Finanse osobiste

Aromma.pl - Świece sojowe tworzone z pasją
W Credit Agricole zawnioskujesz o kredyt hipoteczny bez wychodzenia z domu

W Credit Agricole zawnioskujesz o kredyt hipoteczny bez wychodzenia z domu

Klienci Credit Agricole mogą już w pełni korzystać z wyjątkowego rozwiązania. Poprzez specjalny panel, bez wychodzenia z domu, zawnioskują o kredyt hipoteczny i załączą niezbędne dokumenty. Jedynie podpisanie umowy wymaga osobistej wizyty w oddziale.

- Elastyczność w załatwieniu spraw bankowych to podstawa. Dlatego nasi klienci mogą wnioskować o kredyt hipoteczny całkowicie zdalnie i wygodnie, bez konieczności wychodzenia z domu - mówi Piotr Skoczek, dyrektor Departamentu Zarządzania Produktami Kredytowymi

Proces zdalnej hipoteki Credit Agricole wprowadził już w październiku 2023 roku w trybie pilotażu. Aktualnie bank zakończył testy i w pełni wdrożył to rozwiązanie. Proces przebiega przez specjalny panel klienta, w którym wystarczy uzupełnić wymagane informacje i załączyć wskazane przez bank dokumenty. Po wysłaniu, wniosek trafia do analityka. W przypadku pozytywnej decyzji kredytowej, klient może zaakceptować lub odrzucić warunki zaproponowane przez bank, a jeśli wszystko się zgadza - umawia się na podpisanie umowy w placówce.

- Decyzja o kredycie hipotecznym to przełomowy moment w życiu każdego człowieka, a my chcemy wspierać naszych klientów w tym procesie. Liczymy, że nowe, zdalne rozwiązanie pozytywnie ich zaskoczy i zapewni przyjemne doświadczenie - podkreśla Mariola Willmann, manager Zespołu Kredytów Hipotecznych.

W trakcie całego procesu klient w każdym momencie może przerwać wypełnianie wniosku i wrócić do niego później lub dokończyć uzupełnianie ze wsparciem doradcy w placówce lub telefonicznie z ekspertem hipotecznym. Klient ma pełny podgląd na postęp swojego wniosku i może na bieżąco reagować, uzupełniając brakujące informacje lub dokumenty. Oprócz tego bank informuje mailowo lub SMS-owo o kolejnych krokach procesu. Dostawcą platformy Eximee, którą bank wykorzystuje w procesie zdalnego wnioskowania o kredyt hipoteczny jest Consdata.

Zdalny proces wnioskowania o kredyt hipoteczny to nie jedyne udogodnienie Credit Agricole, które umożliwia klientom wygodne zarządzanie finansami z domu. Klienci mogą również skorzystać z wideorozmowy. W trakcie takiej rozmowy, doradca przedstawi ofertę banku dla konta indywidualnego i produktów oszczędnościowych, wykona symulację i poda wysokość raty dla kredytu gotówkowego, a także sprawdzi zdolność i limity dla kart kredytowych oraz pomoże wybrać najlepszy produkt.

Źródło: Credit Agricole

Z EKO kredytem mieszkaniowym Banku Pekao zyskasz potrójnie

Z EKO kredytem mieszkaniowym Banku Pekao zyskasz potrójnie

Bank Pekao S.A. rozwija ofertę finansowania celów przyjaznych środowisku oferując  EKO kredyt mieszkaniowy.

Z roku na rok przybywa na rynku zarówno domów, jak i mieszkań, które są zbudowane z materiałów przyjaznych środowisku oraz posiadają rozwiązania oszczędzające zarówno energię, jak i wodę.

Patrząc na obecne trendy oraz wymogi narzucane przez UE, budownictwo stawiające na rozwiązania ekologiczne będzie się rozwijać. Bank Pekao, który od wielu lat wspiera rozwiązania proekologiczne, przygotował dla klientów ofertę EKO kredytu mieszkaniowego. Dzięki niej klient zyskuje potrójnie. Po pierwsze bank oferuje promocyjne warunki kredytowania mieszkań posiadających ekologiczne rozwiązania. Klient po spełnieniu określonych warunków wskazanych w ofercie może skorzystać z promocji oferowanej przez Bank Pekao na zakup takiej nieruchomości. Po drugie klient decydując się na ekologiczną nieruchomość, oszczędza docelowo na kosztach jej eksploatacji, co przekłada się na niższe rachunki np. za prąd. Po trzecie eko nieruchomości wpływają na poprawę warunków życia, gdyż oferują zwykle lepszą jakość powietrza wewnętrznego, naturalne oświetlenie i materiały budowlane wolne od szkodliwych substancji, co przekłada się na poprawę zdrowia oraz samopoczucia mieszkańców.

- Oferta EKO kredytu mieszkaniowego Banku Pekao jest skierowana do osób, które świadomie wybierają eko przyszłość zarówno dla siebie, jak i dla kolejnych pokoleń mówi Piotr Gołąb, dyrektor Departamentu Produktów Kredytowych Klienta Indywidualnego w Banku Pekao S.A.Klient wybierając nieruchomość, która jest zbudowana z eko materiałów, posiada fotowoltaikę lub pompę ciepła, ma możliwość skorzystania z oferty EKO kredytu mieszkaniowego, jak też w dłuższej perspektywie będzie mniej płacił za swoje rachunki – dodaje.

EKO kredyt mieszkaniowy Banku Pekao jest oferowany klientom planującym zakup nieruchomości, w której są lub będą zainstalowane kolektory słoneczne, panele czy ogniwa fotowoltaiczne, w tym magazyny energii, pompy ciepła, kotły c.o. z wykorzystaniem ogrzewania geotermalnego.

Aby skorzystać z oferty wystarczy alternatywnie przedłożenie dokumentów potwierdzających spełnienie kryteriów efektywności energetycznej lokalu mieszkalnego obciążonego hipoteką w postaci: Świadectwa Charakterystyki Energetycznej (w przypadku zakupu na rynku wtórnym), lub Projektowanej Charakterystyki Energetycznej (w przypadku budowy lub zakupu na rynku pierwotnym), lub oświadczenia dewelopera (w przypadku budowy lub zakupu na rynku pierwotnym). Zapisany w powyższych dokumentach wskaźnik EP[1] nie może przekraczać 63 kWh/mw ciągu roku w przypadku domu jednorodzinnego albo 58,50 kWh/mw ciągu roku w przypadku lokalu mieszkalnego w budynku jednorodzinnym lub wielorodzinnym.

Więcej informacji na temat EKO kredytu mieszkaniowego można przeczytać na stronie www Eko kredyt (pekao.com.pl).

[1] Wskaźnik EP – wskaźnik określający roczne zapotrzebowanie na nieodnawialną energię pierwotną potrzebną do ogrzewania, wentylacji, chłodzenia, przygotowania ciepłej wody użytkowej oraz oświetlenia, wyrażony w kWh/m2, określony w Świadectwie Charakterystyki Energetycznej lub Projektowanej Charakterystyce Energetycznej.

Źródło: Pekao

Własne „M” z Żubrem bliżej niż myślisz! – kredyt mieszkaniowy dostępny online w Banku Pekao

Klienci Banku Pekao S.A. zainteresowani kredytem mieszkaniowym mogą o niego wnioskować w bankowości elektronicznej Pekao24 i aplikacji mobilnej PeoPay.

W pierwszym etapie udostępniamy nowy proces zdalny dotychczasowym klientom posiadającym numer PESEL, osiągającym dochód z umowy o pracę, który wpływa na rachunek w Banku Pekao, indywidualnie wnioskującym o kredyt mieszkaniowy na zakup lokalu mieszkalnego z rynku wtórnego do kwoty 500 tys. zł. Stosunek kwoty kredytu do wartości zabezpieczenia hipotecznego nie może być wyższy niż 80 proc. W kolejnych etapach grupa docelowa zostanie rozszerzona o inne źródła dochodu i cele kredytowania, jak również udostępniony zostanie proces dla nowych klientów.

Wniosek kredytowy dostępny jest w serwisie internetowym Pekao24 w zakładce „Oferty i wnioski” oraz w aplikacji mobilnej PeoPay, w zakładce „Oferta”. Klient może samodzielnie sprawdzić możliwości kredytowe, dostosować jego parametry do swoich preferencji – dowolnie modyfikując okres spłaty, typ rat, rodzaj oprocentowania czy produkty dodatkowe.

Klient ma możliwość, aby razem z wnioskiem przekazać wszystkie wymagane załączniki w formie elektronicznej, bez konieczności przychodzenia z nimi do oddziału banku. W trakcie całego procesu Bank Pekao przekazuje bieżącą informację o statusie wniosku i kolejnych krokach. Po analizie, klient otrzyma online decyzję kredytową i wzór umowy kredytu, a następnie może umówić się na jej podpisanie w wybranym przez siebie oddziale Banku Pekao.

Ponadto, w każdej chwili, będzie miał zapewnione wsparcie doradcy i w razie potrzeby może skorzystać z jego pomocy.

Chcemy być liderem udostępniania bankowych usług cyfrowych, który wyznacza trendy na rynku. Dlatego nieustannie wprowadzamy nowe rozwiązania ułatwiające klientom bankowanie. Wprowadzenie możliwości zdalnego wnioskowania o kredyt hipoteczny to kolejny krok w tym kierunku – mówi Błażej Szczecki, wiceprezes Zarządu Banku, nadzorujący Pion Bankowości Detalicznej w Banku Pekao S.A.

Wprowadzenie możliwości zdalnego wnioskowania o kredyt hipoteczny to kolejny ważny krok w digitalizacji procesów kredytowych oraz usprawnienie dla naszych klientów. Dzięki temu rozwiązaniu, wniosek i dokumenty można złożyć z dowolnego miejsca, bez konieczności wizyty w banku, co znacząco skraca czas oczekiwania na decyzję kredytową. Klient jest na bieżąco informowany o statusie wniosku i kolejnych krokach, a przede wszystkim ma zapewnione wsparcie wyspecjalizowanego doradcy. Otrzymujemy sygnały od klientów, że nadal jest to dla nich bardzo ważne – mówi Piotr Gołąb, dyrektor Departamentu Produktów Kredytowych Klienta Indywidualnego w Banku Pekao S.A.

Kredyt hipoteczny dostępny jest z oprocentowaniem zmiennym i okresowo stałym przez pierwszych 5 lat. Produkt Banku Pekao pozwala sfinansować w procesie zdalnym do 80 proc. wartości lokalu mieszkalnego oraz rozłożyć spłatę zobowiązania na okres do 35 lat, przy wkładzie własnym wynoszącym 20 proc. Co więcej, bank umożliwia także karencję w spłacie pierwszej raty kapitałowo-odsetkowej do 3 miesięcy od zawarcia umowy kredytu, a także zawieszenie tych rat do 6 miesięcy - przy czym jest to możliwe raz na 5 lat lub 2 razy w okresie spłaty kredytu.

Więcej informacji o kredycie mieszkaniowym i możliwości wnioskowania o produkt online dostępne są na stronie: Kredyt hipoteczny na mieszkanie lub dom - Bank Pekao S.A.

Źródło: Pekao

Nowa aplikacja PKO Junior dla dzieci i odświeżony profil „Finanse dziecka” w serwisie iPKO dla rodziców

Nowa aplikacja PKO Junior dla dzieci i odświeżony profil „Finanse dziecka” w serwisie iPKO dla rodziców

  • Nowy wygląd, intuicyjne rozwiązania i możliwość personalizacji - to najnowsze zmiany w aplikacji PKO Junior dla dzieci.

  • Dla rodziców - funkcje w nowej odsłonie oraz zmieniony wygląd profilu zarządzania finansami dziecka w serwisie internetowym iPKO.

  • Profil rodzica w iPKO dostosowuje się do urządzenia tak, że można wygodnie obsługiwać finanse dziecka z komputera, tabletu czy telefonu.

  • Wkrótce dzieci będą mogły też używać BLIKA zbliżeniowego w PKO Junior.  

Najnowsza wersja aplikacji PKO Junior w prosty, intuicyjny i przyjazny sposób pomoże dziecku w zarządzaniu jego finansami (pod nadzorem rodziców), a rodzicom w ich edukacji finansowej. Dziecko może dostosować aplikację do siebie, uczy się o finansach z pomocą mówiącego robota, który daje wskazówki. Rodzic widzi i zatwierdza decyzje w odświeżonym profilu „Finanse dziecka” serwisie iPKO. Niebawem za pośrednictwem aplikacji dziecko będzie też mogło płacić zbliżeniowo telefonem za pomocą BLIKA.

PKO Bank Polski ma kompleksową ofertę finansowo-edukacyjną skierowaną do najmłodszych i młodzieży, na którą składają się: konta, rachunki oszczędnościowe, aplikacja mobilna, serwis transakcyjny, ubezpieczenie oraz szereg działań z zakresu edukacji ekonomicznej. Najważniejszym elementem oferty PKO Junior jest PKO Konto Dziecka, którego prowadzenie jest bezwarunkowo darmowe. Przez 11 lat z oferty PKO Junior skorzystało ponad 825 tys. dzieci.
Teraz dzieci mogą używać nowej wersji aplikacji PKO Junior, która została stworzona po konsultacjach z najmłodszymi klientami i dostosowana do ich potrzeb związanych z finansami. Niebawem znajdzie się w niej też możliwość płacenia telefonem (BLIK zbliżeniowy).
 

– Nowa aplikacja PKO Junior i odświeżony profil rodzica w serwisie iPKO to efekt naszych spotkań z najmłodszymi klientami i ich rodzicami. Aplikację projektowaliśmy, wsłuchując się w opinie i oczekiwania dzieci i ich opiekunów. Stworzyliśmy przyjazną aplikację dla najmłodszych, która łączy naukę z zabawą. Znajdziemy w niej elementy, które bezpiecznie wprowadzają dzieci w świat finansów. Jednocześnie dają im sporą dozę samodzielności przy gospodarowaniu pieniędzmi, a rodzicom zapewniają narzędzia do praktycznego uczenia najmłodszych. Wszystko to w atrakcyjnej formie, dostosowanej wizualnie, językowo i manualnie do dziecięcych potrzeb i wymagań. PKO Bank Polski był pierwszym bankiem na polskim rynku, który wprowadził ofertę finansowo-edukacyjną dla dzieci, w tym aplikację mobilną i nadal zamierza tu liderem pozostać. Pracujemy nad rozwojem tej oferty m.in. wprowadzimy do PKO Junior BLIKA zbliżeniowego  

– podkreśla Łukasz Kuc, zastępca dyrektora Departamentu Usług Cyfrowych w PKO Banku Polskim.

Najnowszą wersję aplikacji PKO Junior wystarczy pobrać i zainstalować. Na telefonie dziecka należy wybrać „Zaloguj się”, wtedy na ekranie pojawi się 8-cyfrowy kod. Następnie rodzic w serwisie iPKO powinien wejść w „Finanse dziecka” (w prawym górnym rogu), potem w: „Moje dzieci”-„Aplikacja PKO Junior”-„Ustawienia aplikacji” i wpisać kod z aplikacji dziecka oraz potwierdzić swoim narzędziem autoryzacji. Potem na telefonie dziecka zgodnie z informacjami na ekranie można nadać PIN, wybrać sposób logowania i tło aplikacji.
 
 

PKO Junior dla dzieci - konto, aplikacja i serwis transakcyjny

PKO Bank Polski proponuje dzieciom PKO Konto Dziecka oraz kartę debetową Visa Junior. Konto jest bezpłatne, a oprocentowanie wynosi 5 proc. w skali roku do 2,5 tys. zł. Obsługa karty jest bezpłatna, a użytkownik może wybrać 1 z 30 dostępnych wizerunków kart.
Do końca roku trwa promocja „Kasa na Start” na PKO Konto Dziecka i PKO Konto dla Młodych, w której młody klient może zyskać nawet do 250 zł na konto. Jeśli klient otworzy w iPKO lub IKO PKO Konto Dziecka (0-12 lat) lub PKO Konto dla Młodych (13-17 lat), to dostanie też kod rabatowy do 37 proc. na tablet, smartfon i słuchawki do sklepu Samsung. Dziecku można założyć także PKO Pierwsze Konto Oszczędnościowe z oprocentowaniem 8 proc.  w skali roku do 10 tys. zł.
Dziecko w aplikacji i serwisie PKO Junior może zarządzać swoim kontem i uczy się stawiać pierwsze kroki w bankowości pod okiem dorosłych:
  • sprawdzi stan konta - łatwo zobaczy, ile pieniędzy ma na swoim koncie lub czy dostało nowy przelew,
  • nauczy się oszczędzać - może w dowolnym momencie zakładać wirtualne skarbonki, doładować je lub rozbić,
  • wyśle przelew - gdy wypełni wszystkie dane do przelewu rodzic zatwierdza lub odrzuca go w serwisie internetowym iPKO,  
  • doładuje telefon – zrobi to w prosty sposób, po akceptacji rodzica w serwisie iPKO,
  • indywidualnie dostosuje aplikację - może np. dodać swoje zdjęcie i wybrać kolor tła,
  • obsłuży kartę PKO Junior - sprawdzi, ile ma do wydania kartą, może prosić o jej zasilenie,
  • skorzysta z kalkulatora oszczędności - obliczy, ile może zaoszczędzić, biorąc pod uwagę aktualne oprocentowanie oraz swoje wydatki,
  • sprawdzi nagrody i odznaczenia - może je dostać od rodziców np. za zakładanie skarbonek, wpłaty lub zrealizowane wyzwania,
  • łatwo się odnajdzie - korzysta z intuicyjnego menu i ze wskazówek mówiącego robota.

Dla rodziców - nowe „Finanse dziecka” w serwisie internetowym iPKO

Rodzice także mają teraz w serwisie iPKO odświeżone funkcje oraz nowy wygląd profilu „Finanse dziecka”. Profil jest teraz responsywny, czyli dostosowuje się do urządzenia tak, że rodzic może korzystać z niego wygodnie na komputerze, tablecie czy telefonie. Dodatkowo może też zmienić dokument tożsamości dziecka, które ma polskie obywatelstwo. Dotychczas można to było zrobić poprzez infolinię lub w oddziale banku.
Po wejściu w profil „Finanse dziecka” w iPKO rodzic zobaczy koszyk spraw dziecka, czyli spraw, które dziecko wysyła do rodzica z prośbą o akceptację. 
W profilu są moduły:
Produkty – produkty dzieci w podziale na konta i  karty, rodzic może np. zmienić limity na koncie oraz karcie, aktywować/unieważnić kartę.
Płatności – rodzic może zlecić przelew na konto dziecka, z konta dziecka na własne konto, zasilić kartę PKO Junior, zlecić przelew z karty PKO Junior czy utworzyć zlecenie stałe na konto dziecka.
Doładowania – rodzic ma dostęp do listy oraz historii doładowań.
Wyzwania – rodzic może m.in. zlecić dziecku wyzwanie do realizacji z datą wykonania, celem i nagrodą (pieniężną lub nie), ma dostęp do listy zleconych wyzwań.
Ustawienia – rodzic może zmienić dane dziecka, wygenerować nowe hasło logowania do serwisu dziecka.
Zarówno aplikacja, jak i profil dla rodziców będą nadal rozwijane i udoskonalane, zgodnie z opiniami i potrzebami zgłaszanymi przez młodszych i starszych klientów PKO Banku Polskiego.
 
 Źródło: PKO BP
Cyfrowa wersja karty debetowej już dostępna w PKO Banku Polskim

Cyfrowa wersja karty debetowej już dostępna w PKO Banku Polskim

  • Klienci PKO Banku Polskiego mogą teraz korzystać z wydawanych do konta kart debetowych również w wersji cyfrowej.

  • Nowe i wznawiane karty debetowe są natychmiast dostępne w aplikacji mobilnej IKO i serwisie internetowym iPKO - można ich używać, nie czekając na przysłanie tradycyjnej fizycznej karty.

  • Widoczny w wersji cyfrowej karty zmienny kod CVC/CVV zwiększa bezpieczeństwo i wygodę płatności w internecie.
     
  • Od marca klienci używają już cyfrowej wersji kart kredytowych PKO Banku Polskiego.

Karty w formie cyfrowej są teraz dostępne dla klientów indywidualnych, którzy używają kart debetowych i kredytowych PKO Banku Polskiego z logo organizacji Visa oraz Mastercard. Jednocześnie, tak jak dotychczas, mogą oni korzystać z tradycyjnych, fizycznych kart. Wprowadzenie na karcie cyfrowej zmiennego kodu CVC/CVV zwiększa poziom ochrony i bezpieczeństwa płatności kartą w internecie. PKO Bank Polski jest jednym z nielicznych banków na świecie obsługujących taki zmienny kod bezpieczeństwa w aplikacji. W przyszłości bank da klientom możliwość wyboru: czy chcą korzystać tylko z kart w wersji cyfrowej, czy z obu ich wersji - cyfrowej i fizycznej.

Z cyfrową wersją karty debetowej klient PKO Banku Polskiego ma nowe możliwości. Po pierwsze - natychmiastową dostępność, czyli z karty może korzystać od razu po przyznaniu lub jej wznowieniu na nowy okres, bez konieczności czekania na dostarczenie fizycznej wersji. W praktyce oznacza to, że można taką cyfrową kartą płacić w internecie (płatności z podaniem numeru karty i innych danych na stronie internetowej lub w aplikacji) oraz aktywować płatności powtarzalne (subskrypcje). Kartę można też od razu dodać do płatności zbliżeniowych smartfonem lub zegarkiem do portfeli: Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay, SwatchPAY! i Xiaomi Pay.
Po drugie - karta cyfrowa w PKO Banku Polskim ma innowacyjną na rynku funkcję, czyli zmienny kod CVC/CVV, który jest ważny tylko przez określony czas, po czym się zmienia. Kod wyświetlany jest w aplikacji IKO i serwisie iPKO lub dostępny jest w bankowej infolinii. Zwiększa to bezpieczeństwo i wygodę płatności kartami w internecie. Aby wykonać taką płatność, nie będzie już trzeba szukać fizycznej karty. Wystarczy jedynie dostęp do aktualnej wersji aplikacji IKO lub serwisu iPKO, skąd klient będzie mógł łatwo skopiować numer karty i sprawdzić zmienny kod CVC/CVV i datę ważności.
 

– Klienci PKO Banku Polskiego, korzystający z wydawanej do konta karty debetowej, zyskali właśnie dodatkową możliwość używania jej w wersji cyfrowej w aplikacji IKO i serwisie iPKO. Jednocześnie, tak jak dotychczas, mogą mieć w portfelu tradycyjną kartę w formie fizycznej. W przyszłości klient, który nie chce lub nie potrzebuje fizycznej karty, będzie mógł zdecydować, czy chce też mieć kartę plastikową czy wystarczy mu tylko jej wersja cyfrowa. Jednocześnie w każdej chwili będzie mógł zamówić kartę w formie tradycyjnej. Bank pozostawi tu wybór do decyzji klienta. Udostępniona w marcu tego roku cyfrowa karta kredytowa została dobrze przyjęta przez naszych klientów. Szybko zaczęli oni wykorzystywać zmienny kod CVC/CVV - w październiku prawie 25 proc. płatności internetowych kartami kredytowymi, wymagających podania kodu, realizowane było właśnie z użyciem zmiennego kodu CVC/CVV

– podkreśla Paweł Placzke, dyrektor Departamentu Produktów Klienta Indywidualnego w PKO Banku Polskim.

Dotychczasowi użytkownicy kart debetowych i kredytowych PKO Banku Polskiego mogą do płatności w internecie korzystać zarówno z kodu CVC/CVV wydrukowanego na odwrocie karty, jak i dynamicznego kodu bezpieczeństwa CVC/CVV, wyświetlanego w aplikacji IKO i serwisie iPKO. Na nowo wydawanych kartach, również tych wznawianych, nie będzie już drukowany na odwrocie statyczny kod bezpieczeństwa - klient znajdzie tam podpowiedź: „CVC/CVV -> aplikacja mobilna IKO/serwis internetowy iPKO/infolinia”. Klienci PKO Banku Polskiego dostęp do danych karty mają w IKO oraz iPKO - w zakładce „Karty”, po kliknięciu w opcję „Pokaż dane karty” i po dodatkowej autoryzacji dostępu. Klienci, którzy mają kartę, a nie korzystają z serwisu internetowego ani aplikacji mobilnej banku, taki kod mogą uzyskać za pośrednictwem bankowej infolinii (800 302 302) dostępnej 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
W przyszłości klient jeśli uzna, że wystarczy mu karta w wersji cyfrowej, będzie mógł zrezygnować z karty fizycznej już na etapie wnioskowania o kartę lub zanim karta zostanie wznowiona na nowy okres ważności. W każdej chwili później, w razie potrzeby, będzie mógł zamówić kartę w formie fizycznej. Cyfrowe karty to kolejny krok PKO Banku Polskiego w stronę bardziej korzystnych dla środowiska produktów - już dziś wydawane przez bank karty płatnicze wykonane są z tworzyw pochodzących z recyklingu (rPVC lub rPET).
 
Źródło: PKO BP

Finansovo.pl

Finansovo.pl - Nowocześnie o finansach.

Najnowsze informacje z zakresu finansów osobistych, finansów firmowych, dostępnych promocji, aktualnych dotacji, możliwości lokowania środków, podatków, ubezpieczeń, publikowanych raportów.

Napisz do nas: finansovo@finansovo.pl

Reklama

We use cookies

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.