzutki najczęściej w formie gotówki lub w formie przelewu (również na telefon). Przelewy na telefon BLIK są funkcjonalnością, która dynamicznie zyskuje na popularności. Nic dziwnego – klienci cenią sobie szybkość i łatwość takich transakcji. Prośba o przelew BLIK, która została udostępniona w aplikacji PeoPay, pomaga klientom sprawnie zarządzać grupowymi finansami w różnych życiowych sytuacjach, np. gdy mają do zapłacenia wspólny rachunek, gdy pożyczają lub są komuś dłużni pieniądze lub gdy zbierają pieniądze na określony cel.

Przelewy na numer telefonu BLIK są bardzo wygodnym sposobem rozliczeń między znajomymi i chętnie wykorzystywanym przez klientów banków. Pieniądze docierają do odbiorcy w czasie rzeczywistym, nawet, jeśli posiada on konto w innym banku. Nie ma potrzeby wpisywania danych do przelewu, numeru konta itp. Aby dokonać transakcji wystarczy numer telefonu i włączone transakcje BLIK. Aplikacja PeoPay, która już od dekady nieprzerwanie rozwija paletę swoich funkcjonalności, dostarcza klientom rozwiązań, które podążają za ich oczekiwaniami. Wdrożenie Prośby o przelew BLIK jest kolejnym z nich i na pewno nie ostatnim – mówi Bartosz Zborowski, dyrektor Departamentu Innowacji i Kanałów Zdalnych w Banku Pekao.

Nowe rozwiązanie zostało wdrożone głównie z myślą o młodym pokoleniu, które czas wolny najczęściej spędza w grupie przyjaciół i znajomych. Bliskie relacje dają im radość wspólnych doświadczeń oraz szansę, by zyskać przyjaźnie na całe życie. Aby jednak w pełni cieszyć się ze wspólnych wyjazdów, wypraw, koncertów, wyjść do restauracji oraz innych atrakcji potrzebują sprytnych rozwiązań, które pozwolą współdzielić wydatki czy robić szybkie zrzutki. Rozwiązania BLIK świetnie przyjęły się właśnie w młodym pokoleniu. Ich zalety odpowiadają stylowi życia ludzi urodzonych i wychowanych w świecie, gdzie prawie wszystko można załatwić wyłącznie z telefonem w dłoni.

Dzięki wdrożeniu prośby o przelew BLIK w aplikacji PeoPay Pekao udostępnia swoim klientom wygodne rozwiązanie, umożliwiające szybkie rozliczenia za wspólne wyjście, zorganizowanie zrzutki na prezent, czy wsparcie społeczne. Nowa funkcja (prośba o przelew BLIK) pozwala także śledzić na bieżąco postępy zbiórki: kto przelał, a komu będzie trzeba przypomnieć o zaległym przelewie.

Przelew na telefon BLIK to aktualnie najdynamiczniej rozwijającą się usługa BLIKA, która stanowi blisko jedną czwartą wszystkich transakcji. Jesteśmy przekonani, że udostępnienie opcji „Prośba o przelew” w Banku Pekao przełoży się na dalszy wzrost zainteresowania przelewami na telefon – komentuje Marcin Waldowski, dyrektor Departamentu Rozwoju Produktu w Polskim Standardzie Płatności, operatorze BLIKA.

Skorzystanie z nowej usługi i wysłanie prośby o przelew na telefon jest bardzo proste – należy zalogować się do aplikacji i wejść do zakładki „Płatności”, kliknąć opcję „Prośba o przelew” i wybrać odbiorcę z listy swoich kontaktów. Na liście automatycznie pojawiają się znajomi, którzy korzystają z BLIKA i mają uruchomioną tę funkcję. Następnie wpisujemy kwotę oraz tytuł rozliczenia, np. „pizza” lub „prezent” i naciskamy „Wyślij”. Kolejny krok należy do banku, który wysyła na telefon odbiorcy powiadomienie o przesłanej do niego prośbie o przelew. Na zaakceptowanie prośby w swojej aplikacji znajomy ma 72 godziny – a po jej realizacji pieniądze natychmiast trafią na konto osoby, która wysłała prośbę o przelew. Rozliczeń można dokonywać pomiędzy klientami różnych banków, które udostępniają tę usługę.

Ponadto w ramach prośby o przelew w PeoPay użytkownik może zarówno wybrać grupę kontaktów, dzielić rachunek na równe kwoty lub określić ich wysokość dla poszczególnych odbiorców. Nadawca może uwzględnić również siebie w podziale wydatków.

Usługa jest bezpłatna. W ramach jednej prośby o przelew można przelać do 500 zł, a dziennie do 1000 zł. Każdego dnia można wysłać do 30 próśb o przelew. Limit ten można wykorzystać do wysłania jednej prośby do 30 osób lub podzielić na mniejsze prośby.

Bezpieczeństwo

Nowa usługa jest realizowana po zalogowaniu do aplikacji mobilnej. Nie będzie możliwości wysłania prośby do osób, które nie korzystają z usługi „Przelew na telefon BLIK”. To gwarantuje, że pieniądze otrzymamy i przelejemy wyłącznie do znanej nam osoby, której tożsamość została zweryfikowana przez bank. Otrzymując prośbę o przelew widzimy informację, czy dany numer telefonu, od którego dostaliśmy prośbę znajduje się na naszej liście kontaktów.

Aby móc odebrać przelewy na telefon BLIK, wystarczy mieć zarejestrowany numer w usłudze. Żeby to zrobić, należy zalogować się w aplikacji mobilnej banku, przejść do zakładki Profil, a następnie w ustawieniach BLIK włączyć funkcję Przelew na telefon i zatwierdzić numer telefonu.

Wygodne bankowanie w aplikacji PeoPay

Prośba o przelew BLIK to kolejna opcja elastycznych i wygodnych płatności dostępnych w aplikacji mobilnej PeoPay. Oprócz tego jej użytkownicy mogą korzystać z logowania biometrycznego, powiadomień PUSH i wielu opcji personalizacji, np. wyboru tła i awatarów. Dużym zainteresowaniem klientów Pekao korzystających z PeoPay cieszy się możliwość zakupu biletów komunikacji miejskiej i opłat parkingowych w aplikacji. Ci, którzy w telefonie chcą mieć cały bank, korzystają z pełnej oferty banku dostępnej online, również wysyłania dyspozycji oraz wymiany walut w Kantorze Pekao24. O tym, że PeoPay ułatwia bankowanie codziennie przekonuje się 3,6 mln klientów Pekao, którzy pobrali aplikację na swoje telefony.

Bankowość elektroniczna Banku Pekao S.A. i aplikacja PeoPay są jednymi z najwyżej ocenianych bankowych kanałów mobilnych. Doceniają je zarówno eksperci, jak i użytkownicy. PeoPay została uznana za jedną z 15 najlepszych aplikacji bankowych na świecie według badania Digital Banking Maturity 2022, przeprowadzonego przez Deloitte. Uzyskuje również wysokie oceny w sklepach z aplikacjami finansowymi.

Aplikacja Banku Pekao została także nagrodzona w rankingu „Instytucja Roku” w kategorii „Najlepsza aplikacja mobilna”, „Najlepsza bankowość internetowa” oraz „Najlepszy zdalny proces otwarcia konta”.

Źródło: Pekao