Aromma.pl - Świece sojowe tworzone z pasją

Ubezpieczenie teraz, płatność później. LINK4 i PayPo nawiązują współpracę

LINK4 – jeden z najbardziej rozpoznawalnych ubezpieczycieli na rynku - nawiązał współpracę z PayPo, liderem płatności odroczonych w Polsce. Dzięki partnerstwu klienci kupujący ubezpieczenia mogą skorzystać z opcji odroczenia płatności w ramach bramki płatniczej PayU. To kolejny krok fintechu PayPo w kierunku udostępniania modelu BNPL („buy now, pay later”) w nowych kategoriach produktów i usług, nie tylko w tradycyjnym e-commerce.

Partnerstwo LINK4 i PayPo z PayU pozwala na udostępnienie płatności odroczonych w branży ubezpieczeniowej na szeroką skalę. To ważny krok w kierunku poszerzania kategorii produktów i usług, które można opłacać w formule „kup teraz, zapłać później”. PayPo konsekwentnie rozwija ofertę, odpowiadając na potrzeby klientów, którzy oczekują większej elastyczności i wygody w zarządzaniu swoimi wydatkami. Wprowadzenie opcji BNPL do sektora ubezpieczeń to kolejny etap rozwoju firmy i dowód na to, że PayPo wsłuchuje się w realne oczekiwania użytkowników – umożliwiając im prostsze i bardziej dostępne formy płatności za produkty i usługi, które są im naprawdę potrzebne.

  - Odroczone płatności z PayPo stały się naturalnym wyborem konsumentów – to już nie tylko metoda płatności za zakupy w sklepach online i stacjonarnych, ale część codzienności finansowej wielu współczesnych Polaków. Widzimy, że klienci PayPo są zainteresowani korzystaniem z BNPL także w usługach, dlatego partnerstwo z LINK4, renomowanym towarzystwem ubezpieczeniowym, to dla nas przełomowy krok w stronę rozszerzenia naszych usług na kolejną branżę - tym razem ubezpieczeniową. Jesteśmy pewni, że ta współpraca przyniesie wiele obopólnych korzyści - płatności odroczone PayPo staną się jeszcze bardziej dostępne, a LINK4 zyska nowych, lojalnych klientów, którzy cenią sobie wygodę i elastyczność płacenia za pośrednictwem PayPomówi Tomasz Hadzik, Executive Vice President i Członek Zarządu w PayPo.

Partnerstwo dla klientów 

LINK4 od lat stawia na nowoczesne i wygodne rozwiązania dla swoich klientów. Włączenie płatności odroczonych do oferty jest naturalną kontynuacją tej strategii.

 - Naszą ambicją jest oferowanie klientom prostych i spersonalizowanych rozwiązań. Wprowadzenie płatności odroczonych PayPo to odpowiedź na oczekiwania rynku. Dzięki tej opcji decyzja o zakupie ubezpieczenia staje się łatwiejsza – nie trzeba płacić od razu, można odłożyć to w czasie. To również ukłon w stronę klientów, którzy odnawiają polisę na kolejny rok. Odroczenie płatności czy rozłożenie jej na raty ułatwia zarządzanie budżetem domowym. Wierzymy, że klienci docenią elastyczność, jaką dają rozwiązania BNPL, a współpraca z PayPo przyczyni się do dalszego umacniania pozycji LINK4 jako lidera we wprowadzaniu innowacji na rynku ubezpieczeniowym – podkreśla Daniel Maj, dyrektor Pionu Operacji Ubezpieczeniowych w LINK4. 

Integracja płatności odroczonych PayPo z ofertą LINK4 jest możliwa dzięki PayU, które pełni rolę operatora płatności. Wieloletnia współpraca PayU i PayPo sprawia, że rozwiązania BNPL stają się coraz bardziej dostępne, także poza sektorem e-commerce.

 - Płatności odroczone na dobre wpisały się w e-commerce i coraz częściej trafiają także do innych branż. To odpowiedź na oczekiwania klientów, którzy chcą kupować wygodnie i mieć pełną elastyczność w wyborze sposobu płatności. W PayU tworzymy rozwiązania, które łączą technologię z prostotą i realną wartością – zarówno dla konsumentów, jak i dla biznesu. Współpraca z PayPo i LINK4 doskonale to pokazuje – razem rozwijamy nowoczesne metody płatności, które ułatwiają korzystanie z usług online i wspierają rozwój rynku cyfrowego - mówi Tomasz Żołnierz, Head of Credit Business Development w PayU GPO. 

Rosnąca popularność płatności odroczonych idzie w parze ze wzrostem świadomości finansowej Polaków. Z badań PayPo wynika, że aż 72,6 proc. respondentów planuje swoje dochody i wydatki oraz regularnie tworzy budżet domowy¹. W tym kontekście BNPL staje się praktycznym narzędziem wspierającym codzienne zarządzanie finansami – pozwala lepiej planować wydatki, zachować płynność i utrzymać kontrolę nad domowym budżetem.

 

Współpraca PayPo z LINK4 realizowana jest za pośrednictwem PayU, lidera płatności online w Polsce.

1PayPo sp.z o.o. (2025). Polak na zakupach z BNPL 

Lepiej pracować bezpieczniej - nowy przewodnik prewencyjny dla firm

        UNIQA prezentuje nową wersję przewodnika prewencyjnego dla firm. 

·         Publikacja zawiera sprawdzone metody minimalizacji ryzyka, np. pożarów, katastrof budowlanych, czy przestojów w produkcji.

·         Przedsiębiorcy znajdą w nim także sposoby na optymalizowanie kontroli, utrzymania i konserwacji swoich zakładów przemysłowych.

·         Eksperci UNIQA podpowiadają, jak efektywnie zabezpieczyć majątek firmy.

 

Eksperci UNIQA, wiodącego dostawcy ubezpieczeń korporacyjnych, stworzyli przewodnik prewencyjny dla firm. Dokument, dostępny na stronie internetowej UNIQA, to kompleksowe źródło wiedzy i najlepszych praktyk w zakresie zarządzania ryzykiem oraz bezpieczeństwem w przedsiębiorstwach. Dzięki przejrzystej strukturze i prostemu językowi, będzie nieocenioną pomocą dla każdego przedsiębiorcy dążącego do zwiększenia bezpieczeństwa w swojej firmie.

 

Misją UNIQA jest pomoc w minimalizowaniu prawdopodobieństwa zdarzeń niepożądanych i łagodzenia ich ewentualnych skutków. Dlatego przygotowaliśmy przewodnik, w którym przedstawiamy rozwiązania i sposoby poprawy bezpieczeństwa w firmach – mówi Tomasz Szarek, dyrektor zarządzający Pionu Klienta Korporacyjnego i Rozwoju Biznesu w UNIQA.

 

Przewodnik to starannie zaprojektowane kompendium. Czytelnicy znajdą w nim klarowne i praktyczne informacje. Obszary, w których inżynierowie oceny ryzyka UNIQA w trakcie audytów lub konsultacji identyfikują najwięcej zagrożeń, zostały podzielone tematycznie i przedstawione w 18 rozdziałach. Każdy z nich zawiera szczegółowe opisy procedur oraz rekomendacje ekspertów. Dodatkowo, przewodnik jest wzbogacony o liczne ilustracje, diagramy, tabele oraz check-listy, które ułatwiają zrozumienie i wdrożenie przedstawionych rozwiązań.

 

Jednym z kluczowych tematów poruszanych w przewodniku jest bezpieczeństwo pożarowe. W większości zakładów produkcyjnych oraz magazynów występuje zagrożenie wybuchem lub pożarem w następstwie wybuchu. Prawdopodobieństwo takiego zdarzenia oraz skala uszkodzeń różnią się w zależności od profilu produkcji, instalacji i urządzeń, rodzajów magazynowanych lub konfekcjonowanych substancji. W przewodniku przedstawiamy sprawdzone metody i rozwiązania, które pomagają firmom minimalizować te niebezpieczeństwo – mówi Ewa Krajnik-Żuk, menadżerka Zespołu Inżynierów Ryzyka w UNIQA.

 

Przewodnik zawiera rekomendacje dotyczące stosowania nowoczesnych technologii oraz procedur, które zwiększają ochronę mienia przedsiębiorstwa. Przedstawione rozwiązania są powszechnie akceptowane przez rynek ubezpieczeniowy i sprawdzone w praktyce. Przedsiębiorca w materiale UNIQA znajdzie praktyczne wskazówki dotyczące kontroli wewnętrznych; zarządzaniem wykonawcami; użytkowaniem, składowaniem i konserwacją ruchomości i nieruchomości; ładowaniem akumulatorów, użytkowaniem drzwi i bram oraz zapobieganiu katastrof budowlanych.

 

Oprócz zagadnień związanych z bezpieczeństwem i odpornością operacyjną przedsiębiorstw w dokumencie jeden rozdział poświęcony został kwestiom ESG i jego raportowania wprowadzonego przez dyrektywę CSRD.

Przewodnik prewencyjny UNIQA ma charakter informacyjno-edukacyjny i jest udostępniany nieodpłatnie. Można go pobrać na stronie internetowej UNIQA, co umożliwia szerokiemu gronu przedsiębiorców korzystanie z zawartych w nim informacji. Dokument stanowi cenne źródło wiedzy dla wszystkich, którzy pragną skutecznie zarządzać ryzykiem i chronić swój majątek.

 

Dzięki współpracy z UNIQA przedsiębiorstwa mogą liczyć na kompleksowe wsparcie w poprawie bezpieczeństwa i optymalizacji kosztów przy wyborze ubezpieczenia. Inżynierowie ryzyka pomogą w identyfikacji, analizie i minimalizacji ryzyka operacyjnego. Zaproponują rozwiązania dopasowane do potrzeb konkretnych klientów, charakterystyki ich działalności oraz wielkości.

Źródło: UNIQA

7 na 10 Polaków boi się utraty zdrowia. Rośnie znaczenie pakietów medycznych

7 na 10 Polaków boi się utraty zdrowia. Rośnie znaczenie pakietów medycznych

Dostęp do lekarza i badań specjalistycznych to jedna z największych wartości dla 7 na 10 osób. Tak wynika z badania Allianz Partners, nowego partnera VeloBanku. Odpowiedzią na te oczekiwania jest udostępnienie klientom banku Pakietu Medycznego, oferowanego m.in. w ramach programu lojalnościowego VeloKorzyści. Najbardziej aktywni klienci mają szansę otrzymać Pakiet Medyczny w wersji indywidualnej z dostępem do lekarzy aż 25 specjalizacji całkowicie za darmo. Ubezpieczenie obejmuje także badania diagnostyczne oraz nielimitowane teleporady z internistą i pediatrą.

Polacy zapytani o swoje największe obawy wymieniają dwie kwestie. Wypadki komunikacyjne budzą strach 71% osób, a niewiele mniej, bo 69% badanych wskazuje na możliwy uszczerbek na zdrowiu w wyniku nieprzewidzianego zdarzenia oraz poważnej choroby. W konsekwencji największą wartość dla Polaków mają usługi assistance takie jak holowanie czy pomoc w usprawnieniu auta (79%) oraz usługi medyczne, które zapewnią wsparcie w momencie utraty zdrowia (71%). W tym drugim przypadku widać rosnące zainteresowanie pakietami medycznymi, które mogą zapewnić pacjentom dostęp do niezbędnej opieki zdrowotnej. Często oferują je pracodawcy w ramach benefitu pracowniczego, ale nadal wiele osób nie ma do nich dostępu. To właśnie dla nich idealna będzie nowa oferta VeloBanku wspólnie z Allianz Partners.

25 specjalizacji i szybkie terminy

Klient VeloBanku, który dołączy do programu lojalnościowego VeloKorzyści, może stać się posiadaczem Pakietu Medycznego od Allianz Partners na korzystniejszych warunkach. Dzięki ubezpieczeniu zyskuje on ochronę, która zapewnia pomoc w możliwie najkrótszym czasie. W ramach ubezpieczenia klienci mają dostęp do szerokiej diagnostyki, w tym badań radiologicznych (RTG) i ultrasonograficznych (USG), pełnej analizy laboratoryjnej oraz konsultacji z 25 specjalistami, takimi jak pediatra, ortopeda, kardiolog, ginekolog, dermatolog, neurolog czy endokrynolog. Klienci docenią też nielimitowane telekonsultacje z lekarzami pierwszego kontaktu i specjalistami. Telekonsultacje z wybranymi specjalistami będą dostępne już w ciągu 30 minut.

- Polski system ochrony zdrowia zmaga się z wieloma wyzwaniami, co dla pacjentów oznacza m.in. kolejki i utrudniony dostęp do lekarzy specjalistów. Szacuje się, że rocznie brakuje od 100 do 125 mld zł, aby osiągnąć poziom europejskich standardów w tym zakresie. W takiej sytuacji dostęp do prywatnych ubezpieczeń zdrowotnych jest bardzo ważny. Dzięki VeloBankowi aktywnie bankujący klienci mają możliwość zapewnienia sobie oraz swoim rodzinom całodobowej pomocy assistance z szerokim dostępem do specjalistów na najwyższym poziomie. Nie bez znaczenia jest również cena, która jest znacząco niższa niż dla standardowych rozwiązań w tym zakresie – mówi Piotr Ruszowski, Prezes Zarządu Allianz Partners.

Duża oszczędność

Koszt Pakietu Medycznego zależy od wybranego wariantu oraz poziomu w programie VeloKorzyści, na którym znajduje się klient. Dla klientów indywidualnych pakiet standardowo kosztuje 108 zł miesięcznie, ale dzięki uczestnictwu w programie VeloKorzyści cena ta może spaść do 36 zł (na I i II poziomie VeloKorzyści), lub nawet do 0 zł dla klientów, którzy są na najwyższym poziomie programu. W tym ostatnim przypadku oznacza to oszczędność aż 1296 zł rocznie. W wariancie rodzinnym standardowa cena wynosi 414 zł, jednak w programie VeloKorzyści może ona zostać obniżona odpowiednio do 138 zł (na I i II poziomie programu) lub nawet 69 zł za całą rodzinę na najwyższym poziomie, co daje oszczędności do 4140 zł rocznie. Już pierwszy poziom w programie zmniejsza koszt pakietu medycznego o ponad połowę.

- Prywatne ubezpieczenia zdrowotne mają ogromny potencjał w poprawie finansowania profilaktyki i diagnostyki oraz w skutecznym leczeniu pacjentów. Nic dziwnego, że branża medyczna od lat podkreśla, jak ważne jest ich włączenie do publicznego systemu ochrony zdrowia. Dlatego wraz z Allianz Partners oferujemy rozwiązanie, które kompleksowo dba o podstawowe potrzeby zdrowotne naszych klientów, umożliwiając im dostęp do wizyt i badań, na które będą mogli sobie pozwolić bez obaw o konieczność ich sfinansowania – mówi Michał Staniszewski, Dyrektor Biura Bancassurance w VeloBanku.

Punkty w programie VeloKorzyści naliczają się w oparciu o posiadane przez klienta produkty oraz jego aktywność. Poza Pakietem Medycznym użytkownicy mogą liczyć na szereg innych, równie atrakcyjnych benefitów. W najwyższym poziomie programu klienci mogą liczyć m.in. na 20% zniżki na ubezpieczenie komunikacyjne OC/AC.  

Regulamin oraz szczegółowy zakres programu lojalnościowego VeloKorzyści: https://www.velobank.pl/velokorzysci.

 

Nota prawna

VeloKorzyści to program lojalnościowy dostępny w aplikacji mobilnej VeloBanku. Aby przystąpić do programu musisz posiadać aktywny dostęp do bankowości mobilnej, zaakceptować regulamin VeloKorzyści i udzielić wymaganych zgód marketingowych. Program ma charakter edycyjny. Szczegóły programu, w tym warunki przystąpienia, punktowane aktywności i katalog dostępnych korzyści oraz zasady na jakich możesz z nich skorzystać dostępne są w Regulaminie danej edycji. Regulaminy programu VeloKorzyści i poszczególnych jego edycji dostępne w bankowości mobilnej i na www.velobank.pl/velokorzysci.

W ramach programu naliczamy punkty w okresach miesięcznych za aktywne bankowanie. Liczba zdobytych w danym miesiącu punktów decyduje o poziomie VeloKorzyści w kolejnym miesiącu kalendarzowym.

Zakres ochrony ubezpieczeniowej oraz wysokość składki uzależnione są od wybranego wariantu ubezpieczenia i osiągniętego poziomu w programie. Przed zakupem ubezpieczenia koniecznie przeczytaj Ogólne Warunki Ubezpieczenia – w dokumencie znajdziesz szczegółowy zakres ochrony, ograniczenia oraz wyłączenia odpowiedzialności. OWU oraz pozostałe dokumenty dostępne są na velobank.pl.

W reklamie posługujemy się nazwami handlowymi – odpowiadające im nazwy usług reprezentatywnych znajdziesz na velobank.pl/slownik.

Program VeloKorzyści oferuje VeloBank S.A.

Źródło: Velobank

Szeroka oferta PolisaOnline.pl – OC, AC i NNW przez Messengera

Sektor insurtech rozwija się niezmiernie dynamicznie, dlatego naturalne jest pojawianie się coraz lepszych ofert od firm działających w tym obszarze rynku. PolisaOnline.pl to odpowiedź na oczekiwania konsumentów wymagających prawdziwie „smart” rozwiązań w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych. To jedyne na rynku miejsce zakupu OC, AC i NNW wykorzystujące połączenie dwóch kompatybilnych technologii: OpenAI i komunikatora Messenger. Wszystko odbywa się online na smartfonie – szybko, sprawnie i bezpiecznie, jak przystało na XXI wiek.

 

PolisaOnline.pl to przykład insurtecha, czyli firmy działającej w obszarze ubezpieczeń, która do przedstawiania swoim klientom produktów lub usług wykorzystuje nowoczesne technologie. Inteligentne systemy zarządzania polisami, automatyczne wyceny szkód, pomocne chatboty – to już nie wizja przyszłości, lecz rzeczywistość. W przypadku PolisaOnline.pl mamy do czynienia z połączeniem dwóch kompatybilnych rozwiązań – zaawansowanego bota opartego o OpenAI oraz narzędzia do konwersacji online od Meta. 

Wiener na liście partnerów PolisaOnline.pl

z pełnym pakietem ubezpieczenia komunikacyjnego

Początkowo osoby zainteresowane elektroniczną formą zawarcia umowy poprzez PolisaOnline.pl mogły wybrać jedynie polisę OC, teraz natomiast klientom oferowane są także polisy autocasco (AC) i od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW). Ponadto do grona ubezpieczycieli dołączył Wiener. Warto w tym miejscu zaznaczyć, że w ramach formalnej fuzji właścicielem marki Wiener niedawno stała się Compensa TU S.A. Vienna Insurance Group (VIG). Połączone spółki tworzą czwartą co do wielkości firmę ubezpieczeniową w Polsce oraz w Grupie VIG w Europie. Klienci PolisaOnline.pl mogą również korzystać z oferty Balcia Insurance i Benefia Ubezpieczenia. 

Messenger w ubezpieczeniach

 

Ubezpieczenia oferowane przez Polisa Online, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, prezentuje Ola, Wirtualna Asystentka Ubezpieczeniowa. To czatbot wykorzystujący technologię sztucznej inteligencji od OpenAI. Ola jest w stanie w zaledwie 15 minut poznać wymagania klienta, dopasować skrojoną na miarę jego indywidualnych potrzeb ofertę i dokonać formalności związanych z jej nabyciem. Wszystko to odbywa się w oknie chatu Messengera, dzięki czemu usługa ta nie wymaga od użytkownika instalowania żadnych dodatkowych aplikacji. 

 

W trakcie rozmowy, w celu opracowania oferty Ola poprosi również użytkownika o zrobienie zdjęcia kodu z prawa jazdy, co można wykonać bez wychodzenia z aplikacji Messenger. Dane zawarte w kodzie AZTEC są pobrane automatycznie, co eliminuje konieczność ich ręcznego wpisywania, a tym samym przyspiesza proces zakupu. 

Po wyborze odpowiedniej polisy klient przechodzi przez intuicyjny proces płatności, a dokumenty przesyłane są e-mailem. To minimum formalności, uproszczony wywiad, bezpieczne dane oraz pewne płatności.

Opłatę składki klienci uiszczają online, poprzez sprawdzonego i bezpiecznego operatora płatności STRIPE. Po odnotowaniu wpłaty polisa automatycznie wysyłana jest na podany przez klienta adres e-mail.

Źródło: PolisaOnline

 

VeloBank rozszerza współpracę z LINK4 – nowa oferta ubezpieczeń domu  i mieszkania

VeloBank rozszerza współpracę z LINK4 – nowa oferta ubezpieczeń domu i mieszkania

Klienci VeloBanku mogą już skorzystać z atrakcyjnej oferty ubezpieczeń nieruchomości DOM LINK4. Propozycja dostępna jest dla każdego, bez względu na to, czy ma kredyt hipoteczny czy potrzebuje zabezpieczyć swoje cztery kąty w razie zdarzeń losowych. Ubezpieczenie można kupić poprzez infolinię VeloBanku.

Swój dom lub mieszkanie klienci VeloBanku mogą ubezpieczyć na dwa sposoby: pierwszą opcją jest ubezpieczenie nieruchomości od 23 zdarzeń losowych (które są szczegółowo wymienione w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia). Drugi wariant to ubezpieczenie domu lub mieszkania w formule od wszelkiego ryzyka.

Ubezpieczenie nieruchomości DOM w LINK4 to:

·         Suma ubezpieczenia nawet do 2 mln zł;

·         Szeroki zakres ochrony m.in. od pożaru, zalania, kradzieży z włamaniem, przepięcia i innych zdarzeń losowych;

·         Ochrona obejmująca także m.in. piwnicę, strych, miejsce parkingowe oraz garaż wolnostojący;

·         Możliwość ubezpieczenia nieruchomości w budowie oraz domu letniskowego;

·         Możliwość rozszerzenia zakresu o ochronę ruchomości domowych i OC w życiu prywatnym;

·         Assistance domowy w cenie ubezpieczenia;

·         Ubezpieczenie pomocy prawnej w cenie ubezpieczenia.

Ubezpieczenie nieruchomości od LINK4 to dopracowany produkt, który mocno wpisuje się w naszą strategię bancassurance. Dbamy o to, żeby wszystkie rozwiązania ubezpieczeniowe, które proponujemy naszym klientom nie tylko dawały szeroką i realną ochronę, ale także aby były proste i zrozumiałe. I takie właśnie jest ubezpieczenie nieruchomości DOM LINK4. To rozwiązanie doskonale wpisuje się w potrzeby klientów, którzy posiadają kredyt hipoteczny, ale równie dobrze sprawdzi się dla każdego, kto po prostu chce zabezpieczyć swoje cztery kąty w razie zdarzeń losowych – dodaje Michał Staniszewski, dyrektor Biura Bancassurance VeloBanku.

W ramach oferty LINK4 można ubezpieczyć konstrukcję budynku oraz elementy stałe, takie jak podłogi, okna, podwieszane sufity czy instalacje np. kanalizacyjne albo grzewcze. Razem z ubezpieczeniem murów i elementów stałych klienci zyskują również ochronę pomieszczeń przynależnych do nieruchomości takich jak miejsce parkingowe, piwnica czy strych. Warto zwrócić również uwagę, że w zakresie ubezpieczenia są panele fotowoltaiczne zamontowane na domu jednorodzinnym, niezależnie od formy ich montażu.

Oferta ubezpieczeń nieruchomości to kolejny przełomowy moment rozwoju współpracy VeloBank i LINK4.
W marcu uruchomiliśmy sprzedaż online ubezpieczeń komunikacyjnych OC/AC, od kilku dni jesteśmy także częścią dużego programu lojalnościowego VeloKorzyści, z którym bank wszedł ostatnio na rynek. Ubezpieczenia nieruchomości w formule, w której klient zyskuje dobry produkt oraz profesjonalne doradztwo konsultantów, to kolejny wspólny krok do sukcesu. Chciałbym serdecznie podziękować VeloBankowi za zaufanie, współpracujemy już od kilku miesięcy i owoce naszego zaangażowania są bardzo obiecujące
– podkreśla
Mariusz Rosa, dyrektor Pionu Rozwoju Biznesu i Bancassurance w LINK4.

Ochronę można rozszerzyć o ruchomości domowe, czyli przedmioty znajdujące się w ubezpieczonej nieruchomości, które nie są integralną częścią zabudowy domu czy mieszkania. Dzięki ubezpieczeniu ruchomości domowych można otrzymać odszkodowanie np. w razie uszkodzenia laptopa i innej elektroniki znajdującej się w domu, czy zniszczenia mebli albo rzeczy osobistych wskutek zalania. Ruchomości można ubezpieczyć także od kradzieży z włamaniem. Ochroną objęty jest również sprzęt firmowy, np. służbowy laptop. Ubezpieczenie warto rozszerzyć o ochronę elementów szklanych w przypadku ich stłuczenia, pęknięcia lub uszkodzenia, np. płyty grzewczej, szklanej balustrady czy kabiny prysznica. Ubezpieczenie nieruchomości obejmuje także pomoc prawną, dzięki której w przypadku nieoczekiwanych problemów związanych z życiem prywatnym klient zyskuje profesjonalną konsultację prawnika i pomoc w wyborze najlepszej dla niego drogi postępowania.

W cenie ubezpieczenia jest także Assistance domowy, a w nim:

·         Assistance RTV/AGD/PC – czyli naprawa sprzętu RTV, AGD lub PC, który ulegnie awarii w okresie ubezpieczenia. Interwencja zostanie zorganizowana w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych. Dotyczy to sprzętów nie starszych niż 6 lat.

·         Assistance medyczny – można liczyć m.in. na wizytę lekarza lub pielęgniarki, transport medyczny,
a także dostarczenie leków do domu po nieszczęśliwym wypadku. LINK4 może także zorganizować opiekę dla dzieci, osób niesamodzielnych lub zwierząt domowych, jeśli klient znajdzie się w szpitalu.

·         Assistance techniczny – jeśli po wystąpieniu zdarzenia dom lub mieszkanie nie będzie się nadawać do zamieszkania, LINK4 zapewni klientowi, jak i pozostałym domownikom, pobyt w hotelu (do 8 dób),
a także transport do miejsca zakwaterowania. W ramach polisy można też skorzystać z dozoru mienia w miejscu ubezpieczenia, jak również z interwencji ślusarza lub innego specjalisty w sytuacji awaryjnej.

·         Assistance rowerowy – obejmuje m.in. transport roweru po wypadku (limit 1200 zł), jak również usprawnienie roweru po wypadku na miejscu zdarzenia do 1200 zł.

·         Assistance informatyczny – zdalne wsparcie informatyczne, np. w przypadku awarii oprogramowania, świadczenie w przypadku szkody na e-reputacji, w tym organizacja i pokrycie kosztów doradztwa prawnego w formie konsultacji telefonicznej

·         Pomoc informacyjna – a w niej infolinia medyczna i inne usługi informacyjne, do których klient ma nielimitowany i całodobowy dostęp

Ochronę w ramach ubezpieczenia domu czy mieszkania warto również rozszerzyć o OC w życiu prywatnym - LINK4 zapewni wsparcie finansowe, gdy klient lub członek jego gospodarstwa domowego nieumyślnie wyrządzi szkodę osobie trzeciej na terenie całej Europy. OC w życiu prywatnym przyda się także, np. gdy nieumyślnie zalejemy sąsiada, ktoś poślizgnie się i złamie nogę na chodniku przed naszym domem albo gdy uszkodzimy zaparkowane auto, jadąc rowerem czy hulajnogą.

Szczegółowe informacje dotyczące oferty znajdują się na stronie: https://www.velobank.pl/klienci-indywidualni/ubezpieczenia/ubezpieczenie-nieruchomosci-dom.html

Nota prawna: Zakres ochrony ubezpieczeniowej oraz wysokość składki uzależnione są od wybranego przedmiotu i zakresu ubezpieczenia oraz sumy ubezpieczenia i sumy gwarancyjnej. Przed zakupem ubezpieczenia koniecznie przeczytaj Ogólne Warunki Ubezpieczenia – w dokumencie znajdziesz szczegółowy zakres ochrony, ograniczenia oraz wyłączenia odpowiedzialności. OWU oraz pozostałe dokumenty dostępne są na stronie velobank.pl lub w naszych placówkach.

Ubezpieczycielem jest LINK4 S.A. z siedzibą w Warszawie. VeloBank S.A. z siedzibą w Warszawie pełni rolę agenta ubezpieczeniowego, wpisanego do rejestru pośredników ubezpieczeniowych pod numerem 11254447/A. Agent działa na rzecz wielu zakładów ubezpieczeń.

Materiał ma charakter marketingowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Produkt jest oferowany za pośrednictwem VeloBanku S.A.

Bank posługuje się nazwami handlowymi - odpowiadające im nazwy usług reprezentatywnych i ich definicje znajdują się na velobank.pl/slownik

Źródło: VeloBank

Finansovo.pl

Finansovo.pl - Nowocześnie o finansach.

Najnowsze informacje z zakresu finansów osobistych, finansów firmowych, dostępnych promocji, aktualnych dotacji, możliwości lokowania środków, podatków, ubezpieczeń, publikowanych raportów.

Napisz do nas: finansovo@finansovo.pl

Reklama

We use cookies

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.