Finanse osobiste

Aromma.pl - Świece sojowe tworzone z pasją
Dzieci w świecie finansów

Dzieci w świecie finansów

Młodzi ludzie najchętniej płacą BLIK-iem i aktywnie korzystają z aplikacji bankowej w smartfonach. Rozpoczęcie roku szkolnego to doskonała okazja, aby otworzyć dziecku konto i nauczyć je gospodarowania swoimi pieniędzmi.

Już od najmłodszych lat warto wprowadzać dziecko w świat finansów. Dane Banku Millennium pokazują, że juniorzy chętnie korzystają z rachunku bankowego oraz są aktywnymi użytkownikami aplikacji mobilnej. Dzieci najchętniej płacą za pomocą kodów BLIK. W okresie od marca do lipca 2024 roku przeciętna kwota transakcji w wypadku pociech do 12 roku życia wynosiła 75 złotych BLIK-iem i 15 złotych kartą. Starsi (13-17 lat) wydają analogicznie po 29 złotych BLIK-iem i 20 złotych kartą. Juniorzy (7-12 lat) bardzo chętnie korzystają również z aplikacji mobilnej. Większość z nich (78%) loguje się do niej średnio 12 razy w miesiącu. Młodzi od 13-17 roku życia (93%) aplikację bankową uruchamiają średnio 22 razy w miesiącu. Co dziesiąte dziecko do 12 roku życia poprosiło również rodziców o kieszonkowe za pośrednictwem aplikacji.

- Cieszy nas, że młodzi ludzie chętnie korzystają z możliwości, jakie dla nich stworzyliśmy i aktywnie rozwijamy. Konto 360° Junior Banku Millennium jest idealnym rozwiązaniem dla rodziców, którzy chcą uczyć swoje dzieci podstaw zarządzania finansami. Pociechy doceniają możliwość samodzielnego oszczędzania i korzystania z nowoczesnej i dopasowanej do wieku oraz potrzeb aplikacji mobilnej. Młodzi użytkownicy mogą uczyć się odpowiedzialnego podejścia do pieniędzy. Wolny od opłat za prowadzenie rachunek pozwala budować przyszłą niezależność finansową juniorów – mówi Magdalena Jaskóła, kierująca Wydziałem Rachunków Bieżących w Banku Millennium.

Bank Millennium doskonali swoją ofertę dla najmłodszych już od ponad dekady. Konto Millennium 360 Junior rodzice mogą otworzyć dziecku tuż po narodzinach. Najmłodsze pociechy (do 6 lat) nie mają dostępu do aplikacji mobilnej i bankowości internetowej czy karty. Mogą one jednak już od najmłodszych lat uczyć się gospodarować własnym budżetem. Nawet drobne środki da się gromadzić na swoim rachunku i oszczędzać z atrakcyjnym oprocentowaniem na Koncie Oszczędnościowym Profit. 

Konto 360° Junior rośnie razem z dzieckiem. Funkcje i możliwości rachunku dopasowane są do wieku. Młody klient zyskuje dostęp do kolejnych usług wraz ze swoim rozwojem. Przykładowo od 7 roku życia na wniosek rodzica dziecko może otrzymać dostęp do aplikacji mobilnej i kartę debetową do konta ze specjalnie zaprojektowaną grafiką i limitem płatności, którym zarządza rodzic. Od 13 roku życia junior otrzymuje dostęp do bankowości internetowej Millenet, zaś aplikacja mobilna zyskuje „dorosły” design. Jej użytkownik będzie mógł skorzystać też z nowych funkcji, takich jak doładowanie telefonu, zakup biletów komunikacji miejskiej i do kina oraz komunikacji edukacyjnej na temat cyberbezpieczeństwa. Rodzic ma pełną kontrolę wydatków dziecka. Jeśli posiada dostęp do bankowości elektronicznej, może na bieżąco podglądać wydatki dziecka, a także szybko zasilić konto pociechy kieszonkowym. W aktualnej ofercie otwierając ten rachunek i spełniając warunki promocji „Wprowadź dziecko w świat finansów z Kontem 360° Junior”  klient może otrzymać nagrodę w postaci eKarty goodie o wartości od 150 zł do 200 zł.[1]

Więcej informacji: www.bankmillennium.pl/klienci-indywidualni/konta-osobiste/konto-360-junior 


[1] Nota prawna: Promocja Konta 360° Junior „Wprowadź dziecko w świat finansów z Kontem 360° Junior” trwa od 27.06.2024 do 30.10.2024 r., o ile wcześniej nie zostanie wyczerpany limit 30 000 nowych kont objętych promocją. W promocji można otrzymać eKarty goodie o wartości 200 zł. Warunkiem otrzymania 150 zł na eKarcie goodie jest otwarcie Konta 360° Junior dla własnego małoletniego dziecka za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej Millenet lub aplikacji mobilnej do 30.10.2024 r. oraz spełnienie maksymalnie do 30.11.2024 r. następujących warunków: w przypadku Konta 360° Junior otwartego dla dziecka poniżej 7 roku życia zasilenie nowo otwartego Konta 360° Junior kwotą co najmniej 200 zł, a w przypadku Konta 360° Junior otwartego dla dziecka, które ukończyło 7 rok życia łącznie - zasilenie nowo otwartego Konta 360° Junior kwotą co najmniej 200 zł, dokonanie przez dziecko min. 3 transakcji kartą debetową do konta, za pomocą usługi BLIK lub za pomocą płatności telefonem, które zostaną zaksięgowane na koncie otwartym w promocji, zalogowanie do aplikacji mobilnej na telefonie dziecka. Wartość eKarty goodie wzrośnie do 200 zł, jeśli do 30.11.2024 r. dodatkowo złożysz w Millenecie albo aplikacji mobilnej wniosek o przyznanie świadczenia Dobry Start 300+. eKarta goodie zostanie wysłana do 31.12.2024 r. wiadomością wraz z kodem SMS do aktywacji eKarty podarunkowej goodie, oferowanej przez Millennium goodie sp. z o.o. Dodatkowo pierwszych 900 uczestników, którzy otworzą konto dziecku w promocji otrzyma eKartę Prezentową Empik o wartości 80 zł - pula nagród została wyczerpana. eKarta Prezentowa Empik zostanie wysłana najpóźniej do końca miesiąca następującego po miesiącu, w którym zostało otwarte Konto 360° Junior w promocji. W przypadku kont otwartych w czerwcu 2024 r. eKartę Prezentową przekażemy maksymalnie do końca sierpnia 2024 r. O wyczerpaniu limitu eKart Prezentowych Empik poinformujemy na naszej stronie: https://www.bankmillennium.pl/klienci-indywidualni/konta-osobiste/konto-360-junior. Szczegółowe warunki uczestnictwa znajdują się w Regulaminie promocji „Wprowadź dziecko w świat finansów z Kontem 360° Junior” dostępnym w placówkach Banku i na stronie www.bankmillennium.pl. Sposób wykorzystania eKarty określony jest szczegółowo w „Regulaminie Kart podarunkowych dla Klientów goodie” oraz w „Regulaminie wydawania i użytkowania kart podarunkowych goodie – bankowość przedsiębiorstw w Banku Millennium S.A.” dostępnych na stronie goodie.pl w sekcji Regulaminy. Szczegółowe zasady użycia eKarty Prezentowej Empik znajdziesz w „Regulaminie Karty Prezentowej Empik i eKarty Prezentowej” na stronie dostawcy (https://www.empik.com/regulamin/karty-prezentowe).

Zwolnienie z opłat za obsługę karty debetowej wydanej do Konta 360° Junior dla klientów powyżej 13 roku życia oraz wypłaty gotówki z bankomatów obowiązuje w przypadku min. 1 płatności kartą do Konta lub BLIKIEM w poprzednim miesiącu. Opłata za wydanie karty debetowej do Konta 360° Junior dla klientów pomiędzy 7 a 13 roku życia wynosi 15 zł.

Bezpłatne są przelewy krajowe w złotych (polecenie przelewu do innego banku krajowego) przez Millenet i Aplikację mobilną. Wypłata gotówki z bankomatu w walucie obcej przeliczana jest na PLN, co wiąże się z dodatkową marżą określoną w cenniku usług dot. kart debetowych. Za wypłaty gotówki z bankomatów za granicą ich operatorzy mogą pobierać opłaty niezależne od Banku i niebędące przychodem Banku.

Szczegóły oferty Konta 360°Junior oraz wykaz usług reprezentatywnych zawarte są w Regulaminie ogólnym świadczenia usług bankowych dla osób fizycznych w Banku Millennium S.A. oraz w cennikach usług dot. prowizji i opłat, stóp procentowych, kart debetowych oraz płatności BLIK oraz w Dokumentach dotyczących opłat, dostępnych w placówkach Banku oraz na www.bankmillennium.pl. Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym Konto 360° Junior, znajdują się tutaj https://www.bankmillennium.pl/delegate/managedfiles/2179/latest.

Konto 360° Junior jest rachunkiem płatniczym prowadzonym dla osób w wieku poniżej 18 lat. Przedstawiciel ustawowy oraz posiadacz rachunku po ukończeniu 13 lat mogą dysponować środkami pieniężnymi zgromadzonymi na koncie w ramach miesięcznego limitu wskazanego w Regulaminie ogólnym świadczenia usług bankowych dla osób fizycznych w Banku Millennium SA. Na wniosek przedstawiciela ustawowego Bank umożliwia małoletniemu w wieku 7-13 lat dysponowanie środkami pieniężnymi zgromadzonymi na rachunku bankowym za pomocą karty debetowej lub aplikacji mobilnej w ograniczonym zakresie tylko w celu dokonywania drobnych bieżących spraw życia codziennego (obowiązują obniżone limity transakcji).

Źródło: Bank Millennium

Adyen i Inter IKEA Systems ogłaszają globalne partnerstwo w zakresie płatności online oraz stacjonarnych

Adyen i Inter IKEA Systems ogłaszają globalne partnerstwo w zakresie płatności online oraz stacjonarnych

Integracja z platformą technologii finansowych Adyen pomoże IKEA w odkrywaniu nowych informacji o klientach i ulepszeniu funkcji lojalnościowych we wszystkich kanałach sprzedaży, jednocześnie upraszczając raportowanie finansowe.

 

Adyen, platforma technologii finansowych wybierana przez rynkowych liderów, ogłosiła globalne partnerstwo z IKEA – szwedzką firmą wyposażenia wnętrz. Współpraca z Adyen pozwoli IKEA połączyć kanały sprzedaży stacjonarnej oraz cyfrowej i zaoferować klientom lepsze doświadczenia w zakresie płatności i lojalności.

 

Dane klientów a wielokanałowe programy lojalnościowe

 

Wykorzystanie platformy technologii finansowych Adyen do zbierania danych o płatnościach z kanałów stacjonarnych i cyfrowych pozwala na odkrywanie całościowych informacji o klientach. Gromadząc dane o płatnościach ze wszystkich kanałów sprzedaży na jednej platformie, partnerzy są w stanie zidentyfikować zachowania zakupowe w różnych kanałach, co otwiera nowe możliwości biznesowe związane z wartością klienta, w całym cyklu życia i wszystkich kategoriach relacji z klientami.

 

Konsolidacja technologii w celu osiągnięcia doskonałości operacyjnej

 

Platforma technologiczna Adyen zapewnia zamknięty system płatności oferujący franczyzobiorcom IKEA globalne przetwarzanie i akceptację płatności, lokalne metody płatności i rozliczenia i rozliczenia typu „like-for-like”. Taki model redukuje liczbę umów i integracji w globalnych operacjach IT, upraszczając raportowanie finansowe oraz zarządzanie danymi klientów. Konsolidacja w ramach platformy Adyen wszystkich technologii i narzędzi odpowiadających za operacje handlowe zmniejsza ryzyko zakłóceń operacyjnych i ułatwia rozwiązywanie problemów.

 

Jesteśmy dumni, że możemy współpracować z firmą IKEA i pomóc jej w skalowaniu wysiłków na rzecz zrozumienia klientów oraz zachowań, które prowadzą do długotrwałych relacji z tą ikoniczną marką – mówi Tobias Lindh, Managing Director, Adyen Nordics & Baltics

 

O Adyen 

Adyen to nowoczesna platforma technologii finansowych wybierana przez rynkowych liderów. Dzięki kompleksowym usługom płatniczym, analityce opartej na danych oraz produktom finansowym oferowanym w ramach jednego globalnego rozwiązania, Adyen pomaga firmom szybciej osiągać założone cele. Posiadając biura na całym świecie, Adyen współpracuje z takimi firmami jak Facebook, Uber, H&M, eBay i Microsoft.

 

O IKEA

IKEA jest szwedzką firmą założoną w 1943 roku. Oferuje dobrze zaprojektowane, funkcjonalne i niedrogie meble domowe wysokiej jakości. Są one wyprodukowane z troską o ludzi i środowisko. Pod marką IKEA działa kilka firm z różnymi właścicielami. Wszystkie jednak łączy ta sama wizja: niesienie pomocy ludziom w usprawnianiu życia codziennego.

 

O Inter IKEA Group

Inter IKEA Group obejmuje Inter IKEA Systems B.V., IKEA of Sweden AB, IKEA Supply AG, IKEA Industry AB i powiązane z nimi firmy. Inter IKEA Holding B.V. jest spółką holdingową Inter IKEA Group.

 

O systemie franczyzowym IKEA

Działalność detaliczna IKEA jest prowadzona w systemie franczyzowym z franczyzobiorcami, którzy są upoważnieni do wprowadzania na rynek i sprzedaży asortymentu IKEA na określonych terytoriach geograficznych. Inter IKEA Systems B.V. jest właścicielem IKEA Concept i światowym franczyzodawcą IKEA, który przydziela różnym spółkom IKEA zadania związane z rozwojem asortymentu, dostarczaniem produktów i rozwiązań komunikacyjnych. Obecnie umowy franczyzowe z Inter IKEA Systems B.V. łączą 12 różnych grup firm, które posiadają i prowadzą swoje kanały sprzedaży IKEA.

Źródło: dfusion

Kredyt hipoteczny w ING na energooszczędną modernizację nieruchomości

Kredyt hipoteczny w ING na energooszczędną modernizację nieruchomości

ING Bank Śląski udostępnia klientom ofertę specjalną kredytu hipotecznego na modernizację nieruchomości.

Kredyt hipoteczny na energooszczędną modernizację nieruchomości może być przeznaczony na:

  • nabycie i remont/modernizację domu lub lokalu mieszkalnego na rynku wtórnym - oferta dla potencjalnych i obecnych klientów ING;
  • remont/modernizację domu lub lokalu mieszkalnego – dla klientów ING, którzy mają w już w banku kredyt lub pożyczkę hipoteczną na modernizowaną nieruchomość.

Minimalna kwota kredytu wynosi 70 000 PLN a maksymalna 2 000 000 PLN. Przedmiot kredytowania musi być jednocześnie przedmiotem zabezpieczenia udzielonego kredytu

Od 5.08.2024 r. do 29.09.2024 r. ING proponuje specjalne warunki cenowe: prowizja za udzielenie kredytu 0% oraz atrakcyjne oprocentowanie stałe w okresie 5 lat.

Aby skorzystać z oferty trzeba do wniosku kredytowego dołączyć Świadectwo charakterystyki energetycznej w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 2014r. o charakterystyce energetycznej budynków, potwierdzającego wielkość zapotrzebowania na nieodnawialną energię pierwotną nieruchomości. Początkowa (wejściowa) wartość EP zapisywana jest w umowie kredytowej. Następnie, po ustalonym okresie budowlanym (po wykonaniu określonych prac remontowych / modernizacyjnych), klient sporządza kolejne Świadectwo, którego datę i numer przekazuje bankowi w aplikacji Moje ING. Świadectwo to, powinno określać, że zapotrzebowanie nieruchomości na nieodnawialną energię pierwotną (EP) uległo poprawie o min. 30% od wartości początkowej i nie przekracza 76 kWh/m2/rok.

Przed podpisaniem umowy należy też posiadać lub założyć rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy w ING, zapewnić comiesięczne wpływy min. 2000 zł oraz zawrzeć umowę ubezpieczenia spłaty kredytu za pośrednictwem banku ze współpracującym z ING Towarzystwem Ubezpieczeniowym, przez co najmniej jedną osobę przystępującą do umowy.

Szczegółowe warunki oferty dostępne tu:

Wróć na ing.pl - Kredyt hipoteczny na energooszczędną modernizację nieruchomości

Społeczeństwo przechodzi na gospodarkę niskoemisyjną. Robią to nasi klienci, robimy to również w ING. Finansujemy wiele zrównoważonych działań, ale wciąż więcej tych, które takie nie są. Sprawdź, jak sobie radzimy na ESG w ING Banku Śląskim

Źródło: ING Bank Śląski

Unikalne usługi aplikacji PeoPay Banku Pekao S.A.

Unikalne usługi aplikacji PeoPay Banku Pekao S.A.

Bank Pekao S.A. rozpoczął ogólnopolską kampanię marketingową w internecie promującą aplikację mobilną PeoPay. Od początku istnienia aplikacja Pekao odnotowała wzrost średniej miesięcznej liczby transakcji na jednego aktywnego klienta o 1545%! Do tego w najaktywniejszy dzień użytkownicy PeoPay w minutę wykonywali 7,5 tys. logowań oraz 3,85 tys. transakcji.

Rozwój aplikacji PeoPay oraz jej rosnący udział na rynku mobilnym w Polsce zasługuje na bliższe poznanie tego narzędzia. O zaletach z jego korzystania świadczą liczby: z aplikacji PeoPay aktywnie korzysta już ponad 3 mln klientów. W ciągu godziny logują się oni do niej niemal 170 tys. razy. 

W mobilnym świecie, który nas otacza, tylko aplikacje mediów społecznościowych są bardziej popularne od bankowych. W Pekao zawsze odpowiadamy na dynamicznie zmieniające się potrzeby klientów. Do codziennego bankowania udostępniamy wygodną aplikację PeoPay, która jest osobistym centrum dowodzenia i kontroli zarówno swoich finansów, jak i dzieci. Transakcje, jakie wykonują najmłodsi, możemy dyskretnie nadzorować dzięki innowacyjnemu i unikatowemu rozwiązaniu, jakim jest Panel rodzica. W swoim telefonach klienci mają dostęp do wielu produktów i usług Pekao, np.: Skarbonek, przeznaczonych do oszczędzania na wybrane cele czy możliwość zbierania z naszą Kartą kredytową z Żubrem mil w programie Miles&More oraz ustawiania wielu wzorów tła zgodnych ze swoimi pasjami, takimi jak sport czy muzyka. To tylko kilka z unikalnych na rynku funkcji aplikacji PeoPay – mówi Remigiusz Hołdys, dyrektor Departamentu Bankowości Codziennej i Produktów Oszczędnościowych w Banku Pekao S.A.

Aplikacja PeoPay – korzystne rozwiązanie w telefonie

Klienci, którzy mają już na swoich telefonach aplikację PeoPay, codziennie mogą swobodnie wykorzystywać jej liczne możliwości, nie tylko typowo bankowe. PeoPay udostępnia użytkownikom wiele przydatnych funkcji, dzięki którym dużo spraw mogą załatwić zdalnie, bez konieczności wizyty w urzędzie, oddziale czy rozmowy z infolinią. Aplikacja umożliwia założenie konta osobistego oraz zarządzanie posiadanymi produktami – już około 90% dyspozycji i wniosków klient może złożyć za pomocą PeoPay. Użytkownicy aplikacji Pekao mogą także skorzystać z możliwości zakupów biletów miejskich, parkingowych, płatności za autostrady oraz realizacji spraw urzędowych za pomocą bankowości elektronicznej. W przypadku konieczności kontaktu z bankiem klienci mogą użyć czatu oraz zweryfikować tożsamość dzwoniącego pracownika banku za pomocą wizytówki. Wygodne bankowanie to także szerokie możliwości płatności np. BLIK (w tym prośba o przelew), Apple Pay lub Google Pay.

PeoPay jest jedną z najczęściej wybieranych aplikacji bankowych w naszym kraju, a nasi klienci wykonują średnio ok. 2,8 tys. logowań na minutę. Przy każdym z tych logowań oczekują, by aplikacja dopasowywała się do ich stylu życia, czyli była nie tylko mobilnym, ale także spersonalizowanym bankiem w ich telefonie. Dlatego odpowiadając na te potrzeby stale rozszerzamy możliwości aplikacji np. o kolejne produkty wspierające oszczędzanie, funkcje pomagające zarządzać swoimi finansami i usługi, także te, które nie są bezpośrednio związane z bankowością. Wdrażamy rozwiązania pozwalające na łatwe dopasowanie PeoPay do oczekiwań klientów – powiedział Bartosz Zborowski, dyrektor Departamentu Innowacji i Kanałów Zdalnych w Banku Pekao S.A.

W aplikacji Pekao klient może otworzyć konto dla dziecka. Skorzystać z wysoko oprocentowanego konta oszczędnościowego (7% w skali roku przez 5 miesięcy do 100 000 zł) oraz w Skarbonkach odkładać na określone cele. W wygodny sposób można również zamówić i zarządzać kartą kredytową oraz przystąpić z Kartą Kredytową z Żubrem do największego programu lojalnościowego w Europie Miles&More i zbierać mile wymienialne m.in. na: bilety lotnicze, podwyższenie klasy podróży samolotem, rezerwację hotelu czy wynajem samochodu. Jest to unikatowe rozwiązanie na rynku.

Aby móc korzystać z możliwości PeoPay należy w Banku Pekao założyć Konto Przekorzystne za 0 zł za prowadzenie rachunku. Do 30.09.2024 r. trwa promocja „Otwórz konto na selfie i otrzymaj nagrodę” – edycja XIII, w której za otwarcie konta z kartą online klienci mogą otrzymać bonus o wysokości nawet 200 zł (50 zł za otwarcie konta z karta na selfie, aplikacją PeoPay i bankowością Pekao24 oraz kolejne 150 zł za wykonanie min. 5 transakcji kartą do konta w każdym z trzech kolejnych miesięcy od założenia konta).

Szczegóły promocji w regulaminie na stronie pekao.com.pl/konto

Kampania online Banku Pekao pod hasłem „Otwórz się na PeoPay” oprócz głównych kanałów dotarcia – digital i social media – wyjdzie poza obszar wirtualny. Kampania będzie również widoczna w VOD, na digitalowych nośnikach reklamy zewnętrznej, w placówkach i kanałach elektronicznych banku oraz rozgłośniach internetowych.

Spot reklamowy można obejrzeć tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=dFd0W7N1O3o 

Źródło: Pekao

Wniosek na Wymarzone auto od VeloBanku na „jeden klik” prosto ze smartfona

Wniosek na Wymarzone auto od VeloBanku na „jeden klik” prosto ze smartfona

VeloBank dokłada kolejne udogodnienie dla osób korzystających z kredytu samochodowego Wymarzone auto. Od teraz wniosek o finansowanie można składać bezpośrednio z poziomu bankowości mobilnej i internetowej. Niezmienna pozostaje specyfika produktu, w którym najpierw otrzymujemy środki, a później mamy 60 dni na wybór konkretnej marki. Oferta Wymarzone auto skierowana jest do konsumentów. Kwota kredytu to nawet 150 tys. zł, bez względu na to, czy auto jest nowe, czy używane.

Wymarzone auto to innowacyjny kredyt samochodowy, który zawitał w ofercie VeloBanku na początku 2024 roku. To propozycja dla osób, które jeszcze nie zdecydowały, jakim samochodem chcą jeździć, bo najpierw potrzebują wiedzieć na co ich stać, a najlepiej już mieć pieniądze na koncie. Zainteresowani, mając zapewnione finansowanie, spokojnie zapoznają się z konkurencyjnymi ofertami z różnych miejsc. Sprawdzają modele kilku marek i wybierają najlepszą konfigurację, która pasuje do kwoty, którą dysponują. Duże zainteresowanie klientów Wymarzonym autem, teraz może jeszcze wzrosnąć. Wniosek można bowiem składać całkowicie zdalnie, z poziomu bankowości mobilnej lub internetowej.

- Dzięki Kredytowi Samochodowemu Wymarzone auto możemy zapewnić klientom wygodę i spokój szukania optymalnego modelu samochodu. Wiemy, że takie są właśnie oczekiwania klientów, podobnie jak ograniczenie do minimum formalności. A to zapewnia zdalny proces wnioskowania o środki. Klienci w naszym banku średnio potrzebują 75 tys. zł. Mając już zapewnione te pieniądze, mogą zacząć szukać dla siebie najlepszej oferty z rynku pierwotnego czy wtórnego. A to już kwota, z którą można wybrać całkiem ciekawy model samochodu, których sprzedaż utrzymuje się na wysokim poziomie. Z danych Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego od początku 2024 roku zarejestrowano 309,8 tys. samochodów osobowych i dostawczych do 3,5 tony, co stanowi wzrost o 14,7% w porównaniu z tym samym okresem 2023 roku[1]mówi Joanna Jaworska, Dyrektor Departamentu Kredytów Detalicznych w VeloBanku.

Główne zalety oferty kredytu samochodowego Wymarzone auto w VeloBanku to wygoda finansowania zakupu auta bez zbędnych formalności i adnotacji w dowodzie rejestracyjnym, szybkość i intuicyjność procesu wnioskowania z poziomu bankowości internetowej i mobilnej. Bank akceptuje różne źródła dochodu, a klient ma 60 dni od wypłaty kredytu na wybór auta i potwierdzenie zakupu w banku. Jeśli ten czas zostanie przekroczony lub zabezpieczenie kredytu nie spełni określonych kryteriów, VeloBank podwyższy oprocentowanie o 2 punkty procentowe, a klient otrzyma nowy harmonogram spłaty, kontynuując umowę kredytową. Rzeczywista roczna stopa oprocentowania (RRSO) dla oferty Wymarzone auto wynosi 16,35%.

Nota prawna: Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 16,35%. Całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) 60 000 zł, całkowita kwota do zapłaty 87 024,64 zł, oprocentowanie zmienne 11,49%, całkowity koszt kredytu 27 024,64 zł (w tym: prowizja 5430,75 zł, odsetki w całym okresie kredytu 21 593,89 zł), 62 miesięczne równe raty w wysokości 1404,30 zł (pierwsza rata wyrównująca w wysokości 1362,53 zł). Zabezpieczeniem kredytu jest cesja z polisy AC w całym okresie kredytowania. Koszt polisy AC jest ustalany bezpośrednio z ubezpieczycielem przez Klienta. W kalkulacji RRSO nie uwzględniono szacunkowego kosztu polisy AC. Kalkulacja została dokonana na dzień 18.01.2024 r. na reprezentatywnym przykładzie. Udzielenie i wysokość kredytu uzależnione są od oceny Twojej zdolności kredytowej. Jeżeli nie spełnisz warunków umowy o: dostarczeniu opłaconej polisy AC z cesją praw na Bank, kopii dowodu rejestracyjnego, dowodu kupna zakupu samochodu, w terminie 60 dni od wypłaty kredytu – od  kolejnego miesiąca podwyższymy oprocentowanie o 2 p.p. Pośrednik kredytowy umocowany jest przez VeloBank S.A. do zawierania w imieniu i na rzecz banku umów o kredyt konsumencki i rachunek bankowy oraz wykonywania czynności faktycznych związanych ze wskazanymi umowami. Produkt oferuje VeloBank S.A.

Finansovo.pl

Finansovo.pl - Nowocześnie o finansach.

Najnowsze informacje z zakresu finansów osobistych, finansów firmowych, dostępnych promocji, aktualnych dotacji, możliwości lokowania środków, podatków, ubezpieczeń, publikowanych raportów.

Napisz do nas: finansovo@finansovo.pl

Reklama

We use cookies

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.